dank jequote:Op zondag 13 februari 2011 00:35 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Thank god! maar beterschap dan maar he... *gooit pakje kleenex tissues*
quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 00:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jazeker. Lekker gegeten ook
Maar ik was wel gaar, maar dat was ik de hele dag al
En of, de soep was heerlijk. Met van die hele grote ballen erinquote:Op zondag 13 februari 2011 00:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Mooizo, dus Kluts d'r kookkunsten vielen mee![]()
Ik ben ook heerlijk. Met van die hele grote ballen eraan.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En of, de soep was heerlijk. Met van die hele grote ballen erin
zoetigheidjes slikken helpt!quote:Op zondag 13 februari 2011 00:52 schreef Memento-Mori het volgende:
bed in, hoe later t wordt hoe meer ik moet hoesten![]()
quote:Op zondag 13 februari 2011 00:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En of, de soep was heerlijk. Met van die hele grote ballen erin
Godver, ik ben niet eens single maar wel nog wakker. Niet geneukt ook nog es.quote:
Nu ben je ineens wel grof.quote:Op zondag 13 februari 2011 02:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Godver, ik ben niet eens single maar wel nog wakker. Niet geneukt ook nog es.
Volg je me nu? Zit je toch een beetje verkeerd met je theorietjes, denk je ook niet?quote:
Nee hoor, ik zag het ineens staan. Ik denk die staal neem grove woorden in de mond voor iemand die niet kan aanhoren dat mannen wat lustvoller zijn.quote:Op zondag 13 februari 2011 02:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Volg je me nu? Zit je toch een beetje verkeerd met je theorietjes, denk je ook niet?.
Je bent goed in verdraaien van woorden. Het zal je onmacht wel zijn.quote:Op zondag 13 februari 2011 02:50 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zag het ineens staan. Ik denk die staal neem grove woorden in de mond voor iemand die niet kan aanhoren dat mannen wat lustvoller zijn.
Ik zag tijdens het stappen iemand die keiveel op jou leekquote:
wtf moguhquote:
Oh, geen buurvrouw?quote:Op zondag 13 februari 2011 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb in de aanbieding!!
1 hitsige lompe buurman.
Wie wil? Ik vind hem eng
Ik heb een hele mooie turkse buurvrouwquote:
oe nice, jammer dat je alleen gaat schoonmakenquote:Op zondag 13 februari 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie turkse buurvrouw![]()
Is wel een milf
Kwam je anders langs?quote:Op zondag 13 februari 2011 09:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oe nice, jammer dat je alleen gaat schoonmaken
Ik ging me gisteren netjes voorstellen. Binnen een half uur had ik daar al heel veel spijt vanquote:Op zondag 13 februari 2011 09:30 schreef xFriendx het volgende:
Milf![]()
En de buurman hoef ik niet, maar als ik bij je buurvrouw ben dan hou ik meteen wel in de gaten dat die buurman geen gekke dingen bij je probeert
Ach, je netjes voorstellen is top natuurlijk. Dat er dan net zo'n onbehouwen boer woont dat is dan wat pech. Maar goed, die weet snel genoeg dat ie ondanks een nieuwe buurvrouw toch de hand aan zichzelf zal moeten slaan.quote:Op zondag 13 februari 2011 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging me gisteren netjes voorstellen. Binnen een half uur had ik daar al heel veel spijt van![]()
Men neme een echte onverstaanbare boer die binnen een half uur al 3x niet subtiel een behoorlijk trieste en lompe versierpoging deed![]()
Komt in de buurt van de "hoi, neuken?" posts op FOK!
Echt wat een figuur is dat zegquote:Op zondag 13 februari 2011 09:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ach, je netjes voorstellen is top natuurlijk. Dat er dan net zo'n onbehouwen boer woont dat is dan wat pech. Maar goed, die weet snel genoeg dat ie ondanks een nieuwe buurvrouw toch de hand aan zichzelf zal moeten slaan.
Nou ja, deur lekker dicht laten. Je wil immers schoonmaken en geen bezoek van zo'n figuur.quote:Op zondag 13 februari 2011 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt wat een figuur is dat zeg![]()
Ik was van plan om straks naar de flat te gaan maar ik heb zo geen zin in hem en ik heb het gevoel dat zodra hij George ziet staan hij langskomt
In Emmen? Kans is klein hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 09:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, deur lekker dicht laten. Je wil immers schoonmaken en geen bezoek van zo'n figuur.
Belt er nou een lekker ding aan die zegt dat ie best wil schoonmaken met enkel een lendedoek om....tja, dan is het andere koek
Ik heb ze nog niet ontdektquote:Op zondag 13 februari 2011 09:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet zo op de hoogte van het mannelijk schoon aldaar![]()
Hoi chickquote:
Sounds like a planquote:Op zondag 13 februari 2011 09:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan haal je het van ver, want wat van ver komt is lekker.
He vrouwtje alles goed? Op creepy buurman na dan...quote:
Ik heb spierpijnquote:Op zondag 13 februari 2011 10:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He vrouwtje alles goed? Op creepy buurman na dan...
Ja te veel geverfd zeker.. Oh, hoe staat het met R. verder?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb spierpijn![]()
En R. komt vandaag thuis.
Maar verder alles goed hoor
Nee gisteren kwam iemand een bank brengen. Het is geen strak plan om tot 4 uur 's nachts te borrelen als je de volgende ochtend een bank moet sjouwenquote:Op zondag 13 februari 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja te veel geverfd zeker.. Oh, hoe staat het met R. verder?
Ik kan hem wel aan, gast stelt niks voor.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:05 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga naar de sportschool. Dames, een fijne dag nog en vast tot later.
Als de buurman lastig is, dan is er altijd nog de Fok-Singles-Knokploeg![]()
Ik zou ook niet graag tegen je worstelen....hoewel, in de modder misschien.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan hem wel aan, gast stelt niks voor.
Opschepperig figuur ook
* Huppelmuts zet een bakkie koffie voor snuitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |