Hij zat er net héél even net onder. Voor de oplettende luisteraarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:56 schreef Ooi86 het volgende:
Hij moet gewoon winnen! Ik weet eigenlijk wel zeker dat hij wint. Hij zingt tenminste alles 100% zuiver
Mijn wiskundeleraar had ook alitjd een leren stropdasquote:
Ze maken het 'm expres makkelijkerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Het zijn andere noten dan het origineel. Niet zo hoog.
Ik had er vroeger ook eentje, was toen hipquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:57 schreef alors het volgende:
[..]
Mijn wiskundeleraar had ook alitjd een leren stropdasik heb er nog nachtmerries van
Ja zonet bij Roman viel me dat ook al op.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
De muziek is af en toe een beetje te hard.
Dan had je zeker ook een skibroek (voorloper van de legging) en een zwart-wit geblokt truitje.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had er vroeger ook eentje, was toen hip
Skibroek wel, geblokt truitje volgens mij niet, dat was nog eerder (Emma Peel tijd).quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan had je zeker ook een skibroek (voorloper van de legging) en een zwart-wit geblokt truitje.
Ik bedoel zo'n ska-truitje.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Skibroek wel, geblokt truitje volgens mij niet, dat was nog eerder (Emma Peel tijd).
Ze zijn allemaal niet boven de 25 volgens mij...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat hij wel gaat winnnen, maar is hij eigenlijk niet te jong voor Zorro? De Zorro die ik in mijn hoofd heb is toch wel over de 30.
zo dusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:00 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Die traantjes bij Tommiewas ook echt een prachtig optreden, hij moet winnen. Roman 2e, Ruud 3e.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal niet boven de 25 volgens mij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |