Dat vraag ik me ook af.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:54 schreef k_man het volgende:
Programma? Waarom ga je niet gewoon zelf de stad in?
De man achter mij ging daarvoor... Goede genade, die kreeg die klep hard in zijn gezicht... Het deed zelfs bij het omkijken pijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:07 schreef psv-gomes het volgende:
met de metro op de franse manier... je gaat gewoon snel achter iemand aan door een poortje![]()
je koopt gewoon zon kaartje van ik geloof ¤ 1,60
Winkelen rondom Place La Madeleine is ook heerlijk! Gewoon tussen de Fransen en niet teveel toeristenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:10 schreef quirigua het volgende:
laatste post # 13, in reactie op vraag over winkels en Boulevard Hausmann :
(cit.)
Dat is best ver, zou ik zelfs bijna een buitenwijk noemen (binnen de Periferique). Niet veel aan, heel gemiddeld, niet onveilig maar niet echt leuk.
Winkelen ?
-knip-
Zijn ze daar qua karakter net zo direct als in de Randstad?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:19 schreef konijnenvoer het volgende:
Ben zelf voor stage in Parijs, mooie stad maar de mensen
Kijk eens op www.zoover.nl Daar staan genoeg recensies. Misschien ook wel van jouw hotel ;-)quote:Op donderdag 28 april 2011 18:10 schreef buishuis het volgende:
Volgende week dinsdag tot vrijdag in Parijs te vinden. Slaap in het Hotel Pacific Montmartre Nord, adres: 77 Rue Du Ruisseau. Iemand ervaring met dit hotel? En is het beetje 'n leuke/'veilige' buurt? Beetje te doen vanuit daar richting de stad? Zag al dat het niet ver van 'n metro station afligt dus dat is gunstig.
Gut, zijn er nog steeds mensen die dat gebruiken? Zoover is een enorme ruksite. Gebruik liever tripadvisor.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:28 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Kijk eens op www.zoover.nl Daar staan genoeg recensies. Misschien ook wel van jouw hotel ;-)
Ach, was om aan te geven dat die vraag hier niet echt thuishoordequote:Op zondag 1 mei 2011 20:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Gut, zijn er nog steeds mensen die dat gebruiken? Zoover is een enorme ruksite. Gebruik liever tripadvisor.
Ah, jammer dat ik einde van de middag alweer weg benquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:40 schreef psv-gomes het volgende:
zaterdag is het la nuit des musees en zijn de musea's s avonds open EN gratis
http://nuitdesmusees.culture.fr/ville/?q=UGFyaXM,
Avondje bij aanplakken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, jammer dat ik einde van de middag alweer weg ben. Morgen weer die kant op voor paar dagen. Werk en zaterdag ff rondwandelen/shoppen
.
Thnx voor de tip!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:44 schreef Bigs het volgende:
We hebben ook nog in een heel leuk klein restuarantje gegeten op aanraden van een vriend: Ma Salle a Manger op het Ile de la Cite. Absoluut een aanrader voor wie van lekker eten houdt.
dat dus, nog 1,5 week. Die gaan we onthouden. Thnxquote:
wanneer ga je? in augustus kan je je auto gewoon op straat neerzettenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:53 schreef Mercan het volgende:
Iemand ervaring met de volgende parkeergarage?
http://www.parkingsdepari(...)e-parking-Wurtz.html
Ik wil er mijn auto 3 dagen parkeren, hoeveel ben ik dan kwijt?
Ik ga volgende week.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:36 schreef YebCar het volgende:
[..]
wanneer ga je? in augustus kan je je auto gewoon op straat neerzetten(in de buitenwijken dan)
Gaafquote:Op zondag 5 juni 2011 00:08 schreef psv-gomes het volgende:
Lekker weer nu he
vanmidag bij le Mur des je t' aimes geweest ( bij montmartre)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ging er hard aan toe ja, nu begint het weer.quote:
Prive of zakelijk?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gaaf.
Ben er maandag en dinsdag weer. Dan is het weer een stuk minder, zie ik...
Zie de OP...quote:
Ik zal het onthouden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:56 schreef psv-gomes het volgende:
Ook wel erg interessant en indrukwekkend
In le marais; Holocaust memorial
Kost wel een hoop tijd. Waren er ruim 5 uur binnen
Onvoorstelbaar wat je er allemaal ziet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Vermiste jongeren gered uit catacomben Parijs
Laatste update: 29 juli 2011 21:01 info
PARIJS - Het mysterie hoe drie jongeren konden worden gered nadat ze twee dagen hadden rondgedwaald in de catacomben van Parijs is opgelost.
Ze lieten briefjes achter voor hun redders terwijl ze een uitweg zochten. De drie werden woensdagmiddag gevonden.
De jongeren verdwaalden maandagavond toen ze het netwerk van meer dan driehonderd kilometer aan tunnels onder Parijs met vrienden bezochten. Mobiele telefoons hebben er geen bereik en toen ze niet terugkwamen schakelden de anderen de politie in.
In sommige tunnels liggen rijen met netjes opgestapelde skeletten van eeuwen geleden. Het grootste gedeelte is niet toegankelijk voor publiek.
Er zijn in de stad toch van die ingangen had ik begrepen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:48 schreef psv-gomes het volgende:
beetje raar dat ze verdwalen. En je kan maar 3 km bezoeken.
Ik was er dinsdag ( dus toen moesten ze er ook ergens zitten) de helft van wat je kon bezoeken was al afgesloten. En gangen waar je niet in mag zijn afgesloten met deuren
Ja dat dus.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:13 schreef Tonio-mcdo het volgende:
De opengestelde Catacomben beslaan een heel klein deel van het totale stelsel. Er zijn tientallen, zo niet meer geheime ingangen in verlaten metrotunnels, kelders en viaducten. Toegang tot de andere tunnels is verboden, omdat je er zeer gemakkelijk kunt verdwalen. Toch zijn er vaak feesten, rondleidingen en er wonen zelfs mensen.
Ik raad je aan niet af te dalen in de 'verboden' gangen, de kans is groot dat je er nooit meer uit komt.
Jij woont daar toch, dus ik dacht dat je dat wel zou weten.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:39 schreef psv-gomes het volgende:
Geen idee waarom de helft was gesloten.
En andere ingangen dan de hoofdingang ken ik niet...
Ben ik ook geweest ja, echt geweldig, je weet niet wat je ziet. Ben me trouwens een keer kapotgeschrokken toen ik een keer een zware mannenstem hoorde, achter me keek en erachter kwam dat daar in zo'n donker hoekje en bewaker op een stoel zat.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:44 schreef psv-gomes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was er op zondag ongeveer tussen de middag en ik heb ook 1,5 uur in de rij gestaan en de rij werd ook steeds langer achter mij. Heb ik altijd, of het nou ergens bij een wc is of weet ik veel wat.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:50 schreef psv-gomes het volgende:
Mocht er iemand gaan, Ga vroeg. Het gaat om 10uur open en wij waren er om 9.45 en hebben 1,5 in de rij gestaan en de rij werd langer en langer. Geloof dat wij toen terug kwamen dat er een rij van 2,5-3 uur stond!
ik zal in goed hotel bij La Defense gaan zitten vlakbij metro lijn 1 en RERquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:58 schreef Pino112 het volgende:
Ben van plan om met vriendinlief kerst door te brengen in Parijs, ben al wat op zoek geweest naar een romantisch hotel, maar het zijn er zo veeeeel
Het liefst ergens in lekker in het centrum, heeft iemand toevallig een aantal leuke tips?
Vervoer is met de Thalys of met het vliegtuig, moet ik nog even bekijken.
Hotel Palm Opéra, vlakbij metrohalte Cadet. We hadden een kamer met Frans balkonnetje én uitzicht op de Eiffeltoren.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:58 schreef Pino112 het volgende:
Ben van plan om met vriendinlief kerst door te brengen in Parijs, ben al wat op zoek geweest naar een romantisch hotel, maar het zijn er zo veeeeel
Het liefst ergens in lekker in het centrum, heeft iemand toevallig een aantal leuke tips?
Ik heb al diverse keren in een Ibis in Parijs gezeten, prima ervaring.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:58 schreef Pino112 het volgende:
Cool! Waar heb je die WiFi aansluiting precies? Tijdens het lopen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:52 schreef psv-gomes het volgende:
Ow morgen ga ik de promenade plantée bewandelen
Dat is van bois de vincennes tot bastille over een oude spoorweg.
avenue Daumesnil
12e arrondissement
metro Bastille
bus 87, 91, 20, 65, 29
open 8-21.30 uur
wi-fi-aansluiting
Deze parkpromenade loopt door het hele 12e arrondissement over een verhoogde spoorbaan die tot 1969 in gebruik was voor treinen van de Bastille naar de banlieue. Het wandelpad begint achter de Opéra Bastille en loopt boven de avenue Daumesnil via de jardin de Reuilly naar de Porte Dorée, een wandeling van ongeveer 5 km.
Wat kostte het appartmentje je? Heb je een linkje?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:40 schreef Blik het volgende:
Afgelopen weekend in Parijs geweest, appartementje geboekt aan de Bd de Strasbourg op 50meter van metrostation.
Was alleen met vrienden, en het stappen in Parijs is één groot drama als je met alleen maar mannen bent. Kansloos om een club binnen te komen, zelfs een Ierse pub was al onmogelijk om binnen te komen...
Mooie stad, qua stappen een grote farce
moet je misschien even zoeken op only-apartments.com. Heette iets van Strasbourgquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:53 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Wat kostte het appartmentje je? Heb je een linkje?
ja dat is volgens mij de promenade planteequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:51 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Cool! Waar heb je die WiFi aansluiting precies? Tijdens het lopen?
Volgens mij lopen ze in de film Before Sunset ook een gedeelte op die Promenade
[ afbeelding ]
Inderdaad, wat een mooie shots van Parijs komen erin voor. Dat huisje van haar is ook leuk. Wel wat klein. Met een enorm leuke binnenplaats.quote:
Niet eens over nagedacht, maar goed idee!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:33 schreef psv-gomes het volgende:
Leuke plannen
...
Ga je naar de halloweenfeesten in Disneyland park?
Ik kan er ook niks van maar met Engels kom je al een heel eind. Ik heb gemerkt dat ze vooral bij restaurantjes er niet zoveel zin in hebben, maarja daar kom je ook wel overheen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:43 schreef BillsGate het volgende:
Moet ik me trouwens zorgen maken over dat ik geen woord Frans spreek? Engels is geen probleem, met Duits red ik me ook wel, maar Frans...
Ik weet waar het ligt ik werk namelijk in Disneylandquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:55 schreef BillsGate het volgende:
De 21e gaat helaas niet lukken, dan ben ik uitgenodigd op een bruiloft.
We gaan naar Hotel Kyriad à Disneyland Paris. Dat was een van de weinige hotels die nog beschikbaar was en redelijk betaalbaar. Het ligt net rechts van Disneyland. Ik denk dat daar de auto ook wat veiliger staat dan in de binnenstad
Van mij mag je mee, maar ik weet niet of mijn vriendin dat een goed idee vindt
Ik ga nog wel zo'n anwb reiswoordenboekje regelen.
Goeie sites!
Oh leuk, wat doe je daar?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:18 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
Ik weet waar het ligt ik werk namelijk in Disneyland
Woordenboekje kan handig zijn als je bv gaat uiteten ofzo
Tofquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:28 schreef psv-gomes het volgende:
werk al 2,5 jaar in een van de hotels
owja koop wel zo veel mogelijk kaartjes van te voren via internet, scheelt je echt wachtrijenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:16 schreef BillsGate het volgende:
Mijn vriendin en ik gaan eind oktober een week. Paar dagen in het disneypark rondhuppelen en de rest in Parijs doorbrengen.
Ik heb de tips uit de OP verwerkt in een Google kaart:
http://maps.google.com/ma(...)004aeaf511dc02262974
Misschien hebben anderen er wat aan
Ben ik nog wat vergeten?
Op welke sites dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:40 schreef psv-gomes het volgende:
Je kan beter lang wachten voorkomen en kaartjes via internet kopen ( soms ook nog goedkoper )
En ja het wachten kan periode verschillen
vanuit Eindhoven is het 4 uur rijden. Als je met z'n 2-en kan rijden kom je echt niet minder uitgerust aanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:14 schreef BillsGate het volgende:
Ik wilde heel graag met de trein gaan, maar als je vanuit Eindhoven eerst naar Rotterdam of Brussel moet, is dat best prijzig. Het goedkoopste wat wij voor twee retourtjes gevonden hadden, was net iets meer dan 300,-.
Ik rij diesel, voor dat geld kan ik 3,5 keer op en neer rijden. Dan maar wat minder uitgerust aankomen (arriveren voor niet-brabanders).
ja als je kort van te voren boekt is het duurquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:14 schreef BillsGate het volgende:
Ik wilde heel graag met de trein gaan, maar als je vanuit Eindhoven eerst naar Rotterdam of Brussel moet, is dat best prijzig. Het goedkoopste wat wij voor twee retourtjes gevonden hadden, was net iets meer dan 300,-.
Ik rij diesel, voor dat geld kan ik 3,5 keer op en neer rijden. Dan maar wat minder uitgerust aankomen (arriveren voor niet-brabanders).
Klopt, bovendien tank ik in Nederland hem helemaal vol en dat scheelt ook weer zo'n 600km denk ik. Alleen je moet je auto dan wel weer parkeren wat prijzig is denk ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:34 schreef Blik het volgende:
[..]
vanuit Eindhoven is het 4 uur rijden. Als je met z'n 2-en kan rijden kom je echt niet minder uitgerust aan
Weekend parkeren in een parkeergarage is 55 euro volgens mijquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:56 schreef ik.ben.hier het volgende:
[..]
Klopt, bovendien tank ik in Nederland hem helemaal vol en dat scheelt ook weer zo'n 600km denk ik. Alleen je moet je auto dan wel weer parkeren wat prijzig is denk ik.
Hebben jullie een suggestie voor een wijk? Lijkt me dat in Parijs het OV wel goed te doen is...
Die prijs heb ik nog niet gezien hoor 3 mnd van te voren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:55 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
ja als je kort van te voren boekt is het duur
3 mnd van te voren boeken kan je voor 58 euro heen en weer
Kan ook niet, goedkoopste tarief is 70 euro retour volgens de website van Thalysquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die prijs heb ik nog niet gezien hoor 3 mnd van te voren.
Nee daarom.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Kan ook niet, goedkoopste tarief is 70 euro retour volgens de website van Thalys
Ik heb regelmatig retour voor 58 euroquote:
de franse vieren kerstavond en 1e kerstdag. 2e kerstdag vieren ze niet in Frankrijkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:14 schreef YebCar het volgende:
vragen aan de parijzenaars onder ons:
mijn oorspronkelijk plan was dat in rond dec in azie zat, maar aangezien dat een maand of 2 verschoven is wil ik toch kerst ergens anders vieren dan in NL.
nu wil ik er op 24 december in de ochtend erna toe rijden en dan kom ik rond een uurtje of 4 aan.
Ik blijf daar 2 dagen dus 26ste ga ik rond het middaguur weer terug
valt er nog wat te beleven op zaterdag 24 december na 4 uur smiddags ?
en op 1ste kerstdag is dan ook alles potdicht? (is een zondag trouwens) behalve de restaurants?
en hoe zit het met parkeren tijden kerstavond en kerstdag? kan ik gewoon mijn auto daar neerzetten?
m.a.w. er is geen fuck te doenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:08 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
de franse vieren kerstavond en 1e kerstdag. 2e kerstdag vieren ze niet in Frankrijk
Dus ik denk dat de 24e de winkels vrooeg dicht zijn enzo
restaurants is geloof ik aan het raden om te reserveren
1e kerstdag zijn de meeste monumenten dicht http://www.parisgratuit.com/musee-noel.html
Kijk, dat verklaard een hoopquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:54 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig retour voor 58 euro
ow wacht vergeet ff te zeggen dat ik tot antwerpen boek en dan wordt gebracht / opgehaald aangezien ik op half uurtje van Antwerpen 'woon' / 'logeer'
Anders is het 70 euro tot Rotterdam
waarom ga je er dan 2 dagen naar toequote:Op donderdag 3 november 2011 15:25 schreef BillsGate het volgende:
De eerste twee dagen hebben we rondgewandeld in de disneyparken. Eerlijk gezegd is me dat wat tegengevallen. Los van het feit dat het schofterig duur is en dat alles gebouwd is met de gedachte om je zo snel mogelijk al je euro's afhandig te maken, is er voor ons achterin-de-twintigers zonder kinderen, eigenlijk niet veel te beleven.
Klinkt goed.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:34 schreef Luck het volgende:
Wij hebben afgelopen zaterdag de Paris Ghost Tour gedaan (http://www.mysteriesofparis.com/).
Was precies het Halloween weekend, dus de sfeer was extra goed.
Beginpunt is de O'Sullivan's Rebel Bar (Ierse pub) waar het happy hour is tussen 20:00 en 21:00, dus de sfeer zit er meteen goed in.
Tour duurde ongever 2,5/3 uur. Ben helemaal niet van de Tours, maar dit was erg geslaagd.
Toffe foto's! En altijd die straatvoetballers hequote:Op donderdag 3 november 2011 15:25 schreef BillsGate het volgende:
Wat bewijsmateriaal:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
het regent lekker hequote:Op donderdag 3 november 2011 17:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zit nu voor twee dagen in Parijs. Ik heb wel es beter weer gehad.
Nu is het weer heerlijk! Strakblauwe lucht... Parijs ontwaakt:quote:Op donderdag 3 november 2011 23:09 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
het regent lekker he
morgen is het weer droog
Mooi!quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nu is het weer heerlijk! Strakblauwe lucht... Parijs ontwaakt:
[ afbeelding ]
Bonjour!
Thnx!quote:Op donderdag 3 november 2011 17:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toffe foto's! En altijd die straatvoetballers he.
Hing die ook aan de lantaarnpaal en was die dan ook de bal aan het hooghouden?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:07 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Thnx!
Ik had bij Sacre Coeur wel wat straatartiesten verwacht, maar die voetballers waren nieuw voor me. Wel echt cool om te zien!
Dat is ook de enige straatartiest / muziekant / schooier / ... waarbij ik wat achtergelaten heb
Hoe bedoel je niet leuk? Dat er niks te doen is behalve op dat uitzichtpunt te zitten maar dat niks voor als je met vrienden bent voor oud en nieuw..quote:Op maandag 21 november 2011 22:28 schreef psv-gomes het volgende:
parijs schijnt niet leuk te zijn en dit jaar is er geen vuurwerk bij de eiffeltoren
Ik ben hier geweest:quote:
Ik ben er niet zo heel lang geweest, ik had op dat moment even geen zin om hele bergen documentatie door te nemen, maar het is wel indrukwekkend ja.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:14 schreef psv-gomes het volgende:
memorial de la shoah is erg interessant- triest en indrukwekkend tegelijk.. Geloof dat ik daar ong 4-5 uur heb rondgehangen.
quote:
aanvulling:quote:Op maandag 13 februari 2012 14:19 schreef BrandX het volgende:
Tip: voor 12 euro kan je de hele dag onbeperkt op- en afstappen van de seineboot, en deze brengt je naar iig 8 grote bezienswaardigheden.
LOL, nog naar gezocht, maar vond niets... Thanks!quote:Op maandag 13 februari 2012 14:41 schreef UIO_AMS het volgende:
De belangrijkste must sees zijn natuurlijk Parijs #15 en de voorgaande 14 delen..
Ondanks Parijs is het toch één van de langstlopende reeksen in TRV.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:52 schreef poepeneesje het volgende:
Bedankt allemaal, als er nog meer tips zijn graag!
LOL, nog naar gezocht, maar vond niets... Thanks!
Als ik het had gezien, had ik dit topic niet geopend, wat mij betreft mag het topic best dichtquote:Op maandag 13 februari 2012 15:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ondanks Parijs is het toch één van de langstlopende reeksen in TRV.
Iets anders geregeld.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:23 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Als ik het had gezien, had ik dit topic niet geopend, wat mij betreft mag het topic best dicht.
http://maps.google.fr/map(...)z=15&iwloc=addr&om=1quote:Op maandag 20 februari 2012 08:12 schreef poepeneesje het volgende:
Ik ben momenteel in Parijs en was gisteren opzoek naar les Catabombes maar heb gezocht als een malle, maar ik kon het niet vinden...
Dan ben je wel jong gaan trouwen en vader geworden zeg.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:42 schreef DutchieBre het volgende:
Tis alweer 8 jaar terug dat ik studeerde in Parijs .. Wat gaat de tijd snel hé.. Toen losbandige van het leven genietende altijd drinkende en feestende student .. Nu getrouwde van het leven genietende gematigde drinkende en feestende papa
...
Ik wil dit jaar mijn zoontje voor het eerst meenemen om hem te laten zien waar ik woonde. Ben benieuwd
En ik maar zoeken op maandagquote:Op maandag 20 februari 2012 08:27 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
http://maps.google.fr/map(...)z=15&iwloc=addr&om=1
voor ons was het toender tijd niet zo moeilijk te vinden omdat er een lange rij stond. pak de metro naar de Denfert-Rochereau. En maandag is het altijd dicht.
Of een luie oudere studentquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan ben je wel jong gaan trouwen en vader geworden zeg.
Ik word 30 dit jaarquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan ben je wel jong gaan trouwen en vader geworden zeg.
Andere kant van mijn kant dusquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:20 schreef DutchieBre het volgende:
Courbevoie .. La Defense zeg maar ..
Dat had ik dus bijna vorig jaar. Ik zou op dinsdagochtend weer weggaan dus ik had het gepland op maandag, tis maar goed dat ik ruim op tijd op internet keek zodat ik op zondag m'n planning nog kon omgooien.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:03 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
En ik maar zoeken op maandag. Honderd keer die rotonde afgelopen, dat 'eilandje' op en af... Dikke fail dus.
Wat is er mis met Google.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:21 schreef bierjoost het volgende:
Een longshot, maar weet iemand nog een betaalbaar hotel (liefst) in arrondissement 5 of kruising 1. & 9.?
Ja idd dus ik snap het probleem niet eigenlijk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:57 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Op booking.com kun je ook heel veel gewenste resultaten aan- en uitvinken he..... (locatie, omgeving, etc.).
quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:57 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Op booking.com kun je ook heel veel gewenste resultaten aan- en uitvinken he..... (locatie, omgeving, etc.).
Ja dat snap ik ook wel. Gebruikerservaringen zijn echter een stuk betrouwbaarder dan een booking.com database. Ik geeft zelf toch al aan dat het een longshot is. En ik kan inderdaad ook best op tripadvisor of zoover of weet ik veel voor gebruikerservaringen kijken, maar ik hoopte echter op betrouwbare gebruikservaringen van Fokkers. Tevergeefs helaas..quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja idd dus ik snap het probleem niet eigenlijk.
Ervaringen zijn ook vrij persoonlijk, wat voor de een goed genoeg is kan een ander weer niet blij mee zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:26 schreef bierjoost het volgende:
[..]
[..]
Ja dat snap ik ook wel. Gebruikerservaringen zijn echter een stuk betrouwbaarder dan een booking.com database. Ik geeft zelf toch al aan dat het een longshot is. En ik kan inderdaad ook best op tripadvisor of zoover of weet ik veel voor gebruikerservaringen kijken, maar ik hoopte echter op betrouwbare gebruikservaringen van Fokkers. Tevergeefs helaas..
Dat is een beetje het idee van een ervaring he. Mijn god...quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ervaringen zijn ook vrij persoonlijk, wat voor de een goed genoeg is kan een ander weer niet blij mee zijn.
Ja dus waarom vraag je het dan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:29 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Dat is een beetje het idee van een ervaring he. Mijn god...
Jeetje, wat een humeur en instelling zeg. Volgens mij kun je beter naar het afscheidsfeest van New Kids Turbo in het Gelredome gaan in plaats van naar Parijs.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:29 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Dat is een beetje het idee van een ervaring he. Mijn god...
Ik dacht aan Center Parcs, maar dan is het weer ohoh welk huisje moet ik nemen???quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:42 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Jeetje, wat een humeur en instelling zeg. Volgens mij kun je beter naar het afscheidsfeest van New Kids Turbo in het Gelredome gaan in plaats van naar Parijs.
Maar je kan zelf toch ook eerst zoeken en dan vragen of hotel X of Y wat is.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:03 schreef k_man het volgende:
Wat een rare reacties op een heel normale vraag. Volgens mij is TRV er (mede) voor bedoeld om tips en ervaringen over vakanties uit te wisselen. Als bij elke vraag wordt gereageerd met 'kijk maar op Google', dan kunnen we de tent hier wel sluiten.
OT: Wat noem je betaalbaar?
doet hij toch op fok ?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar je kan zelf toch ook eerst zoeken en dan vragen of hotel X of Y wat is.
Nee hij vraag een hotel in het zoveelste arrondissement.quote:
Vind je het echt zo'n raar idee dat een andere user uit eigen ervaring een hotelletje in die buurt aan kan raden? Wat is daar mis mee? Het is heel wel mogelijk dat een ander meteen denkt 'oh, wacht 5e arrondissement, daar heb ik vorig jaar geslapen in hotel X en dat was echt fantastisch'. :0quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee hij vraag een hotel in het zoveelste arrondissement.
Nee maar het zou iemand sieren als die zelf ook wat heeft gezocht anders lijken we net een stel slaven.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Vind je het echt zo'n raar idee dat een andere user uit eigen ervaring een hotelletje in die buurt aan kan raden? Wat is daar mis mee? Het is heel wel mogelijk dat een ander meteen denkt 'oh, wacht 5e arrondissement, daar heb ik vorig jaar geslapen in hotel X en dat was echt fantastisch'. :0
Dat bedoelde ik inderdaad. Dank. Ik kan hier inderdaad ook willekeurige hotels plaatsen die ik van booking.com knip en plak, maar dat schiet zijn doel voorbij.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Vind je het echt zo'n raar idee dat een andere user uit eigen ervaring een hotelletje in die buurt aan kan raden? Wat is daar mis mee? Het is heel wel mogelijk dat een ander meteen denkt 'oh, wacht 5e arrondissement, daar heb ik vorig jaar geslapen in hotel X en dat was echt fantastisch'. :0
Als je het expres willekeurig doet dan schiet dat idd zijn doel voorbij en kan je beter met een serieuze hotelkeuze aankomen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:49 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik inderdaad. Dank. Ik kan hier inderdaad ook willekeurige hotels plaatsen die ik van booking.com knip en plak, maar dat schiet zijn doel voorbij.
Betaalbaar noem ik max ¤ 100,- per nacht. Mocht ik uiteindelijk zelf wat gevonden hebben zal ik het hier wel posten. Ook mijn eventueel negatieve ervaring.
Ik wist dat Fransen botte boeren waren...
ik had een aanbieding van Mercure Hotel in Courbevoi, super hotel maar normaal wel te duur.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:49 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik inderdaad. Dank. Ik kan hier inderdaad ook willekeurige hotels plaatsen die ik van booking.com knip en plak, maar dat schiet zijn doel voorbij.
Betaalbaar noem ik max ¤ 100,- per nacht. Mocht ik uiteindelijk zelf wat gevonden hebben zal ik het hier wel posten. Ook mijn eventueel negatieve ervaring.
Ik wist dat Fransen botte boeren waren...
Denk je echt dat van de 5000 hotels in Parijs de 2 die ik zou posten jij kent? Is het niet makkelijker als jij er 2 post, zoals ik in eerste instantie vroeg.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je het expres willekeurig doet dan schiet dat idd zijn doel voorbij en kan je beter met een serieuze hotelkeuze aankomen.
Jij bent de ouder... Leg ze uit dat je eerst naar de stad gaat en daarna naar Disney. Zo moeilijk is dat echt niet hoor. Als je Disney niet in de planning had gehad, zou het wat lastiger zijn, maar komop zeg, wat een non-issue.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef Vicky het volgende:
Schopje..
Wij gaan volgende week maandag een dag naar Parijs (en daarna nog 4 naar Disney).
nu overnachten we 2 nachtejs in het Kyriad en willen vanaf daar oa naar de Eifeltoren en de Sacre Coeur. Nu rijdt er wel een pendelbus van het hotel oa het treinstation maar deze komt dus ook bij Disney en als mijn kinderen dit zien heb ik oorlog want dan willenz e niet meer naar Parijs
Mijn vraag, is er, buiten hartje Parijs een grote centrale parkeergelegenheid van waar je met de metro naar het centrum kan?
de oudste (6) kan ik het nog wel uitleggen maar de jongste (2) niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jij bent de ouder... Leg ze uit dat je eerst naar de stad gaat en daarna naar Disney. Zo moeilijk is dat echt niet hoor. Als je Disney niet in de planning had gehad, zou het wat lastiger zijn, maar komop zeg, wat een non-issue.
Je gaat naar Kyriad bij Disney? Dan is volgens mij Val d'Europe het eerste metrostation ná Disney en volgens mij was het parkeren daar gratis.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef Vicky het volgende:
Schopje..
Wij gaan volgende week maandag een dag naar Parijs (en daarna nog 4 naar Disney).
nu overnachten we 2 nachtejs in het Kyriad en willen vanaf daar oa naar de Eifeltoren en de Sacre Coeur. Nu rijdt er wel een pendelbus van het hotel oa het treinstation maar deze komt dus ook bij Disney en als mijn kinderen dit zien heb ik oorlog want dan willenz e niet meer naar Parijs
Mijn vraag, is er, buiten hartje Parijs een grote centrale parkeergelegenheid van waar je met de metro naar het centrum kan?
kan niet meer.. er is al geboekt en kan niet annuleren.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:18 schreef Fogel het volgende:
Tip: boek een ander hotel, met eigen parkeerplek, voor de eerste twee nachten.
Kijk dan maar eens hier http://www.eurotunnel.com(...)Park-and-ride-Paris/.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
kan niet meer.. er is al geboekt en kan niet annuleren.
Thanx Malo!
dankje!quote:Op zondag 20 mei 2012 22:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kijk dan maar eens hier http://www.eurotunnel.com(...)Park-and-ride-Paris/.
ik wens je veel succes voor de eiffeltorenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef Vicky het volgende:
Schopje..
Dit is goed om te weten dus beter gewoon s'avonds langsgaan en alleen van buiten bewonderenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:05 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
ik wens je veel succes voor de eiffeltoren
Sinds maart is er maar 1 lift in werking. Er zijn werkzaamheden tot en met augustus ( maar het zijn fransen dus reken maar op langer)
Reken maar op erg lang wachten daar. Zelfs mét reservering hetzelfde
Vind ik ook. Is sneller, goedkoper (tenminste 20 jaar geleden, toen wij er warenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:07 schreef psv-gomes het volgende:
je kan beter de tour montparnasse op gaan
af laten stempelen als je door het poortje gaatquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:49 schreef macca728 het volgende:
hoe werkt de Paris Visite Card in de bus eigenlijk ?
Moet je hem daar ook in de stempelautomaat doen of kan je gewoon doorlopen ?
ik pak altijd dat cafeetje wat tegenover de trappen zit.quote:Toen met de metro naar de Sacre Coeur en Montmartre. We wisten niet dat er een liftje naar boven was dus alle trappen opgegaan met een kinderwagen.. Zwaar en bloedheet. Naar beneden wel met het liftje gegaan.
welk poortje in de bus ???quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:35 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
af laten stempelen als je door het poortje gaat
sorry ,vraag niet goed gelezenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:47 schreef macca728 het volgende:
[..]
welk poortje in de bus ???
metro bedoel je ws, dat weet ik wel. Moet je hem in de bus ook door de automaat halen of gewoon doorlopen ?
Nou, laat inderdaad iedereen alsjeblieft eens zijn mond dicht houden. Al die vragen en dan ook nog die opmerkingen en dan nog reacties verwachten ook. Je doet geen oog dicht in dit forum.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dus waarom vraag je het dan.
ja weet ik, maar met Paris Visite Card moet je volgens mij gewoon doorlopen in de bus, niet afstempelen. Maar dat weet ik dus niet zeker, wil ik graag weten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:34 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
sorry ,vraag niet goed gelezen
In de bus is er een stempelautomaat
En bij de metro heb je poortjes om het station in te kunnen
Chateau Pierrefonds en het plaatsje zijn leuk voor een dagtocht, dichtbij Parijs.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:15 schreef Jappe90 het volgende:
Ik ga volgende week met mijn vriendin op vakantie naar Luxemburg en Frankrijk. We gaan met de auto en willen wat leuke plaatsen aandoen, waaronder Parijs.
Weet iemand een goede (en betaalbare) camping in de buurt van Parijs? Zijn er nog leuke plaatsen in de buurt van Parijs die het bezoeken waard zijn?
Alvast bedankt voor de tips!
Ik ben ook op zoek naar een fatsoenlijke camping (hoeft niks te beleven te zijn, als het maar schoon is) met een goede trein/metro/busverbinding naar parijs en evt disney. Ik lees hier veel over hotels e.d., maar niet over campings. Niemand die in de buurt kampeert?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:15 schreef Jappe90 het volgende:
Ik ga volgende week met mijn vriendin op vakantie naar Luxemburg en Frankrijk. We gaan met de auto en willen wat leuke plaatsen aandoen, waaronder Parijs.
Weet iemand een goede (en betaalbare) camping in de buurt van Parijs? Zijn er nog leuke plaatsen in de buurt van Parijs die het bezoeken waard zijn?
Alvast bedankt voor de tips!
La Defense bv ? Vincennes evt al heb ik daar geen ervaring mee. La Defense ben je 15-20 min in centrumquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:53 schreef Jackal_Omega het volgende:
Mijn vriendin en ik zijn nu in Frankrijk (tussen Lyon en Dijon) en willen op de terugweg 3 dagen Parijs aandoen. Qua hotel heb ik een budget tot ongeveer 250-300 euro voor drie dagen.
Voorwaarde is wel dat ik dan gratis kan parkeren en het liefst bewaakt (de auto licht vol met dure kampeerspullen enz.)
Ik heb al zitten kijken naar Noisy Le Grand maar dan zit je op 45min met het openbaar vervoer, zit ik niet helemaal op te wachten.
Iemand enig idee voor een hotel/plaats net buiten Parijs waar je met de metro snel naar toe kan.
ja 2 jaar geleden op de champs elysee gestaan en dit jaar wrs weerquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:37 schreef DutchieBre het volgende:
Ik ga de finish van de tour eens meepikken .. Iemand al ervaring hiermee ?
het is van noisy le grand naar bv chatelet iets van 20 min.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:53 schreef Jackal_Omega het volgende:
Mijn vriendin en ik zijn nu in Frankrijk (tussen Lyon en Dijon) en willen op de terugweg 3 dagen Parijs aandoen. Qua hotel heb ik een budget tot ongeveer 250-300 euro voor drie dagen.
Voorwaarde is wel dat ik dan gratis kan parkeren en het liefst bewaakt (de auto licht vol met dure kampeerspullen enz.)
Ik heb al zitten kijken naar Noisy Le Grand maar dan zit je op 45min met het openbaar vervoer, zit ik niet helemaal op te wachten.
Iemand enig idee voor een hotel/plaats net buiten Parijs waar je met de metro snel naar toe kan.
Gewoon een broodje op de hoek geen optie? Kan je dan in parkje of labgs Seine op eten. Sapje erbij. Klaar ben je. Vind ik sowieso relaxter.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:36 schreef Satijn het volgende:
Binnenkort staat er voor mij ook weer een lang weekend parijs gepland, zonder ontbijt in het hotel dit keer. Weet iemand nog leuke betaalbare ontbijtadresjes?
Ibis hotel Porte d'Orleansquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:53 schreef Jackal_Omega het volgende:
Vet! Welke branche? Je zou een kamer proberen te kunnen krijgen in Fontenay Aux Roses van C. R. O. U. Squote:Op zondag 15 juli 2012 03:34 schreef Rnnz het volgende:
* Ik meld me hier ook even
Vanaf september stage lopen in Parijs.![]()
Nu al het papierwerk rond krijgen, maar uiteraard al aan het zoeken naar onderdak. Zal duur worden overigens.
McDonalds? Subway?quote:Op zondag 15 juli 2012 10:35 schreef macca728 het volgende:
Waar kan je goedkoop eten ? tot 10 euro ofzo ?
ja los van fast food haha.quote:
Bij Reed Exhibitions, gericht op beursorganisatie.quote:Op zondag 15 juli 2012 08:34 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Vet! Welke branche? Je zou een kamer proberen te kunnen krijgen in Fontenay Aux Roses van C. R. O. U. S
Een organisatie die kamers/studio's levert aan studenten.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:03 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Bij Reed Exhibitions, gericht op beursorganisatie.![]()
Even snel gekeken op die website, maar wat is dat dan precies?
Bijna overal in de stad sommige tentjes zelfs een 3 gangen menu voor 10¤quote:Op zondag 15 juli 2012 10:35 schreef macca728 het volgende:
Ja, in Quartier Latin .. Alleen moet je dan niets te drinken bestellen, das namelijk net zo duurquote:Op zondag 15 juli 2012 21:05 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Bijna overal in de stad sommige tentjes zelfs een 3 gangen menu voor 10¤
zal ik daar eens kijken als ik straks weer ga !!quote:Op zondag 15 juli 2012 23:58 schreef k_man het volgende:
Het klinkt misschien gek in Nederlandse oren, maar in Parijs kun je met name heel goedkoop eten bij de Japanner.
Nog wat bijzondere architectuurtips (in een buitenwijk)?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:58 schreef k_man het volgende:
Het klinkt misschien gek in Nederlandse oren, maar in Parijs kun je met name heel goedkoop eten bij de Japanner.
La Defence, lunch tijdens werkdagen.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:35 schreef macca728 het volgende:
oh weinig tentjes gezien daar eigenlijk behalve in het winkelcentrum.quote:Op maandag 16 juli 2012 04:22 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
La Defence, lunch tijdens werkdagen.
Het is de zakenwijk (met prachtige moderne gebouwen) en managers willen ook goedkoop lunchen, blijkbaar
Ik zal het eens opzoeken. Ik gebruik vaak je tips. Laatst Basel bezocht, dat had ik nooit gedaan zonder jouw verslag.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:07 schreef k_man het volgende:
Eh jawel, ik heb ooit een heel epistel daarover geschreven. Staat in deel 3 van deze reeks ofzo.
Zeker, vooral de leuke rondleiding bij Vitra. Het gebouw van Andoquote:Op maandag 16 juli 2012 09:52 schreef k_man het volgende:
Oh, dat is leuk om te horen. En vond je het wat?
Hm, twee jaar geleden waren er volop. Langs de 'hoofdweg' tussen de gebouwen.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:26 schreef macca728 het volgende:
[..]
oh weinig tentjes gezien daar eigenlijk behalve in het winkelcentrum.
Oh wat gaaf, daar heb ik in Amerika ook voor een paar dollar mee rondgereisdquote:Op maandag 16 juli 2012 00:10 schreef MCH het volgende:
En voor de echte budgetreizigers is er nu idbus en megabus. Ik zit aankomende vrijdag voor +-6 euro in Parijs vanaf Amsterdam.
Het was echt een geweldig hotel. Echt 10 meter van metro maar totaal geen last van geluid. Binnen 10 minuten stond je op de Champs d'Elyssees.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:11 schreef Jackal_Omega het volgende:
Thanks! Net gereserveerd voor Hotel Moderne! 10 meter naast Metro-station en prive parkeerplaats.
Enige is gedeelde badkamer maar kan ik wel mee leven. Reviews zijn erg goed en voor 150 euro moet ik ook niet teveel willen.
kijk eens op www.nederlanders.frquote:Op zondag 15 juli 2012 03:34 schreef Rnnz het volgende:
* Ik meld me hier ook even
Vanaf september stage lopen in Parijs.![]()
Nu al het papierwerk rond krijgen, maar uiteraard al aan het zoeken naar onderdak. Zal duur worden overigens.
o.a in quatier latin / le marias en le rue mouffetardquote:Op zondag 15 juli 2012 10:35 schreef macca728 het volgende:
quote:Sushi is Paris? The horror, the horror! 99% of sushi places in Paris are just horrible.
Ik snap de logica niet. Als je weet dat het warm wordt, waarom doe je dan te warme kleren aan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:49 schreef Lemans24 het volgende:
Dacht ik dat ik geluk had niet met 30 graden in Parijs te zitten, wordt het aanstaande woensdag wéér 30 graden... Eén dagje, twee nachtbussen, dus dat wordt met te warme kleding in Parijs lopen.
Omdat ik niet in korte broek in de bus ga zitten. Veel te koud met airco.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik snap de logica niet. Als je weet dat het warm wordt, waarom doe je dan te warme kleren aan?
Camping Huttopia toevallig? Heb ik 4 jaar geleden ook gestaan. Echt top geregeld, je loopt naar de trein en hoppa 45min stap je in het centrum uit.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Afgelopen weekend in Parijs geweest. Op een camping even buiten Parijs, waar je treinkaartje inclusief onbeperkt metro reizen voor ¤14,20 kon kopen. Binnen driekwartier stonden we van camping op Gare de Est... Zaterdag de halve stad doorgesprint, van Sacre Coeur tot Parc des Princes en van Moulin Rouge tot Notre Dame. Prachtige stad. Ooit nog eens terug voor de Catacomben en om wat langer door Montmartre te slenteren om de locaties uit Amelie te checken.
Waarom op deze manier reizen ? Ik heb dit een paar keer gedaan, NOOIT MEER !! Op de 1 of andere manier word ik er ook altijd uitgehaald voor drugscontrole.. Zit je tussen 32 nationaliteiten in zo'n bus, nemen ze alleen de Hollander mee .. Dat terwijl ik niet eens ooit een sigaret gerookt heb in mijn leven en niet bepaald het uiterlijk van een smokkelaar hebquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:49 schreef Lemans24 het volgende:
Dacht ik dat ik geluk had niet met 30 graden in Parijs te zitten, wordt het aanstaande woensdag wéér 30 graden... Eén dagje, twee nachtbussen, dus dat wordt met te warme kleding in Parijs lopen.
Waarom niet? Mensen zijn zo gewend aan 'luxe' en 'hoe het hoort', een beetje avontuur op z'n tijd is toch leukquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:31 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Waarom op deze manier reizen ? Ik heb dit een paar keer gedaan, NOOIT MEER !! Op de 1 of andere manier word ik er ook altijd uitgehaald voor drugscontrole.. Zit je tussen 32 nationaliteiten in zo'n bus, nemen ze alleen de Hollander mee .. Dat terwijl ik niet eens ooit een sigaret gerookt heb in mijn leven en niet bepaald het uiterlijk van een smokkelaar heb(Nouja, hoe zien die er eigenlijk wel uit
) .. Geef mij maar de auto of het vliegtuig ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |