Bob heb je niet nodig, gewoon op de fiets/lopend naar de kroeg.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lekker aardig weer, dus als bob ben je niet eens welkom meer
Zal wel moeten als je in een wat kleinere plaats woont waar het gros van de kroegen vol zit met 16jarigenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bob heb je niet nodig, gewoon op de fiets/lopend naar de kroeg.
Mensen die met de auto naar de kroeg gaan
Ja, newbies zijn kansloos, kunnen niet eens fatsoenlijk een nieuw topic openen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:52 schreef Wicked-Game het volgende:
Topictitel zegt weer voldoende....
Kansloos
Met veul Grappaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:52 schreef L-E het volgende:
Knoflookolijven, mijn zaterdagavond wordt weer dolletjes.
Allebei dronken we toen cocktails. En dat ging redelijk gelijk op.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:46 schreef Barbusse het volgende:
Alleen mannen die bier drinken? Ik herinner me dat wij eens zwaar aan de cocktails zijn geweest...
Hmm... als bob zijnde mag je water drinken of fris.... vooruit dan mag je meedoenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
Lekker aardig weer, dus als bob ben je niet eens welkom meer
Je woont in het centrum... niet miepenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bob heb je niet nodig, gewoon op de fiets/lopend naar de kroeg.
Mensen die met de auto naar de kroeg gaan
Je gelooft het niet, maar bij mij is het:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:53 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
"and there were no half-eaten meals on the tables"
Oi! Net buiten de grachtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je woont in het centrum... niet miepen
Ik zal zo de balans weer voor je terug brengen....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:54 schreef brainbird het volgende:
lekker weer thuis zitten... niet uitgaan, geen zin om alleen te gaan... en iedereen is al weg...
dus ik chill hem HELAAS hard..
Heerlijk direct en to the point! Ook niet erg om dat te hebben. Maar vond die van mij wel heerlijk dubbelzinnigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Je gelooft het niet, maar bij mij is het:
"U bent goed zeg."
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:54 schreef brainbird het volgende:
lekker weer thuis zitten... niet uitgaan, geen zin om alleen te gaan... en iedereen is al weg...
Phew, gelukkigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... als bob zijnde mag je water drinken of fris.... vooruit dan mag je meedoen
Mijn zin is heel lang......quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Je gelooft het niet, maar bij mij is het:
"U bent goed zeg."
Alles kan nog veranderen tussen nu en staptijdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:54 schreef brainbird het volgende:
tenzij er iemand in enschede woontquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alles kan nog veranderen tussen nu en staptijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |