Gezelligquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er op een dag een stuk of 100 bij gekregen. Maar die zijn weer weg
Blauw/rood ging even tekeer met SC in mijn notes lijst
Mooi zo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:15 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ohw dan moeten ze wel van betere huizen komen...
Nee hoor, valt best meequote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Die inteeltTT.
Hij blijkt niet zo ernstig gelukkig..
Relaties.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarvan de helft een relatie heeft
Weinig inteelt hier, maar wel regelmatig rellen van reguliere posters en zulks.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:15 schreef Staal het volgende:
Die inteeltTT.
Hij blijkt niet zo ernstig gelukkig..
Dat heet omkoping techno!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb na 11 jaar nog steeds 0 notes, ik kom overal mee weg.
True that.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:17 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach ongetwijfeld, internet en reallife zijn altijd 2 verschillende werelden...
Dat is wel eens anders geweestquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Weinig inteelt hier, maar wel regelmatig rellen van reguliere posters en zulks.
Te lang laat ik het daar maar op houdenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Mooi zo..
Al een tijdje single of net?
Jah, zo krijg je me niet weg natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Weinig inteelt hier, maar wel regelmatig rellen van reguliere posters en zulks.
Ben net weer terug van een weekje relatie, heb het al weer helemaal gehadquote:
Dat effect heb ik wel een beetje op andere mensen geloof ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:18 schreef Staal het volgende:
Jah, zo krijg je me niet weg natuurlijk.
Gewoon lekker posten en ga ook eens naar meets trouwens. Je weet maar nooit of er wat voor je bijzit.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:18 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Te lang laat ik het daar maar op houden
Was t niet gezellig?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben net weer terug van een weekje relatie, heb het al weer helemaal gehad
(wel geinig hoe een gast daar waar mrs. stbabylon vorige maand mee heeft geklooit weer langs kwam en zich niet echt een houding wist aan te meten met mij erbij)
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen deze staat er nog:
08-02-2009 @ 18:51
Klaar met die onzinnotes nu.
Ben je aan het hosselen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:19 schreef Staal het volgende:
[..]
Gewoon lekker posten en ga ook eens naar meets trouwens. Je weet maar nooit of er wat voor je bijzit.
Heb je een roadmap?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:19 schreef Staal het volgende:
[..]
Gewoon lekker posten en ga ook eens naar meets trouwens. Je weet maar nooit of er wat voor je bijzit.
Dat wel, maar zijn nu wel meer nieuwe mensen ook enzo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wordt nog steeds voldoende afgerotzooit hiero
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, extreem, maar ik doe even mee met jouwparade
Geef het goede voorbeeld en open een fobo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:19 schreef Staal het volgende:
Ik kijk ook even, maar eh, ik had van jou wel wat meer weerstand verwacht op mijn afzeiken hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt als mensen die niet goed kunnen tongzoenen....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:21 schreef L-E het volgende:
'Centrifugale krachten' hoorde ik net op tv. Mooi.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kijk ook even, maar eh, ik had van jou wel wat meer weerstand verwacht op mijn afzeiken hoorNegeren werkt soms ook primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was een stofzuigercommercial.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:22 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Klinkt als mensen die niet goed kunnen tongzoenen....
Nee en geen handleiding ook. Mijn partner houdt het gelukkig al wat jaartjes met me uit.quote:
Is dat die kale van je UI?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:22 schreef Staal het volgende:
Nee en geen handleiding ook. Mijn [b]partner[/b] houdt het gelukkig al wat jaartjes met me uit.
Tot nu toe werkt dat eigenlijk heel aardig.
Die heb ik al.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Geef het goede voorbeeld en open een fobo.
Ben jij de vrouw met de tuinbroek of ben je die met jurk en snor?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee en geen handleiding ook. Mijn partner houdt het gelukkig al wat jaartjes met me uit.
Tot nu toe werkt dat eigenlijk heel aardig.
Staats alleen niets in, en geen foto's.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:23 schreef Staal het volgende:
Die heb ik al..
Zwaar verwaarloosd. Dat wel.
Misschien ging het om een Dyson met z'n cycloon motor enzo..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Duidelijk gemaakt door iemand niet gehinderd door ook maar een basis begrip van natuurkunde
Zo-een heb ik er ook! Niets mis mee.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Staats alleen niets in, en geen foto's.
Oh ja, en: Reageren op dit fotoboek is niet mogelijk.
Mja, dan nog, neem aan dat je het vuil wil verzamelen, en niet rondjes draaien.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Misschien ging het om een Dyson met z'n cycloon motor enzo..
So?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus jij haalt al die newbies hierheen!
Mjah, dat voornamelijk natuurlijk..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, dan nog, neem aan dat je het vuil wil verzamelen, en niet rondjes draaien.
Nog even aan het wachten en op zoek naar een kar.quote:
Komt door gedeelde interessesquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:27 schreef Staal het volgende:
[..]
Nog even aan het wachten en op zoek naar een kar.
Vrees dat ik nog wel vier maandjes moet werken om dat geld te sparen. Maar wordt zeker vervolgd.
Leuk dat je het onthouden hebt.
Daaromquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zolang ze zich gedragen is er niks aan de hand.
Ik kan er niks aan doen dat de OP niet gelezen wordtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Richt ze ook eens af dan, en hoe ze een topic moeten openen enzo
Dat was zij niet...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, ik ben die met die mijter op mijn knar.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben jij de vrouw met de tuinbroek of ben je die met jurk en snor?
Er zijn workshops voor newbies hoor. Iedereen krijgt toch die mail bij aanmelding?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Godtje is zeker niet erg doortastend?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Je bent bekend met de regel van Godtje? Geen fobo == lelijk.
Godtje vindt mij ook lelijk, dus dat klopt toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Je bent bekend met de regel van Godtje? Geen fobo == lelijk.
Hallo ik ben een man die leest geen handleidingen die begint direct aan de knoppen te zitten...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zijn workshops voor newbies hoor. Iedereen krijgt toch die mail bij aanmelding?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:18 schreef stbabylon het volgende:
Ben net weer terug van een weekje relatie, heb het al weer helemaal gehad
(wel geinig hoe een gast daar waar mrs. stbabylon vorige maand mee heeft geklooit weer langs kwam en zich niet echt een houding wist aan te meten met mij erbij)
Wees dan ook een echte man en doe 't op z'n minst meteen goedquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hallo ik ben een man die leest geen handleidingen die begint direct aan de knoppen te zitten...
newbie = newbiequote:
Eh, nee, gewoon doenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat de OP niet gelezen wordt
Next time ill do it much betterquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wees dan ook een echte man en doe 't op z'n minst meteen goed
Meen je dit serieus?quote:
Welke mail?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zijn workshops voor newbies hoor. Iedereen krijgt toch die mail bij aanmelding?
Een zeer goed punt!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hallo ik ben een man die leest geen handleidingen die begint direct aan de knoppen te zitten...
En waar is Godtje dan nu? Ergens onder de plak zeker.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Godtje is cool en de oprichter van deze SC.
Oh, ik ben zelf niet bezig met het opstarten van bakken hoor, daar heb ik momenteel het geld, de tijd en de plaats niet voor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:30 schreef Staal het volgende:
[..]
Meen je dit serieus?
Ik post niet elk detail maar als ik je ergens mee kan helpen?
Gods wegen zijn ondergrondelijk... en onlogisch ook, zo af en toe.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:29 schreef L-E het volgende:
Godtje vindt mij ook lelijk, dus dat klopt toch?
4 maanden in het verre oostenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:32 schreef Staal het volgende:
[..]
En waar is Godtje dan nu? Ergens onder de plak zeker.
Hij is 4 maanden aan het backpacken, ergens in Azie. Zou graag met hem ruilen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:32 schreef Staal het volgende:
En waar is Godtje dan nu? Ergens onder de plak zeker.
Om je in te schrijven voor verschillende workshops.quote:
Die heeft staal blijkbaar nog niet gehad, anders had ze allang haar maten gepost.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Om je in te schrijven voor verschillende workshops.
-Omgaan met machtsmisbruikende modies.
-Hanteren van verbaal agressieve Singles.
-Fobo-gedrag: do's & dont's.
-Hoe open ik een nieuw topic.
-Indruk maken op L-E.
Heel leerzaam.
Waar blijft die mail... ohw damn was man he die zat aan knoppenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:33 schreef L-E het volgende:
[..]
-Indruk maken op L-E.
Heel leerzaam.
*Grijns*quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik ben zelf niet bezig met het opstarten van bakken hoor, daar heb ik momenteel het geld, de tijd en de plaats niet voor.
Maar ik wil later wel graag een mooi aquarium en een paar terraria
Wat let je?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij is 4 maanden aan het backpacken, ergens in Azie. Zou graag met hem ruilen.
Oh, echt?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:34 schreef Staal het volgende:
[..]
*Grijns*
Wij ouwehoeren echt compleet langs elkaar heen nu. Bij bakken dacht ik aan keuken en niet aan aquaria.
Klinkt tof inderdaad.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij is 4 maanden aan het backpacken, ergens in Azie. Zou graag met hem ruilen.
Die heb ik nooit gehadquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:33 schreef L-E het volgende:
[..]
-Indruk maken op L-E.
Heel leerzaam.
Is een drukbezochte workshop inderdaad.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Waar blijft die mail... ohw damn was man he die zat aan knoppen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:33 schreef L-E het volgende:
[..]
-Indruk maken op L-E.
Heel leerzaam.
Ach je hebt vast wel afhakers er tussen of falers... dus vast een gaatjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Is een drukbezochte workshop inderdaad.
Waarom is er geen fatsoenlijke versie te vinden op YT?quote:
240, 56, 136, 21, 480.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die heeft staal blijkbaar nog niet gehad, anders had ze allang haar maten gepost.
Afhakers zijn er altijd. Ik hou je op de hoogte.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach je hebt vast wel afhakers er tussen of falers... dus vast een gaatje
Weltrustenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, bed maar eens in, kijken hoe laat ik er morgen weer uit rol
Schoenmaat 480 zie je niet vaak meer tegenwoordig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:38 schreef Staal het volgende:
[..]
240, 56, 136, 21, 480.
Maak jij hier maar eens een indrukwekkende image van in paint..
Whoeeehooeee ik ga op mijn mailbox zitten...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Afhakers zijn er altijd. Ik hou je op de hoogte.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Schoenmaat 480 zie je niet vaak meer tegenwoordig.
I don't do paintquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:38 schreef Staal het volgende:
[..]
240, 56, 136, 21, 480.
Maak jij hier maar eens een indrukwekkende image van in paint..
En die met zonder humor!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, ik ben die met die mijter op mijn knar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |