Nee ze heeft mij nooit gepierct gelukkig niet want even lekker poepen moet toch ook kunnen en met en dichte ster wil dat nietquote:Op maandag 14 februari 2011 22:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aha, het neukertje van Aafke is gevonden. Ik wil bijna vragen of ze jouw sterretje ooit gepierct heeft, maar dat doe ik maar niet
.
tof, dan staat dit geheim ook vastquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:07 schreef Slickk het volgende:
Een vriend (of vriend, meer een vriend van een vriend waardoor ik nu ook vrienden ben, whatever, zie hem regelmatig) van mij heeft een keer met haar gezoend.Propper bij één of andere tent waar hij op vakantie was, ze neukte alles wat los en vast zat en vertelde toen ook dat ze piercer was.
Ja maar toenstraks vertelde ze dat ze ong. een jaar zonder huis heeft gezeten en een beetje heeft rondgezworven?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tof, dan staat dit geheim ook vast
dat is niet haar geheim danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:35 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Ja maar toenstraks vertelde ze dat ze ong. een jaar zonder huis heeft gezeten en een beetje heeft rondgezworven?
Dakloos?
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Heel veel blabla over geld en zorginstelling en rond komen van weinig. ze wist exacte bedragen en zo. Ze weet waar ze over praat.
uuuhuuuhuu...quote:
Gelukkig verschillen smakenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:36 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Oh? Ik vond het er niet verkeerd uitzien eigenlijk
Haha die piercer ken ik en dat is niet Aafkequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef Alerion het volgende:
Maar, als ze piercer is he, waar dan? Welke shop? Enige die ik ken in Leeuwarden is Body Care... En las ergens ook dat daar een vrouwelijke piercer werkte, maar men was niet erg te spreken over haar kundigheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |