Simpelste koolwaterstoffen (methaan, ethaan, propaan, etc.)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk voor stofje?
Wat? Die befclub?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:05 schreef stbabylon het volgende:
Wordt het tijd dat ik mijn club weer her-opstart?
Wat voor club?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wordt het tijd dat ik mijn club weer her-opstart?
Hmm...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:06 schreef stbabylon het volgende:
Simpelste koolwaterstoffen (methaan, ethaan, propaan, etc.)
Tis hier ONZ of KLB niet hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:06 schreef Staal het volgende:
Puike TT om een reeks op slot te krijgen.
Ze moeten het gewoon goed doen die kutnewbies.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:06 schreef Staal het volgende:
Je bent niets gewend vrees ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:06 schreef Staal het volgende:
Ethaan is C2H6, niet echt ingewikkeld. Maar, vervang 1 van die H's door een OH en we zijn weer ontopicquote:
Mee-eters, daar zullen ze als puber vast blij mee zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:07 schreef L-E het volgende:
Het is overigens uit 'Takkie eet mee', dus we zitten in de goede hoek.
Oh boehoe, wat denk je dat er gaat gebeuren dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:06 schreef Staal het volgende:
Ik heb heel wat kliektopicjes zien eindigen.quote:
Dit topic loopt al 5+ jaar.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:09 schreef Staal het volgende:
Ik heb heel wat kliektopicjes zien eindigen..
'Kliektopicje' doet ons geen recht.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:09 schreef Staal het volgende:
[..]
Haal het nou niet naar boven.... heb mijn fout al doorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:06 schreef Staal het volgende:
Blijf je hier om het te zien eindigen of ga je andere mensen lastig vallen met je ge-whine?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:09 schreef Staal het volgende:
[..]
Toch moet ik het je nageven dat je altijd wel heel vriendelijk overkomtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijf je hier om het te zien eindigen of ga je andere mensen lastig vallen met je ge-whine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |