als je mazzel hebt wel ja..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Douw er een pil in en het is weg hoor
Drion olé.quote:
Dat zijn dan ook zetpillen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je mazzel hebt wel ja..
Ik ken ook een paar mensen die er echt heel erg ziek van owrden, en waar die pil geen reet helpt
Je moet er verschillende proberen tot je er eentje hebt die werkt weet ik uit ervaring.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je mazzel hebt wel ja..
Ik ken ook een paar mensen die er echt heel erg ziek van owrden, en waar die pil geen reet helpt
Dat is niet Katja. Maar zeker irritant, zeker als ze zo gaat 'jubelen'...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoor niet eens meer wat ze zeggen. Die vorige ook al. En ik dacht dat die kruidvat-reclames met die vreselijke stem van Katia Scheurman al erg waren....
Maar daar heb je geen koppijnquote:
Of je ze niet krijgt van je huisarts omdat je het niet vaak hebtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet er verschillende proberen tot je er eentje hebt die werkt weet ik uit ervaring.
Maar het blijft leuk om naar te kijkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
Wat! Ze hebben de tune van All you need veranderd!
Da's idd meer een niet-stotterende Miss Montrealquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is niet Katja. Maar zeker irritant, zeker als ze zo gaat 'jubelen'...
Ik krijg er maar 9 elke keer (te duur anders waarschijnlijk).quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Of je ze niet krijgt van je huisarts omdat je het niet vaak hebt
heb ik die voor niets afgeschoten? WIe de neuk is dat dode paard dan wel?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is niet Katja. Maar zeker irritant, zeker als ze zo gaat 'jubelen'...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |