Vliegenzwamquote:Op zondag 20 februari 2011 21:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als vliegenzwam genomineerd wordt overleeft ze dat niet denk ik.
Vertellllll, wat zei ze dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:49 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik geloof niet dat ik het hardop kan zeggen maar wat ik net van Aafke hoorde.....zou ze dan toch hoogbegaafd zijn........
waarom kan je dat niet tong verloren?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:49 schreef MissJ.24 het volgend e:
Ik geloof niet dat ik het hardop kan zeggen maar wat ik net van Aafke hoorde.....zou ze dan toch hoogbegaafd zijn........
Heel veel blabla over geld en zorginstelling en rond komen van weinig. ze wist exacte bedragen en zo. Ze weet waar ze over praat.quote:
Nee ik kan het niet omdat ik het zelf nog niet geloven wil.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
waarom kan je dat niet tong verloren?
Och jezus, dus nog even en de waterlanders komen weer?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Joanna vertelt tegen Alex dat ze zat is om zichzelf te moeten verdedigen, op school en overal...
ze staat wel volledig in de zeur- zeil- en mekkerstandquote:Op zondag 20 februari 2011 21:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Joanna vertelt tegen Alex dat ze zat is om zichzelf te moeten verdedigen, op school en overal...
Haha en in het dorp die van de zwarte kousen zijn, haha lekkere stelling als ze het er al zo moeilijk mee heeft en straks weer terugkeert LOLquote:Op zondag 20 februari 2011 21:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een minderwaardigheidscomplex moet dat wicht hebben. Naast een groot ego.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien heeft ze (lichte vorm van) autisme?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:52 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne klaagt, als mensen tegen haar zijn dan kan ze daar niet overheen stappen. Het probleem is alleen dat ze dat al denkt als iemand gewoon niks ermee bedoeld. Ze voelt zich steeds aangevallen zelfs als dat niet gebeurt. Triest typje, triest triest.
een theedoek?? nog nooit gezien?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:52 schreef Ceetje.. het volgende:
wat the fuck, cynthia is mee aan het afdrogen
Cynthia doet een bord afdrogen...Maik heeft er al 3 gedaan...quote:Op zondag 20 februari 2011 21:52 schreef Ceetje.. het volgende:
tja, heb er een prntscrn van, maar weet niet hoe ik ze hier geupload moet krijgen (new here)quote:Op zondag 20 februari 2011 21:54 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
een theedoek?? nog nooit gezien?
Whahahahhahaha en dan die foto erbijquote:Op zondag 20 februari 2011 21:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Alex: Als je zelf een grapje maakt, moet je ook kunnen incasseren.
[ afbeelding ]
WTF????quote:Op zondag 20 februari 2011 21:52 schreef Ceetje.. het volgende:
Wat voor een grapjes zijn not done? Die zou ik dan de godganse dag maken. Wat een zeikwijf zeg ik streamloos.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
Alex mag bepaalde grapjes niet meer maken want daar wordt ze zo verdriehiehiehietig van.
Allemachtig
[ afbeelding ]
gosh dit hoor bij dit progamma joanna ,dan had je meteen ander spelletje mee moeten doenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Joanna: De ene keer doe je vet aardig in mijn gezicht....
Alex: Ja maar zo ben ik.
Joanna: .....achter mijn rug om dan niet.
Kijk je nog steeds niet?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat voor een grapjes zijn not done? Die zou ik dan de godganse dag maken. Wat een zeikwijf zeg ik streamloos.
dat zou wel sensatie opleverenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef versabommie het volgende:
Cynthia staat vrolijk af te drogen met het gezicht van iemand die naar de elektrische stoel gebracht wor!
Liefst iets gevaarlijks, russische roulette of zo.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
gosh dit hoor bij dit progamma joanna ,dan had je meteen ander spelletje mee moeten doen
Dingen die als een 'vooroordeel' kunnen overkomenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat voor een grapjes zijn not done? Die zou ik dan de godganse dag maken. Wat een zeikwijf zeg ik streamloos.
Misschien op een ander scherm dat je open hebt staan.quote:
misschien kijk ik teveel en komt t uit me slaapkamerquote:Op zondag 20 februari 2011 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien op een ander scherm dat je open hebt staan.
"Die neuk ik voor geen ton?"quote:Op zondag 20 februari 2011 21:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Alex denkt wat wij denken.........
[ afbeelding ]
Nee. Mijn laptop staat beneden, maar geen zin om aan te zwengelen hiervoor. Heb dag drie een uurtje gekeken en toen vond ik het leuk geweest. Ik stream by proxy.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:59 schreef Boobman het volgende:
[..]
misschien kijk ik teveel en komt t uit me slaapkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |