Nou ik vind dat ik dit allemaal wel heb. Een goede baan,opleiding,zelfstandigheid, sportwagen, een goedgevulde bankrekening ( wat wil je als je geen vriendin en vrienden hebt en je 60 uur gemiddeld in de week werkt). En ik heb ook een vlotte babbel al zeg ik het zelf, ik heb totaal geen problemen tijdens telefoneren met meiden en we praten over gesprekken die soms 8 uur non stop doorgaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen&vlottebabbel gaan vaak wel hand in hand. Status en bankrekening heb ik niet, althans dat weten vrouwen op paiq niet, en toch lukt het me om veel dates te krijgen.
Voor een relatie is het belangrijk (bij leuke vrouwen dan) dat je een baan/bankrekening hebt etc. Maar niet omdat vrouwen op geld beluste hoeren zijn, maar gewoon omdat ze geen zin hebben om een vent te moeten onderhouden. Lijkt me vrij logisch.
Sex op internet krijgen is, als je weet hoe het moet, het makkelijkste wat er is. Hoe het niet moet is iig geile gesprekjes proberen te voeren of gewoon vragen of ze willen neuken.
Pics or it didn't happen..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nou ik vind dat ik dit allemaal wel heb. Een goede baan,opleiding,zelfstandigheid, sportwagen, een goedgevulde bankrekening ( wat wil je als je geen vriendin en vrienden hebt en je 60 uur gemiddeld in de week werkt). En ik heb ook een vlotte babbel al zeg ik het zelf, ik heb totaal geen problemen tijdens telefoneren met meiden en we praten over gesprekken die soms 8 uur non stop doorgaan.
Alleen mijn uiterlijk is de absolute reden dat alle vrouwen in Nederland op mij afknappen en ik geef ze geen ongelijk.
Jij bent de BFF van al die mooie meisjes kerelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nou ik vind dat ik dit allemaal wel heb. Een goede baan,opleiding,zelfstandigheid, sportwagen, een goedgevulde bankrekening ( wat wil je als je geen vriendin en vrienden hebt en je 60 uur gemiddeld in de week werkt). En ik heb ook een vlotte babbel al zeg ik het zelf, ik heb totaal geen problemen tijdens telefoneren met meiden en we praten over gesprekken die soms 8 uur non stop doorgaan.
Alleen mijn uiterlijk is de absolute reden dat alle vrouwen in Nederland op mij afknappen en ik geef ze geen ongelijk.
Onnodig, op pics vind ik mezelf er ook niet afschuwelijk uitzien. In de spiegel is dit compleet anders.quote:
Verschil met die mannen is dat ze tevreden zijn met zichzelf en jij jezelf een lelijke aap vindt. Dan vinden vrouwen jou ook een lelijke aap.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:32 schreef richard_prf het volgende:
Dus BEN je niet lelijk, maar VIND je jezelf lelijk. Ga naar de dokter. Er is zelfs een ziekte die hiervoor zorgt (geen idee hoe die heet)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Onnodig, op pics vind ik mezelf er ook niet afschuwelijk uitzien. In de spiegel is dit compleet anders.
Op foto's vind ik mezelf lelijk, in de spiegel vind ik mezelf afschuwelijk.
Trollquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:36 schreef richard_prf het volgende:
Accepteren om altijd alleen te blijven is onmogelijk. Ooit een vrouw vinden is ook onmogelijk.
Conclusie is dat ik een negatieve droeftoeter en beroepszeikerd wordt.
Dat is ook niet de goede tactiek. Je moet gewoon normaal, leuk en grappig doen. Dan op date gaan, zonder dat je de nadruk teveel op het 'versieren/neuken/ikwiljealleenmaarvoordeseks' legt en dan willen ze bijna allemaal wel blijven slapen. Of jij mag bij hen blijven slapen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:32 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
De voorbeelden die ik aanhaalde zijn dan ook vooral gericht op mannen die vrouwen willen versieren en ze daarna meteen mee naar huis nemen.
Ik heb een tijdje geprobeerd te daten via het www, maar het mocht niet baten. Doe mij maar gewoon het ouderwetse versieren in de kroeg.
Nee hoor er is me vaak zat verteld dat ik er ongezond uitzie en opmerkingen als " hoe kan het dat je zus zo knap is en jij zo lelijk "?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus BEN je niet lelijk, maar VIND je jezelf lelijk. Ga naar de dokter. Er is zelfs een ziekte die hiervoor zorgt (geen idee hoe die heet)
Maar serieus. hiervoor is dit topic NIET bedoeld. Dus kappen over je uiterlijk te praten, want dat snappen we nu wel
Dit is ook een feit:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is ook niet de goede tactiek. Je moet gewoon normaal, leuk en grappig doen. Dan op date gaan, zonder dat je de nadruk teveel op het 'versieren/neuken/ikwiljealleenmaarvoordeseks' legt en dan willen ze bijna allemaal wel blijven slapen. Of jij mag bij hen blijven slapen.
Inderdaad. Genoeg zwelgen-in-zelfmedelijden-topics van onze lelijke vriend, ik word zelf nogal moe van dat miemelende geouwehoer. Dus niet hier aub.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:36 schreef Cue_ het volgende:
Maar serieus. hiervoor is dit topic NIET bedoeld. Dus kappen over je uiterlijk te praten, want dat snappen we nu wel
Afduwen niet per se, iig niet als een gewillig schoothondje voor haar voeten gaan liggen. Veel vrouwen zijn het (zéker op internet) gewend dat mannen ze helemaal geweldig en leuk vinden. "Oh wat interessant, boswandelingen maken! Heb ik zelf ook altijd al gewild!"quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:38 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Dit is ook een feit:
Hoe harder je ze van je afduwt, hoe meer ze naar je verlangen.
Hahah, zo herkenbaar (boswandelingquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Afduwen niet per se, iig niet als een gewillig schoothondje voor haar voeten gaan liggen. Veel vrouwen zijn het (zéker op internet) gewend dat mannen ze helemaal geweldig en leuk vinden. "Oh wat interessant, boswandelingen maken! Heb ik zelf ook altijd al gewild!"
Niet goed. Afzeiken die hap.
Wat veel beter werkt, maar eigenlijk een beetje gemeen is: haar op een bepaald moment juist het gevoel geven dat je haar leuk vindt, en daarna doen alsof er niks gebeurd is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:43 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Ook een goeie tip voor jullie beginnelingen (ik kijk in de richting van richard), als een meisje je een compliment geeft moet je niet antwoorden met een compliment. Laat haar maar gissen en als je haar al een compliment wilt geven doe het dan in bescheiden vorm:
Je haar zit echt leuk vandaag! In tegenstelling tot vorige week... ahum!
Eigenlijk best wel een goede tip, al best riskant. Er zijn vast vrouwen die daar op afknappen? Het werkt een beetje beide kanten op, moeilijk een keuze te maken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:43 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Hahah, zo herkenbaar (boswandeling)
Afzeiken is niet van je af duwen? Ik vind van wel... goed, mijn mening
Ook een goeie tip voor jullie beginnelingen (ik kijk in de richting van richard), als een meisje je een compliment geeft moet je niet antwoorden met een compliment. Laat haar maar gissen en als je haar al een compliment wilt geven doe het dan in bescheiden vorm:
Je haar zit echt leuk vandaag! In tegenstelling tot vorige week... ahum!
Argumenten?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:53 schreef macondo het volgende:
Niveau daalt verder. Meisjes versieren voor brugklassertjes is een topic verder op.
Tips en trucs om meisjes te versieren (je moet dit zeggen, dat zeggen, dit laten, dat soort complimentjes) wisselde ik vroeger ook uit met vriendjes tijdens het modelvliegtuigjes in elkaar zetten - of in onze zelfgebouwde hut in de tuin.quote:
Klinkt als een drogreden, waarom zou zoiets niet kunnen werken?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:00 schreef macondo het volgende:
[..]
Tips en trucs om meisjes te versieren (je moet dit zeggen, dat zeggen, dit laten, dat soort complimentjes) wisselde ik vroeger ook uit met vriendjes tijdens het modelvliegtuigjes in elkaar zetten - of in onze zelfgebouwde hut in de tuin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |