SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.Resistance is futile.
Heb je geneukt met je dates?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:49 schreef Wicked-Game het volgende:
Ja hoor drukte ik op verzenden sloot het topic
Anyway onderstaand relaas nog een keer
Moet je nagaan voor deze topic gewoon mij even aangemeld. Al is het maar om heerlijk mijn ervaringen te delen.Kan 1 ding zeggen de sites zijn heel wisselend. Paiq ben ik voor het gratis werk wel positief over, snel doeltreffend en let ook wel enigsinds op je ingevulde profiel.
Knuz, jeetje wat een drama en 80% van de dames is voorzien van een kind. Heb niks tegen kinderen maar goed het is nu eenmaal bagage, en die bagage creer ik liever later zelf.
En ja heb mij ook eens op RP als betalend lid ingeschreven voor een maand. Nu nog 1 week en het zit erop. Heb er 2 dates aan over gehouden in 3 weken actief zijn. Beide erg leuk maar geen relatiemateriaal, wel leuk om eens af te spreken en wat te stoeien![]()
Wel zit er op RP een groot aantal vrouwen die volgens mij "The Bachelor" zoeken, of een lid van de Quote 500. En fatsoenlijk is men ook niet echt. Ik doe moeite om een origineel bericht te schrijven, op te vallen en kenbaar te maken dat er interesses zijn. Als dat niet wederzijds is geen probleem, maar geef dat gewoon even aan. Kleine moeite toch?
Heb ik er iets positiefs aan overgehouden, ja die 2 dates... zou ik het nog een keer doen? Geen idee... was wel leuk. Ondanks ook veel wanhopige tutjes... dat mannen erg zijn zal best maar vrouwen zijn net zo erg...
Jezus jij bent directquote:
Op basis waarvan heb je dan besloten dat de dames in kwestie geen relatie-materiaal waren?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jezus jij bent direct
Nee, 1e date neuk je niet is mijn motto... en daar hou ik mij ook wel aan. 2e date zou het zomaar wel kunnen gebeuren. Maar 1e date is gewoon voor mij een NOT done.
1e dame, heel gezellig erg leuk zag er ook goed uit. Maar we levelde qua interesses niet. Ik zal niet vragen om direct iemand die HBO of WO gestudeerd moet hebben. Maar ik merkte wel dat deze dame met alleen kassawerk en geen opleidingen toch het niet ging worden. Zou me er op langer termijn aan gaan irriteren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Op basis waarvan heb je dan besloten dat de dames in kwestie geen relatie-materiaal waren?
Qua 2e deel van je tekst ben ik mee eens er is meer dan sex. Alleen uit principe vind ik uberhaupt bij een 1e date de koffer in duiken een not done voor mij dan. Wat andere doen of vinden prima geen probleem mee. Maar mij zal je het niet doen ondanks dat het een super date zou zijn en ik haar helemaal te gek zou vinden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:57 schreef Silenus het volgende:
Mannen die een vrouw neuken en haar dan geen relatiemateriaal meer vinden.
Leukheid gaat verder dan neuken/niet neuken op de eerste date, dat maakt me echt niet uit.
Lees je wel goed?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:02 schreef Silenus het volgende:
Dus je hebt niet 'gestoeid![]()
![]()
![]()
![]()
' maar gewoon gestoeid.
Ja hoor. "Twee dates, leuk maar geen relatiemateriaal, leuk om wat mee te stoeien knipoog."quote:
Klopt niet mee gestoeidquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja hoor. "Twee dates, leuk maar geen relatiemateriaal, leuk om wat mee te stoeien knipoog."
Ligt vast aan mij, maar ik lees dat als: "Niet voor relatie, wel om mee te neuken".
Kortom, je hebt er nog niet mee gestoeid. Tenzij je echt stoeien bedoelt als in een kussengevecht.
Haha, heb de kussens al gekochtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:11 schreef Silenus het volgende:
Gelukkig is de tweede date aanstaande.
Nou, leuk profiel meid!quote:Borderline??Wel eens van gehoord?..voor de meeste is het helaas niet te begrijpen..ze vinden het eng of kunnen er niet mee omgaan en geven het een negatieve benaming..
Best jammer dat je die stempel dus krijg terwijl je er echt niks aan kan doen..In mijn geval is het mijn jeugd en mijn eigen familie waaran ik mijn persoonlijkheids stoornis heb te danken..Ik heb levenslang gekregen terwijl de boosdoener zijn straf is ontlopen..
En als je intresse zou tonen en je zou je erin verdiepen dan zou je die mensen begrijpen en niet zo hard afmaken..
Ik dacht dat er bij jou geen mannenpap in kwam?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:49 schreef Seven. het volgende:
En weer verder.
In dit deel geen onbeschikbare mannen meer voor mij. Wel jongere mannen.
Oud nieuws. Heb een klein jaar gedacht dat ik gewoon pot was maar dat was eigenlijk niet echt zo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:19 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik dacht dat er bij jou geen mannenpap in kwam?
ik hou het even bij Relatieplanet en paiq, je moet er genoeg tijd in kunnen stoppen om het bij te kunnen houdenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Datingsiter in spé ook hier.
Aangezien er veel datingsites zijn en ik geen zin heb om me bij ze allemaal in te schrijven. Vroeg ik me af of er (en wat) de verschillen zijn qua het soort mensen bij verschillende sites. Of bepaalde sites bepaalds soort mensen aantrekken. Zoals een kroeg met Nederlandse smartlappen een ander publiek trekt dan een club met de nieuwste trance.
parship heeft een hoog gehalte hoger opgeleiden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Aangezien er veel datingsites zijn en ik geen zin heb om me bij ze allemaal in te schrijven. Vroeg ik me af of er (en wat) de verschillen zijn qua het soort mensen bij verschillende sites. Of bepaalde sites bepaalds soort mensen aantrekken. Zoals een kroeg met Nederlandse smartlappen een ander publiek trekt dan een club met de nieuwste trance.
goeie tip, misschien ook maar eens kijkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
parship heeft een hoog gehalte hoger opgeleiden.. Geen trieste berichtjes gehad.
Wil je ervoor dokken of niet? Wel is het zo dat mensen die ervoor betalen vaker serieus zijn dan op gratis sites. En tja mensen die daten als hobby hebben verkozen blijf je overal wel houden. Er is naar mijn mening niet echt een verschil in mensen te ontdekken. Wel vind ik bij een aantal sites het aantal vrouwen met kinderen hoog.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |