Geldt dat niet zon beetje voor iedereen die online als een eikel cq bitch overkomt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mweh, kleine kans dat het dat echt is; meest gehoorde reactie bij de eerste date is namelijk dat ze me veel aardiger/relaxter vinden dan verwacht.
Schijnt ook echt een wereld van verschil te zijn als je m'n domme hoofd er bij ziet.
Online gesprekken: Continu beledigde mensen en confrontaties
Real life gesprekken: Echt nóóit beledigde mensen of confrontaties.
Het zal enigszins verrassend zijn, maar ik schijn een heel zachtaardige uitstraling cq. persoonlijkheid te hebben en dat gecombineerd met het feit dat men snel genoeg weet dat ik geen kwaads in de zin heb, zorgt er voor dat ik in real life echt nóóit gezeik krijg (tenzij ik er zin in heb natuurlijk)
Maar hé, misschien is het dan dus wel juist het contrást tussen het online opgedane beeld en de realiteit waardoor de dates het zo interessant vinden.
Daarnaast is rellen online gewoon 1000keer leuker, je hoeft geen gezicht in de plooi te houden of huilende meisjes te troosten omdat hun gevoelens zijn gekwetst.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mweh, kleine kans dat het dat echt is; meest gehoorde reactie bij de eerste date is namelijk dat ze me veel aardiger/relaxter vinden dan verwacht.
Schijnt ook echt een wereld van verschil te zijn als je m'n domme hoofd er bij ziet.
Online gesprekken: Continu beledigde mensen en confrontaties
Real life gesprekken: Echt nóóit beledigde mensen of confrontaties.
Het zal enigszins verrassend zijn, maar ik schijn een heel zachtaardige uitstraling cq. persoonlijkheid te hebben en dat gecombineerd met het feit dat men snel genoeg weet dat ik geen kwaads in de zin heb, zorgt er voor dat ik in real life echt nóóit gezeik krijg (tenzij ik er zin in heb natuurlijk)
Maar hé, misschien is het dan dus wel juist het contrást tussen het online opgedane beeld en de realiteit waardoor de dates het zo interessant vinden.
Yep, daar komt het wel op neer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef Spirit82 het volgende:
Dus jij hebt uiteindelijk met iedereen die je date ook seks? Zo lees ik het een beetje...
Hmm, maar ik bedoel meer dat het dus nooit voor komt dat jij iemand niet aantrekkelijk vindt? Ik bedoel, het grootste deel van mijn dates.. daar kan ik het gewoon niet op omdat er totaal geen aantrekkingskracht is van mijn kant. Vind het frappant dat dat bij mannen anders is?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Yep, daar komt het wel op neer.
Direct bij de eerste date en dan blijven ze meestal ook nog een paar dagen plakken.
Vandaar dat ik ook niet geheimzinnig doe over de andere vrouwen in m'n leven; ze snappen immers zelf ook wel dat ze niet mijn eerste zijn ofzo.
Echter, mits ik zeker van m'n zaak ben en overtuigd ben van haar potentie, dan kap ik de andere vrouwen ook direct cold turkey af.
Bij Fabeldiertje bijvoorbeeld heb ik letterlijk nét voor de penetratie gemeld dat ik nog 5 seksbuddy's had, leek me wel zo eerlijk.
En die zijn vervolgens dus ook afgekapt voordat we uberhaupt seks hadden.
Oftewel, mijn mate van respect is grotendeels afhankelijk van de vrouw.
maar, die heb je dan nooit gezien of zo? of hoe moet ik me dat voorstellen? Ik zou toch graag minimaal wat foto's gezien hebben voordat ik afspreek met iemand.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hmm, maar ik bedoel meer dat het dus nooit voor komt dat jij iemand niet aantrekkelijk vindt? Ik bedoel, het grootste deel van mijn dates.. daar kan ik het gewoon niet op omdat er totaal geen aantrekkingskracht is van mijn kant. Vind het frappant dat dat bij mannen anders is?
Dit heb ik zelf ook vaak ja. Op internet kan ik nogal als een arrogant bijdehand ventje overkomen, op zich ben ik in reallife ook erg bijdehand maar dat arrogante heb ik dan weer niet echt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:47 schreef kastanova het volgende:
Euuhm, nope.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:49 schreef Spirit82 het volgende:
Geldt dat niet zon beetje voor iedereen die online als een eikel cq bitch overkomt?
Ho ho, ik heb het niet over rellenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:51 schreef Aneurism het volgende:
Daarnaast is rellen online gewoon 1000keer leuker, je hoeft geen gezicht in de plooi te houden of huilende meisjes te troosten omdat hun gevoelens zijn gekwetst.
Een vrouw zonder facebook/hyves/portfolio met een shitload aan (verschillende) foto's komt er bij mij sowieso niet in.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:56 schreef Spirit82 het volgende:
Hmm, maar ik bedoel meer dat het dus nooit voor komt dat jij iemand niet aantrekkelijk vindt? Ik bedoel, het grootste deel van mijn dates.. daar kan ik het gewoon niet op omdat er totaal geen aantrekkingskracht is van mijn kant. Vind het frappant dat dat bij mannen anders is?
Uiteraard date ik niet met iemand zonder dat ik een foto heb gezien. Maar ook al ziet iemand er op foto leuk uit, wil dat nog niet zeggen dat ik me in real life tot die persoon aangetrokken voel. Maar misschien ben ik daar dan wel gewoon raar inquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een vrouw zonder facebook/hyves/portfolio met een shitload aan (verschillende) foto's komt er bij mij sowieso niet in.
Tenzij ze gewoon tof over komt, maar dan verlang ik alsnog dat ze een paar verse foto's schiet.
Tuurlijk kan men foto's schieten waardoor ze er nét even wat beter uit ziet dan in de werkelijkheid het geval is, maar in dit geval hanteer ik het aloude motto: "Bij twijfel, niet doen."
Ik vind het heerlijk om te provoceren, tuurlijk moet er een deel van waarheid achter zitten want anders lul je jezelf vast. Maar soms advocaat van de duivel zijn op een standpunt waar je niet geheel achter staat kan soms zo lekker zijn. En het is kennelijk aantrekkelijk want vrouwen voegen je wel toe om de discussie aan te gaan... Of ja... discussie.. Er zijn zat dames die zich aanboden voor meer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
[..]
Ho ho, ik heb het niet over rellen.
Sterker nog, de online rel-fase heb ik al een behoorlijke tijd geleden achter me gelaten.
Alle, eventueel beledigende teksten meen ik voor de volle 100%
En dat is dus ook het grote verschil tussen m'n stellingnames online en die in real life.
Online vat men het op als provoceren en neemt men zelf ook een offensieve houding aan.
In real life ziet men echter aan m'n gehele houding dat ik het 100% oprecht meen en dus niet louter breng als provocatie.
En dan is men dus wél bereid gewoon te luisteren en ook gewoon het gesprek aan te gaan.
Nee, ik martel ook in het echt huisdieren en troggel met afpersing het zakgeld van kleine kinderen af. Sorry.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Geldt dat niet zon beetje voor iedereen die online als een eikel cq bitch overkomt?
Volgens mij ben jij irl echt een snoesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee, ik martel ook in het echt huisdieren en troggel met afpersing het zakgeld van kleine kinderen af. Sorry.
Dat vraagt natuurlijk om een foto in je fobo he?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:28 schreef richard_prf het volgende:
Dit is misschien een beetje offtopic maar ik herken mezelf wel in het uiterlijk van Kastanova en dan vooral het lange smalle rechthoekige gezicht dat is wat ik ook zo haat aan mezelf en denk zelf dat dit afschrikt.
Maar blijkbaar schrikt dit niet af bij de dames zo te lezen.
Nja ik zie er heel anders uit, alleen de vorm van het gezicht is hetzelfde maar dat haat ik wel en eigenlijk wat ik het allermeest haat aan mezelf.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat vraagt natuurlijk om een foto in je fobo he?
Vergeleken met de psychische problemen die uit je bovenstaande posts aan de oppervlakte komen valt de vorm van je gezicht alleszins mee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:30 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nja ik zie er heel anders uit, alleen de vorm van het gezicht is hetzelfde maar dat haat ik wel.
Oh, wat dat betreft kan ik echt zó'n ongelooflijk wijf zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:02 schreef Silenus het volgende:
Dit heb ik zelf ook vaak ja. Op internet kan ik nogal als een arrogant bijdehand ventje overkomen, op zich ben ik in reallife ook erg bijdehand maar dat arrogante heb ik dan weer niet echt.
Verder krijg ik weer louter lompe opmerkingen naar m'n hoofd geslingerd als
* later word je denk ik écht een mooie man!
en als we 's ochtends samen douchen
* héééé...zo onder dat water ben je best een lekkere vent.
Ja hoezo later pas en alleen onder dat water?
Pics pleasequote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:28 schreef richard_prf het volgende:
Dit is misschien een beetje offtopic maar ik herken mezelf wel in het uiterlijk van Kastanova en dan vooral het lange smalle rechthoekige gezicht dat is wat ik ook zo haat aan mezelf en denk zelf dat dit afschrikt.
Maar blijkbaar schrikt dit niet af bij de dames zo te lezen.
Niet nodig, ik zie er totaal anders uit, alleen de vorm van het gezicht en hoekige kenmerken zijn hetzelfde verder heb ik een veel "fijner" gezichtquote:
Kijk, nu begrijp ik waarom je zo makkelijk dates scoort.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Voor m'n werk geef ik (o.a. commerciele) communicatietrainingen
Kap anders even met dat wijvengedoe en post gewoon een foto dudequote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Niet nodig, ik zie er totaal anders uit, alleen de vorm van het gezicht en hoekige kenmerken zijn hetzelfde verder heb ik een veel "fijner" gezicht
Niet nodigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kap anders even met dat wijvengedoe en post gewoon een foto dude.
Er zijn genoeg politieagenten die de wet overtreden en rijleraren die geflitst worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:55 schreef Provinciaaltje het volgende:
Kijk, nu begrijp ik waarom je zo makkelijk dates scoort.
Nah nee, je bent een droeftoeter en een beroepszeikerd en ik kan toch wel met enige zekerheid stellen dat dát de reden is dat je niet aan de vrouw komt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:59 schreef richard_prf het volgende:
Het kan best zo zijn dat ik op de verkeerde dingen let.
Huh? Wat mis ik?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:40 schreef kastanova het volgende:
Oh mên Seven, bij mij zou je echt zó'n extreme stalkers worden.
Kan eigenlijk wel een nieuwe gebruiken; de vorige heeft al een half jaar geen cadeautjes meer gestuurd... De egocentrische hoer.
Oh, was naar aanleiding van je laatste reactie in het vorige topicquote:
Jawel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:40 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Dus je hebt nu ook geen pottenkapsel meer?
Kort en pittig ?quote:
Ah OK.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh, was naar aanleiding van je laatste reactie in het vorige topic.
Jawel.quote:
"doorgaans"quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:42 schreef Seven. het volgende:
Ik ben doorgaans niet het stalkerige type trouwens. Afgewezen worden is voor mij doorgaans einde verhaal dus denk dat die inschatting dan weer niet klopt.
Oh, oeps. Dat doorgaans slaat op een kleine 5 jaar geleden toen ik wel nog iemand tijden later bleef lastigvallen.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:50 schreef Seven. het volgende:
Right, dus ik post dus op facebook dat Valentijnsdag toch ieder jaar weer een teleurstelling is om wat reacties uit te lokken yo. En omdat dat ook zo is uiteindelijk, maar goed. Paar mensen reageren voor de grap.
Dan een collega planner (maar van een Spaanse subcontractor waarmee wij werken). Die zegt zo dat hij op zoek is naar een leuke vrouw voor Valentijn, dus ik zeggen dat hij het eens op datingsites moet proberen.
Hij bedankt ervoor
Ik zeg iets van 'nee echt, als je een serieuze relatie zoekt, why not'.
Hij 'probeer zelf'
Ik 'doe ik allang, beetje raar om toe te geven maar lekker belangrijk wat een ander ervan vindt, ik vind het leuk'.
En ineens zegt hij dat hij me leuk vind en dat die afstand (Brussel-Zuid-Spanje) er niet toe doet.
What. The. Fuck!
Naja, come on...quote:
Dude, ga even lekker op school puberen en daar brugklasmeisjes lastig vallen ofzo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Niet nodig
Omdat ik dit zo haat aan mezelf ga ik dit waarschijnlijk ook zo uitstralen maar ik zal eens proberen om een wat zelfverzekerder blik te tonen. Hier ga ik maar eens aan werken
Het kan best zo zijn dat ik op de verkeerde dingen let.
Of of als jezelf insmeren met stront en dan gaan klagen dat je stinktquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, come on...
1. Je post iets over liefdesverklaringen om daar reacties over uit te lokken.
2. Vervolgens krijg je daar de gewenste reactie op.
3. Je bent volledig perplex.
Kom op zeg, dat is als gaan schaatsen en vervolgens volledig perplex:
"WHAT. THE. FUCK. Dat ijs is onwijs hard en koud man!!!."
Het what the fuck gehalte zit hem in het feit dat ik postte ' jeweetdathalf bedrijf hier meekijkt' en dat hij dan doodleuk 'pech' post. Vond het wel cool, maar hij is niet mijn type. Maar van perplex staan is ook weer geen sprake.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, come on...
1. Je post iets over liefdesverklaringen om daar reacties over uit te lokken.
2. Vervolgens krijg je daar de gewenste reactie op.
3. Je bent volledig perplex.
Kom op zeg, dat is als gaan schaatsen en vervolgens volledig perplex:
"WHAT. THE. FUCK. Dat ijs is onwijs hard en koud man!!!."
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:09 schreef showmelove het volgende:
[..]
Of of als jezelf insmeren met stront en dan gaan klagen dat je stinkt
Het spijt me, ik kon het niet laten om te reageren
Thanks voor de tip spuit 7quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
. Spuit 11. Nergens voor nodig als kasta online is.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:10 schreef Seven. het volgende:
Maar van perplex staan is ook weer geen sprake.
Misschien toch maar ff een taalcursusje doen dan:quote:
Wijsneus.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
[..]
Toch maar ff een taalcursusje doen dan:
what the fuck!
1. (vulgar) Used to express astonishment, shock, incredulity, or disbelief
En nu is het vast de bedoeling dat ik reageer met:quote:
Mja, nu ben ik vastbesloten om te bewijzen van niet natuurlijk. Zolang ik hem niet ontmoet niks aan de hand.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:19 schreef Silenus het volgende:
Iedereen denkt het, ik zeg het: Kasta en Seven gaan zéker een keertje neuken.
Met andere woorden, zwak vlees.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:20 schreef Seven. het volgende:
Zolang ik hem niet ontmoet niks aan de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |