Gelukkig zie je de gevolgen van die chirurgische ingrepen niet meer zo en ziet ze er weer gewoon uit naar haar leeftijd.quote:
preciesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gelukkig zie je de gevolgen van die chirurgische ingrepen niet meer zo en ziet ze er weer gewoon uit naar haar leeftijd.
Dat wel, maar ik zie haar nog steeds als dat meisje in Turks Fruit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gelukkig zie je de gevolgen van die chirurgische ingrepen niet meer zo en ziet ze er weer gewoon uit naar haar leeftijd.
Een van Erwins beeldspraken.quote:
Jaaaaaaaaaa Amirquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:53 schreef Merel het volgende:
Oh en als iemand Aladin moet spelen is het Amir uit OZNJ!
Je hebt gelijk, andere kleur zwart.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het aan mij of staat de zwarte das van Frits niet bij zijn pak?
het was ook gewoon goed en inderdaaad goed verstaanbaar enzo..quote:
Denk ik ook, te veel geschreeuw.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het was ook gewoon goed en inderdaaad goed verstaanbaar enzo..
Ik zeg: Ruud er als eerste uit
Ja zijn pak lijkt wel een beetje grijsbruinpaars achtig, maar ik vind dat zwart daar wel bij kan, de knopen zijn ook gewoon zwart.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, andere kleur zwart.
Hij zat er net héél even net onder. Voor de oplettende luisteraarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:56 schreef Ooi86 het volgende:
Hij moet gewoon winnen! Ik weet eigenlijk wel zeker dat hij wint. Hij zingt tenminste alles 100% zuiver
Mijn wiskundeleraar had ook alitjd een leren stropdasquote:
Ze maken het 'm expres makkelijkerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Het zijn andere noten dan het origineel. Niet zo hoog.
Ik had er vroeger ook eentje, was toen hipquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:57 schreef alors het volgende:
[..]
Mijn wiskundeleraar had ook alitjd een leren stropdasik heb er nog nachtmerries van
Ja zonet bij Roman viel me dat ook al op.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
De muziek is af en toe een beetje te hard.
Dan had je zeker ook een skibroek (voorloper van de legging) en een zwart-wit geblokt truitje.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had er vroeger ook eentje, was toen hip
Skibroek wel, geblokt truitje volgens mij niet, dat was nog eerder (Emma Peel tijd).quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan had je zeker ook een skibroek (voorloper van de legging) en een zwart-wit geblokt truitje.
Ik bedoel zo'n ska-truitje.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Skibroek wel, geblokt truitje volgens mij niet, dat was nog eerder (Emma Peel tijd).
Ze zijn allemaal niet boven de 25 volgens mij...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat hij wel gaat winnnen, maar is hij eigenlijk niet te jong voor Zorro? De Zorro die ik in mijn hoofd heb is toch wel over de 30.
zo dusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:00 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Die traantjes bij Tommiewas ook echt een prachtig optreden, hij moet winnen. Roman 2e, Ruud 3e.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal niet boven de 25 volgens mij...
Willem doet altijd een beetje denigerend over 'het publiek'quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:01 schreef Merel het volgende:
Dit lied ligt niet makkelijk in het gehoor bij het publiek?! Kom op zeg..
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:00 schreef Symphonic het volgende:
Pas op zijn reet scheurt uit met al die veren
Hoe oud is ze eigenlijk? midden 40?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:06 schreef Tinkepink het volgende:
Pia heeft eigenlijk best een mooi lijf voor haar leeftijd.
ze is van 64quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hoe oud is ze eigenlijk? midden 40?
Precies dat:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
Roman is echt zo een brave, beleefde jongen.
Lekker jetlaggen zo vlak voor de finale, ik snap die wallen onder hun ogen wel!quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:12 schreef Merel het volgende:
[..]
Lekker jetlaggen zo vlak voor de finale, ik snap die wallen onder hun ogen wel!
NY STYLE BABEquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:11 schreef Merel het volgende:
Ruud en Roman in pak, Tommie een leren jasje..
Ja hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
Ik zie nu dat Ruud pas 23 is, hij lijkt ouder.
Ik dacht dat hij eind dertig wasquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
Ik zie nu dat Ruud pas 23 is, hij lijkt ouder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |