De drie officiëel bevestigde deelnemers hebben een eigen header. De overige headers komen om 23:00 online. Embargo op de persfoto's.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:46 schreef Maanvis het volgende:
Aah een Aafke header, die had ik nog niet gezien.
dat is waarquote:Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef Knuck-les het volgende:
Aafke heeft bij een feestorganistatie gewerkt in Spanje, lloret de mar.
De vrienden van Sharon weten toch ook dat ze 'n tsunami overleefdequote:Op zondag 13 februari 2011 20:01 schreef Bokko78 het volgende:
[..]
dat ze piercer is is geen geheim want haar vrienden weten dat dus dat is het niet ik ben ook benieuwd wat haar geheim is
Uit het interview met haar in de OP:quote:Op maandag 14 februari 2011 00:02 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
De vrienden van Sharon weten toch ook dat ze 'n tsunami overleefde
Beetje raar dan, dat je vrienden je beroep niet kennenquote:Straks kent heel Nederland haar geheim.
"Daar heb ik geen moeite mee. Ik heb niemand verteld met welk geheim ik meedoe. De mensen die ik ken kunnen voor een verrassing komen te staan, maar het kan ook zijn dat ze het al weten."
Dudequote:Op maandag 14 februari 2011 20:16 schreef Kutjeboe het volgende:
Beste bewoners hier is de stem, willen jullie vragen aan Aafke of zij de toiletbril naar beneden doet als zij naar het toilet is geweest.
dit is aafke nietquote:
zeker geen spiegel thuis!!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:50 schreef Maanvis het volgende:
Gedverdemme wat is die aafke lelijk van dichtbij
Aha, het neukertje van Aafke is gevondenquote:
Nee ze heeft mij nooit gepierct gelukkig niet want even lekker poepen moet toch ook kunnen en met en dichte ster wil dat nietquote:Op maandag 14 februari 2011 22:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aha, het neukertje van Aafke is gevonden. Ik wil bijna vragen of ze jouw sterretje ooit gepierct heeft, maar dat doe ik maar niet
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |