dat hebben meerdere gevraagd zonder respons..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:35 schreef candygirl het volgende:
[..]
zonder dat je hoeft uit te wijden, maar ik had het je al eens gevraagd! Hoe lang is het nu voorbij?
Niet dat ik iemand daarom veroordeel, ieder doet zijn ding op zijn eigen manier
Ot ;en verry van happy
teveel cruciale momenten in mijn leven
Dat is een meevallerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:05 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat hebben meerdere gevraagd zonder respons..
OT:gelukkig viel t mee met poes bij de dierenarts
iedereen is welkom hier om zijn gevoelens neer te zetten zonder uitleg...we maken ons alleen af en toe zorgenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:16 schreef Apotheose het volgende:
ja i know dat ik er niet op gereageerd heb. Ik uit gewoon even mn gevoel hier en lief dat er interesse is in hoe en wat. Maar ik wil en kan er gewoon weinig tot niks over verklappen. Onbegrijpbaar wellicht, maar toch voelt dat zo. En ik weet dat ik zelf reacties oproep in de zin van: ik roep vaak dat ik me ongelukkig en alles voel. Daarom is het ook dubbel dat ik er verder niks over kwijt wil. Wat er aan de hand is. Misschien moet ik maar niet meer hier posten over hoe ik me echt voel...
thx voor interesse
Niet wegblijven, vooral blijven doen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:16 schreef Apotheose het volgende:
ja i know dat ik er niet op gereageerd heb. Ik uit gewoon even mn gevoel hier en lief dat er interesse is in hoe en wat. Maar ik wil en kan er gewoon weinig tot niks over verklappen. Onbegrijpbaar wellicht, maar toch voelt dat zo. En ik weet dat ik zelf reacties oproep in de zin van: ik roep vaak dat ik me ongelukkig en alles voel. Daarom is het ook dubbel dat ik er verder niks over kwijt wil. Wat er aan de hand is. Misschien moet ik maar niet meer hier posten over hoe ik me echt voel...
thx voor interesse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |