Ze zijn dan ook niet doodgeschoten.quote:
Waarom vraag je dat?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:00 schreef wolfrolf het volgende:
Hoeveel afleveringen nemen de audities in beslag?
Meer dan twee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:00 schreef wolfrolf het volgende:
Dat is al sinds "Wie ben ik".quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:01 schreef Karina het volgende:
Wendy doet echt voor spek en bonen mee.
Hierna nog 2 als het goed isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:00 schreef wolfrolf het volgende:
Maar het blijft het best als George Michael het zingtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:01 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind Somedy to Love een geweldig nummer. Wie het ook zingt. Queen, Glee. Frans Bauer.
True. Ik durf zelfs te zeggen dat ik dat de beste versie vindquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maar het blijft het best als George Michael het zingt
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:02 schreef henkde_j het volgende:
Zo'n meisje die bij elk tentamen een black out heeft
Nee, ze begon pas later met zingen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:02 schreef Cee het volgende:
Ik dacht even dat ze een wc-doortrek-geluid maakten en dat ze dus opeens aan de diarree was.
Mwoah, als de aanval zich in fases opbouwt lukt dat nog wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:02 schreef Karina het volgende:
Als je migraine hebt kun je echt niet zingen hoor.
Als ik migraine heb dan kan ik echt niet zingen hoor (nou ja, normaal ook niet, dat wel).quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwoah, als de aanval zich in fases opbouwt lukt dat nog wel.
He, soulmatequote:
Die fotoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:04 schreef JaneDoe het volgende:
met migraine vol onder de felle lampen staan zingen
cheah, right
[ afbeelding ]
Pue bull inderdaad. Dan lig je met je kop onder een deken en de gordijnen dichtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:04 schreef JaneDoe het volgende:
met migraine vol onder de felle lampen staan zingen
cheah, right
[ afbeelding ]
Hier gaat het standaard -> gevoelloze arm -> geen zicht -> gevoelloze zijkant van het lichaam -> niet kunnen praten of lezen -> (mazzelpik ik: zelden heel ernstige hoofdpijn).quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik migraine heb dan kan ik echt niet zingen hoor (nou ja, normaal ook niet, dat wel).
Check die ogen. Die chick staat gruwelijk te lijden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pue bull inderdaad. Dan lig je met je kop onder een deken en de gordijnen dicht
Gewoon een excuus van haar voor als ze niet door zou zijn of te veel kritiek krijgt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pue bull inderdaad. Dan lig je met je kop onder een deken en de gordijnen dicht
Ik meestal flitsen voor mijn ogen (of alsof je een bril hebt en die afzet) en dan kloppende keiharde koppijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hier gaat het standaard -> gevoelloze arm -> geen zicht -> gevoelloze zijkant van het lichaam -> niet kunnen praten of lezen -> (mazzelpik ik: zelden hoofdpijn).
Die ziet Angela en denkt: eindig ik ook zo!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Check die ogen. Die chick staat gruwelijk te lijden.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:08 schreef Symphonic het volgende:
Owwww zo sneu nvoor dit meiske.
Wat een prestatie, dit doen met migraine, dan heb je echt karakter
Ik vind eigenlijk dat Martijn of Wendy in had moeten grijpen..
Dan mag Urkel ook een herkansingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:08 schreef Symphonic het volgende:
Owwww zo sneu nvoor dit meiske.
Wat een prestatie, dit doen met migraine, dan heb je echt karakter
Ik vind eigenlijk dat Martijn of Wendy in had moeten grijpen..
Dat doen wij welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Wel stoer dat ze er niet over loopt te klagen.
Als ie niet meer high isquote:
Daantje moet dood door dat nijlpaard.quote:
MAAR MIJN STYLING KAN HET AAAAAN.. is er ook zo eentje..quote:
Flinke stap vooruit voor dat Spangas-kindquote:
Volgens de jury nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
waarom herkansing,dit was sowieso goed genoeg voor de volgende ronde
Ik hoor niet eens meer wat ze zeggen. Die vorige ook al. En ik dacht dat die kruidvat-reclames met die vreselijke stem van Katia Scheurman al erg waren....quote:
Douw er een pil in en het is weg hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik meen het serieus...
Migraine is zooooo erg, en dan toch dit doen...
Ik moest googlen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Flinke stap vooruit voor dat Spangas-kind
Douw er teveel pillen in en het is ook zo overquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Douw er een pil in en het is weg hoor
Wie?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Flinke stap vooruit voor dat Spangas-kind
En dan voor altijdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Douw er teveel pillen in en het is ook zo over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |