Heb ik dat weerquote:Op zondag 13 februari 2011 18:16 schreef Lutte het volgende:
Dan denk ik dat je die zender met je pakket gewoon niet aan kan ofzo, 'zoeken naar signaal' komt er bij ons in ieder geval te staan als we een zender niet hebben.
bij andere zenders komt er: Deze zender behoort niet tot uw pakket maar bij deze niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:16 schreef Lutte het volgende:
Dan denk ik dat je die zender met je pakket gewoon niet aan kan ofzo, 'zoeken naar signaal' komt er bij ons in ieder geval te staan als we een zender niet hebben.
Zie je dat oog? Dat gaat open.. en dicht!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gebruik de edit-knop eens, je hoeft dit topic niet in je eentje vol te spammen.
Caiway in Gouda:
[ afbeelding ]
En hij verdwijnt soms ookquote:Op zondag 13 februari 2011 18:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zie je dat oog? Dat gaat open.. en dicht!
Best spannende tv hèquote:Op zondag 13 februari 2011 18:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet alleen 't oog, er beweegt van alles (de lucht, de stralen, het oog alle kanten op).
waar is je oog man gek!quote:
Die heb ik nergens voorbij zien komen....quote:
Doet ie het bij jou ook gewoon als je er langszapt?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gebruik de edit-knop eens, je hoeft dit topic niet in je eentje vol te spammen.
Caiway in Gouda:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:22 schreef Leandra het volgende:
Doet ie het bij jou ook gewoon als je er langszapt?
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Even geschetst
Dit zie ik:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |