Idem hier....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:29 schreef erik81 het volgende:
[..]
ik hou het even bij Relatieplanet en paiq, je moet er genoeg tijd in kunnen stoppen om het bij te kunnen houden
Shit toch op de verkeerde site mijzelf "te koop" gezetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
parship heeft een hoog gehalte hoger opgeleiden.. Geen trieste berichtjes gehad.
Ik wil er best voor dokken, als dat de nepprofielen (grotendeels) buiten houdt en het aanbod er kwalitatief door toeneemt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:32 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wil je ervoor dokken of niet? Wel is het zo dat mensen die ervoor betalen vaker serieus zijn dan op gratis sites. En tja mensen die daten als hobby hebben verkozen blijf je overal wel houden. Er is naar mijn mening niet echt een verschil in mensen te ontdekken. Wel vind ik bij een aantal sites het aantal vrouwen met kinderen hoog.
Qua niveau, tja ook lastig want sites die beweren alleen voor hoger opgeleiden te zijn is ook niet altijd even betrouwbaar. Mijn ervaring is wil je het gratis, een beetje spanning en een redelijk goed matchsysteem dan Paiq. Wil je betalen waarbij de kansen wat hoger liggen naar mijn mening dan RP.
Niks is zeker in de wereld van dating dat kan ik je meegeven. Maar de kans op "fakers" ligt uiteraard op betaalsites lager.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik wil er best voor dokken, als dat de nepprofielen (grotendeels) buiten houdt en het aanbod er kwalitatief door toeneemt.
Dus je hebt nu ook geen pottenkapsel meer?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oud nieuws. Heb een klein jaar gedacht dat ik gewoon pot was maar dat was eigenlijk niet echt zo.
Wat is "stoeien" voor jou dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:49 schreef Wicked-Game het volgende:
En ja heb mij ook eens op RP als betalend lid ingeschreven voor een maand. Nu nog 1 week en het zit erop. Heb er 2 dates aan over gehouden in 3 weken actief zijn. Beide erg leuk maar geen relatiemateriaal, wel leuk om eens af te spreken en wat te stoeien![]()
Vrouwen zijn wat seks betreft ook niet heel anders dan mannen, ze hebben alleen andere motivaties dan mannen om wel seks te hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:20 schreef kastanova het volgende:
Ik heb volgens mij maar 2 of 3 dates gehad waarbij er níet op de eerste date geneukt werd.
En dat terwijl ik principieel nooit het initiatief neem tot seks bij de eerste keer.
En zie daar: Dé reden dat ik af en toe zo respectloos praat over vrouwen.
Ik neem aan dat er dan tenminste nog wel een paar dates volgden?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:20 schreef kastanova het volgende:
Ik heb volgens mij maar 2 of 3 dates gehad waarbij er níet op de eerste date geneukt werd.
En dat terwijl ik principieel nooit het initiatief neem tot seks bij de eerste keer.
Vrouwen vallen nu eenmaal op klootzakkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:20 schreef kastanova het volgende:
Als de seks slecht was en haar persoonlijkheid niet heel boeiend: Hell no.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:26 schreef erik81 het volgende:
Ik neem aan dat er dan tenminste nog wel een paar dates volgden?
Whut?!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:23 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Vrouwen zijn wat seks betreft ook niet heel anders dan mannen, ze hebben alleen andere motivaties dan mannen om wel seks te hebben.
Bij vrouwen draait het vooral om geld en status, bij mannen om het lichaam. Dat is toch niets nieuws voor je?quote:
aaahaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als de seks slecht was en haar persoonlijkheid niet heel boeiend: Hell no.
Als de seks slecht was, maar haar persoonlijkheid leuk: Ligt er aan hoe vol ze van zichzelf is (lees: gaat ze tips/tricks/advies aan nemen)
Als de seks goed was, maar haar persoonlijkheid niet heel boeiend: Waarschijnlijk niet. Tenzij ze naast de seks wel gewoon "vermakelijk" is, dan wordt het een seksbuddy.
Als de seks goed was en haar persoonlijkheid ook: Uiteraarrrrrrrd.
Gestuurd door een 43-jarige vrouw die mannen zoekt van 28-44.quote:Afzender: benthe
Datum: 11/02/2011 15:34
Titel: mijn koffie
Inhoud:
Wilde je even laten weten, dat door jouw schuld mijn
toetsenbord onder de koffie zit, mijn make-up waar ik alle moeite voor heb gedaan,
doorgelopen is omdat ik zo moest lachen om jouw tekst.
Nee de zin kon niet langer
Grinnik
Dus jij hebt uiteindelijk met iedereen die je date ook seks? Zo lees ik het een beetje...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:20 schreef kastanova het volgende:
Gastquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:35 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Bij vrouwen draait het vooral om geld en status, bij mannen om het lichaam. Dat is toch niets nieuws voor je?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef Spirit82 het volgende:
Meestal heb ik die klik niet met een date, dus dan is er sowieso geen sprake van seksAls ik iemand wel leuk vind, ga ik uit principe niet op de eerste date met hem naar bed. Nouja, meestal dan
Ik lees nergens een onderbouwing dat het _niet_ het geval zou zijn. Vrouwen zijn gewoon op geldbeluste wezens, het zit in hun natuur.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
GastIn welk decennium ben jij blijven hangen?
Hoiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:49 schreef Seven. het volgende:
In dit deel geen onbeschikbare mannen meer voor mij. Wel jongere mannen.
Bij dezen: mij interesseert geld geen ruk. Ik wil gewoon seks omdat ik geil ben en die gast er leuk uit ziet. Klaaaaaaaar!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:44 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik lees nergens een onderbouwing dat het _niet_ het geval zou zijn. Vrouwen zijn gewoon op geldbeluste wezens, het zit in hun natuur.
Mweh, kleine kans dat het dat echt is; meest gehoorde reactie bij de eerste date is namelijk dat ze me veel aardiger/relaxter vinden dan verwacht.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:28 schreef Provinciaaltje het volgende:
Vrouwen vallen nu eenmaal op klootzakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |