abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92640450
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:47 schreef kastanova het volgende:

[..]

Mweh, kleine kans dat het dat echt is; meest gehoorde reactie bij de eerste date is namelijk dat ze me veel aardiger/relaxter vinden dan verwacht.
Schijnt ook echt een wereld van verschil te zijn als je m'n domme hoofd er bij ziet.

Online gesprekken: Continu beledigde mensen en confrontaties
Real life gesprekken: Echt nóóit beledigde mensen of confrontaties.

Het zal enigszins verrassend zijn, maar ik schijn een heel zachtaardige uitstraling cq. persoonlijkheid te hebben en dat gecombineerd met het feit dat men snel genoeg weet dat ik geen kwaads in de zin heb, zorgt er voor dat ik in real life echt nóóit gezeik krijg (tenzij ik er zin in heb natuurlijk)

Maar hé, misschien is het dan dus wel juist het contrást tussen het online opgedane beeld en de realiteit waardoor de dates het zo interessant vinden :o.
Geldt dat niet zon beetje voor iedereen die online als een eikel cq bitch overkomt?
Sarcasme. Herken het.
pi_92640560
quote:

[..]

Mweh, kleine kans dat het dat echt is; meest gehoorde reactie bij de eerste date is namelijk dat ze me veel aardiger/relaxter vinden dan verwacht.
Schijnt ook echt een wereld van verschil te zijn als je m'n domme hoofd er bij ziet.

Online gesprekken: Continu beledigde mensen en confrontaties
Real life gesprekken: Echt nóóit beledigde mensen of confrontaties.

Het zal enigszins verrassend zijn, maar ik schijn een heel zachtaardige uitstraling cq. persoonlijkheid te hebben en dat gecombineerd met het feit dat men snel genoeg weet dat ik geen kwaads in de zin heb, zorgt er voor dat ik in real life echt nóóit gezeik krijg (tenzij ik er zin in heb natuurlijk)

Maar hé, misschien is het dan dus wel juist het contrást tussen het online opgedane beeld en de realiteit waardoor de dates het zo interessant vinden :o.
Daarnaast is rellen online gewoon 1000keer leuker, je hoeft geen gezicht in de plooi te houden of huilende meisjes te troosten omdat hun gevoelens zijn gekwetst. 8-)
pi_92640584
rellen leuk ? ja ja nou ja ieder z'n ding denk ik dan maar
pi_92640743
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef Spirit82 het volgende:
Dus jij hebt uiteindelijk met iedereen die je date ook seks? Zo lees ik het een beetje...
Yep, daar komt het wel op neer.
Direct bij de eerste date en dan blijven ze meestal ook nog een paar dagen plakken.

Vandaar dat ik ook niet geheimzinnig doe over de andere vrouwen in m'n leven; ze snappen immers zelf ook wel dat ze niet mijn eerste zijn ofzo.
Echter, mits ik zeker van m'n zaak ben en overtuigd ben van haar potentie, dan kap ik de andere vrouwen ook direct cold turkey af.

Bij Fabeldiertje bijvoorbeeld heb ik letterlijk nét voor de penetratie gemeld dat ik nog 5 seksbuddy's had, leek me wel zo eerlijk.
En die zijn vervolgens dus ook afgekapt voordat we uberhaupt seks hadden.

Oftewel, mijn mate van respect is grotendeels afhankelijk van de vrouw.
I was an atheist until I realized I was God
pi_92640849
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:54 schreef kastanova het volgende:

[..]

Yep, daar komt het wel op neer.
Direct bij de eerste date en dan blijven ze meestal ook nog een paar dagen plakken.

Vandaar dat ik ook niet geheimzinnig doe over de andere vrouwen in m'n leven; ze snappen immers zelf ook wel dat ze niet mijn eerste zijn ofzo.
Echter, mits ik zeker van m'n zaak ben en overtuigd ben van haar potentie, dan kap ik de andere vrouwen ook direct cold turkey af.

Bij Fabeldiertje bijvoorbeeld heb ik letterlijk nét voor de penetratie gemeld dat ik nog 5 seksbuddy's had, leek me wel zo eerlijk.
En die zijn vervolgens dus ook afgekapt voordat we uberhaupt seks hadden.

Oftewel, mijn mate van respect is grotendeels afhankelijk van de vrouw.
Hmm, maar ik bedoel meer dat het dus nooit voor komt dat jij iemand niet aantrekkelijk vindt? Ik bedoel, het grootste deel van mijn dates.. daar kan ik het gewoon niet op omdat er totaal geen aantrekkingskracht is van mijn kant. Vind het frappant dat dat bij mannen anders is?
Sarcasme. Herken het.
pi_92641130
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:56 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hmm, maar ik bedoel meer dat het dus nooit voor komt dat jij iemand niet aantrekkelijk vindt? Ik bedoel, het grootste deel van mijn dates.. daar kan ik het gewoon niet op omdat er totaal geen aantrekkingskracht is van mijn kant. Vind het frappant dat dat bij mannen anders is?
maar, die heb je dan nooit gezien of zo? of hoe moet ik me dat voorstellen? Ik zou toch graag minimaal wat foto's gezien hebben voordat ik afspreek met iemand.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 16:02:37 #57
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92641146
quote:
Dit heb ik zelf ook vaak ja. Op internet kan ik nogal als een arrogant bijdehand ventje overkomen, op zich ben ik in reallife ook erg bijdehand maar dat arrogante heb ik dan weer niet echt.

Verder krijg ik weer louter lompe opmerkingen naar m'n hoofd geslingerd als
* later word je denk ik écht een mooie man!
en als we 's ochtends samen douchen
* héééé...zo onder dat water ben je best een lekkere vent.

Ja hoezo later pas en alleen onder dat water? }:|
Gourmetten of steengrillen?
pi_92641204
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:49 schreef Spirit82 het volgende:
Geldt dat niet zon beetje voor iedereen die online als een eikel cq bitch overkomt?
Euuhm, nope.
Tijdens de date met die meid die een boek schreef over online dating en dus extréém veel date-ervaring had, bleek maar weer wat een sick fucks er zoal rondlopen.
En dus ook dat online eikels in real life ook vrijwel altijd klootzakken bleken.

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:51 schreef Aneurism het volgende:
Daarnaast is rellen online gewoon 1000keer leuker, je hoeft geen gezicht in de plooi te houden of huilende meisjes te troosten omdat hun gevoelens zijn gekwetst. 8-)
Ho ho, ik heb het niet over rellen :o.
Sterker nog, de online rel-fase heb ik al een behoorlijke tijd geleden achter me gelaten.
Alle, eventueel beledigende teksten meen ik voor de volle 100%

En dat is dus ook het grote verschil tussen m'n stellingnames online en die in real life.
Online vat men het op als provoceren en neemt men zelf ook een offensieve houding aan.
In real life ziet men echter aan m'n gehele houding dat ik het 100% oprecht meen en dus niet louter breng als provocatie.
En dan is men dus wél bereid gewoon te luisteren en ook gewoon het gesprek aan te gaan.
pi_92641314
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:56 schreef Spirit82 het volgende:
Een vrouw zonder facebook/hyves/portfolio met een shitload aan (verschillende) foto's komt er bij mij sowieso niet in.
Tenzij ze gewoon tof over komt, maar dan verlang ik alsnog dat ze een paar verse foto's schiet.

Tuurlijk kan men foto's schieten waardoor ze er nét even wat beter uit ziet dan in de werkelijkheid het geval is, maar in dit geval hanteer ik het aloude motto: "Bij twijfel, niet doen."
pi_92641629
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:06 schreef kastanova het volgende:

[..]

Een vrouw zonder facebook/hyves/portfolio met een shitload aan (verschillende) foto's komt er bij mij sowieso niet in.
Tenzij ze gewoon tof over komt, maar dan verlang ik alsnog dat ze een paar verse foto's schiet.

Tuurlijk kan men foto's schieten waardoor ze er nét even wat beter uit ziet dan in de werkelijkheid het geval is, maar in dit geval hanteer ik het aloude motto: "Bij twijfel, niet doen."
Uiteraard date ik niet met iemand zonder dat ik een foto heb gezien. Maar ook al ziet iemand er op foto leuk uit, wil dat nog niet zeggen dat ik me in real life tot die persoon aangetrokken voel. Maar misschien ben ik daar dan wel gewoon raar in :`) Om dat te toetsen ben ik benieuwd naar ervaringen van andere vrouwen :)
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 16:17:06 #61
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_92641790
De paar mannen die ik via internet heb gedate heb ik van tevoren allemaal via de webcam gezien. Dan was het voor mij makkelijker te bepalen of iemand aantrekkelijk was in mijn ogen :) Behalve eentje, bedenk ik net. Maar daar ging ik dan ook met het minst fijne gevoel heen.
Maar ik heb een vriendin die echt een paar gasten heeft gehad met 0% uitstraling en dus ook 0% aantrekkingskracht :') Blijft lastig.
pi_92642049
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:03 schreef kastanova het volgende:

[..]

[..]

Ho ho, ik heb het niet over rellen :o.
Sterker nog, de online rel-fase heb ik al een behoorlijke tijd geleden achter me gelaten.
Alle, eventueel beledigende teksten meen ik voor de volle 100%

En dat is dus ook het grote verschil tussen m'n stellingnames online en die in real life.
Online vat men het op als provoceren en neemt men zelf ook een offensieve houding aan.
In real life ziet men echter aan m'n gehele houding dat ik het 100% oprecht meen en dus niet louter breng als provocatie.
En dan is men dus wél bereid gewoon te luisteren en ook gewoon het gesprek aan te gaan.
Ik vind het heerlijk om te provoceren, tuurlijk moet er een deel van waarheid achter zitten want anders lul je jezelf vast. Maar soms advocaat van de duivel zijn op een standpunt waar je niet geheel achter staat kan soms zo lekker zijn. En het is kennelijk aantrekkelijk want vrouwen voegen je wel toe om de discussie aan te gaan... Of ja... discussie.. Er zijn zat dames die zich aanboden voor meer.

Een man met uitgesproken mening is kennelijk heel sexy, zelfs als die niet van hemzelf is.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 16:25:20 #63
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_92642157
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:49 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee, ik martel ook in het echt huisdieren en troggel met afpersing het zakgeld van kleine kinderen af. Sorry.
Overal verstand van.
pi_92642256
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:25 schreef macondo het volgende:

[..]

Nee, ik martel ook in het echt huisdieren en troggel met afpersing het zakgeld van kleine kinderen af. Sorry.
Volgens mij ben jij irl echt een snoes O+
Sarcasme. Herken het.
pi_92642295
Dit is misschien een beetje offtopic maar ik herken mezelf wel in het uiterlijk van Kastanova en dan vooral het lange smalle rechthoekige gezicht dat is wat ik ook zo haat aan mezelf en denk zelf dat dit afschrikt.
Maar blijkbaar schrikt dit niet af bij de dames zo te lezen.
pi_92642342
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:28 schreef richard_prf het volgende:
Dit is misschien een beetje offtopic maar ik herken mezelf wel in het uiterlijk van Kastanova en dan vooral het lange smalle rechthoekige gezicht dat is wat ik ook zo haat aan mezelf en denk zelf dat dit afschrikt.
Dat vraagt natuurlijk om een foto in je fobo he? O+
Sarcasme. Herken het.
pi_92642403
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:29 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat vraagt natuurlijk om een foto in je fobo he? O+
Nja ik zie er heel anders uit, alleen de vorm van het gezicht is hetzelfde maar dat haat ik wel en eigenlijk wat ik het allermeest haat aan mezelf.

[ Bericht 3% gewijzigd door richard_prf op 11-02-2011 16:36:23 ]
  vrijdag 11 februari 2011 @ 16:32:12 #68
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_92642491
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:30 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nja ik zie er heel anders uit, alleen de vorm van het gezicht is hetzelfde maar dat haat ik wel.
Vergeleken met de psychische problemen die uit je bovenstaande posts aan de oppervlakte komen valt de vorm van je gezicht alleszins mee.
Overal verstand van.
pi_92643131
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:02 schreef Silenus het volgende:
Dit heb ik zelf ook vaak ja. Op internet kan ik nogal als een arrogant bijdehand ventje overkomen, op zich ben ik in reallife ook erg bijdehand maar dat arrogante heb ik dan weer niet echt.

Verder krijg ik weer louter lompe opmerkingen naar m'n hoofd geslingerd als
* later word je denk ik écht een mooie man!
en als we 's ochtends samen douchen
* héééé...zo onder dat water ben je best een lekkere vent.

Ja hoezo later pas en alleen onder dat water? }:|
Oh, wat dat betreft kan ik echt zó'n ongelooflijk wijf zijn :D.

Voor m'n werk geef ik (o.a. commerciele) communicatietrainingen en ik let dan ook behóórlijk op woordkeuze e.d.
Het komt dan ook regelmatig voor dat ik daar een discussie over aan slinger.

Destijds een date met een meid die vooraf telkens weer moest melden dat ze mij verbaal alle hoeken van de kamer zou laten zien... Wrong move, dat zie ik namelijk als uitnodiging:
Zij: Euuhm, Martin... Ik vind je eigenlijk best wel leuk.
Ik: Hoezo "best wel"?
Zij: Euhm, ik bedoel gewoon dat je een leuke gozer bent.
Ik: Maar waarom zeg je dan "best wel"?
Zij: Nou ja, toevallig even een verkeerde woordkeuze.
Ik: Nou ja, hoezo toevallig? Je kiest er nota bene voor om éxtra woorden toe te voegen aan een zin, dat is dan toch echt een bewuste keuze.
Zij: Je begrijpt toch wel wat ik bedoel?
Ik: Zeer goed zelfs. "Best wel" is wat dat betreft net een schamele voldoende. Maar okay, dat is dan duidelijk. Dan vind ik jou "best wel een aardige meid"
Zij: Waarom doe je nou zo moeilijk?
Ik: Euhm, hoe zou jij reageren als ik bijvoorbeeld je bedprestaties een "zesje" zou geven?!
Zij: Zo bedoelde ik het toch niet?!
Ik: Zeg het dan ook niet zo!

En dat ze zich dan vervolgens nog enigszins schuldig gaat voelen ook :').
pi_92643231
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:28 schreef richard_prf het volgende:
Pics please :7.
pi_92643552
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:47 schreef kastanova het volgende:

[..]

Pics please :7.
Niet nodig, ik zie er totaal anders uit, alleen de vorm van het gezicht en hoekige kenmerken zijn hetzelfde verder heb ik een veel "fijner" gezicht
pi_92643606
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:45 schreef kastanova het volgende:

[..]

Voor m'n werk geef ik (o.a. commerciele) communicatietrainingen

Kijk, nu begrijp ik waarom je zo makkelijk dates scoort.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_92643611
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:54 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Niet nodig, ik zie er totaal anders uit, alleen de vorm van het gezicht en hoekige kenmerken zijn hetzelfde verder heb ik een veel "fijner" gezicht
Kap anders even met dat wijvengedoe en post gewoon een foto dude :?.
pi_92643765
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:55 schreef kastanova het volgende:

[..]

Kap anders even met dat wijvengedoe en post gewoon een foto dude :?.
Niet nodig :P
Omdat ik dit zo haat aan mezelf ga ik dit waarschijnlijk ook zo uitstralen maar ik zal eens proberen om een wat zelfverzekerder blik te tonen. Hier ga ik maar eens aan werken ;)
Het kan best zo zijn dat ik op de verkeerde dingen let.
pi_92643935
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:55 schreef Provinciaaltje het volgende:
Kijk, nu begrijp ik waarom je zo makkelijk dates scoort.
Er zijn genoeg politieagenten die de wet overtreden en rijleraren die geflitst worden.
Oftewel, dat ik wéét wat ik moet zeggen, wil nog niet zeggen dat ik het ook doe, integendeel zelfs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')