abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92661875
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 23:00 schreef Seven. het volgende:
Oh dear! Het is geen kloon. Welkom op fok, Wicked-Game!

:Y)
WTF een kloon? Als dat zo was heette ik wel schaap dolly ;)
pi_92661938
*

[ Bericht 100% gewijzigd door Wicked-Game op 11-02-2011 23:17:21 (en toen drukte je verkeerde knopje) ]
pi_92665733
PicardMike schreef:
quote:
En ik wou nog wel seks met je in een startrek univorm.

Ja hoor iedereen is gek behalve seven
Liever dat ze haar haar weer zwart en lang heeft..

Dat is vele malen beter dan een Star-Trek uniform :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 00:43:42 #129
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92666117
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 00:35 schreef Godshand het volgende:
PicardMike schreef:

[..]

Liever dat ze haar haar weer zwart en lang heeft..

Dat is vele malen beter dan een Star-Trek uniform :')
:*
Resistance is futile.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 02:27:30 #130
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_92668320
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Goedenavond!

Oké, een stomme vraag misschien, maar weten jullie toevallig (dating)sites om homo/- biseksuele jongeren te ontmoeten? :@

Ik heb wel een account op Gay.nl maar dat vind ik eigenlijk helemaal niks, vrijwel alleen maar berichten van mannen met blauwe ballen. Iemand een idee? :P
Volgens mij staat er best wel wat op OKCupid. Tenminste, ik ben daar behoorlijk wat bi-vrouwen tegengekomen en kreeg wel de indruk dat er genoeg lesbis en homos rondlopen daar ook.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 02:51:33 #131
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_92668663
Op OKC roept iedereen dat ze Bi zijn.. in ieder geval 90% van de vrouwen (ruwe schatting blabla) roept dat ze Bi zijn. waarvan ongetwijfeld de meesten gewoon om aandacht schreeuwen/erbij willen horen ofzo.
WFPB!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 03:02:19 #132
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_92668771
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 02:51 schreef Dizorn het volgende:
Op OKC roept iedereen dat ze Bi zijn.. in ieder geval 90% van de vrouwen (ruwe schatting blabla) roept dat ze Bi zijn. waarvan ongetwijfeld de meesten gewoon om aandacht schreeuwen/erbij willen horen ofzo.
Dat is niet mijn indruk. True, er zitten best veel vrouwen tussen die beweren bi te zijn, maar het algemene publiek daar is ook wat alternatiever daar, dus zo heel gek is dat niet.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 04:48:22 #133
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92669468
Ik ga maandag 'iets' doen met die jongen die dus veel jonger is dan ik (bijna 22 en 27 en een half, kan dat?).

'Maandag breng ik u ergens, hoop gewoon dat het niet regent'.

Leuk! Verder hoop smsjes, telefoontjes, facebookberichtjes en noem maar op. Maar nu krijg ik gewetenswroeging over die date met die karatekerel van zondag, neig nu naar cancellen.
Resistance is futile.
pi_92669593
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 04:48 schreef Seven. het volgende:
Ik ga maandag 'iets' doen met die jongen die dus veel jonger is dan ik (bijna 22 en 27 en een half, kan dat?).

Leuk! Verder hoop smsjes, telefoontjes, facebookberichtjes en noem maar op. Maar nu krijg ik gewetenswroeging over die date met die karatekerel van zondag, neig nu naar cancellen.
Is dat " iets" een eufemisme voor neuken?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 05:52:29 #135
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92669596
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 05:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

Is dat " iets" een eufemisme voor neuken?
Ik neuk niet buiten in februari :D .

En nee, we hebben al 3 nachten bij elkaar in bed gelegen. Verder dan wat handwerk zijn we niet geraakt en dat is OK wat mij betreft. Nog niet echt toe aan die stap. Het is allemaal lekker ongecompliceerd, ook wel eens een verademing.
Resistance is futile.
pi_92669933
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 04:48 schreef Seven. het volgende:

Tja het kan op zich wel het is alleen hoe je er zelf tegenover staat. Je bent nog geen puma want dan moet je 30+ zijn. Kijk het enige wat wel kan zijn dat er wat levenservaringszaken verschillend kunnen zijn...

Maar als je trouwens een date in gaat met gewetenswroeging vraag ik mij af of dat wel verstandig is. Zo heb ik een keer gedate met een meid die dacht dat ze een relatie zocht, maar eigenlijk miste ze haar ex zo verschrikkelijk dat ik alleen maar een jankende doos voor me zag zitten die even alles eruit gooide incl. hoe geweldig die wel niet was.... :{w

Maar 27,5 dus hmm als je op RP staat moet ik je toch wel gespot hebben...
pi_92670006
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 05:52 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik neuk niet buiten in februari :D .

En nee, we hebben al 3 nachten bij elkaar in bed gelegen. Verder dan wat handwerk zijn we niet geraakt en dat is OK wat mij betreft. Nog niet echt toe aan die stap. Het is allemaal lekker ongecompliceerd, ook wel eens een verademing.
Is deze gast nog maagd? Als ik 3 keer met een vrouw het bed heb gedeeld en er is nog niet geneukt dan kan ze toch fluiten naar een 4e ontmoeting... Niet persoonlijk bedoeld hoor. Ik maak het heel snel duidelijk wat mijn intenties zijn bij de vrouwen, dan weten we tenminste beiden waar we aan toe zijn en als het haar niet siert mag ze me na een uur al wegbonjouren...
pi_92670010
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 08:10 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Tja het kan op zich wel het is alleen hoe je er zelf tegenover staat. Je bent nog geen puma want dan moet je 30+ zijn. Kijk het enige wat wel kan zijn dat er wat levenservaringszaken verschillend kunnen zijn...

Maar als je trouwens een date in gaat met gewetenswroeging vraag ik mij af of dat wel verstandig is. Zo heb ik een keer gedate met een meid die dacht dat ze een relatie zocht, maar eigenlijk miste ze haar ex zo verschrikkelijk dat ik alleen maar een jankende doos voor me zag zitten die even alles eruit gooide incl. hoe geweldig die wel niet was.... :{w

Misschien is ze dik :X
pi_92670991
Vanmiddag is mijn date, in mailtjes kwam ze over als een bijzonder geschikte dame dus ik ben erg benieuwd :)
pi_92671059
Gister date gehad, was superleuk, maar qua uiterlijk toch weer niet mijn type. Vriendschappelijk klikte het enorm dus we gaan zeker contact houden :)

Nu even op rp aan het neuzen, zie ik een foto van een geschikte vent, is dit zijn oproepje :')

quote:
Hallo ik ben xxx ik ben 31jaar ik zoek een leuke meid om een vaste relatie te beginen en leuke dingen te doen hopelijk loop er nog een eerlijke meid rond voor een goeie mooie eerlijke toekomst te beginen en samen gezellig uit eten gaan, samen leuke dingen doen met ze tweetjes en misschien later met ze drieen groetjes xxx
Sarcasme. Herken het.
pi_92671667
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 10:18 schreef Spirit82 het volgende:
Gister date gehad, was superleuk, maar qua uiterlijk toch weer niet mijn type. Vriendschappelijk klikte het enorm dus we gaan zeker contact houden :)

Nu even op rp aan het neuzen, zie ik een foto van een geschikte vent, is dit zijn oproepje :')

[..]

Ik zou maar opschieten voordat een andere chick deze hoofdprijs voor je neus wegsnoept :')
  zaterdag 12 februari 2011 @ 10:47:26 #142
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_92671673
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 08:10 schreef Wicked-Game het volgende:

Zo heb ik een keer gedate met een meid die dacht dat ze een relatie zocht, maar eigenlijk miste ze haar ex zo verschrikkelijk dat ik alleen maar een jankende doos voor me zag zitten die even alles eruit gooide incl. hoe geweldig die wel niet was.... :{w

Was die jankende date je eerste (kassa meisje) of die tweede?

Verder staan er wel meer vrouwen op RP van 27 hoor.. Hoezo zou je Seven gespot moeten hebben? Bovendien staat ze op parship..
Overal verstand van.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 10:49:22 #143
57047 macondo
pi_92671717
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 10:14 schreef GlenSpey het volgende:
Vanmiddag is mijn date, in mailtjes kwam ze over als een bijzonder geschikte dame dus ik ben erg benieuwd :)
Wat gaan jullie doen? Middag date, altijd lastig. Begin er zelf niet aan..
Overal verstand van.
pi_92671839
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 10:49 schreef macondo het volgende:

[..]

Wat gaan jullie doen? Middag date, altijd lastig. Begin er zelf niet aan..
Double daten kan wel overdag
  zaterdag 12 februari 2011 @ 11:47:47 #145
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_92673559
Bedankt voor jullie reacties! ^O^

Ik ga eens kijken of OKCupid iets is. :P
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_92675625
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 10:18 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar je hebt toch al iemands foto's gezien voordat je gaat daten? Dan weet je toch al of het je type is kwa uiterlijk of niet?

Mja overigens ga ik hier eeuwig op falen.. dat ik wel goed overkom maar gewoon niet goed genoeg kwa uiterlijk ben :(
pi_92675822
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 12:52 schreef richard_prf het volgende:
Maar je hebt toch al iemands foto's gezien voordat je gaat daten? Dan weet je toch al of het je type is kwa uiterlijk of niet?
Foto's geven dat niet 100% weer.

Hoe iemand doet, de uitstraling, enzovoorts kunnen enorm meewegen in hoe aantrekkelijk jij iemand vindt. Daarnaast vind ik zelf altijd dat mensen er in het echt anders uitzien dan op foto's. Het is toch meer de hele beleving.

Een vrouw kan er bijvoorbeeld mollig op een foto uitzien, maar als je haar in het echt ziet en ze is 1m65 ofzo dan kan ze ineens klein en schattig zijn en heb je dat idee er helemaal niet meer bij.
There is a long line down from heaven.
pi_92675953
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 12:58 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Foto's geven dat niet 100% weer.

Hoe iemand doet, de uitstraling, enzovoorts kunnen enorm meewegen in hoe aantrekkelijk jij iemand vindt. Daarnaast vind ik zelf altijd dat mensen er in het echt anders uitzien dan op foto's. Het is toch meer de hele beleving.

Een vrouw kan er bijvoorbeeld mollig op een foto uitzien, maar als je haar in het echt ziet en ze is 1m65 ofzo dan kan ze ineens klein en schattig zijn en heb je dat idee er helemaal niet meer bij.
Nou als de date zo gezellig was dan lijkt mij juist dat het met uitstraling wel goed zat.

Mja ik ben het er wel mee eens dat een foto een verkeerde indruk kan geven. Zelfs ik kan er nog goed uitzien met de juiste belichting.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 13:09:46 #149
57047 macondo
pi_92676216
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 12:52 schreef richard_prf het volgende:

Mja overigens ga ik hier eeuwig op falen.. dat ik wel goed overkom maar gewoon niet goed genoeg kwa uiterlijk ben :(
Nee, je faalt omdat je een droeftoeter en beroepszeikerd bent. Let verdorie toch een beetje op joh. Veel duidelijker kan zelfs Kasta het niet maken.
Overal verstand van.
pi_92676262
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:09 schreef macondo het volgende:

[..]

Nee, je faalt omdat je een droeftoeter en beroepszeikerd bent. Let verdorie toch een beetje op joh. Veel duidelijker kan zelfs Kasta het niet maken.
Dat dus..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')