Bob heb je niet nodig, gewoon op de fiets/lopend naar de kroeg.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lekker aardig weer, dus als bob ben je niet eens welkom meer
Zal wel moeten als je in een wat kleinere plaats woont waar het gros van de kroegen vol zit met 16jarigenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bob heb je niet nodig, gewoon op de fiets/lopend naar de kroeg.
Mensen die met de auto naar de kroeg gaan
Ja, newbies zijn kansloos, kunnen niet eens fatsoenlijk een nieuw topic openen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:52 schreef Wicked-Game het volgende:
Topictitel zegt weer voldoende....
Kansloos
Met veul Grappaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:52 schreef L-E het volgende:
Knoflookolijven, mijn zaterdagavond wordt weer dolletjes.
Allebei dronken we toen cocktails. En dat ging redelijk gelijk op.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:46 schreef Barbusse het volgende:
Alleen mannen die bier drinken? Ik herinner me dat wij eens zwaar aan de cocktails zijn geweest...
Hmm... als bob zijnde mag je water drinken of fris.... vooruit dan mag je meedoenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
Lekker aardig weer, dus als bob ben je niet eens welkom meer
Je woont in het centrum... niet miepenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bob heb je niet nodig, gewoon op de fiets/lopend naar de kroeg.
Mensen die met de auto naar de kroeg gaan
Je gelooft het niet, maar bij mij is het:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:53 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
"and there were no half-eaten meals on the tables"
Oi! Net buiten de grachtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je woont in het centrum... niet miepen
Ik zal zo de balans weer voor je terug brengen....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:54 schreef brainbird het volgende:
lekker weer thuis zitten... niet uitgaan, geen zin om alleen te gaan... en iedereen is al weg...
dus ik chill hem HELAAS hard..
Heerlijk direct en to the point! Ook niet erg om dat te hebben. Maar vond die van mij wel heerlijk dubbelzinnigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Je gelooft het niet, maar bij mij is het:
"U bent goed zeg."
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:54 schreef brainbird het volgende:
lekker weer thuis zitten... niet uitgaan, geen zin om alleen te gaan... en iedereen is al weg...
Phew, gelukkigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... als bob zijnde mag je water drinken of fris.... vooruit dan mag je meedoen
Mijn zin is heel lang......quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Je gelooft het niet, maar bij mij is het:
"U bent goed zeg."
Alles kan nog veranderen tussen nu en staptijdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:54 schreef brainbird het volgende:
tenzij er iemand in enschede woontquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alles kan nog veranderen tussen nu en staptijd
Daar wonen vast wel mensen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:58 schreef brainbird het volgende:
[..]
tenzij er iemand in enschede woont
Er wonen vast wel mensen daarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:58 schreef brainbird het volgende:
[..]
tenzij er iemand in enschede woont
Ja ja ja, duidelijk heb het nu gelezen bovenin.... je hebt je punt gemaakt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, newbies zijn kansloos, kunnen niet eens fatsoenlijk een nieuw topic openen.
Goed, dus volgende keer opletten als je een topic dicht gooit. Good newbie.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:00 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja ja ja, duidelijk heb het nu gelezen bovenin.... je hebt je punt gemaakt.
niiiiiicequote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:00 schreef -Engel- het volgende:
Mijn zin: I might not be myself either, if I were in her place.
Zo denigrerend hoef je nu ook weer niet te doen. Heb het gelezen klaar! Zand erover en nu een biertjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed, dus volgende keer opletten als je een topic dicht gooit. Good newbie.
Dat je het maar bij 1 vrouw goed doet?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:01 schreef Barbusse het volgende:
"For years after, people still called Marc Anthony "Cytherius", meaning Cytheri's boyfriend (after Lycori's stage name), which seriously disgruntled Anthony's collection of wives and lovers, including Cleopatra."
Wat is dit, StBabylon?
Ik zou een ander boek pakken, met een leukere uitkomst.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:01 schreef Barbusse het volgende:
"For years after, people still called Marc Anthony "Cytherius", meaning Cytheri's boyfriend (after Lycori's stage name), which seriously disgruntled Anthony's collection of wives and lovers, including Cleopatra."
Wat is dit, StBabylon?
Ik had eerst mijn scheikunde samenvatting boekje, alkaan vond ik ook niet echt tof.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zou een ander boek pakken, met een leukere uitkomst.
Willen? Daar ging het niet over.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, willen daar uberhaupt mensen wonen?
Die ben ik zelfs nog niet eens tegen gekomenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat je het maar bij 1 vrouw goed doet?
Het boek is eerlijk gezegd bijzonder vermakelijkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zou een ander boek pakken, met een leukere uitkomst.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:03 schreef stbabylon het volgende:
Ik had eerst mijn scheikunde samenvatting boekje, alkaan vond ik ook niet echt tof.
Mijn dichtsbijzijnde boek is Jip&Janneke. Zou voor de grap toch eens moeten kijken wat daarin staat he?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had eerst mijn scheikunde samenvatting boekje, alkaan vond ik ook niet echt tof.
Wordt het tijd dat ik mijn club weer her-opstart?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die ben ik zelfs nog niet eens tegen gekomen![]()
Kan best briljant zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn dichtsbijzijnde boek is Jip&Janneke. Zou voor de grap toch eens moeten kijken wat daarin staat he?
Ja doenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn dichtsbijzijnde boek is Jip&Janneke. Zou voor de grap toch eens moeten kijken wat daarin staat he?
Opvoedkundige tekstenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Gaan we weer BEFfen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wordt het tijd dat ik mijn club weer her-opstart?
Simpelste koolwaterstoffen (methaan, ethaan, propaan, etc.)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk voor stofje?
Wat? Die befclub?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:05 schreef stbabylon het volgende:
Wat voor club?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:06 schreef stbabylon het volgende:
Simpelste koolwaterstoffen (methaan, ethaan, propaan, etc.)
Tis hier ONZ of KLB niet hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:06 schreef Staal het volgende:
Puike TT om een reeks op slot te krijgen.
Ze moeten het gewoon goed doen die kutnewbies.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:06 schreef Staal het volgende:
Je bent niets gewend vrees ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:06 schreef Staal het volgende:
Ethaan is C2H6, niet echt ingewikkeld. Maar, vervang 1 van die H's door een OH en we zijn weer ontopicquote:
Mee-eters, daar zullen ze als puber vast blij mee zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:07 schreef L-E het volgende:
Het is overigens uit 'Takkie eet mee', dus we zitten in de goede hoek.
Oh boehoe, wat denk je dat er gaat gebeuren dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:06 schreef Staal het volgende:
Ik heb heel wat kliektopicjes zien eindigen.quote:
Dit topic loopt al 5+ jaar.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:09 schreef Staal het volgende:
Ik heb heel wat kliektopicjes zien eindigen..
'Kliektopicje' doet ons geen recht.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:09 schreef Staal het volgende:
[..]
Haal het nou niet naar boven.... heb mijn fout al doorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:06 schreef Staal het volgende:
Blijf je hier om het te zien eindigen of ga je andere mensen lastig vallen met je ge-whine?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:09 schreef Staal het volgende:
[..]
Toch moet ik het je nageven dat je altijd wel heel vriendelijk overkomtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijf je hier om het te zien eindigen of ga je andere mensen lastig vallen met je ge-whine?
Mubarak 30 jaar.quote:
Ik heb zo mijn momentenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:11 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Toch moet ik het je nageven dat je altijd wel heel vriendelijk overkomt
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:08 schreef stbabylon het volgende:
Ethaan is C2H6, niet echt ingewikkeld. Maar, vervang 1 van die H's door een OH en we zijn weer ontopic
(C2H5OH, oftewel Ethanol, oftewel Alcohol)
Jah joh. Laat je niet afschrikken door die eeuwige singles.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:10 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Haal het nou niet naar boven.... heb mijn fout al door
Goede vergelijking! Ik zie het inderdaad zo maar gebeuren dat een kliekje in opstand komt tegen het kliekje zijn en op een dag eist dat het kliekje ophoudt een kliekje te zijn!quote:
Ik kwam laatst zelfs weg met een doodsverwensing in de TTquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Met het verschil dat de mods ons wél op waarde weten te schatten.
Foei babsie foei....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kwam laatst zelfs weg met een doodsverwensing in de TT
Compassie is een mooi iets.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Met het verschil dat de mods ons wél op waarde weten te schatten.
Jij welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kwam laatst zelfs weg met een doodsverwensing in de TT
Ohw dan moeten ze wel van betere huizen komen...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah joh. Laat je niet afschrikken door die eeuwige singles.
Ik heb er op een dag een stuk of 100 bij gekregen. Maar die zijn weer wegquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij wel![]()
Ik zit inmiddels al op 12notes en dan was ik nog lief zelfs![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Re postte nog even "Moet dat nou", maar verandere de TT niet eens
Ik heb na 11 jaar nog steeds 0 notes, ik kom overal mee weg.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
Ik zit inmiddels al op 12notes en dan was ik nog lief zelfs![]()
Die inteeltTT.quote:
Waarvan de helft een relatie heeftquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah joh. Laat je niet afschrikken door die eeuwige singles.
We zijn stiekem heel lief hoor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:15 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ohw dan moeten ze wel van betere huizen komen...
Gezelligquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er op een dag een stuk of 100 bij gekregen. Maar die zijn weer weg
Blauw/rood ging even tekeer met SC in mijn notes lijst
Mooi zo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:15 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ohw dan moeten ze wel van betere huizen komen...
Nee hoor, valt best meequote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Die inteeltTT.
Hij blijkt niet zo ernstig gelukkig..
Relaties.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarvan de helft een relatie heeft
Weinig inteelt hier, maar wel regelmatig rellen van reguliere posters en zulks.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:15 schreef Staal het volgende:
Die inteeltTT.
Hij blijkt niet zo ernstig gelukkig..
Dat heet omkoping techno!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb na 11 jaar nog steeds 0 notes, ik kom overal mee weg.
True that.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:17 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach ongetwijfeld, internet en reallife zijn altijd 2 verschillende werelden...
Dat is wel eens anders geweestquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Weinig inteelt hier, maar wel regelmatig rellen van reguliere posters en zulks.
Te lang laat ik het daar maar op houdenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Mooi zo..
Al een tijdje single of net?
Jah, zo krijg je me niet weg natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Weinig inteelt hier, maar wel regelmatig rellen van reguliere posters en zulks.
Ben net weer terug van een weekje relatie, heb het al weer helemaal gehadquote:
Dat effect heb ik wel een beetje op andere mensen geloof ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:18 schreef Staal het volgende:
Jah, zo krijg je me niet weg natuurlijk.
Gewoon lekker posten en ga ook eens naar meets trouwens. Je weet maar nooit of er wat voor je bijzit.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:18 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Te lang laat ik het daar maar op houden
Was t niet gezellig?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben net weer terug van een weekje relatie, heb het al weer helemaal gehad
(wel geinig hoe een gast daar waar mrs. stbabylon vorige maand mee heeft geklooit weer langs kwam en zich niet echt een houding wist aan te meten met mij erbij)
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen deze staat er nog:
08-02-2009 @ 18:51
Klaar met die onzinnotes nu.
Ben je aan het hosselen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:19 schreef Staal het volgende:
[..]
Gewoon lekker posten en ga ook eens naar meets trouwens. Je weet maar nooit of er wat voor je bijzit.
Heb je een roadmap?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:19 schreef Staal het volgende:
[..]
Gewoon lekker posten en ga ook eens naar meets trouwens. Je weet maar nooit of er wat voor je bijzit.
Dat wel, maar zijn nu wel meer nieuwe mensen ook enzo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wordt nog steeds voldoende afgerotzooit hiero
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, extreem, maar ik doe even mee met jouwparade
Geef het goede voorbeeld en open een fobo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:19 schreef Staal het volgende:
Ik kijk ook even, maar eh, ik had van jou wel wat meer weerstand verwacht op mijn afzeiken hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt als mensen die niet goed kunnen tongzoenen....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:21 schreef L-E het volgende:
'Centrifugale krachten' hoorde ik net op tv. Mooi.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kijk ook even, maar eh, ik had van jou wel wat meer weerstand verwacht op mijn afzeiken hoorNegeren werkt soms ook primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was een stofzuigercommercial.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:22 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Klinkt als mensen die niet goed kunnen tongzoenen....
Nee en geen handleiding ook. Mijn partner houdt het gelukkig al wat jaartjes met me uit.quote:
Is dat die kale van je UI?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:22 schreef Staal het volgende:
Nee en geen handleiding ook. Mijn [b]partner[/b] houdt het gelukkig al wat jaartjes met me uit.
Tot nu toe werkt dat eigenlijk heel aardig.
Die heb ik al.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Geef het goede voorbeeld en open een fobo.
Ben jij de vrouw met de tuinbroek of ben je die met jurk en snor?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee en geen handleiding ook. Mijn partner houdt het gelukkig al wat jaartjes met me uit.
Tot nu toe werkt dat eigenlijk heel aardig.
Staats alleen niets in, en geen foto's.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:23 schreef Staal het volgende:
Die heb ik al..
Zwaar verwaarloosd. Dat wel.
Misschien ging het om een Dyson met z'n cycloon motor enzo..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Duidelijk gemaakt door iemand niet gehinderd door ook maar een basis begrip van natuurkunde
Zo-een heb ik er ook! Niets mis mee.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Staats alleen niets in, en geen foto's.
Oh ja, en: Reageren op dit fotoboek is niet mogelijk.
Mja, dan nog, neem aan dat je het vuil wil verzamelen, en niet rondjes draaien.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Misschien ging het om een Dyson met z'n cycloon motor enzo..
So?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus jij haalt al die newbies hierheen!
Mjah, dat voornamelijk natuurlijk..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, dan nog, neem aan dat je het vuil wil verzamelen, en niet rondjes draaien.
Nog even aan het wachten en op zoek naar een kar.quote:
Komt door gedeelde interessesquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:27 schreef Staal het volgende:
[..]
Nog even aan het wachten en op zoek naar een kar.
Vrees dat ik nog wel vier maandjes moet werken om dat geld te sparen. Maar wordt zeker vervolgd.
Leuk dat je het onthouden hebt.
Daaromquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zolang ze zich gedragen is er niks aan de hand.
Ik kan er niks aan doen dat de OP niet gelezen wordtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Richt ze ook eens af dan, en hoe ze een topic moeten openen enzo
Dat was zij niet...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, ik ben die met die mijter op mijn knar.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben jij de vrouw met de tuinbroek of ben je die met jurk en snor?
Er zijn workshops voor newbies hoor. Iedereen krijgt toch die mail bij aanmelding?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Godtje is zeker niet erg doortastend?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Je bent bekend met de regel van Godtje? Geen fobo == lelijk.
Godtje vindt mij ook lelijk, dus dat klopt toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Je bent bekend met de regel van Godtje? Geen fobo == lelijk.
Hallo ik ben een man die leest geen handleidingen die begint direct aan de knoppen te zitten...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zijn workshops voor newbies hoor. Iedereen krijgt toch die mail bij aanmelding?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:18 schreef stbabylon het volgende:
Ben net weer terug van een weekje relatie, heb het al weer helemaal gehad
(wel geinig hoe een gast daar waar mrs. stbabylon vorige maand mee heeft geklooit weer langs kwam en zich niet echt een houding wist aan te meten met mij erbij)
Wees dan ook een echte man en doe 't op z'n minst meteen goedquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hallo ik ben een man die leest geen handleidingen die begint direct aan de knoppen te zitten...
newbie = newbiequote:
Eh, nee, gewoon doenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat de OP niet gelezen wordt
Next time ill do it much betterquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wees dan ook een echte man en doe 't op z'n minst meteen goed
Meen je dit serieus?quote:
Welke mail?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zijn workshops voor newbies hoor. Iedereen krijgt toch die mail bij aanmelding?
Een zeer goed punt!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hallo ik ben een man die leest geen handleidingen die begint direct aan de knoppen te zitten...
En waar is Godtje dan nu? Ergens onder de plak zeker.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Godtje is cool en de oprichter van deze SC.
Oh, ik ben zelf niet bezig met het opstarten van bakken hoor, daar heb ik momenteel het geld, de tijd en de plaats niet voor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:30 schreef Staal het volgende:
[..]
Meen je dit serieus?
Ik post niet elk detail maar als ik je ergens mee kan helpen?
Gods wegen zijn ondergrondelijk... en onlogisch ook, zo af en toe.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:29 schreef L-E het volgende:
Godtje vindt mij ook lelijk, dus dat klopt toch?
4 maanden in het verre oostenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:32 schreef Staal het volgende:
[..]
En waar is Godtje dan nu? Ergens onder de plak zeker.
Hij is 4 maanden aan het backpacken, ergens in Azie. Zou graag met hem ruilen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:32 schreef Staal het volgende:
En waar is Godtje dan nu? Ergens onder de plak zeker.
Om je in te schrijven voor verschillende workshops.quote:
Die heeft staal blijkbaar nog niet gehad, anders had ze allang haar maten gepost.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Om je in te schrijven voor verschillende workshops.
-Omgaan met machtsmisbruikende modies.
-Hanteren van verbaal agressieve Singles.
-Fobo-gedrag: do's & dont's.
-Hoe open ik een nieuw topic.
-Indruk maken op L-E.
Heel leerzaam.
Waar blijft die mail... ohw damn was man he die zat aan knoppenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:33 schreef L-E het volgende:
[..]
-Indruk maken op L-E.
Heel leerzaam.
*Grijns*quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik ben zelf niet bezig met het opstarten van bakken hoor, daar heb ik momenteel het geld, de tijd en de plaats niet voor.
Maar ik wil later wel graag een mooi aquarium en een paar terraria
Wat let je?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij is 4 maanden aan het backpacken, ergens in Azie. Zou graag met hem ruilen.
Oh, echt?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:34 schreef Staal het volgende:
[..]
*Grijns*
Wij ouwehoeren echt compleet langs elkaar heen nu. Bij bakken dacht ik aan keuken en niet aan aquaria.
Klinkt tof inderdaad.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij is 4 maanden aan het backpacken, ergens in Azie. Zou graag met hem ruilen.
Die heb ik nooit gehadquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:33 schreef L-E het volgende:
[..]
-Indruk maken op L-E.
Heel leerzaam.
Is een drukbezochte workshop inderdaad.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Waar blijft die mail... ohw damn was man he die zat aan knoppen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:33 schreef L-E het volgende:
[..]
-Indruk maken op L-E.
Heel leerzaam.
Ach je hebt vast wel afhakers er tussen of falers... dus vast een gaatjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Is een drukbezochte workshop inderdaad.
Waarom is er geen fatsoenlijke versie te vinden op YT?quote:
240, 56, 136, 21, 480.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die heeft staal blijkbaar nog niet gehad, anders had ze allang haar maten gepost.
Afhakers zijn er altijd. Ik hou je op de hoogte.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach je hebt vast wel afhakers er tussen of falers... dus vast een gaatje
Weltrustenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, bed maar eens in, kijken hoe laat ik er morgen weer uit rol
Schoenmaat 480 zie je niet vaak meer tegenwoordig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:38 schreef Staal het volgende:
[..]
240, 56, 136, 21, 480.
Maak jij hier maar eens een indrukwekkende image van in paint..
Whoeeehooeee ik ga op mijn mailbox zitten...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Afhakers zijn er altijd. Ik hou je op de hoogte.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Schoenmaat 480 zie je niet vaak meer tegenwoordig.
I don't do paintquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:38 schreef Staal het volgende:
[..]
240, 56, 136, 21, 480.
Maak jij hier maar eens een indrukwekkende image van in paint..
En die met zonder humor!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, ik ben die met die mijter op mijn knar.
No sir-ry, leve de beppiesquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
In bepaalde maanden verf je dan ook...
Bummer. Zou best een aardig plaatje opleveren.quote:
maanden? weken bedoel je?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
In bepaalde maanden verf je dan ook...
En waar is dat te zien? En heb nog wel een plekje vrij hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:44 schreef L-E het volgende:
Ik zit weer een nare crime-scene-achtige serie te kijken. Over mensen die met hamers worden bewerkt en dan sterven. Dat wordt weer lekker slapen straks.
Weltrusten newbiequote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Bummer. Zou best een aardig plaatje opleveren.
Je had iig wel een pakkende TT, ik zou hier anders nooit gepost hebben.
Fijne nacht mensen.
Of een ex die 25 dagen per maand zogenaamd ongesteld was. Trutten zijn het, al die wijven!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
maanden? weken bedoel je?
Of heb je een illegale abortuspraktijk?
Mooi /groningsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Bummer. Zou best een aardig plaatje opleveren.
Je had iig wel een pakkende TT, ik zou hier anders nooit gepost hebben.
Fijne nacht mensen.
Lees je nog wel mee eik in dit topic? Ik weet het niet hoor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:44 schreef L-E het volgende:
Ik zit weer een nare crime-scene-achtige serie te kijken. Over mensen die met hamers worden bewerkt en dan sterven. Dat wordt weer lekker slapen straks.
Ned. 2, KRO. Geen idee wat het is hoor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:46 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En waar is dat te zien? En heb nog wel een plekje vrij hoor
Het is maar wat je leuk vindt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:44 schreef L-E het volgende:
Bij gebrek aan beter eens kijkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Ned. 2, KRO. Geen idee wat het is hoor.
"This is similar to a Type-II heterojunction." Hm.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:53 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
"and there were no half-eaten meals on the tables"
Welk logotjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:51 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk NET5 en ik vind het Secret Story logo'tje in de linker bovenhoek heel irritant.
Ik zie niks hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hee, waarom is het nu weg?quote:
Ik ben alweer afgehaakt...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:55 schreef L-E het volgende:
Volgens mij heeft de huishoudster het gedaan.
Cluedo?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:55 schreef L-E het volgende:
Volgens mij heeft de huishoudster het gedaan.
Sinds wanneer heeft Cluedo hamers als moordwapen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:57 schreef L-E het volgende:
[..]
In de slaapkamer met een hamer, inderdaad.
Wat is er op Ned 1?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom net5 kijken als je ook ned1 kan kijken
Bespaar me de detailsquote:Op zondag 13 februari 2011 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:
hoest en nies me sufben er nu wel klaar mee
dank jequote:Op zondag 13 februari 2011 00:35 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Thank god! maar beterschap dan maar he... *gooit pakje kleenex tissues*
quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 00:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jazeker. Lekker gegeten ook
Maar ik was wel gaar, maar dat was ik de hele dag al
En of, de soep was heerlijk. Met van die hele grote ballen erinquote:Op zondag 13 februari 2011 00:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Mooizo, dus Kluts d'r kookkunsten vielen mee![]()
Ik ben ook heerlijk. Met van die hele grote ballen eraan.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En of, de soep was heerlijk. Met van die hele grote ballen erin
zoetigheidjes slikken helpt!quote:Op zondag 13 februari 2011 00:52 schreef Memento-Mori het volgende:
bed in, hoe later t wordt hoe meer ik moet hoesten![]()
quote:Op zondag 13 februari 2011 00:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En of, de soep was heerlijk. Met van die hele grote ballen erin
Godver, ik ben niet eens single maar wel nog wakker. Niet geneukt ook nog es.quote:
Nu ben je ineens wel grof.quote:Op zondag 13 februari 2011 02:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Godver, ik ben niet eens single maar wel nog wakker. Niet geneukt ook nog es.
Volg je me nu? Zit je toch een beetje verkeerd met je theorietjes, denk je ook niet?quote:
Nee hoor, ik zag het ineens staan. Ik denk die staal neem grove woorden in de mond voor iemand die niet kan aanhoren dat mannen wat lustvoller zijn.quote:Op zondag 13 februari 2011 02:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Volg je me nu? Zit je toch een beetje verkeerd met je theorietjes, denk je ook niet?.
Je bent goed in verdraaien van woorden. Het zal je onmacht wel zijn.quote:Op zondag 13 februari 2011 02:50 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zag het ineens staan. Ik denk die staal neem grove woorden in de mond voor iemand die niet kan aanhoren dat mannen wat lustvoller zijn.
Ik zag tijdens het stappen iemand die keiveel op jou leekquote:
wtf moguhquote:
Oh, geen buurvrouw?quote:Op zondag 13 februari 2011 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb in de aanbieding!!
1 hitsige lompe buurman.
Wie wil? Ik vind hem eng
Ik heb een hele mooie turkse buurvrouwquote:
oe nice, jammer dat je alleen gaat schoonmakenquote:Op zondag 13 februari 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie turkse buurvrouw![]()
Is wel een milf
Kwam je anders langs?quote:Op zondag 13 februari 2011 09:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oe nice, jammer dat je alleen gaat schoonmaken
Ik ging me gisteren netjes voorstellen. Binnen een half uur had ik daar al heel veel spijt vanquote:Op zondag 13 februari 2011 09:30 schreef xFriendx het volgende:
Milf![]()
En de buurman hoef ik niet, maar als ik bij je buurvrouw ben dan hou ik meteen wel in de gaten dat die buurman geen gekke dingen bij je probeert
Ach, je netjes voorstellen is top natuurlijk. Dat er dan net zo'n onbehouwen boer woont dat is dan wat pech. Maar goed, die weet snel genoeg dat ie ondanks een nieuwe buurvrouw toch de hand aan zichzelf zal moeten slaan.quote:Op zondag 13 februari 2011 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging me gisteren netjes voorstellen. Binnen een half uur had ik daar al heel veel spijt van![]()
Men neme een echte onverstaanbare boer die binnen een half uur al 3x niet subtiel een behoorlijk trieste en lompe versierpoging deed![]()
Komt in de buurt van de "hoi, neuken?" posts op FOK!
Echt wat een figuur is dat zegquote:Op zondag 13 februari 2011 09:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ach, je netjes voorstellen is top natuurlijk. Dat er dan net zo'n onbehouwen boer woont dat is dan wat pech. Maar goed, die weet snel genoeg dat ie ondanks een nieuwe buurvrouw toch de hand aan zichzelf zal moeten slaan.
Nou ja, deur lekker dicht laten. Je wil immers schoonmaken en geen bezoek van zo'n figuur.quote:Op zondag 13 februari 2011 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt wat een figuur is dat zeg![]()
Ik was van plan om straks naar de flat te gaan maar ik heb zo geen zin in hem en ik heb het gevoel dat zodra hij George ziet staan hij langskomt
In Emmen? Kans is klein hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 09:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, deur lekker dicht laten. Je wil immers schoonmaken en geen bezoek van zo'n figuur.
Belt er nou een lekker ding aan die zegt dat ie best wil schoonmaken met enkel een lendedoek om....tja, dan is het andere koek
Ik heb ze nog niet ontdektquote:Op zondag 13 februari 2011 09:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet zo op de hoogte van het mannelijk schoon aldaar![]()
Hoi chickquote:
Sounds like a planquote:Op zondag 13 februari 2011 09:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan haal je het van ver, want wat van ver komt is lekker.
He vrouwtje alles goed? Op creepy buurman na dan...quote:
Ik heb spierpijnquote:Op zondag 13 februari 2011 10:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He vrouwtje alles goed? Op creepy buurman na dan...
Ja te veel geverfd zeker.. Oh, hoe staat het met R. verder?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb spierpijn![]()
En R. komt vandaag thuis.
Maar verder alles goed hoor
Nee gisteren kwam iemand een bank brengen. Het is geen strak plan om tot 4 uur 's nachts te borrelen als je de volgende ochtend een bank moet sjouwenquote:Op zondag 13 februari 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja te veel geverfd zeker.. Oh, hoe staat het met R. verder?
Ik kan hem wel aan, gast stelt niks voor.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:05 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga naar de sportschool. Dames, een fijne dag nog en vast tot later.
Als de buurman lastig is, dan is er altijd nog de Fok-Singles-Knokploeg![]()
Ik zou ook niet graag tegen je worstelen....hoewel, in de modder misschien.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan hem wel aan, gast stelt niks voor.
Opschepperig figuur ook
* Huppelmuts zet een bakkie koffie voor snuitquote:
Nou ja zegquote:Op zondag 13 februari 2011 10:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zou ook niet graag tegen je worstelen....hoewel, in de modder misschien.
Nu echt tabee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |