quote:
Hup mee naar bedquote:Op zondag 13 februari 2011 22:37 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Gezondheid!
Ik voel me goed. Wel moe
18,5 is dan ook niet echt heel warm hè...quote:Op zondag 13 februari 2011 23:20 schreef 8108139dpths het volgende:
Het is 18,5 graden in de woonkamer, en nog heb ik het ijskoud; maar even een trui aangetrokken. Ik voel me de hele dag al niet lekker.
18.5 maar?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:20 schreef 8108139dpths het volgende:
Het is 18,5 graden in de woonkamer, en nog heb ik het ijskoud; maar even een trui aangetrokken. Ik voel me de hele dag al niet lekker.
Niet alleen daar mee hoor...quote:Op zondag 13 februari 2011 22:40 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Nee, want jij houdt me wakker met je genies.
Ik was even een paar uur boosquote:
Ik denk dat jij dat helemaal goed hebtquote:Op maandag 14 februari 2011 13:12 schreef Houniet het volgende:
Ik denk dat jij ook de laatste bent waar de dames hier een kaartje aan sturen.
Zuurpruim.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:14 schreef Apotheose het volgende:
Kan iemand zorgen dat valentijnsdag voor eeuwig geschrapt wordt? Hebben we al die 'ow-we-zijn-zo-gek-op-elkaar'troep ook niet meer overal waar je kijkt.
ben je gek, je kan ze beter verrassen door naakt de deur open te doen ofzo.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zuurpruim.![]()
OT: moe vooral en zit nog te twijfelen of ik iets voor vandaag had moeten regelen voor m'n vriend. Etentje ofzo.
klinkt al een valentijn die mij goed zou bevallenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:22 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ben je gek, je kan ze beter verrassen door naakt de deur open te doen ofzo.
De rest kan je zelf wel invullen.
zelfde probleem, heb wel zin in een romantisch etentje, maar alleen is ook zo.. onromantischquote:Damn waarom ben ik nu vrijgezel
We delen de voordeur met de buren, dus die zullen dan wel raar opkijken.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:22 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ben je gek, je kan ze beter verrassen door naakt de deur open te doen ofzo.
De rest kan je zelf wel invullen.
Damn waarom ben ik nu vrijgezel
doe je zelfquote:Op maandag 14 februari 2011 17:28 schreef Lithia het volgende:
Kiespijn gekregen van overvloed aan suiker.
Wat lievquote:Op maandag 14 februari 2011 16:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Voor iedereen met wie het kut gaat
Niets nades noppaquote:Op maandag 14 februari 2011 19:04 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Heb je ook geen kaartje of pm gehad ?
op jezelf hebt afgereageerd? Hoe dan (als ik mag vragen...quote:Op maandag 14 februari 2011 18:20 schreef Xantalien het volgende:
Dit gaat heel moeilijk worden. M'n ouders opbiechten dat ik alle woede vorig jaar op mezelf heb afgereageerd. Daar gaan we.
Mss een stomme vraag, maar je MOET het toch niet opbiechten...?!quote:
Zo zie je maar weer. Iemand hoeft helemaal niet leuk te doen, om toch leuk gevonden te worden.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef candygirl het volgende:
krijg ik een roosje op het werk van iemand! Maar van diegene waar ik iets van wil krijgen heb ik alleen maar moeilijke uitputtende gesprekken gehad vandaag.
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef candygirl het volgende:
krijg ik een roosje op het werk van iemand! Maar van diegene waar ik iets van wil krijgen heb ik alleen maar moeilijke uitputtende gesprekken gehad vandaag.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:19 schreef candygirl het volgende:
Misschien in je inbox
(pff kan geen smileys posten of iets quoten van uit mijn werk pc)
ging niet goed?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |