Hallo? Ooit een ASG gezien?quote:Op maandag 21 februari 2011 03:55 schreef emokid het volgende:
Een groot circus de All-Stars. Wat is dit nu weer. Popje Rihanna. Entertainment.Hoor ik daar een playback?
Neequote:Op maandag 21 februari 2011 09:44 schreef Dos37 het volgende:
Netjes hoor. Dit gaat trouwens toch verder nergens over? (zoals in MLB wel het geval is)
't Zegt inderdaad niet veel. Gewoon veel show.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:44 schreef Dos37 het volgende:
Netjes hoor. Dit gaat trouwens toch verder nergens over? (zoals in MLB wel het geval is)
yep Taylor speelt bij Luik volgens mijquote:Op maandag 21 februari 2011 15:50 schreef zeebeschuit het volgende:
De broer van Blake Griffin speelt trouwens in Belgie
http://sports.espn.go.com/new-york/nba/news/story?id=6145912quote:The New York Knicks have acquired Carmelo Anthony, sources told ESPN The Magazine's senior writer Chris Broussard on Monday night.
The swap is a three-way deal including Minnesota, a league source told Broussard.
As a part of the deal, Denver will get Wilson Chandler, Raymond Felton, Danilo Gallinari, Timofey Mozgov, the Knicks' 2014 first-round draft pick, the Warriors' 2012 second-round pick, the Warriors' 2013 second-round pick and $3 million in cash while Chauncey Billups, Shelden Williams, Anthony Carter and Renaldo Balkman will head to New York, according to the Denver Post.
Jammer dat Chandler weg gaat. Maar met dit team moeten de Knicks iig playoffs halen zou je zeggen. En dat is tegenwoordig al uniek genoeg in NYquote:Op dinsdag 22 februari 2011 05:04 schreef popolon het volgende:
Werd tijd. Knicks geven wel erg veel op.
Erg veel inderdaad. Beter hadden ze Melo as free agent gesigned maar daar zat Melo zelf natuurlijk niet op te wachten..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 05:04 schreef popolon het volgende:
Werd tijd. Knicks geven wel erg veel op.
Playoffs hadden ze waarschijnlijk toch wel gehaald, of ze nu ook daadwerkelijk voorbij de eerste ronde komen..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Jammer dat Chandler weg gaat. Maar met dit team moeten de Knicks iig playoffs halen zou je zeggen. En dat is tegenwoordig al uniek genoeg in NY
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:59 schreef popolon het volgende:
Play offs wel maar niet meer dan dat. De komende FA's zijn ook niet onaardig: Paul of Harris zal volgend jaar wel aansluiten in NYC. Maar de bank van de Knicks is problematisch, evenals hun defense. Welke bank trouwens?
Howard gaat volgend jaar naar de Lakers, daar durf ik nu wel geld op te zetten.
Die gedachte had ik ook toen ik er vanochtend over nadacht.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:49 schreef D-Wade het volgende:
Amare + Melo + D'Antoni = ......defense anyone?![]()
LOL van dit team word toch niemand bang. Zelfs de Cavs komen met een lekker gevoel naar de MSG wetend dat ze sowieso meegaan scoren. Dit zijn gewoon de Suns van een paar jaar terug. Allemaal leuk en aardig maar geen materiaal voor de play-offs.
Ik hoop dat je gelijk hebt hoor!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:23 schreef popolon het volgende:
Denver is natuurlijk niet netjes met Billups omgegaan. Die wou daar graag blijven, had min of meer al een baan in de organsatie na z'n retirement.
JayJay: Wedden voor 5 euro?
Hoe gaan ze dat betalen in LA?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:59 schreef popolon het volgende:
Howard gaat volgend jaar naar de Lakers, daar durf ik nu wel geld op te zetten.
De enige "winnaar" van deze trade is Melo z'n bankrekening denk ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:31 schreef Cani het volgende:
Ik vind dat het voor de Nuggets een betere trade is ik denk niet dat de Knicks in de eastern conference playoff finals komen
Bynum out. Howard in.quote:
Niet alleen Bynum dan, Lakers zitten toch al gigantisch over de cap? Of Howard moet willen inleveren voor een titelquote:
Dat schijnt in te zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:23 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Niet alleen Bynum dan, Lakers zitten toch al gigantisch over de cap? Of Howard moet willen inleveren voor een titel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |