Nou... ja... dat dus. Zo'n ding knipoogt steedsquote:
Is dat digitaal?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:57 schreef remlof het volgende:
UPC digitaal kanaal 14. Nu alleen nog het boze oog
En dat blijft-ie stug volhouden tot zondagavond een uur of 11.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou... ja... dat dus. Zo'n ding knipoogt steeds
JA DAT OOGG!!!quote:
die zitten op het andere kanaalquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef markvanrinsum het volgende:
KANAAL 14 HIER kan alleen de smilleys niet meer vinden haha
zie je dat oog? DAT GAAT OPEN EN DICHT!!!quote:
Het oog van Endemol.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zie je dat oog? DAT GAAT OPEN EN DICHT!!!
topquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:27 schreef Disana het volgende:
Morgen gaat DentalFloss voor mij wat kabeltjes en een decoder halen zodat ook ik op de bank voor Secret Story kan hangen als ik er zin in heb
van de streams van hoe en wat en hoeveel het kost is nog helemaal niks bekend Deisyy, ja dat het per dag 1.50 gaat kosten maar misschien kan je ook p.m. betalen een x bedragquote:
ja MAAR dan krijg je niet zo'n mooi oog dat open en dicht gaat!quote:
ze kan ook de deksel van haar laptop af en toe dicht klappen,quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja MAAR dan krijg je niet zo'n mooi oog dat open en dicht gaat!
ja komen streamsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:45 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb geen digitale TVWordt het ook op internet uitgezonden?
stap nu maar over, want dan kunnen we eindelijk eens het analoge signaal opheffen!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:45 schreef honkeytonk het volgende:
Maar je weet wel hoe duur dat is? 45 euro per maand, dat is nog nooit vertoond.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:33 schreef BONG4002 het volgende:
Hier is het kanaal ook geactiveerd (Ziggo)
Maar ws. ga ik via I-net kijken omdat je dan 4 streams tot je beschikking hebt i.t.t. 1
Gewoon nog even afwachten, misschien komen er voordelige stream pakketten, mocht het toch te duur zijn dan kijk ik wel via de TVquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar je weet wel hoe duur dat is? 45 euro per maand, dat is nog nooit vertoond.
Ze zijn wel laat met het geven van informatie over de streams. Ik kan er nog steeds niets over vinden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gewoon nog even afwachten, misschien komen er voordelige stream pakketten, mocht het toch te duur zijn dan kijk ik wel via de TV
Secret Story zit in het basispakket, aldus het persbericht van UPC.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:14 schreef yvonne het volgende:
Oké kanaal 14 op UPC gevonden? En daar moet ik alsnog voor gaan betalen?
Ik snap er geen hout van, er zou toch ook gratis komen?
nee toch Yvonne??/ heb jij net als ik dat digitale starters pakket dan zit het erop hoor eens ff kijken bij de UPC sitequote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:14 schreef yvonne het volgende:
Oké kanaal 14 op UPC gevonden? En daar moet ik alsnog voor gaan betalen?
Ik snap er geen hout van, er zou toch ook gratis komen?
Oh,. nou ja ik zie het om 23 uur zondag welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Secret Story zit in het basispakket, aldus het persbericht van UPC.
echt er staat niks over op UPC site, beetje vaag want het oog staat al op kanaal 14, zal ons toch net gebeuren dat we extra straks ervoor moeten betalen??/ we wachten wel af kan wel mail sturen maar krijg je toch pas volgende week antwoord.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh,. nou ja ik zie het om 23 uur zondag wel
Ik betaal uiteraard verder niets.
Is hidiho al gespot?
dat persbericht kon ik dus niet vinden dank je Gertquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Secret Story zit in het basispakket, aldus het persbericht van UPC.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:56 schreef iBenny het volgende:
Gevonden en wel
Ik kan nu tot 21:15 uur kijken naar een oog dat heen en weer draait en knippert.![]()
hier ook zoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:57 schreef remlof het volgende:
UPC digitaal kanaal 14. Nu alleen nog het boze oog
Ik zag hem gisteren nog posten, maar hij zal ongetwijfeld wel weer meehelpen naar de stream adressen en opnames makenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh,. nou ja ik zie het om 23 uur zondag wel
Ik betaal uiteraard verder niets.
Is hidiho al gespot?
Jazeker, op kanaal 55.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:56 schreef nieky het volgende:
Zal ook eens zoeken....heb delta digitale tv....te ontvangen dan???
Helaas. analoog. Had vroeger wel zo een kastje maar het het toen opgezegd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:43 schreef Leandra het volgende:
Heb je zo'n kastje of een CI+ module met smartcard in je TV?
Dan is het digitaal, als er alleen maar een coaxkabel rechtstreeks uit de muur naar je TV gaat dan kijk je analoog.
Alleen voor de streams en daarna ben je er weer van af? Ben te lui om op de site te kijkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
Bij UPC is het 5 euro per maand
Maar ik zal eerst even afwachten hoe de reclame er doorgeen komt
Ik weet niet of het per maand opzegbaar isquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen voor de streams en daarna ben je er weer van af? Ben te lui om op de site te kijkenAnders kijk ik ook wel met reclame, ben ik wel gewend inmiddels.
Nah... dan heb je wel meerdere zendersquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen voor de streams en daarna ben je er weer van af? Ben te lui om op de site te kijkenAnders kijk ik ook wel met reclame, ben ik wel gewend inmiddels.
Nee, om digitale TV te kijken... en in feite is dat bedrag zo ongeveer de huur van het kastje.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou dan alleen TV en internet nemen, telefoon hoeft niet, ik heb nu ook alleen een mobiel nummer en geen vast nummer meer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:11 schreef Leandra het volgende:
Als je nu losse abonnementen voor (analoge) TV en internet hebt, dan zou het wel eens voordeliger kunnen zijn een pakket te nemen van UPC.
Ik heb een paar jaar geleden een compleet pakket met genomen en kreeg daardoor sneller internet (terwijl ik al jaren UPC internet had) en nam telefonie erbij.
Per saldo was ik voor digitale TV, internet en telefonie in dat combinatiepakket net zoveel kwijt als eerder voor alleen analoge TV en internet.
Daarbij kon de KPN telefoonverbinding dus komen te vervallen en dat scheelde flink wat euro's per maand.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:11 schreef Leandra het volgende:
Edit: damn, zit ik hier nou UPC aan te prijzen?!![]()
![]()
Griep, ik zeg het je... ik ben helemaal van slag.
In mijn geval kwam het er dus op neer dat telefonie gratis was... en dan ook nog eens gratis bellen naar alle vaste nummers in NL, maakte het wel heel aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou dan alleen TV en internet nemen, telefoon hoeft niet, ik heb nu ook alleen een mobiel nummer en geen vast nummer meer.
Eerlijk gezegd mis ik UPC wel op m'n Caiway-locatie... als we in mijn huis zijn zit ik bijna alleen nog maar zenders te kijken die we hier niet hebbenquote:
En dan voor 2,50 extra ook nog telefonie....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
Internet en digitale tv en Kabel TV en Radio inbegrepen
http://www.upc.nl/pakketten/internet-en-digitale-tv/
Godzijdank niet... en al helemaal niet gekocht toen ze uitgegeven werden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:21 schreef Karina het volgende:
Volgens mij hebben jullie aandelen UPCMorgen even kijken welke snelheid ik nu heb en wat ik precies betaal per maand.
Dat vraag ik mij ook afquote:
heb je een digitale decoder?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:59 schreef itsme het volgende:
Ik zit op ziggo te keijken en snap er niet zo vele van.
Ik heb alles in 1 extra pakket.
Hier staat: Voordelen Alles-in-1
inclusief 30 analoge en circa 60 digitale tv-zendersstabiel internet, met 120 Mbit/s downloadsnelheid*
behoud eigen nummer en toestel**
gratis bellen naar meer dan 1 miljoen Ziggo-telefoonabonnees
Hmm Ik heb gisteren al getracht te zoeken maar kon geen multikabel, eh ziggo kanaal vinden maar vroeger had ik die wel.
Ik zie dat je voor 79 euro het goedkoopste pakket kunt krijgen. Misschien morgen maar eens bellen.
De goedkoopste digitale decoder via ziggo kost ¤59.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
heb je een digitale decoder?
Zo nee: bel ziggo en zeg dat je digitaal TV wilt kijken! Voorheen kreeg je dan gratis een digitale decoder.
Kost niks extra's in de maand. Pin me er NIET op vast of je dan díe zender óók gratis kan krijgen.
Nee, ik lees dat anders. Heeft wél het pakket maar nog niet de decoder. Lees ik er aan af.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:04 schreef Gert het volgende:
[..]
De goedkoopste digitale decoder via ziggo kost ¤59.
Als je TV er geschikt voor is, kun je ook een CI+ kaart nemen. Die kost bij Ziggo ¤79 maar is bij electronicazaken een tientje goedkoper.
Maar zo te lezen heeft itsme al digitale TV en zou ze dus destijd al een decoder ontvangen gehad moeten hebben. Zijn, worden.
Ik kreeg hem toentertijd gratis toen ik zei: 'Wil best digitale TV kijkenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:20 schreef itsme het volgende:
nee ik heb geen decoder. Ik ga dat doen. Bellen bedoel ik. Ik zie inderdaad 79 euro maar ik vind dat ze hem maar gratis moeten geven want ik ben al klant van hen vanaf 1999! net zou lang als bj Fok!Thanks for the tips!
Nou dan ben ik echt heel blont . Ik heb net op beide televisies gezocht maar kan het niet vinden.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:03 schreef RaymanNL het volgende:
OMG. Het kanaal is dus gewoon gratis (lees: in het basispakket)(Ziggo, P15
)
Lieverd, alleen als je een decoder hebt.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:48 schreef itsme het volgende:
Nou dan ben ik echt heel blont . Ik heb net op beide televisies gezocht maar kan het niet vinden.
quote:Op zondag 13 februari 2011 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieverd, alleen als je een decoder hebt. Dus digitaal.
Nice to see you again.
het oogje rechtsonder?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:52 schreef Disana het volgende:
Bij mij doet kanaal 15 het gewoon inclusief SS oogje.
Yep, maar ik kijk nog steeds analoog. Vandaar.quote:
Nee, het grote oog van Secret Story. Dat staat al enkele dagen te knipperen op dat kanaal. Maar daar moet je dus wel een decoder voor hebben bij Ziggo.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
het oogje rechtsonder?
Heb jij e48 geen signaal?
De site is een beetje verwarrend, want die ¤79 wordt inderdaad als goedkoopste optie gemeld. Echter, als je gaat bestellen dan kom je in een scherm waar er een goedkopere optie mogelijk is, namelijk ¤49 (zie screenshot hieronder).quote:Op zondag 13 februari 2011 15:20 schreef itsme het volgende:
nee ik heb geen decoder. Ik ga dat doen. Bellen bedoel ik. Ik zie inderdaad 79 euro maar ik vind dat ze hem maar gratis moeten geven want ik ben al klant van hen vanaf 1999! net zou lang als bj Fok!Thanks for the tips!
Dan zou je kanaal 15 moeten hebben. Staat je tv wel op digitaal, gebruik je de afstandsbediening voor digitaal?quote:
jaquote:Op zondag 13 februari 2011 17:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zou je kanaal 15 moeten hebben. Staat je tv wel op digitaal, gebruik je de afstandsbedienig voor digitaal?
Ja duh . natuurlijk doet hij het dan gewoon.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het grote oog van Secret Story. Dat staat al enkele dagen te knipperen op dat kanaal. Maar daar moet je dus wel een decoder voor hebben bij Ziggo.
Ik heb er niets onder staan. Dat kanaal is er bij mijn weten al een eeuwigheid, alleen gaat het nu pas weer in gebruik genomen worden. Je zou het dus echt moeten kunnen vinden.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Staat er not complete links onder als naam zender?
Geef pics van zogenaamde oogquote:Op zondag 13 februari 2011 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er niets onder staan. Dat kanaal is er bij mijn weten al een eeuwigheid, alleen gaat het nu pas weer in gebruik genomen worden. Je zou het dus echt moeten kunnen vinden.
Ik zie niks, even zappenquote:Op zondag 13 februari 2011 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon het logo van Secret Story. En de aankondiging dat het vandaag begint.
Zucht, je komt nu niet hier baggeren hè.quote:
Ho. ik probeer alleen beeld te krijgenquote:Op zondag 13 februari 2011 17:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zucht, je komt nu niet hier baggeren hè.
moet ik via papier laten zien wat ik zie?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb je wat viltstiften en tekentalent?
Heb ik dat weerquote:Op zondag 13 februari 2011 18:16 schreef Lutte het volgende:
Dan denk ik dat je die zender met je pakket gewoon niet aan kan ofzo, 'zoeken naar signaal' komt er bij ons in ieder geval te staan als we een zender niet hebben.
bij andere zenders komt er: Deze zender behoort niet tot uw pakket maar bij deze niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:16 schreef Lutte het volgende:
Dan denk ik dat je die zender met je pakket gewoon niet aan kan ofzo, 'zoeken naar signaal' komt er bij ons in ieder geval te staan als we een zender niet hebben.
Zie je dat oog? Dat gaat open.. en dicht!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gebruik de edit-knop eens, je hoeft dit topic niet in je eentje vol te spammen.
Caiway in Gouda:
[ afbeelding ]
En hij verdwijnt soms ookquote:Op zondag 13 februari 2011 18:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zie je dat oog? Dat gaat open.. en dicht!
Best spannende tv hèquote:Op zondag 13 februari 2011 18:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet alleen 't oog, er beweegt van alles (de lucht, de stralen, het oog alle kanten op).
waar is je oog man gek!quote:
Die heb ik nergens voorbij zien komen....quote:
Doet ie het bij jou ook gewoon als je er langszapt?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gebruik de edit-knop eens, je hoeft dit topic niet in je eentje vol te spammen.
Caiway in Gouda:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:22 schreef Leandra het volgende:
Doet ie het bij jou ook gewoon als je er langszapt?
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Even geschetst
Dit zie ik:
Ik ben bezig om de livestreams te rippenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:45 schreef honkeytonk het volgende:
Er is iemand online die de beelden van zijn tv scherm filmt en uitzendt.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:09 schreef GekkeGast het volgende:
[..]
Ik ben bezig om de livestreams te rippen
Het was mijn algeheel internet en telefoniequote:
Ja dat vond ik dus ook erg vervelend. Was erg benieuwd hoe dat af zou lopen.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:06 schreef Riann het volgende:
gevonden
kanaal 14 bij UPC
Ik vind het wel jammer dat het net niet live was ik had het leuker gevonden dat je nu verder zou kunnen kijken hoe de bewoners op het vertrek van jurien zouden reageren.
Nu hebben ze het over kim feenstra
't Is gewoon een van de streams hoor, dus live. Houd de COS er maar eens naast, dan zie je wel dat het actueel is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:48 schreef rubje het volgende:
Dus hetgeen wij op het 24/7 kanaal zien is niet liveof heeft tenminste een[i] live-delay [/i]van ...2 uur?
Je kan het nl. controleren bij die spaarzame camerashots van de klokken aan de muur
als je weet dat er 1 klok de lokale tijd in Portugal aangeeft(-1 uur) en de andere klok die in Hilversum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |