Het is nu flink blauw enz ,en een abces op mijn tandvlees! En tsja wilde ook niet werken, maar soms kun je niet anders. Voel me wel iets beter nu! alleen erg moequote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:47 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
met jouw gezicht nu werken?voel je je al beter dan?
ot: pffffffff ik ga plat
Sterktequote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:37 schreef Vlakte het volgende:
De liefde van m'n leven kwijt... Extreem verdrietig. Ook om mezelf overigens.
Sterktequote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:56 schreef Chewbalhaar het volgende:
over een kwartiertje richting de trein, om het 'af te ronden' met m'n vriendin/ex...
nu al dikke tranen![]()
sterkte xxxxquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:56 schreef Chewbalhaar het volgende:
over een kwartiertje richting de trein, om het 'af te ronden' met m'n vriendin/ex...
nu al dikke tranen![]()
Sterktequote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:56 schreef Chewbalhaar het volgende:
nu al dikke tranen![]()
True that!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:17 schreef zwartedoos het volgende:
als je ziek bent leer je je vrienden kennen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:17 schreef zwartedoos het volgende:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:17 schreef zwartedoos het volgende:
Door jouw UI moest ik een beetje glimlachen toen ik las dat jij een gigantische kater hebt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:25 schreef cafpow het volgende:
kut, gisteren veel te veel gedronken..en heb dus een gigantische kater, en kan geen eten zien of ik ga over mijn nek.
Maar wel tevreden, gisteren was leuk
Daar doe ik een hele dag over, als alcoholist zijnde.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:39 schreef skippy22 het volgende:
Vrienden van me zeggen dat ik een krat bier per avond drink...Vanavond ondanks mijn verkoudheid maar eens testen
Nou ja ik heb zo mijn whiskey momenten gehadquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:06 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Daar doe ik een hele dag over, als alcoholist zijnde.![]()
true... Moe en toch heel erg onrustig.quote:
mwah, aan je spelling te zien merk je er wel degelijk wat van...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:10 schreef skippy22 het volgende:
Laat ook maarIk merk er thuis eigenlijk eingelijk weinig van
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:13 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
mwah, aan je spelling te zien merk je er wel degelijk wat van...![]()
Is alcohol wel bevorderlijk voor de verkoudheid?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:29 schreef skippy22 het volgende:
Mijn verkoudheid wordt er niet beter op
nee maar jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:49 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Is alcohol wel bevorderlijk voor de verkoudheid?
Dan stoppen met drinken. Morgen ben je helemaal ziek en kun je morgen niks doen. Maar volgens mij Fok jij alleen maarquote:
Morgen lig ik laveloos in bedquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:06 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Dan stoppen met drinken. Morgen ben je helemaal ziek en kun je morgen niks doen. Maar volgens mij Fok jij alleen maar
Fuck, ik heb al een voorstelling in wat voor soort omgeving je woont..quote:Op zondag 13 februari 2011 12:06 schreef Xantalien het volgende:
Heerlijk. Zo even m'n kamer opruimen en dan buiten in 't bos eens sportief doen. Ik hou van zondagen.
Stukje joggen. Over ongeveer 4 maanden elke zondag crossen met m'n quad.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:13 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Fuck, ik heb al een voorstelling in wat voor soort omgeving je woont..In het bos crossen of mountainbiken?
Daar heb ik l echt zin in.. jammer dat ik midden in een drukke stad woon.
quote:
Hup mee naar bedquote:Op zondag 13 februari 2011 22:37 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Gezondheid!
Ik voel me goed. Wel moe
18,5 is dan ook niet echt heel warm hè...quote:Op zondag 13 februari 2011 23:20 schreef 8108139dpths het volgende:
Het is 18,5 graden in de woonkamer, en nog heb ik het ijskoud; maar even een trui aangetrokken. Ik voel me de hele dag al niet lekker.
18.5 maar?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:20 schreef 8108139dpths het volgende:
Het is 18,5 graden in de woonkamer, en nog heb ik het ijskoud; maar even een trui aangetrokken. Ik voel me de hele dag al niet lekker.
Niet alleen daar mee hoor...quote:Op zondag 13 februari 2011 22:40 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Nee, want jij houdt me wakker met je genies.
Ik was even een paar uur boosquote:
Ik denk dat jij dat helemaal goed hebtquote:Op maandag 14 februari 2011 13:12 schreef Houniet het volgende:
Ik denk dat jij ook de laatste bent waar de dames hier een kaartje aan sturen.
Zuurpruim.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:14 schreef Apotheose het volgende:
Kan iemand zorgen dat valentijnsdag voor eeuwig geschrapt wordt? Hebben we al die 'ow-we-zijn-zo-gek-op-elkaar'troep ook niet meer overal waar je kijkt.
ben je gek, je kan ze beter verrassen door naakt de deur open te doen ofzo.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zuurpruim.![]()
OT: moe vooral en zit nog te twijfelen of ik iets voor vandaag had moeten regelen voor m'n vriend. Etentje ofzo.
klinkt al een valentijn die mij goed zou bevallenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:22 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ben je gek, je kan ze beter verrassen door naakt de deur open te doen ofzo.
De rest kan je zelf wel invullen.
zelfde probleem, heb wel zin in een romantisch etentje, maar alleen is ook zo.. onromantischquote:Damn waarom ben ik nu vrijgezel
We delen de voordeur met de buren, dus die zullen dan wel raar opkijken.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:22 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ben je gek, je kan ze beter verrassen door naakt de deur open te doen ofzo.
De rest kan je zelf wel invullen.
Damn waarom ben ik nu vrijgezel
doe je zelfquote:Op maandag 14 februari 2011 17:28 schreef Lithia het volgende:
Kiespijn gekregen van overvloed aan suiker.
Wat lievquote:Op maandag 14 februari 2011 16:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Voor iedereen met wie het kut gaat
Niets nades noppaquote:Op maandag 14 februari 2011 19:04 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Heb je ook geen kaartje of pm gehad ?
op jezelf hebt afgereageerd? Hoe dan (als ik mag vragen...quote:Op maandag 14 februari 2011 18:20 schreef Xantalien het volgende:
Dit gaat heel moeilijk worden. M'n ouders opbiechten dat ik alle woede vorig jaar op mezelf heb afgereageerd. Daar gaan we.
Mss een stomme vraag, maar je MOET het toch niet opbiechten...?!quote:
Zo zie je maar weer. Iemand hoeft helemaal niet leuk te doen, om toch leuk gevonden te worden.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef candygirl het volgende:
krijg ik een roosje op het werk van iemand! Maar van diegene waar ik iets van wil krijgen heb ik alleen maar moeilijke uitputtende gesprekken gehad vandaag.
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef candygirl het volgende:
krijg ik een roosje op het werk van iemand! Maar van diegene waar ik iets van wil krijgen heb ik alleen maar moeilijke uitputtende gesprekken gehad vandaag.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:19 schreef candygirl het volgende:
Misschien in je inbox
(pff kan geen smileys posten of iets quoten van uit mijn werk pc)
ging niet goed?quote:
das wat voor 12jarigen of stelletjesquote:Op maandag 14 februari 2011 21:01 schreef scrub_nurse het volgende:
t zou toch wel s leuk zijn als ik wel s n kaartje kreeg.. *snif*
Jawel, maar sommige dingen in m'n omgeving schieten in 't verkeerde keelgat. Ik kan echt wel janken.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 06:57 schreef Q. het volgende:
Het doorlezen van een SMS-archief is niet altijd verstandig.
Wat een vrolijkheid!quote:
Dat.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Aaaah, zo geen zin om bezig te gaan
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:29 schreef zwartedoos het volgende:
pff weer zoveel hartkloppingen, vraag me af of dat erbij hoort
woon je aan het strand?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:56 schreef cafpow het volgende:
voel me wel goed, beetje slaperig...![]()
straks maar eten en daarna een koude doche...en daarna de stad in, en daarna even kijken of het strand al wat schoner is...
nope, maar ben op vakantie...en woon op 15 minuten van een strand af...maar de laaste dagen was het water gewoon super vies...quote:
eh... wtfquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:32 schreef Ille_Kommunikaassie het volgende:
Fantastico, maar ik kan maar niet ophouden me te verlustigen aan mijn eigen bloederige fantasietjes. Ik zoek al een tijdje naar hulp, maar je kunt wel begrijpen dat er niet veel mensen te vinden zijn die vrijwillig als subject willen fungeren.
zonder dat je hoeft uit te wijden, maar ik had het je al eens gevraagd! Hoe lang is het nu voorbij?quote:
dat hebben meerdere gevraagd zonder respons..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:35 schreef candygirl het volgende:
[..]
zonder dat je hoeft uit te wijden, maar ik had het je al eens gevraagd! Hoe lang is het nu voorbij?
Niet dat ik iemand daarom veroordeel, ieder doet zijn ding op zijn eigen manier
Ot ;en verry van happy
teveel cruciale momenten in mijn leven
Dat is een meevallerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:05 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat hebben meerdere gevraagd zonder respons..
OT:gelukkig viel t mee met poes bij de dierenarts
iedereen is welkom hier om zijn gevoelens neer te zetten zonder uitleg...we maken ons alleen af en toe zorgenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:16 schreef Apotheose het volgende:
ja i know dat ik er niet op gereageerd heb. Ik uit gewoon even mn gevoel hier en lief dat er interesse is in hoe en wat. Maar ik wil en kan er gewoon weinig tot niks over verklappen. Onbegrijpbaar wellicht, maar toch voelt dat zo. En ik weet dat ik zelf reacties oproep in de zin van: ik roep vaak dat ik me ongelukkig en alles voel. Daarom is het ook dubbel dat ik er verder niks over kwijt wil. Wat er aan de hand is. Misschien moet ik maar niet meer hier posten over hoe ik me echt voel...
thx voor interesse
Niet wegblijven, vooral blijven doen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:16 schreef Apotheose het volgende:
ja i know dat ik er niet op gereageerd heb. Ik uit gewoon even mn gevoel hier en lief dat er interesse is in hoe en wat. Maar ik wil en kan er gewoon weinig tot niks over verklappen. Onbegrijpbaar wellicht, maar toch voelt dat zo. En ik weet dat ik zelf reacties oproep in de zin van: ik roep vaak dat ik me ongelukkig en alles voel. Daarom is het ook dubbel dat ik er verder niks over kwijt wil. Wat er aan de hand is. Misschien moet ik maar niet meer hier posten over hoe ik me echt voel...
thx voor interesse
vet wief!quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:19 schreef Tally het volgende:
Ik voel me fucking geweldigEcht super de luxe
Maar onwijs vet![]()
Ook die zijn mee ontploft. Zijn niet achter gebleven!quote:
Spannendquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:00 schreef Soempie het volgende:
Ongeduldig. Ik wil weten of de hypotheek goedgekeurd wordt, zodat we mogelijk kunnen beginnen met klussen en inrichten.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:03 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
iedereen is welkom hier om zijn gevoelens neer te zetten zonder uitleg...we maken ons alleen af en toe zorgenDus gewoon als uitlaatklep blijven gebruiken
![]()
OT:net een gratis minivakantie aangeboden gekregen![]()
thxquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet wegblijven, vooral blijven doen.Ik weet hoe belangrijk dat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |