De drie officiëel bevestigde deelnemers hebben een eigen header. De overige headers komen om 23:00 online. Embargo op de persfoto's.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:46 schreef Maanvis het volgende:
Aah een Aafke header, die had ik nog niet gezien.
dat is waarquote:Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef Knuck-les het volgende:
Aafke heeft bij een feestorganistatie gewerkt in Spanje, lloret de mar.
De vrienden van Sharon weten toch ook dat ze 'n tsunami overleefdequote:Op zondag 13 februari 2011 20:01 schreef Bokko78 het volgende:
[..]
dat ze piercer is is geen geheim want haar vrienden weten dat dus dat is het niet ik ben ook benieuwd wat haar geheim is
Uit het interview met haar in de OP:quote:Op maandag 14 februari 2011 00:02 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
De vrienden van Sharon weten toch ook dat ze 'n tsunami overleefde
Beetje raar dan, dat je vrienden je beroep niet kennenquote:Straks kent heel Nederland haar geheim.
"Daar heb ik geen moeite mee. Ik heb niemand verteld met welk geheim ik meedoe. De mensen die ik ken kunnen voor een verrassing komen te staan, maar het kan ook zijn dat ze het al weten."
Dudequote:Op maandag 14 februari 2011 20:16 schreef Kutjeboe het volgende:
Beste bewoners hier is de stem, willen jullie vragen aan Aafke of zij de toiletbril naar beneden doet als zij naar het toilet is geweest.
dit is aafke nietquote:
zeker geen spiegel thuis!!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:50 schreef Maanvis het volgende:
Gedverdemme wat is die aafke lelijk van dichtbij
Aha, het neukertje van Aafke is gevondenquote:
Nee ze heeft mij nooit gepierct gelukkig niet want even lekker poepen moet toch ook kunnen en met en dichte ster wil dat nietquote:Op maandag 14 februari 2011 22:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aha, het neukertje van Aafke is gevonden. Ik wil bijna vragen of ze jouw sterretje ooit gepierct heeft, maar dat doe ik maar niet
.
tof, dan staat dit geheim ook vastquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:07 schreef Slickk het volgende:
Een vriend (of vriend, meer een vriend van een vriend waardoor ik nu ook vrienden ben, whatever, zie hem regelmatig) van mij heeft een keer met haar gezoend.Propper bij één of andere tent waar hij op vakantie was, ze neukte alles wat los en vast zat en vertelde toen ook dat ze piercer was.
Ja maar toenstraks vertelde ze dat ze ong. een jaar zonder huis heeft gezeten en een beetje heeft rondgezworven?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tof, dan staat dit geheim ook vast
dat is niet haar geheim danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:35 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Ja maar toenstraks vertelde ze dat ze ong. een jaar zonder huis heeft gezeten en een beetje heeft rondgezworven?
Dakloos?
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Heel veel blabla over geld en zorginstelling en rond komen van weinig. ze wist exacte bedragen en zo. Ze weet waar ze over praat.
uuuhuuuhuu...quote:
Gelukkig verschillen smakenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:36 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Oh? Ik vond het er niet verkeerd uitzien eigenlijk
Haha die piercer ken ik en dat is niet Aafkequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef Alerion het volgende:
Maar, als ze piercer is he, waar dan? Welke shop? Enige die ik ken in Leeuwarden is Body Care... En las ergens ook dat daar een vrouwelijke piercer werkte, maar men was niet erg te spreken over haar kundigheid.
een pollquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:12 schreef xjbx het volgende:
kwam dit net tegen op de site van de Telegraaf.
http://www.telegraaf.nl/p(...)ioen__.html?sn=prive
Mij deed ze denken aan Barbie uit oh oh cherso OMG giet er wat alcohol in en ze is niet te stoppen.. die is een paar keer vol op d'r plaat gegaan gisteravondquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:35 schreef Maanvis het volgende:
Dronken Aafke doet me denken aan Lieke uit DGK!
Veel gemist blijkbaarquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:22 schreef mootje1970 het volgende:
Nou...er zijn weer een paar leuke shots te plaatsen hier van aafke van vannacht....ze liep zowat in haar blote tokus de radslag te doen...ging zeker 5 keer op haar smoel en gedroeg zich als een hoer...van mij mag ze blijven want geeft wel leuke tv! Dacht dat fok al wel vol zou staan met shots van vannacht...het was één grote hoerenzooi whahahahahhaha
Dronken Aafke doet me denken aan een dronken baviaanquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:35 schreef Maanvis het volgende:
Dronken Aafke doet me denken aan Lieke uit DGK!
Grote tieten voor een omgebouwde? Ja want daar valt niets te implanteren natuurlijk....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:16 schreef scooby-doo het volgende:
Omgebouwd??
Wel grote tieten dan voor een omgebouwde. neeh...ik denk niet dat ze is omgebouwd.
FOK staat er ook wel vol mee, alleen niet in dit topic.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:22 schreef mootje1970 het volgende:
Nou...er zijn weer een paar leuke shots te plaatsen hier van aafke van vannacht....ze liep zowat in haar blote tokus de radslag te doen...ging zeker 5 keer op haar smoel en gedroeg zich als een hoer...van mij mag ze blijven want geeft wel leuke tv! Dacht dat fok al wel vol zou staan met shots van vannacht...het was één grote hoerenzooi whahahahahhaha
Ze is inderdaad een leuke meid. Maar gisteren moest ik ook plots aan dat programma Dames in de Dop denken ...quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:33 schreef Bunker-Renate het volgende:
Aafke is een leuke meid, maar Dames In de dop zou voor haar ook geen verkeerd programma zijn, zeker als ze een bakkie opheeft.
Ja, je bent de enige.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:22 schreef Daniane het volgende:
Ben ik de enige die dacht dat het Yvonne van Boer Gijsbert (boer zoekt vrouw) was?
Das niet echt vrouwelijk he. Ik vind der wel echt een plattelandsmeisje.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:08 schreef Anneloortje het volgende:
Ik vind dr wel leuk, maar idd altijd jammer als mensen eerst drank nodig hebben om echt lol te hebben. Ik hou niet zo van drank.
Nou ik vind haar totaaaaal niet op haar lijken...tijd voor de opticien misschien?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:22 schreef Daniane het volgende:
Ben ik de enige die dacht dat het Yvonne van Boer Gijsbert (boer zoekt vrouw) was?
Volgens mij is het ook echt n tweeling zus ofzo..
Volgens mij is dat gelul. Die achternaam komt gewoon vaak voor in Friesland.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:25 schreef DionysusKaterman het volgende:
Nee joh, volgens Wikipedia is ze de nicht van Kim Feenstra. Verklaart ook een beetje waar haar persoonlijkheid vandaan komt...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Secret_Story_(Nederland)#Aafke
Ik zeg alleen wat er op Wikipedia staat. Het staat er al een tijdje, dus als het niet waar is vind ik het vreemd dat het nog niet is verwijderd.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:50 schreef Enyma het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gelul. Die achternaam komt gewoon vaak voor in Friesland.
Was niet persoonlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:59 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wat er op Wikipedia staat. Het staat er al een tijdje, dus als het niet waar is vind ik het vreemd dat het nog niet is verwijderd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |