abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92677031
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

Zelfvertrouwen&vlottebabbel gaan vaak wel hand in hand. Status en bankrekening heb ik niet, althans dat weten vrouwen op paiq niet, en toch lukt het me om veel dates te krijgen.

Voor een relatie is het belangrijk (bij leuke vrouwen dan) dat je een baan/bankrekening hebt etc. Maar niet omdat vrouwen op geld beluste hoeren zijn, maar gewoon omdat ze geen zin hebben om een vent te moeten onderhouden. Lijkt me vrij logisch.

Sex op internet krijgen is, als je weet hoe het moet, het makkelijkste wat er is. Hoe het niet moet is iig geile gesprekjes proberen te voeren of gewoon vragen of ze willen neuken. :')
Nou ik vind dat ik dit allemaal wel heb. Een goede baan,opleiding,zelfstandigheid, sportwagen, een goedgevulde bankrekening ( wat wil je als je geen vriendin en vrienden hebt en je 60 uur gemiddeld in de week werkt). En ik heb ook een vlotte babbel al zeg ik het zelf, ik heb totaal geen problemen tijdens telefoneren met meiden en we praten over gesprekken die soms 8 uur non stop doorgaan.
Alleen mijn uiterlijk is de absolute reden dat alle vrouwen in Nederland op mij afknappen en ik geef ze geen ongelijk.
pi_92677068
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:32 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nou ik vind dat ik dit allemaal wel heb. Een goede baan,opleiding,zelfstandigheid, sportwagen, een goedgevulde bankrekening ( wat wil je als je geen vriendin en vrienden hebt en je 60 uur gemiddeld in de week werkt). En ik heb ook een vlotte babbel al zeg ik het zelf, ik heb totaal geen problemen tijdens telefoneren met meiden en we praten over gesprekken die soms 8 uur non stop doorgaan.
Alleen mijn uiterlijk is de absolute reden dat alle vrouwen in Nederland op mij afknappen en ik geef ze geen ongelijk.
Pics or it didn't happen..
pi_92677076
quote:

[..]

Jij bent de BFF van al die mooie meisjes kerel
pi_92677090
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:33 schreef Ijscodude het volgende:

[..]

En dit natuurlijk
pi_92677099
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:33 schreef Ijscodude het volgende:

[..]

Onnodig, op pics vind ik mezelf er ook niet afschuwelijk uitzien. In de spiegel is dit compleet anders.
Op foto's vind ik mezelf lelijk, in de spiegel vind ik mezelf afschuwelijk.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 13:35:16 #181
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92677115
quote:
Verschil met die mannen is dat ze tevreden zijn met zichzelf en jij jezelf een lelijke aap vindt. Dan vinden vrouwen jou ook een lelijke aap.

De sleutel ligt dus in de verandering dat jij jezelf een leuke aap moet zien te vinden.
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 12 februari 2011 @ 13:36:32 #182
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92677152
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:34 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Onnodig, op pics vind ik mezelf er ook niet afschuwelijk uitzien. In de spiegel is dit compleet anders.
Op foto's vind ik mezelf lelijk, in de spiegel vind ik mezelf afschuwelijk.
Dus BEN je niet lelijk, maar VIND je jezelf lelijk. Ga naar de dokter. Er is zelfs een ziekte die hiervoor zorgt (geen idee hoe die heet)

Maar serieus. hiervoor is dit topic NIET bedoeld. Dus kappen over je uiterlijk te praten, want dat snappen we nu wel :)
pi_92677156
Accepteren om altijd alleen te blijven is onmogelijk. Ooit een vrouw vinden is ook onmogelijk.
Conclusie is dat ik een negatieve droeftoeter en beroepszeikerd wordt.
pi_92677180
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:36 schreef richard_prf het volgende:
Accepteren om altijd alleen te blijven is onmogelijk. Ooit een vrouw vinden is ook onmogelijk.
Conclusie is dat ik een negatieve droeftoeter en beroepszeikerd wordt.
Troll :')
  zaterdag 12 februari 2011 @ 13:37:33 #185
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92677189
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:32 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

De voorbeelden die ik aanhaalde zijn dan ook vooral gericht op mannen die vrouwen willen versieren en ze daarna meteen mee naar huis nemen.

Ik heb een tijdje geprobeerd te daten via het www, maar het mocht niet baten. Doe mij maar gewoon het ouderwetse versieren in de kroeg.
Dat is ook niet de goede tactiek. Je moet gewoon normaal, leuk en grappig doen. Dan op date gaan, zonder dat je de nadruk teveel op het 'versieren/neuken/ikwiljealleenmaarvoordeseks' legt en dan willen ze bijna allemaal wel blijven slapen. Of jij mag bij hen blijven slapen.
pi_92677198
Het is weer komkommertijd :s)
There is a long line down from heaven.
pi_92677199
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dus BEN je niet lelijk, maar VIND je jezelf lelijk. Ga naar de dokter. Er is zelfs een ziekte die hiervoor zorgt (geen idee hoe die heet)

Maar serieus. hiervoor is dit topic NIET bedoeld. Dus kappen over je uiterlijk te praten, want dat snappen we nu wel :)
Nee hoor er is me vaak zat verteld dat ik er ongezond uitzie en opmerkingen als " hoe kan het dat je zus zo knap is en jij zo lelijk "?
pi_92677213
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:37 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat is ook niet de goede tactiek. Je moet gewoon normaal, leuk en grappig doen. Dan op date gaan, zonder dat je de nadruk teveel op het 'versieren/neuken/ikwiljealleenmaarvoordeseks' legt en dan willen ze bijna allemaal wel blijven slapen. Of jij mag bij hen blijven slapen.
Dit is ook een feit:
Hoe harder je ze van je afduwt, hoe meer ze naar je verlangen.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 13:38:53 #189
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92677231
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:36 schreef Cue_ het volgende:
Inderdaad. Genoeg zwelgen-in-zelfmedelijden-topics van onze lelijke vriend, ik word zelf nogal moe van dat miemelende geouwehoer. Dus niet hier aub.
pi_92677235
Laten we ophouden over die dude, voed hem niet..
pi_92677259
Dat ik er ongezond uitzie komt omdat: mijn moeder had rood haar en een lichte huid, ik heb een hele lichte huid zonder pigment. Mijn vader heeft zwart haar en ik heb dus zijn type haar gekregen oftewel een witte huid met donker haar met een klein, smal gezicht waardoor het lijkt alsof ik ziek ben terwijl ik eigenlijk gewoon heel gezond ben.

Oftewel mijn uiterlijk is gewoon verrot en dit heeft ervoor gezorgd dat mijn innerlijk nu ook verrot is. Omdat ik altijd negatieve aandacht krijg.

[ Bericht 9% gewijzigd door richard_prf op 12-02-2011 13:45:04 ]
  zaterdag 12 februari 2011 @ 13:40:41 #192
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92677276
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:38 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Dit is ook een feit:
Hoe harder je ze van je afduwt, hoe meer ze naar je verlangen.
Afduwen niet per se, iig niet als een gewillig schoothondje voor haar voeten gaan liggen. Veel vrouwen zijn het (zéker op internet) gewend dat mannen ze helemaal geweldig en leuk vinden. "Oh wat interessant, boswandelingen maken! Heb ik zelf ook altijd al gewild!"

Niet goed. Afzeiken die hap. :P
pi_92677345
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:40 schreef Silenus het volgende:

[..]

Afduwen niet per se, iig niet als een gewillig schoothondje voor haar voeten gaan liggen. Veel vrouwen zijn het (zéker op internet) gewend dat mannen ze helemaal geweldig en leuk vinden. "Oh wat interessant, boswandelingen maken! Heb ik zelf ook altijd al gewild!"

Niet goed. Afzeiken die hap. :P
Hahah, zo herkenbaar (boswandeling :'))
Afzeiken is niet van je af duwen? Ik vind van wel... goed, mijn mening :P
Ook een goeie tip voor jullie beginnelingen (ik kijk in de richting van richard), als een meisje je een compliment geeft moet je niet antwoorden met een compliment. Laat haar maar gissen en als je haar al een compliment wilt geven doe het dan in bescheiden vorm:
Je haar zit echt leuk vandaag! In tegenstelling tot vorige week... ahum!
pi_92677572
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:43 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

Ook een goeie tip voor jullie beginnelingen (ik kijk in de richting van richard), als een meisje je een compliment geeft moet je niet antwoorden met een compliment. Laat haar maar gissen en als je haar al een compliment wilt geven doe het dan in bescheiden vorm:
Wat veel beter werkt, maar eigenlijk een beetje gemeen is: haar op een bepaald moment juist het gevoel geven dat je haar leuk vindt, en daarna doen alsof er niks gebeurd is.

Kunnen ze niet tegen :+
There is a long line down from heaven.
pi_92677588
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:43 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Hahah, zo herkenbaar (boswandeling :'))
Afzeiken is niet van je af duwen? Ik vind van wel... goed, mijn mening :P
Eigenlijk best wel een goede tip, al best riskant. Er zijn vast vrouwen die daar op afknappen? Het werkt een beetje beide kanten op, moeilijk een keuze te maken.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 13:53:17 #196
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_92677616
Niveau daalt verder. Meisjes versieren voor brugklassertjes is een topic verder op.
Overal verstand van.
pi_92677644
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:53 schreef macondo het volgende:
Niveau daalt verder. Meisjes versieren voor brugklassertjes is een topic verder op.
Argumenten?
  zaterdag 12 februari 2011 @ 14:00:38 #198
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_92677791
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:54 schreef Ijscodude het volgende:

Argumenten?
Tips en trucs om meisjes te versieren (je moet dit zeggen, dat zeggen, dit laten, dat soort complimentjes) wisselde ik vroeger ook uit met vriendjes tijdens het modelvliegtuigjes in elkaar zetten - of in onze zelfgebouwde hut in de tuin.
Overal verstand van.
pi_92677828
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 14:00 schreef macondo het volgende:

[..]

Tips en trucs om meisjes te versieren (je moet dit zeggen, dat zeggen, dit laten, dat soort complimentjes) wisselde ik vroeger ook uit met vriendjes tijdens het modelvliegtuigjes in elkaar zetten - of in onze zelfgebouwde hut in de tuin.
Klinkt als een drogreden, waarom zou zoiets niet kunnen werken?
pi_92679496
Fuck, ik kijk een dag niet en het volgende topic is al weer over de helft!

Iemand hier ervaringen met be2?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')