Gut, zijn er nog steeds mensen die dat gebruiken? Zoover is een enorme ruksite. Gebruik liever tripadvisor.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:28 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Kijk eens op www.zoover.nl Daar staan genoeg recensies. Misschien ook wel van jouw hotel ;-)
Ach, was om aan te geven dat die vraag hier niet echt thuishoordequote:Op zondag 1 mei 2011 20:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Gut, zijn er nog steeds mensen die dat gebruiken? Zoover is een enorme ruksite. Gebruik liever tripadvisor.
Ah, jammer dat ik einde van de middag alweer weg benquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:40 schreef psv-gomes het volgende:
zaterdag is het la nuit des musees en zijn de musea's s avonds open EN gratis
http://nuitdesmusees.culture.fr/ville/?q=UGFyaXM,
Avondje bij aanplakken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, jammer dat ik einde van de middag alweer weg ben. Morgen weer die kant op voor paar dagen. Werk en zaterdag ff rondwandelen/shoppen
.
Thnx voor de tip!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:44 schreef Bigs het volgende:
We hebben ook nog in een heel leuk klein restuarantje gegeten op aanraden van een vriend: Ma Salle a Manger op het Ile de la Cite. Absoluut een aanrader voor wie van lekker eten houdt.
dat dus, nog 1,5 week. Die gaan we onthouden. Thnxquote:
wanneer ga je? in augustus kan je je auto gewoon op straat neerzettenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:53 schreef Mercan het volgende:
Iemand ervaring met de volgende parkeergarage?
http://www.parkingsdepari(...)e-parking-Wurtz.html
Ik wil er mijn auto 3 dagen parkeren, hoeveel ben ik dan kwijt?
Ik ga volgende week.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:36 schreef YebCar het volgende:
[..]
wanneer ga je? in augustus kan je je auto gewoon op straat neerzetten(in de buitenwijken dan)
Gaafquote:Op zondag 5 juni 2011 00:08 schreef psv-gomes het volgende:
Lekker weer nu he
vanmidag bij le Mur des je t' aimes geweest ( bij montmartre)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ging er hard aan toe ja, nu begint het weer.quote:
Prive of zakelijk?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gaaf.
Ben er maandag en dinsdag weer. Dan is het weer een stuk minder, zie ik...
Zie de OP...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |