Dit zijn toch wel de drie kandidaten die er het meest voor inmerking komen en dus het meest genoemd worden. Spelers als Rondo, Stoudemire, Griffin, Howard, Nowitzki, Westbrook, Love, Bryant enz. presteren geweldig, maar naar mijn mening steken James, Rose en Durant er toch wel bovenuit.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:57 schreef DUK het volgende:
MVP? Van de drie in dit topic dan maar Rose...
Was zeker wel schrikken met Daniels?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:41 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Rose for the win! Wat een (toch wel té goeie) klootzak is die James eigenlijk. Net terug vanuit NY - Boston en twee wedstrijdjes Boston - Mavs / Boston - Orlando meegepakt. Alle twee een beetje vlak maar, zeker bij Boston - Orlando een paar geweldenaren op het veld!
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:36 schreef Dos37 het volgende:
All star weekend komt eraan
Al zal het niet zo'n spektakel worden als vorig jaar.
Ja dat klopt, dat was inderdaad echt geweldigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:41 schreef Dos37 het volgende:
Ik bedoel eigenlijk qua toeschouwer aantallen, 110.000 mensen bij een basketbal wedstrijd
NBAstore op NBA.com? Alles wat je wilt kun je krijgen...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:18 schreef NoJokes het volgende:
Weet iemand waar ik andere shirtjes dan Garnett, Bryant,D-Rose of Howard kan kopen op internet? En hoe de maten vallen? Want ik wil een shirtje van Carmelo of Griffin, maar in die winkel zijn die sowieso niet te vinden en op internet hebben ze meestal de standaard shirtjes.
Ja inderdaad dat ging best hard. Celtics winnen dus 3-0 nuquote:Op zondag 13 februari 2011 21:37 schreef zeebeschuit het volgende:
Jameshaha. Vloog mooi het publiek in.
Wel, vlak voor het einde.quote:
Tjah als Ajax met 4-0 voor staat en Feyenoord laatste 10minuten 4-2 maakt ben je denk ik ook niet tevreden als feyenoord fan omdat je 10 kansen gemist hebt maar in de laatste 10 alsnog 2 hebt gemaaktquote:Op zondag 13 februari 2011 21:42 schreef Fukjoeman het volgende:
Als Heat-fan moet je toch wel tevreden zijn met dat 4e kwart. 11 punten maar voor Boston. Dat 3e kwart was gewoon killing. Daarnaast hebben ze ook wel echt veel open 3's gemist. Met name Miller.
Btw, Pierce 0-10 en 1pt?
Ik bedoel dat ze nog goed terug zijn gekomen (Miami). Natuurlijk ben je niet tevreden met een lossquote:Op zondag 13 februari 2011 22:54 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Tjah als Ajax met 4-0 voor staat en Feyenoord laatste 10minuten 4-2 maakt ben je denk ik ook niet tevreden als feyenoord fan omdat je 10 kansen gemist hebt maar in de laatste 10 alsnog 2 hebt gemaakt
Thank godquote:Op zondag 13 februari 2011 23:11 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze nog goed terug zijn gekomen (Miami). Natuurlijk ben je niet tevreden met een loss.
Daarnaast zijn voetbal en basketbal echt op geen enkele manier te vergelijken
Mooi wat een held. Ik vind hem echt vreselijk goed.quote:
Als hij nou eens leert zijn FT's maken dan is hij echt unstoppablequote:Op maandag 14 februari 2011 09:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mooi wat een held. Ik vind hem echt vreselijk goed.
Je hebt zeker niet live gekeken?quote:Op maandag 14 februari 2011 09:36 schreef ShaoliN het volgende:
Garnett is echt een huftertje. Smerige blocks en acties.
Waren daarvoor al een paar opstootjes die Ilgauskas veroorzaakte, dus waarschijnlijk wou Garnett het even recht zetten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:26 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nee. De herhaling. Was hij toen hufteriger geworden?
mmm en toevallig komt hij uit op Mike Miller.....waar hebben we dat nog meer gezien?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:42 schreef NoJokes het volgende:
[..]
Waren daarvoor al een paar opstootjes die Ilgauskas veroorzaakte, dus waarschijnlijk wou Garnett het even recht zetten.
Woow dan wat een QB pass naar de runningback SICK.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:32 schreef Fukjoeman het volgende:
Heat beginnen echt sick bij de Pacers. Wade 20 punten na 6 minuten. Daarna nog even een fullcourt (letterlijk) alley-oop pass naar LeBronCheck die highlights, episch
Hmm ja kan er ook maar beter gewoon om lachen denk ikquote:
Nuggets.quote:The Nuggets have asked for all of the Knicks' best young prospects in a deal for Carmelo Anthony.
Denver is demanding Wilson Chandler, Danilo Gallinari, Landry Fields, Raymond Felton, Timofey Mozgov and a first-round pick (obtained by trading Anthony Randolph) in exchange for Anthony and Chauncey Billups.
Read more: http://basketball.realgm.(...)_Trade#ixzz1EFgDeeK0
Ja, je kan alles zien.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:57 schreef Reddiablo het volgende:
Kan ik het (volledige?) NBA All-Star Weekend met League Pass enzo bekijken?
(Sport1 opgezegd)
70 dollar atm.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:14 schreef Fukjoeman het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand wat de leaguepass voor de playoffs gaat kosten?
Wil je daar echt voor betalen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:29 schreef Tompsen het volgende:
Is er ook nog een speciale League pass voor het allstar weekend, zoals toen bij kerst? Of anders, wat is een goede stream?
Alles is wel via streams te volgen. www.myp2p.eu en www.atdhe.me enzo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:29 schreef Tompsen het volgende:
Is er ook nog een speciale League pass voor het allstar weekend, zoals toen bij kerst? Of anders, wat is een goede stream?
ik wil best een paar eurootjes betalen om 3 dagen hopelijk leuk basketbal te hebben in topkwaliteitquote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:38 schreef popolon het volgende:
Geweldige sig op GM board:
[ afbeelding ]
quote:BREAKING NEWS: The Knicks Make a New Offer To The Denver Nuggets
By Jonah Kaner (Contributor) on February 18, 2011
According to Yahoo! Sports, The New York Knicks have just offered Danilo Gallinari, Wilson Chandler, Raymond Felton, Eddy Curry and a to-be-acquired first round pick, for Carmelo Anthony, Chauncey Billups, and some other players.
From everything I have heard, this sounds like the offer the Nuggets have desired. If the Nuggets turn this down, I have no idea what it will take to get Carmelo
Zoiets wouden de Nuggets dus. Wedden dat ze nu met nieuwe eisen komen?quote:
Tot hij Pippen tegenkwamquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:40 schreef popolon het volgende:
Geweldig juist. Dat kleine ventje huppelde tussen al die grote kerels heen.
die is zoquote:
Je weet dat ze in LA spelen?quote:Op maandag 21 februari 2011 02:56 schreef emokid het volgende:
Waarom die 4 wissels en waarom het gejouw?
LA? Boston?quote:Op maandag 21 februari 2011 02:56 schreef emokid het volgende:
Waarom die 4 wissels en waarom het gejouw?
Hallo? Ooit een ASG gezien?quote:Op maandag 21 februari 2011 03:55 schreef emokid het volgende:
Een groot circus de All-Stars. Wat is dit nu weer. Popje Rihanna. Entertainment.Hoor ik daar een playback?
Neequote:Op maandag 21 februari 2011 09:44 schreef Dos37 het volgende:
Netjes hoor. Dit gaat trouwens toch verder nergens over? (zoals in MLB wel het geval is)
't Zegt inderdaad niet veel. Gewoon veel show.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:44 schreef Dos37 het volgende:
Netjes hoor. Dit gaat trouwens toch verder nergens over? (zoals in MLB wel het geval is)
yep Taylor speelt bij Luik volgens mijquote:Op maandag 21 februari 2011 15:50 schreef zeebeschuit het volgende:
De broer van Blake Griffin speelt trouwens in Belgie
http://sports.espn.go.com/new-york/nba/news/story?id=6145912quote:The New York Knicks have acquired Carmelo Anthony, sources told ESPN The Magazine's senior writer Chris Broussard on Monday night.
The swap is a three-way deal including Minnesota, a league source told Broussard.
As a part of the deal, Denver will get Wilson Chandler, Raymond Felton, Danilo Gallinari, Timofey Mozgov, the Knicks' 2014 first-round draft pick, the Warriors' 2012 second-round pick, the Warriors' 2013 second-round pick and $3 million in cash while Chauncey Billups, Shelden Williams, Anthony Carter and Renaldo Balkman will head to New York, according to the Denver Post.
Jammer dat Chandler weg gaat. Maar met dit team moeten de Knicks iig playoffs halen zou je zeggen. En dat is tegenwoordig al uniek genoeg in NYquote:Op dinsdag 22 februari 2011 05:04 schreef popolon het volgende:
Werd tijd. Knicks geven wel erg veel op.
Erg veel inderdaad. Beter hadden ze Melo as free agent gesigned maar daar zat Melo zelf natuurlijk niet op te wachten..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 05:04 schreef popolon het volgende:
Werd tijd. Knicks geven wel erg veel op.
Playoffs hadden ze waarschijnlijk toch wel gehaald, of ze nu ook daadwerkelijk voorbij de eerste ronde komen..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Jammer dat Chandler weg gaat. Maar met dit team moeten de Knicks iig playoffs halen zou je zeggen. En dat is tegenwoordig al uniek genoeg in NY
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:59 schreef popolon het volgende:
Play offs wel maar niet meer dan dat. De komende FA's zijn ook niet onaardig: Paul of Harris zal volgend jaar wel aansluiten in NYC. Maar de bank van de Knicks is problematisch, evenals hun defense. Welke bank trouwens?
Howard gaat volgend jaar naar de Lakers, daar durf ik nu wel geld op te zetten.
Die gedachte had ik ook toen ik er vanochtend over nadacht.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:49 schreef D-Wade het volgende:
Amare + Melo + D'Antoni = ......defense anyone?![]()
LOL van dit team word toch niemand bang. Zelfs de Cavs komen met een lekker gevoel naar de MSG wetend dat ze sowieso meegaan scoren. Dit zijn gewoon de Suns van een paar jaar terug. Allemaal leuk en aardig maar geen materiaal voor de play-offs.
Ik hoop dat je gelijk hebt hoor!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:23 schreef popolon het volgende:
Denver is natuurlijk niet netjes met Billups omgegaan. Die wou daar graag blijven, had min of meer al een baan in de organsatie na z'n retirement.
JayJay: Wedden voor 5 euro?
Hoe gaan ze dat betalen in LA?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:59 schreef popolon het volgende:
Howard gaat volgend jaar naar de Lakers, daar durf ik nu wel geld op te zetten.
De enige "winnaar" van deze trade is Melo z'n bankrekening denk ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:31 schreef Cani het volgende:
Ik vind dat het voor de Nuggets een betere trade is ik denk niet dat de Knicks in de eastern conference playoff finals komen
Bynum out. Howard in.quote:
Niet alleen Bynum dan, Lakers zitten toch al gigantisch over de cap? Of Howard moet willen inleveren voor een titelquote:
Dat schijnt in te zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:23 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Niet alleen Bynum dan, Lakers zitten toch al gigantisch over de cap? Of Howard moet willen inleveren voor een titel
Maakt bij een trade niks uit zolang de salaries van de betrokken spelers matchenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:23 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Niet alleen Bynum dan, Lakers zitten toch al gigantisch over de cap? Of Howard moet willen inleveren voor een titel
Ja maar Howard krijgt nu per jaar toch een paar miljoen meer dan Bynum..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:53 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Maakt bij een trade niks uit zolang de salaries van de betrokken spelers matchen
Dan worden er wel wat spelers bijgevoegd zodat t klopt..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:16 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ja maar Howard krijgt nu per jaar toch een paar miljoen meer dan Bynum..
o.a. hoopshype.com/rumors realgm.comquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:09 schreef Cani het volgende:
Weet iemand een goeie site waar je trade rumors kunt zien ?
Ja Fields zit er nog.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:02 schreef Doublepain het volgende:
Zag ik nou Fields bij de Knicks?
Werd eens tijd ook....quote:Op donderdag 24 februari 2011 07:02 schreef Djokotron het volgende:
Ik weet niet wat ik zie nu bij Lakers @Portland. Artest loopt echt élk schot te hitten.Maakt niet uit van waar of hoe ver.. nothing but net. Hele seizoen heeft ie al moeite om er 1 in te gooien en dan dit. Kerel pakt big ass rebounds, steals en loopt ook nog zijn shots te hitten. Das lang geleden.
Idd..Billups is in mijn ogen nog steeds een top10 PG in de NBA.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:54 schreef Ricard0j het volgende:
Hmm heb alleen de samenvatting gezien van NYK, maar ik denk dat Billups een aardige onderschat deel is van de trade. Misschien dat zijn ervaring er voor kan zorgen dat ze wat dieper de playoffs inkomen.
Go Melo
wtf, Baron Davis stond goed te spelen de laatste tijd. Wie moet nu de alley oop pass geven aan Blake Griffinquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:45 schreef Doublepain het volgende:
Baron naar Cleveland en Mo naar Clippers..
Hebben wij weerquote:Op donderdag 24 februari 2011 07:02 schreef Djokotron het volgende:
Ik weet niet wat ik zie nu bij Lakers @Portland. Artest loopt echt élk schot te hitten.Maakt niet uit van waar of hoe ver.. nothing but net. Hele seizoen heeft ie al moeite om er 1 in te gooien en dan dit. Kerel pakt big ass rebounds, steals en loopt ook nog zijn shots te hitten. Das lang geleden.
Zo... Jaaaa-loersquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:35 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik was gister bij het debuut van Melo, kippenvel. Ik zal als ik thuis ben wel wat foto's uploaden, hier heb ik heel traag internet.
Goede timing.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:35 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik was gister bij het debuut van Melo, kippenvel. Ik zal als ik thuis ben wel wat foto's uploaden, hier heb ik heel traag internet.
Nuggets gaan de playoffs nog wel halen, bij een Utah is dat nog maar de vraag imo. Zeker nu Memphis ook komt oprukken. Denk dat de Jazz dieper gaat vallen dan Denver. Al is het maar de vraag hoe Denver er volgend jaar uit ziet. Nene, Martin, Smith en ook Karl hebben geen contract voor volgend seizoen, zal wel zonde zijn als dit unieke team helemaal uit elkaar valt in een half jaar.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:04 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Overigens hoop ik ook dat Billups bij NYK blijft. Je zag dat Ty Lawson ook een betere PG werd door zijn ervaring. Hoewel ik een 'Melo-fan ben, ga ik Nuggets ook nog wel volgen. Ben alleen bang dat ze straks in gat komen a la Cavs, alleen dan iets minder diep.
Spelers hebben niks te vertellen eigenlijk..quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:57 schreef staticdata het volgende:
Noob vraag. Maar hoe gaat dan nou met zo'n ruil. Ik kan me haast niet voorstellen dat al die Knicks spelers die geruild worden vrijwillig overstappen. Staat daarover iets in de contracten van de spelers?
Ja, ik had ook niet perse dit seizoen in me hoofd. Ben wel benieuwd wie er nu bij de Nuggets gaat opstaan. Nene, JR, misschien in mindere mate Lawson.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:34 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Nuggets gaan de playoffs nog wel halen, bij een Utah is dat nog maar de vraag imo. Zeker nu Memphis ook komt oprukken. Denk dat de Jazz dieper gaat vallen dan Denver. Al is het maar de vraag hoe Denver er volgend jaar uit ziet. Nene, Martin, Smith en ook Karl hebben geen contract voor volgend seizoen, zal wel zonde zijn als dit unieke team helemaal uit elkaar valt in een half jaar.
http://sports.espn.go.com/boston/nba/news/story?id=6155082quote:Sources: Celts get Thunder's Jeff Green
Just before Thursday's 3 p.m. ET trade deadline, the Boston Celtics agreed to ship center Kendrick Perkins and guard Nate Robinson to the Oklahoma City Thunder for forward Jeff Green and big man Nenad Krstic, two league sources said.
Niet allemaal officieel nog, maar toch.quote:Things are happening fast. Here's a list of recent trade reports:
Nazr Mohammed to the Thunder.
Marquis Daniels to the Kings.
Aaron Brooks to the Suns for Goran Dragic.
Semih Erden and Luke Harangody to the Cavaliers.
Gerald Wallace to the Blazers.
Jeff Green to Boston for Kendrick Perkins and Nate Robinson.
Shane Battier to the Grizzlies for Hasheem Thabeet.
Kirk Hinrich to the Hawks for Mike Bibby.
Baron Davis to Cleveland for Mo Williams and Jamario Moon.
Deron Williams to the Nets.
Carmelo Anthony to the Knicks.
Carl Landry to the Hornets.
Troy Murphy to Golden State for Brandan Wright and Dan Gadzuric.
James Johnson to the Raptors.
En Clippers, wat doe je????quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:00 schreef JayJay8 het volgende:
Wtf Perkins voor Green....Waarom Boston
Wel goeie trade voor de Thunder
Worst since 1976 ofzo..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:29 schreef popolon het volgende:
Bosh heeft een lekkere avond, 1 op 18.
En ook gewoon wide-open midrange shots en dan zijn het nog net geen airballs wat ie daar de lucht in smijtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:29 schreef popolon het volgende:
Bosh heeft een lekkere avond, 1 op 18.
At your servicequote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:33 schreef Doublepain het volgende:
Ik voel een game winner aankomen..
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 06:23 schreef Djokotron het volgende:
Dunk van NeneNASTY
Garnett wordt aan de kant gezet en rolt zelf nog met wat natuurlijk flink wat acteerwerk 5 meter door over de vloer, staat boos op wil verhaal gaan halen, tot dat ie zag dat het Kenyon Martin was die het deed, toen liep ie maar weg
Af en toe heeft hij van die explosieve put back dunks waar hij heel de arena opwekt. Nou vandaag OKC Thunder tegen Magic predictions anyone?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:58 schreef popolon het volgende:
Yep die Asik kan een leuke speler worden als 'ie het NBA spel een beetje onder de knie krijgt. Offensief is het allemaal wat onzeker maar is voor z'n lengte vrij mobiel met dat grote lichaam.
Niet helemaal natuurlijk. Normaal gesproken zitten ze hun contract uit tenzij er een trade komt. En dan is er altijd nog de buy-out. Als ze FA zijn kunnen ze doen wat ze willen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:53 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Spelers hebben niks te vertellen eigenlijk..
Zijn maar een paar spelers die in hun contract hebben staan dat ze een trade kunnen weigeren.
B-ROY is BACK BABY!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 05:15 schreef Ricard0j het volgende:
Hmm. Gallinari 12 punten in eerste kwart. Zou je denken dat 'r nu meer D in Denver komt door deze trend. Het is algemeen bekend dat Carmelo en defense niet samen gaan, maar ik weet niet hoe het zit met die nieuwe spelers. Misschien dat ze hier zelfs beter uitkomen.
Zal nog wel even aanhouden zolang de verkoop nog niet rond is. Had altijd veel respect voor Dumars maar de laatste jaren is het echt niks meer met hem als GM.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:48 schreef Colplay het volgende:
In Detroit is t op dit moment helemaal een grote puinhoop. Vannacht hebben maar zes spelers gespeeld omdat de rest de shootaround geboycot heeft. Grote onvrede over coach Kuester en frustratie over het feit dat ze niet getrade zijn. Onder meer Hamilton, Prince, McGrady, Stuckey, Daye en Wallace kwamen hierdoor niet in actie. Pistons zijn echt heel snel heel hard gevallen zeg, zonder dat ze de ploeg echt opgeblazen hebben. Een aantal spelers waren gewoon starter tijdens het kampioensjaar.
ik moest lachenquote:Op zondag 27 februari 2011 11:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom startte Lebron zelf niet dan?
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:19 schreef Tompsen het volgende:
[..]
In de NBA mag je 6 stappen doen, als je het maar mooi afrond
Hier staat er toch wel iets op het spel? Hij haalt hier wel voordeel uit.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:36 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Dat is geen travel... NBA wordt vaak afgezeken omdat er zoveel lopen gemaakt zou worden. Dat is geen lopen. Ze mogen stappen maken als er toch niks 'op het spel staat', dus een guard die opdribbelt ofzo. Maar als ze een eerste stap gebruiken tot hun eigen voordeel, wordt er vaak gewoon voor gefloten. Same met drie stappen zetten. Er wordt voor gefloten.
grapjasquote:Op zondag 27 februari 2011 11:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom startte Lebron zelf niet dan?
Thunder - Lakers zou prachtige matchup zijn in de play-offs. Harden en Safalosha kunnen Bryant behoorlijk verdedigen en als Perkins op tijd fit is en ingepast kan worden hebben ze ook kracht onder het bord.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:26 schreef Djokotron het volgende:
Thunder - Lakers in OKC, mooie wedstrijd nu. Thunder snel 15pnt voor, lakers komen hard terug nu. Offensief echt impressive.
Harden vind ik ook gewoon wel een toffe speler, komt door z'n baard denk ikquote:Op zondag 27 februari 2011 23:28 schreef Colplay het volgende:
[..]
Thunder - Lakers zou prachtige matchup zijn in de play-offs. Harden en Safalosha kunnen Bryant behoorlijk verdedigen en als Perkins op tijd fit is en ingepast kan worden hebben ze ook kracht onder het bord.
Wel moeten de Thunder leren om de laatste minuut te spelen, want dat was nu weer dramatisch. Vorige week nog een slecht schot van Green (die nu wel weg is) en nu ook weer een dure turnover van Westbrook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |