Vast wel. Dus geen date.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Met andere woorden, zwak vlees.We weten allemaal dat je stiekem wel gevoelig bent voor zijn subtiele hosselpogingen. Zodra er wordt gedate ben je verloren.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:21 schreef Silenus het volgende:
Zodra er wordt gedate ben je verloren.
Dus omdat ik geen langdurige relatie met vrouwen vol houdt, zijn alle vrouwen fucked up?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:42 schreef Seven. het volgende:
Hmm, met al je date-ervaring blijkt echter wel dat het allemaal toch in bepaalde mate fucked up wijven zijn (ik zou geen uitzondering zijn), anders had je wel een succesvolle relatie van de grond getild.
You know better.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus omdat ik geen langdurige relatie met vrouwen vol houdt, zijn alle vrouwen fucked up?
Godsamme, dat beweer ik zelf ook al jaren!.
Dat is het nou juist de perfecte vrouw bestaat nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:03 schreef Seven. het volgende:
Goed, Uwe Genialiteit. Waarom heeft the mighty kasta nog géén perfecte vrouw gestrikt dan? Waarom zijn het steeds wijven waarvan jij binnen een minuut wel in kunt schatten dat je er niet de rest van je leven mee gaat delen? Waarom laat jij zulke fucked up wijven toe in je leven?
Ik bedoel, iemand zoals jij had toch allang De Perfecte Vrouw aan de haak kunnen slaan?
Ik strik meer dan de gemiddelde basisschoolleraar tijdens het veterstrikdiploma, maar die vrouwen schieten telkens tekortquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:03 schreef Seven. het volgende:
Goed, Uwe Genialiteit. Waarom heeft the mighty kasta nog géén perfecte vrouw gestrikt dan?
Minuut is overdreven hoor.. Nou ja, online misschien... In real life is het 1 a 2 uur.quote:Waarom zijn het steeds wijven waarvan jij binnen een minuut wel in kunt schatten dat je er niet de rest van je leven mee gaat delen?
Ik denk niet dat het leven in een hutje op de hei zonder vrouwelijk contact me wél de perfecte vrouw op zou leveren, vandaar.quote:Waarom laat jij zulke fucked up wijven toe in je leven?
Whehehe, alsof het aan míj ligtquote:Ik bedoel, iemand zoals jij had toch allang De Perfecte Vrouw aan de haak kunnen slaan?
Nou ja, kasta is dermate briljant dat het allang had moeten gebeuren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:04 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat is het nou juist de perfecte vrouw bestaat niet
Maar natuurlijk ligt het aan jou. Jij neemt geen genoegen met normale meisjes. Jij ben net als al die vrouwen die op klootzakken vallen. Chicks daten waarvan je direct weet dat ze toch niet goed genoeg zullen blijken op termijn. Dus zolang je De Perfecte Vrouw niet tegenkomt, vul je het emotionele gat (hihi) met wijven die jij kunt dumpen opdat je jezelf nóg briljanter kunt voelen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik strik meer dan de gemiddelde basisschoolleraar tijdens het veterstrikdiploma, maar die vrouwen schieten telkens tekort.
[..]
Minuut is overdreven hoor.. Nou ja, online misschien... In real life is het 1 a 2 uur.
[..]
Ik denk niet dat het leven in een hutje op de hei zonder vrouwelijk contact me wél de perfecte vrouw op zou leveren, vandaar.
[..]
Whehehe, alsof het aan míj ligt.
Maar serieus, dat soort "algemene" stellingen/conclusies kan ik natuurlijk niets mee...
Nee dit geval is anders telkens als je denkt de perfecte vrouw te ontmoeten en in een relatie met haar geraakt zie je steeds meer dat ze eigenlijk niks aan zichzelf gedaan heeft en ze op ten duur nog boven je wil staan ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja, kasta is dermate briljant dat het allang had moeten gebeuren.
[..]
Maar natuurlijk ligt het aan jou. Jij neemt geen genoegen met normale meisjes. Jij ben net als al die vrouwen die op klootzakken vallen. Chicks daten waarvan je direct weet dat ze toch niet goed genoeg zullen blijken op termijn. Dus zolang je De Perfecte Vrouw niet tegenkomt, vul je het emotionele gat (hihi) met wijven die jij kunt dumpen opdat je jezelf nóg briljanter kunt voelen.
Bewust of niet, kasta is volhardend in het stoten van zijn kop aan keer op keer dezelfde steen. Ik denk niet dat het bij kasta nog onbewust is, trouwens, al lult hij er nog zo hard omheen. En wereldvreemde dwazen zoals jijzelf zouden gewoon geen internetprivileges moeten krijgen in de kliniek.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:20 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee dit geval is anders telkens als je denkt de perfecte vrouw te ontmoeten en in een relatie met haar geraakt zie je steeds meer dat ze eigenlijk niks aan zichzelf gedaan heeft en ze op ten duur nog boven je wil staan ook.
En ik wou nog wel seks met je in een startrek univorm.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Bewust of niet, kasta is volhardend in het stoten van zijn kop aan keer op keer dezelfde steen. Ik denk niet dat het bij kasta nog onbewust is, trouwens, al lult hij er nog zo hard omheen. En wereldvreemde dwazen zoals jijzelf zouden gewoon geen internetprivileges moeten krijgen in de kliniek.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:31 schreef picardmike het volgende:
[..]
En ik wou nog wel seks met je in een startrek univorm.![]()
Ja hoor iedereen is gek behalve seven
Uhm... je hebt toch van die hohebi sites.... staat daar niks op?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Goedenavond!
Oké, een stomme vraag misschien, maar weten jullie toevallig (dating)sites om homo/- biseksuele jongeren te ontmoeten?![]()
Ik heb wel een account op Gay.nl maar dat vind ik eigenlijk helemaal niks, vrijwel alleen maar berichten van mannen met blauwe ballen. Iemand een idee?
Denk dat je dat op bijna alle gay datingsites wel tegen gaat komen. Ik raad aan om vooral eens bij een holebi-vereniging te kijken eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Goedenavond!
Oké, een stomme vraag misschien, maar weten jullie toevallig (dating)sites om homo/- biseksuele jongeren te ontmoeten?![]()
Ik heb wel een account op Gay.nl maar dat vind ik eigenlijk helemaal niks, vrijwel alleen maar berichten van mannen met blauwe ballen. Iemand een idee?
WTF een kloon? Als dat zo was heette ik wel schaap dollyquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:00 schreef Seven. het volgende:
Oh dear! Het is geen kloon. Welkom op fok, Wicked-Game!
Liever dat ze haar haar weer zwart en lang heeft..quote:En ik wou nog wel seks met je in een startrek univorm.
Ja hoor iedereen is gek behalve seven
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:35 schreef Godshand het volgende:
PicardMike schreef:
[..]
Liever dat ze haar haar weer zwart en lang heeft..
Dat is vele malen beter dan een Star-Trek uniform
Volgens mij staat er best wel wat op OKCupid. Tenminste, ik ben daar behoorlijk wat bi-vrouwen tegengekomen en kreeg wel de indruk dat er genoeg lesbis en homos rondlopen daar ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Goedenavond!
Dat is niet mijn indruk. True, er zitten best veel vrouwen tussen die beweren bi te zijn, maar het algemene publiek daar is ook wat alternatiever daar, dus zo heel gek is dat niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:51 schreef Dizorn het volgende:
Op OKC roept iedereen dat ze Bi zijn.. in ieder geval 90% van de vrouwen (ruwe schatting blabla) roept dat ze Bi zijn. waarvan ongetwijfeld de meesten gewoon om aandacht schreeuwen/erbij willen horen ofzo.
Is dat " iets" een eufemisme voor neuken?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:48 schreef Seven. het volgende:
Ik ga maandag 'iets' doen met die jongen die dus veel jonger is dan ik (bijna 22 en 27 en een half, kan dat?).
'Maandag breng ik u ergens, hoop gewoon dat het niet regent'.
Leuk! Verder hoop smsjes, telefoontjes, facebookberichtjes en noem maar op. Maar nu krijg ik gewetenswroeging over die date met die karatekerel van zondag, neig nu naar cancellen.
Ik neuk niet buiten in februariquote:Op zaterdag 12 februari 2011 05:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Is dat " iets" een eufemisme voor neuken?
Tja het kan op zich wel het is alleen hoe je er zelf tegenover staat. Je bent nog geen puma want dan moet je 30+ zijn. Kijk het enige wat wel kan zijn dat er wat levenservaringszaken verschillend kunnen zijn...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:48 schreef Seven. het volgende:
Ik ga maandag 'iets' doen met die jongen die dus veel jonger is dan ik (bijna 22 en 27 en een half, kan dat?).
'Maandag breng ik u ergens, hoop gewoon dat het niet regent'.
Leuk! Verder hoop smsjes, telefoontjes, facebookberichtjes en noem maar op. Maar nu krijg ik gewetenswroeging over die date met die karatekerel van zondag, neig nu naar cancellen.
Is deze gast nog maagd? Als ik 3 keer met een vrouw het bed heb gedeeld en er is nog niet geneukt dan kan ze toch fluiten naar een 4e ontmoeting... Niet persoonlijk bedoeld hoor. Ik maak het heel snel duidelijk wat mijn intenties zijn bij de vrouwen, dan weten we tenminste beiden waar we aan toe zijn en als het haar niet siert mag ze me na een uur al wegbonjouren...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 05:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik neuk niet buiten in februari.
En nee, we hebben al 3 nachten bij elkaar in bed gelegen. Verder dan wat handwerk zijn we niet geraakt en dat is OK wat mij betreft. Nog niet echt toe aan die stap. Het is allemaal lekker ongecompliceerd, ook wel eens een verademing.
Misschien is ze dikquote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:10 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tja het kan op zich wel het is alleen hoe je er zelf tegenover staat. Je bent nog geen puma want dan moet je 30+ zijn. Kijk het enige wat wel kan zijn dat er wat levenservaringszaken verschillend kunnen zijn...
Maar als je trouwens een date in gaat met gewetenswroeging vraag ik mij af of dat wel verstandig is. Zo heb ik een keer gedate met een meid die dacht dat ze een relatie zocht, maar eigenlijk miste ze haar ex zo verschrikkelijk dat ik alleen maar een jankende doos voor me zag zitten die even alles eruit gooide incl. hoe geweldig die wel niet was....![]()
Maar 27,5 dus hmm als je op RP staat moet ik je toch wel gespot hebben...
quote:Hallo ik ben xxx ik ben 31jaar ik zoek een leuke meid om een vaste relatie te beginen en leuke dingen te doen hopelijk loop er nog een eerlijke meid rond voor een goeie mooie eerlijke toekomst te beginen en samen gezellig uit eten gaan, samen leuke dingen doen met ze tweetjes en misschien later met ze drieen groetjes xxx
Ik zou maar opschieten voordat een andere chick deze hoofdprijs voor je neus wegsnoeptquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:18 schreef Spirit82 het volgende:
Gister date gehad, was superleuk, maar qua uiterlijk toch weer niet mijn type. Vriendschappelijk klikte het enorm dus we gaan zeker contact houden
Nu even op rp aan het neuzen, zie ik een foto van een geschikte vent, is dit zijn oproepje
[..]
Was die jankende date je eerste (kassa meisje) of die tweede?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:10 schreef Wicked-Game het volgende:
Zo heb ik een keer gedate met een meid die dacht dat ze een relatie zocht, maar eigenlijk miste ze haar ex zo verschrikkelijk dat ik alleen maar een jankende doos voor me zag zitten die even alles eruit gooide incl. hoe geweldig die wel niet was....![]()
Maar 27,5 dus hmm als je op RP staat moet ik je toch wel gespot hebben...
Wat gaan jullie doen? Middag date, altijd lastig. Begin er zelf niet aan..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:14 schreef GlenSpey het volgende:
Vanmiddag is mijn date, in mailtjes kwam ze over als een bijzonder geschikte dame dus ik ben erg benieuwd
Double daten kan wel overdagquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:49 schreef macondo het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen? Middag date, altijd lastig. Begin er zelf niet aan..
Maar je hebt toch al iemands foto's gezien voordat je gaat daten? Dan weet je toch al of het je type is kwa uiterlijk of niet?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:18 schreef Spirit82 het volgende:
Gister date gehad, was superleuk, maar qua uiterlijk toch weer niet mijn type. Vriendschappelijk klikte het enorm dus we gaan zeker contact houden
Nu even op rp aan het neuzen, zie ik een foto van een geschikte vent, is dit zijn oproepje
[..]
Foto's geven dat niet 100% weer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:52 schreef richard_prf het volgende:
Maar je hebt toch al iemands foto's gezien voordat je gaat daten? Dan weet je toch al of het je type is kwa uiterlijk of niet?
Nou als de date zo gezellig was dan lijkt mij juist dat het met uitstraling wel goed zat.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:58 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Foto's geven dat niet 100% weer.
Hoe iemand doet, de uitstraling, enzovoorts kunnen enorm meewegen in hoe aantrekkelijk jij iemand vindt. Daarnaast vind ik zelf altijd dat mensen er in het echt anders uitzien dan op foto's. Het is toch meer de hele beleving.
Een vrouw kan er bijvoorbeeld mollig op een foto uitzien, maar als je haar in het echt ziet en ze is 1m65 ofzo dan kan ze ineens klein en schattig zijn en heb je dat idee er helemaal niet meer bij.
Nee, je faalt omdat je een droeftoeter en beroepszeikerd bent. Let verdorie toch een beetje op joh. Veel duidelijker kan zelfs Kasta het niet maken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:52 schreef richard_prf het volgende:
Mja overigens ga ik hier eeuwig op falen.. dat ik wel goed overkom maar gewoon niet goed genoeg kwa uiterlijk ben
Dat dus..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee, je faalt omdat je een droeftoeter en beroepszeikerd bent. Let verdorie toch een beetje op joh. Veel duidelijker kan zelfs Kasta het niet maken.
Ben ik geworden vanwege mijn uiterlijk en afwijzingen. niet andersom.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee, je faalt omdat je een droeftoeter en beroepszeikerd bent. Let verdorie toch een beetje op joh. Veel duidelijker kan zelfs Kasta het niet maken.
Doe eens zoals alle andere 'lelijke' mensen en zoek geen makkelijk excuusquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ben ik geworden vanwege mijn uiterlijk en afwijzingen. niet andersom.
Waarom zou ik voor de moeilijke weg kiezen als de resultaat hetzelfde gaat worden als de makkelijk weg?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:14 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Doe eens zoals alle andere 'lelijke' mensen en zoek geen makkelijk excuus
Dat is het nou juist.. het resultaat wordt niet hetzelfde. Maargoed, ik zal je advies opvolgen en niet moeilijk doen, want het resultaat blijft in dit geval zeker hetzelfde; je blijft een huilie.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Waarom zou ik voor de moeilijke weg kiezen als de resultaat hetzelfde gaat worden als de makkelijk weg?
Omdat iedereen die al kiest. "Iemand die nog nooit een fout heeft gemaakt, heeft ook nooit wat nieuws geprobeerd". Ga niet janken en verberg je niet achter je uiterlijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Waarom zou ik voor de moeilijke weg kiezen als de resultaat hetzelfde gaat worden als de makkelijk weg?
Denk je dat vrouwen zin hebben in iemand die zo negatief denkt?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:15 schreef richard_prf het volgende:
Ken je Barney Stinson? Ken je The Playbook? Lees die maar eens van kaft tot kaft en je komt erachter dat er geen makkelijke weg naar sex is... Behalve de hoerenknal dan, maar dat telt niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat wordt dan echt zo'n date waarin hij al zijn problemen naar buiten gooit en dat ze na 5 min over evacuatie plannen gaat nadenken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:20 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Denk je dat vrouwen zin hebben in iemand die zo negatief denkt?
Nee, maar ik kan ook heel positief zijn maar het resultaat is hetzelfde, vanwege mijn uiterlijk gaat er nooit iemand geïnteresseerd zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:20 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Denk je dat vrouwen zin hebben in iemand die zo negatief denkt?
Ze denkt niet eens na, ze staat gewoon op en gaat een tafeltje verder zitten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:21 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Dat wordt dan echt zo'n date waarin hij al zijn problemen naar buiten gooit en dat ze na 5 min over evacuatie plannen gaat nadenken.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan ook heel positief zijn maar het resultaat is hetzelfde, vanwege mijn uiterlijk gaat er nooit iemand geïnteresseerd zijn.
Hebben mensen echt wat aan die boeken? Ik heb er nog nooit een letter uit gelezen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:21 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ken je Barney Stinson? Ken je The Playbook? Lees die maar eens van kaft tot kaft en je komt erachter dat er geen makkelijke weg naar sex is... Behalve de hoerenknal dan, maar dat telt niet.
Wat is er mis met jouw uiterlijk?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:22 schreef richard_prf het volgende:
Nee, maar ik kan ook heel positief zijn maar het resultaat is hetzelfde, vanwege mijn uiterlijk gaat er nooit iemand geïnteresseerd zijn.
Biosje. De date was eerder vorige week wat later op de dag geplanned. Maar dat ging niet door.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:49 schreef macondo het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen? Middag date, altijd lastig. Begin er zelf niet aan..
Nou, je hebt er in principe niks aan. Of het IQ van alle vrouwen over de hele aarde moet halveren, maar dan schat ik je kansen nog klein in. Het gaat om het principe. Vrouwen kijken eerder naar status, bankrekening en zelfvertrouwen dan naar matchende kleding bij een man. True story.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hebben mensen echt wat aan die boeken? Ik heb er nog nooit een letter uit gelezen.
Natuurlijk is er wel een makkelijke weg naar sex. Hij heet "Paiq&devlottebabbel*.
Voer die jongen nou niet...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:23 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Wat is er mis met jouw uiterlijk?
Volgens Fok! kan het mijn uiterlijk niet zijn. Nu vind ik dat ik best objectief iemands uiterlijk kan beoordelen en ik zie een afschuwelijk gedrocht in de spiegel. Denk aan zeer dun iemand met een wit/bleek , akelig smal gezicht opvallend asymmetrisch, die 10 jaar jonger wordt geschat type zombie/aids patient.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:23 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Wat is er mis met jouw uiterlijk?
Na ja, soms weet je het nooit. Ik kende ooit iemand van internet die nooit succes had bij vrouwen. Hij vertelde mij dat hij wel een vlotte babbel had, altijd contact zocht met vrouwen enzovoorts, maar het werd nooit wat. We hadden veel dezelfde hobbies, dus we gingen een keer wat drinken in de stad.quote:
Zelfvertrouwen&vlottebabbel gaan vaak wel hand in hand. Status en bankrekening heb ik niet, althans dat weten vrouwen op paiq niet, en toch lukt het me om veel dates te krijgen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:24 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Nou, je hebt er in principe niks aan. Of het IQ van alle vrouwen over de hele aarde moet halveren, maar dan schat ik je kansen nog klein in. Het gaat om het principe. Vrouwen kijken eerder naar status, bankrekening en zelfvertrouwen dan naar matchende kleding bij een man. True story.
Eerste keer vandaag dat ik hardop moest lachen om een postquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:27 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Na ja, soms weet je het nooit. Ik kende ooit iemand van internet die nooit succes had bij vrouwen. Hij vertelde mij dat hij wel een vlotte babbel had, altijd contact zocht met vrouwen enzovoorts, maar het werd nooit wat. We hadden veel dezelfde hobbies, dus we gingen een keer wat drinken in de stad.
Bleek dat die gast echt zo scheel keek als het maar kon. Het deed gewoon pijn aan mijn ogen om die kant op te kijken.
De voorbeelden die ik aanhaalde zijn dan ook vooral gericht op mannen die vrouwen willen versieren en ze daarna meteen mee naar huis nemen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen&vlottebabbel gaan vaak wel hand in hand. Status en bankrekening heb ik niet, althans dat weten vrouwen op paiq niet, en toch lukt het me om veel dates te krijgen.
Voor een relatie is het belangrijk (bij leuke vrouwen dan) dat je een baan/bankrekening hebt etc. Maar niet omdat vrouwen op geld beluste hoeren zijn, maar gewoon omdat ze geen zin hebben om een vent te moeten onderhouden. Lijkt me vrij logisch.
Sex op internet krijgen is, als je weet hoe het moet, het makkelijkste wat er is. Hoe het niet moet is iig geile gesprekjes proberen te voeren of gewoon vragen of ze willen neuken.
Nou ik vind dat ik dit allemaal wel heb. Een goede baan,opleiding,zelfstandigheid, sportwagen, een goedgevulde bankrekening ( wat wil je als je geen vriendin en vrienden hebt en je 60 uur gemiddeld in de week werkt). En ik heb ook een vlotte babbel al zeg ik het zelf, ik heb totaal geen problemen tijdens telefoneren met meiden en we praten over gesprekken die soms 8 uur non stop doorgaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen&vlottebabbel gaan vaak wel hand in hand. Status en bankrekening heb ik niet, althans dat weten vrouwen op paiq niet, en toch lukt het me om veel dates te krijgen.
Voor een relatie is het belangrijk (bij leuke vrouwen dan) dat je een baan/bankrekening hebt etc. Maar niet omdat vrouwen op geld beluste hoeren zijn, maar gewoon omdat ze geen zin hebben om een vent te moeten onderhouden. Lijkt me vrij logisch.
Sex op internet krijgen is, als je weet hoe het moet, het makkelijkste wat er is. Hoe het niet moet is iig geile gesprekjes proberen te voeren of gewoon vragen of ze willen neuken.
Pics or it didn't happen..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nou ik vind dat ik dit allemaal wel heb. Een goede baan,opleiding,zelfstandigheid, sportwagen, een goedgevulde bankrekening ( wat wil je als je geen vriendin en vrienden hebt en je 60 uur gemiddeld in de week werkt). En ik heb ook een vlotte babbel al zeg ik het zelf, ik heb totaal geen problemen tijdens telefoneren met meiden en we praten over gesprekken die soms 8 uur non stop doorgaan.
Alleen mijn uiterlijk is de absolute reden dat alle vrouwen in Nederland op mij afknappen en ik geef ze geen ongelijk.
Jij bent de BFF van al die mooie meisjes kerelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nou ik vind dat ik dit allemaal wel heb. Een goede baan,opleiding,zelfstandigheid, sportwagen, een goedgevulde bankrekening ( wat wil je als je geen vriendin en vrienden hebt en je 60 uur gemiddeld in de week werkt). En ik heb ook een vlotte babbel al zeg ik het zelf, ik heb totaal geen problemen tijdens telefoneren met meiden en we praten over gesprekken die soms 8 uur non stop doorgaan.
Alleen mijn uiterlijk is de absolute reden dat alle vrouwen in Nederland op mij afknappen en ik geef ze geen ongelijk.
Onnodig, op pics vind ik mezelf er ook niet afschuwelijk uitzien. In de spiegel is dit compleet anders.quote:
Verschil met die mannen is dat ze tevreden zijn met zichzelf en jij jezelf een lelijke aap vindt. Dan vinden vrouwen jou ook een lelijke aap.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:32 schreef richard_prf het volgende:
Dus BEN je niet lelijk, maar VIND je jezelf lelijk. Ga naar de dokter. Er is zelfs een ziekte die hiervoor zorgt (geen idee hoe die heet)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Onnodig, op pics vind ik mezelf er ook niet afschuwelijk uitzien. In de spiegel is dit compleet anders.
Op foto's vind ik mezelf lelijk, in de spiegel vind ik mezelf afschuwelijk.
Trollquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:36 schreef richard_prf het volgende:
Accepteren om altijd alleen te blijven is onmogelijk. Ooit een vrouw vinden is ook onmogelijk.
Conclusie is dat ik een negatieve droeftoeter en beroepszeikerd wordt.
Dat is ook niet de goede tactiek. Je moet gewoon normaal, leuk en grappig doen. Dan op date gaan, zonder dat je de nadruk teveel op het 'versieren/neuken/ikwiljealleenmaarvoordeseks' legt en dan willen ze bijna allemaal wel blijven slapen. Of jij mag bij hen blijven slapen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:32 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
De voorbeelden die ik aanhaalde zijn dan ook vooral gericht op mannen die vrouwen willen versieren en ze daarna meteen mee naar huis nemen.
Ik heb een tijdje geprobeerd te daten via het www, maar het mocht niet baten. Doe mij maar gewoon het ouderwetse versieren in de kroeg.
Nee hoor er is me vaak zat verteld dat ik er ongezond uitzie en opmerkingen als " hoe kan het dat je zus zo knap is en jij zo lelijk "?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus BEN je niet lelijk, maar VIND je jezelf lelijk. Ga naar de dokter. Er is zelfs een ziekte die hiervoor zorgt (geen idee hoe die heet)
Maar serieus. hiervoor is dit topic NIET bedoeld. Dus kappen over je uiterlijk te praten, want dat snappen we nu wel
Dit is ook een feit:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is ook niet de goede tactiek. Je moet gewoon normaal, leuk en grappig doen. Dan op date gaan, zonder dat je de nadruk teveel op het 'versieren/neuken/ikwiljealleenmaarvoordeseks' legt en dan willen ze bijna allemaal wel blijven slapen. Of jij mag bij hen blijven slapen.
Inderdaad. Genoeg zwelgen-in-zelfmedelijden-topics van onze lelijke vriend, ik word zelf nogal moe van dat miemelende geouwehoer. Dus niet hier aub.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:36 schreef Cue_ het volgende:
Maar serieus. hiervoor is dit topic NIET bedoeld. Dus kappen over je uiterlijk te praten, want dat snappen we nu wel
Afduwen niet per se, iig niet als een gewillig schoothondje voor haar voeten gaan liggen. Veel vrouwen zijn het (zéker op internet) gewend dat mannen ze helemaal geweldig en leuk vinden. "Oh wat interessant, boswandelingen maken! Heb ik zelf ook altijd al gewild!"quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:38 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Dit is ook een feit:
Hoe harder je ze van je afduwt, hoe meer ze naar je verlangen.
Hahah, zo herkenbaar (boswandelingquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Afduwen niet per se, iig niet als een gewillig schoothondje voor haar voeten gaan liggen. Veel vrouwen zijn het (zéker op internet) gewend dat mannen ze helemaal geweldig en leuk vinden. "Oh wat interessant, boswandelingen maken! Heb ik zelf ook altijd al gewild!"
Niet goed. Afzeiken die hap.
Wat veel beter werkt, maar eigenlijk een beetje gemeen is: haar op een bepaald moment juist het gevoel geven dat je haar leuk vindt, en daarna doen alsof er niks gebeurd is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:43 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Ook een goeie tip voor jullie beginnelingen (ik kijk in de richting van richard), als een meisje je een compliment geeft moet je niet antwoorden met een compliment. Laat haar maar gissen en als je haar al een compliment wilt geven doe het dan in bescheiden vorm:
Je haar zit echt leuk vandaag! In tegenstelling tot vorige week... ahum!
Eigenlijk best wel een goede tip, al best riskant. Er zijn vast vrouwen die daar op afknappen? Het werkt een beetje beide kanten op, moeilijk een keuze te maken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:43 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Hahah, zo herkenbaar (boswandeling)
Afzeiken is niet van je af duwen? Ik vind van wel... goed, mijn mening
Ook een goeie tip voor jullie beginnelingen (ik kijk in de richting van richard), als een meisje je een compliment geeft moet je niet antwoorden met een compliment. Laat haar maar gissen en als je haar al een compliment wilt geven doe het dan in bescheiden vorm:
Je haar zit echt leuk vandaag! In tegenstelling tot vorige week... ahum!
Argumenten?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:53 schreef macondo het volgende:
Niveau daalt verder. Meisjes versieren voor brugklassertjes is een topic verder op.
Tips en trucs om meisjes te versieren (je moet dit zeggen, dat zeggen, dit laten, dat soort complimentjes) wisselde ik vroeger ook uit met vriendjes tijdens het modelvliegtuigjes in elkaar zetten - of in onze zelfgebouwde hut in de tuin.quote:
Klinkt als een drogreden, waarom zou zoiets niet kunnen werken?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:00 schreef macondo het volgende:
[..]
Tips en trucs om meisjes te versieren (je moet dit zeggen, dat zeggen, dit laten, dat soort complimentjes) wisselde ik vroeger ook uit met vriendjes tijdens het modelvliegtuigjes in elkaar zetten - of in onze zelfgebouwde hut in de tuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |