Donder op zeg. Dat zeg je ook alleen maar omdat je nu gewonnen hebt. Dankzij de sympathy votes.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Sharon: Iedereen is mooi op z'n eigen manier, we zijn allemaal winnaars.
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Sharon: Iedereen is mooi op z'n eigen manier, we zijn allemaal winnaars.
ben ik alquote:Op zondag 20 februari 2011 21:12 schreef Gert het volgende:
Deze TT levert geheid een paar honderd views extra op.
Inderdaad.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Donder op zeg. Dat zeg je ook alleen maar omdat je nu gewonnen hebt. Dankzij de sympathy votes.
Hoe zou dat op zijn engels klinken?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:13 schreef Ceetje.. het volgende:
een discussie over salade husselen of niet
Ja, die is op alles aan het kloppen om te kijken of er een ruimte achter zitquote:Op zondag 20 februari 2011 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat is Karim aan het doen in de tuin? Op zoek naar clues?
Ik wilde al een dergelijke opmerking maken maar ik dacht: Bommie komt zo welquote:Op zondag 20 februari 2011 21:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoe zou dat op zijn engels klinken?
Ze husselen daar wat af. De sla een half uur. Roerei een uur en een kwartier. Gehaktprut twee uur. Het zal de verveling zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:13 schreef Ceetje.. het volgende:
een discussie over salade husselen of niet
Moet je Guido vragen.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoe zou dat op zijn engels klinken?
yup! We raken ingespeeld dude!quote:Op zondag 20 februari 2011 21:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik wilde al een dergelijke opmerking maken maar ik dacht: Bommie komt zo wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |