uuuhuuuhuu...quote:
Gelukkig verschillen smakenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:36 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Oh? Ik vond het er niet verkeerd uitzien eigenlijk
Haha die piercer ken ik en dat is niet Aafkequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef Alerion het volgende:
Maar, als ze piercer is he, waar dan? Welke shop? Enige die ik ken in Leeuwarden is Body Care... En las ergens ook dat daar een vrouwelijke piercer werkte, maar men was niet erg te spreken over haar kundigheid.
een pollquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:12 schreef xjbx het volgende:
kwam dit net tegen op de site van de Telegraaf.
http://www.telegraaf.nl/p(...)ioen__.html?sn=prive
Mij deed ze denken aan Barbie uit oh oh cherso OMG giet er wat alcohol in en ze is niet te stoppen.. die is een paar keer vol op d'r plaat gegaan gisteravondquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:35 schreef Maanvis het volgende:
Dronken Aafke doet me denken aan Lieke uit DGK!
Veel gemist blijkbaarquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:22 schreef mootje1970 het volgende:
Nou...er zijn weer een paar leuke shots te plaatsen hier van aafke van vannacht....ze liep zowat in haar blote tokus de radslag te doen...ging zeker 5 keer op haar smoel en gedroeg zich als een hoer...van mij mag ze blijven want geeft wel leuke tv! Dacht dat fok al wel vol zou staan met shots van vannacht...het was één grote hoerenzooi whahahahahhaha
Dronken Aafke doet me denken aan een dronken baviaanquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:35 schreef Maanvis het volgende:
Dronken Aafke doet me denken aan Lieke uit DGK!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |