Dit zijn toch wel de drie kandidaten die er het meest voor inmerking komen en dus het meest genoemd worden. Spelers als Rondo, Stoudemire, Griffin, Howard, Nowitzki, Westbrook, Love, Bryant enz. presteren geweldig, maar naar mijn mening steken James, Rose en Durant er toch wel bovenuit.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:57 schreef DUK het volgende:
MVP? Van de drie in dit topic dan maar Rose...
Was zeker wel schrikken met Daniels?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:41 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Rose for the win! Wat een (toch wel té goeie) klootzak is die James eigenlijk. Net terug vanuit NY - Boston en twee wedstrijdjes Boston - Mavs / Boston - Orlando meegepakt. Alle twee een beetje vlak maar, zeker bij Boston - Orlando een paar geweldenaren op het veld!
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:36 schreef Dos37 het volgende:
All star weekend komt eraan
Al zal het niet zo'n spektakel worden als vorig jaar.
Ja dat klopt, dat was inderdaad echt geweldigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:41 schreef Dos37 het volgende:
Ik bedoel eigenlijk qua toeschouwer aantallen, 110.000 mensen bij een basketbal wedstrijd
NBAstore op NBA.com? Alles wat je wilt kun je krijgen...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:18 schreef NoJokes het volgende:
Weet iemand waar ik andere shirtjes dan Garnett, Bryant,D-Rose of Howard kan kopen op internet? En hoe de maten vallen? Want ik wil een shirtje van Carmelo of Griffin, maar in die winkel zijn die sowieso niet te vinden en op internet hebben ze meestal de standaard shirtjes.
Ja inderdaad dat ging best hard. Celtics winnen dus 3-0 nuquote:Op zondag 13 februari 2011 21:37 schreef zeebeschuit het volgende:
Jameshaha. Vloog mooi het publiek in.
Wel, vlak voor het einde.quote:
Tjah als Ajax met 4-0 voor staat en Feyenoord laatste 10minuten 4-2 maakt ben je denk ik ook niet tevreden als feyenoord fan omdat je 10 kansen gemist hebt maar in de laatste 10 alsnog 2 hebt gemaaktquote:Op zondag 13 februari 2011 21:42 schreef Fukjoeman het volgende:
Als Heat-fan moet je toch wel tevreden zijn met dat 4e kwart. 11 punten maar voor Boston. Dat 3e kwart was gewoon killing. Daarnaast hebben ze ook wel echt veel open 3's gemist. Met name Miller.
Btw, Pierce 0-10 en 1pt?
Ik bedoel dat ze nog goed terug zijn gekomen (Miami). Natuurlijk ben je niet tevreden met een lossquote:Op zondag 13 februari 2011 22:54 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Tjah als Ajax met 4-0 voor staat en Feyenoord laatste 10minuten 4-2 maakt ben je denk ik ook niet tevreden als feyenoord fan omdat je 10 kansen gemist hebt maar in de laatste 10 alsnog 2 hebt gemaakt
Thank godquote:Op zondag 13 februari 2011 23:11 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze nog goed terug zijn gekomen (Miami). Natuurlijk ben je niet tevreden met een loss.
Daarnaast zijn voetbal en basketbal echt op geen enkele manier te vergelijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |