Daaromquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zolang ze zich gedragen is er niks aan de hand.
Ik kan er niks aan doen dat de OP niet gelezen wordtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Richt ze ook eens af dan, en hoe ze een topic moeten openen enzo
Dat was zij niet...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, ik ben die met die mijter op mijn knar.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben jij de vrouw met de tuinbroek of ben je die met jurk en snor?
Er zijn workshops voor newbies hoor. Iedereen krijgt toch die mail bij aanmelding?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Godtje is zeker niet erg doortastend?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Je bent bekend met de regel van Godtje? Geen fobo == lelijk.
Godtje vindt mij ook lelijk, dus dat klopt toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Je bent bekend met de regel van Godtje? Geen fobo == lelijk.
Hallo ik ben een man die leest geen handleidingen die begint direct aan de knoppen te zitten...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zijn workshops voor newbies hoor. Iedereen krijgt toch die mail bij aanmelding?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:18 schreef stbabylon het volgende:
Ben net weer terug van een weekje relatie, heb het al weer helemaal gehad
(wel geinig hoe een gast daar waar mrs. stbabylon vorige maand mee heeft geklooit weer langs kwam en zich niet echt een houding wist aan te meten met mij erbij)
Wees dan ook een echte man en doe 't op z'n minst meteen goedquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hallo ik ben een man die leest geen handleidingen die begint direct aan de knoppen te zitten...
newbie = newbiequote:
Eh, nee, gewoon doenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat de OP niet gelezen wordt
Next time ill do it much betterquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wees dan ook een echte man en doe 't op z'n minst meteen goed
Meen je dit serieus?quote:
Welke mail?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zijn workshops voor newbies hoor. Iedereen krijgt toch die mail bij aanmelding?
Een zeer goed punt!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hallo ik ben een man die leest geen handleidingen die begint direct aan de knoppen te zitten...
En waar is Godtje dan nu? Ergens onder de plak zeker.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Godtje is cool en de oprichter van deze SC.
Oh, ik ben zelf niet bezig met het opstarten van bakken hoor, daar heb ik momenteel het geld, de tijd en de plaats niet voor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:30 schreef Staal het volgende:
[..]
Meen je dit serieus?
Ik post niet elk detail maar als ik je ergens mee kan helpen?
Gods wegen zijn ondergrondelijk... en onlogisch ook, zo af en toe.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:29 schreef L-E het volgende:
Godtje vindt mij ook lelijk, dus dat klopt toch?
4 maanden in het verre oostenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:32 schreef Staal het volgende:
[..]
En waar is Godtje dan nu? Ergens onder de plak zeker.
Hij is 4 maanden aan het backpacken, ergens in Azie. Zou graag met hem ruilen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:32 schreef Staal het volgende:
En waar is Godtje dan nu? Ergens onder de plak zeker.
Om je in te schrijven voor verschillende workshops.quote:
Die heeft staal blijkbaar nog niet gehad, anders had ze allang haar maten gepost.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Om je in te schrijven voor verschillende workshops.
-Omgaan met machtsmisbruikende modies.
-Hanteren van verbaal agressieve Singles.
-Fobo-gedrag: do's & dont's.
-Hoe open ik een nieuw topic.
-Indruk maken op L-E.
Heel leerzaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |