Of of als jezelf insmeren met stront en dan gaan klagen dat je stinktquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, come on...
1. Je post iets over liefdesverklaringen om daar reacties over uit te lokken.
2. Vervolgens krijg je daar de gewenste reactie op.
3. Je bent volledig perplex.
Kom op zeg, dat is als gaan schaatsen en vervolgens volledig perplex:
"WHAT. THE. FUCK. Dat ijs is onwijs hard en koud man!!!."
Het what the fuck gehalte zit hem in het feit dat ik postte ' jeweetdathalf bedrijf hier meekijkt' en dat hij dan doodleuk 'pech' post. Vond het wel cool, maar hij is niet mijn type. Maar van perplex staan is ook weer geen sprake.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, come on...
1. Je post iets over liefdesverklaringen om daar reacties over uit te lokken.
2. Vervolgens krijg je daar de gewenste reactie op.
3. Je bent volledig perplex.
Kom op zeg, dat is als gaan schaatsen en vervolgens volledig perplex:
"WHAT. THE. FUCK. Dat ijs is onwijs hard en koud man!!!."
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:09 schreef showmelove het volgende:
[..]
Of of als jezelf insmeren met stront en dan gaan klagen dat je stinkt
Het spijt me, ik kon het niet laten om te reageren
Thanks voor de tip spuit 7quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
. Spuit 11. Nergens voor nodig als kasta online is.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:10 schreef Seven. het volgende:
Maar van perplex staan is ook weer geen sprake.
Misschien toch maar ff een taalcursusje doen dan:quote:
Wijsneus.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
[..]
Toch maar ff een taalcursusje doen dan:
what the fuck!
1. (vulgar) Used to express astonishment, shock, incredulity, or disbelief
En nu is het vast de bedoeling dat ik reageer met:quote:
Mja, nu ben ik vastbesloten om te bewijzen van niet natuurlijk. Zolang ik hem niet ontmoet niks aan de hand.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:19 schreef Silenus het volgende:
Iedereen denkt het, ik zeg het: Kasta en Seven gaan zéker een keertje neuken.
Met andere woorden, zwak vlees.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:20 schreef Seven. het volgende:
Zolang ik hem niet ontmoet niks aan de hand.
Vast wel. Dus geen date.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Met andere woorden, zwak vlees.We weten allemaal dat je stiekem wel gevoelig bent voor zijn subtiele hosselpogingen. Zodra er wordt gedate ben je verloren.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:21 schreef Silenus het volgende:
Zodra er wordt gedate ben je verloren.
Dus omdat ik geen langdurige relatie met vrouwen vol houdt, zijn alle vrouwen fucked up?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:42 schreef Seven. het volgende:
Hmm, met al je date-ervaring blijkt echter wel dat het allemaal toch in bepaalde mate fucked up wijven zijn (ik zou geen uitzondering zijn), anders had je wel een succesvolle relatie van de grond getild.
You know better.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus omdat ik geen langdurige relatie met vrouwen vol houdt, zijn alle vrouwen fucked up?
Godsamme, dat beweer ik zelf ook al jaren!.
Dat is het nou juist de perfecte vrouw bestaat nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:03 schreef Seven. het volgende:
Goed, Uwe Genialiteit. Waarom heeft the mighty kasta nog géén perfecte vrouw gestrikt dan? Waarom zijn het steeds wijven waarvan jij binnen een minuut wel in kunt schatten dat je er niet de rest van je leven mee gaat delen? Waarom laat jij zulke fucked up wijven toe in je leven?
Ik bedoel, iemand zoals jij had toch allang De Perfecte Vrouw aan de haak kunnen slaan?
Ik strik meer dan de gemiddelde basisschoolleraar tijdens het veterstrikdiploma, maar die vrouwen schieten telkens tekortquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:03 schreef Seven. het volgende:
Goed, Uwe Genialiteit. Waarom heeft the mighty kasta nog géén perfecte vrouw gestrikt dan?
Minuut is overdreven hoor.. Nou ja, online misschien... In real life is het 1 a 2 uur.quote:Waarom zijn het steeds wijven waarvan jij binnen een minuut wel in kunt schatten dat je er niet de rest van je leven mee gaat delen?
Ik denk niet dat het leven in een hutje op de hei zonder vrouwelijk contact me wél de perfecte vrouw op zou leveren, vandaar.quote:Waarom laat jij zulke fucked up wijven toe in je leven?
Whehehe, alsof het aan míj ligtquote:Ik bedoel, iemand zoals jij had toch allang De Perfecte Vrouw aan de haak kunnen slaan?
Nou ja, kasta is dermate briljant dat het allang had moeten gebeuren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:04 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat is het nou juist de perfecte vrouw bestaat niet
Maar natuurlijk ligt het aan jou. Jij neemt geen genoegen met normale meisjes. Jij ben net als al die vrouwen die op klootzakken vallen. Chicks daten waarvan je direct weet dat ze toch niet goed genoeg zullen blijken op termijn. Dus zolang je De Perfecte Vrouw niet tegenkomt, vul je het emotionele gat (hihi) met wijven die jij kunt dumpen opdat je jezelf nóg briljanter kunt voelen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik strik meer dan de gemiddelde basisschoolleraar tijdens het veterstrikdiploma, maar die vrouwen schieten telkens tekort.
[..]
Minuut is overdreven hoor.. Nou ja, online misschien... In real life is het 1 a 2 uur.
[..]
Ik denk niet dat het leven in een hutje op de hei zonder vrouwelijk contact me wél de perfecte vrouw op zou leveren, vandaar.
[..]
Whehehe, alsof het aan míj ligt.
Maar serieus, dat soort "algemene" stellingen/conclusies kan ik natuurlijk niets mee...
Nee dit geval is anders telkens als je denkt de perfecte vrouw te ontmoeten en in een relatie met haar geraakt zie je steeds meer dat ze eigenlijk niks aan zichzelf gedaan heeft en ze op ten duur nog boven je wil staan ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja, kasta is dermate briljant dat het allang had moeten gebeuren.
[..]
Maar natuurlijk ligt het aan jou. Jij neemt geen genoegen met normale meisjes. Jij ben net als al die vrouwen die op klootzakken vallen. Chicks daten waarvan je direct weet dat ze toch niet goed genoeg zullen blijken op termijn. Dus zolang je De Perfecte Vrouw niet tegenkomt, vul je het emotionele gat (hihi) met wijven die jij kunt dumpen opdat je jezelf nóg briljanter kunt voelen.
Bewust of niet, kasta is volhardend in het stoten van zijn kop aan keer op keer dezelfde steen. Ik denk niet dat het bij kasta nog onbewust is, trouwens, al lult hij er nog zo hard omheen. En wereldvreemde dwazen zoals jijzelf zouden gewoon geen internetprivileges moeten krijgen in de kliniek.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:20 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee dit geval is anders telkens als je denkt de perfecte vrouw te ontmoeten en in een relatie met haar geraakt zie je steeds meer dat ze eigenlijk niks aan zichzelf gedaan heeft en ze op ten duur nog boven je wil staan ook.
En ik wou nog wel seks met je in een startrek univorm.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Bewust of niet, kasta is volhardend in het stoten van zijn kop aan keer op keer dezelfde steen. Ik denk niet dat het bij kasta nog onbewust is, trouwens, al lult hij er nog zo hard omheen. En wereldvreemde dwazen zoals jijzelf zouden gewoon geen internetprivileges moeten krijgen in de kliniek.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:31 schreef picardmike het volgende:
[..]
En ik wou nog wel seks met je in een startrek univorm.![]()
Ja hoor iedereen is gek behalve seven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |