Het is nu flink blauw enz ,en een abces op mijn tandvlees! En tsja wilde ook niet werken, maar soms kun je niet anders. Voel me wel iets beter nu! alleen erg moequote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:47 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
met jouw gezicht nu werken?voel je je al beter dan?
ot: pffffffff ik ga plat
Sterktequote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:37 schreef Vlakte het volgende:
De liefde van m'n leven kwijt... Extreem verdrietig. Ook om mezelf overigens.
Sterktequote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:56 schreef Chewbalhaar het volgende:
over een kwartiertje richting de trein, om het 'af te ronden' met m'n vriendin/ex...
nu al dikke tranen![]()
sterkte xxxxquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:56 schreef Chewbalhaar het volgende:
over een kwartiertje richting de trein, om het 'af te ronden' met m'n vriendin/ex...
nu al dikke tranen![]()
Sterktequote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:56 schreef Chewbalhaar het volgende:
nu al dikke tranen![]()
True that!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:17 schreef zwartedoos het volgende:
als je ziek bent leer je je vrienden kennen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:17 schreef zwartedoos het volgende:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:17 schreef zwartedoos het volgende:
Door jouw UI moest ik een beetje glimlachen toen ik las dat jij een gigantische kater hebt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:25 schreef cafpow het volgende:
kut, gisteren veel te veel gedronken..en heb dus een gigantische kater, en kan geen eten zien of ik ga over mijn nek.
Maar wel tevreden, gisteren was leuk
Daar doe ik een hele dag over, als alcoholist zijnde.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:39 schreef skippy22 het volgende:
Vrienden van me zeggen dat ik een krat bier per avond drink...Vanavond ondanks mijn verkoudheid maar eens testen
Nou ja ik heb zo mijn whiskey momenten gehadquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:06 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Daar doe ik een hele dag over, als alcoholist zijnde.![]()
true... Moe en toch heel erg onrustig.quote:
mwah, aan je spelling te zien merk je er wel degelijk wat van...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:10 schreef skippy22 het volgende:
Laat ook maarIk merk er thuis eigenlijk eingelijk weinig van
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:13 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
mwah, aan je spelling te zien merk je er wel degelijk wat van...![]()
Is alcohol wel bevorderlijk voor de verkoudheid?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:29 schreef skippy22 het volgende:
Mijn verkoudheid wordt er niet beter op
nee maar jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:49 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Is alcohol wel bevorderlijk voor de verkoudheid?
Dan stoppen met drinken. Morgen ben je helemaal ziek en kun je morgen niks doen. Maar volgens mij Fok jij alleen maarquote:
Morgen lig ik laveloos in bedquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:06 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Dan stoppen met drinken. Morgen ben je helemaal ziek en kun je morgen niks doen. Maar volgens mij Fok jij alleen maar
Fuck, ik heb al een voorstelling in wat voor soort omgeving je woont..quote:Op zondag 13 februari 2011 12:06 schreef Xantalien het volgende:
Heerlijk. Zo even m'n kamer opruimen en dan buiten in 't bos eens sportief doen. Ik hou van zondagen.
Stukje joggen. Over ongeveer 4 maanden elke zondag crossen met m'n quad.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:13 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Fuck, ik heb al een voorstelling in wat voor soort omgeving je woont..In het bos crossen of mountainbiken?
Daar heb ik l echt zin in.. jammer dat ik midden in een drukke stad woon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |