Maakt bij een trade niks uit zolang de salaries van de betrokken spelers matchenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:23 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Niet alleen Bynum dan, Lakers zitten toch al gigantisch over de cap? Of Howard moet willen inleveren voor een titel
Ja maar Howard krijgt nu per jaar toch een paar miljoen meer dan Bynum..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:53 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Maakt bij een trade niks uit zolang de salaries van de betrokken spelers matchen
Dan worden er wel wat spelers bijgevoegd zodat t klopt..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:16 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ja maar Howard krijgt nu per jaar toch een paar miljoen meer dan Bynum..
o.a. hoopshype.com/rumors realgm.comquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:09 schreef Cani het volgende:
Weet iemand een goeie site waar je trade rumors kunt zien ?
Ja Fields zit er nog.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:02 schreef Doublepain het volgende:
Zag ik nou Fields bij de Knicks?
Werd eens tijd ook....quote:Op donderdag 24 februari 2011 07:02 schreef Djokotron het volgende:
Ik weet niet wat ik zie nu bij Lakers @Portland. Artest loopt echt élk schot te hitten.Maakt niet uit van waar of hoe ver.. nothing but net. Hele seizoen heeft ie al moeite om er 1 in te gooien en dan dit. Kerel pakt big ass rebounds, steals en loopt ook nog zijn shots te hitten. Das lang geleden.
Idd..Billups is in mijn ogen nog steeds een top10 PG in de NBA.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:54 schreef Ricard0j het volgende:
Hmm heb alleen de samenvatting gezien van NYK, maar ik denk dat Billups een aardige onderschat deel is van de trade. Misschien dat zijn ervaring er voor kan zorgen dat ze wat dieper de playoffs inkomen.
Go Melo
wtf, Baron Davis stond goed te spelen de laatste tijd. Wie moet nu de alley oop pass geven aan Blake Griffinquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:45 schreef Doublepain het volgende:
Baron naar Cleveland en Mo naar Clippers..
Hebben wij weerquote:Op donderdag 24 februari 2011 07:02 schreef Djokotron het volgende:
Ik weet niet wat ik zie nu bij Lakers @Portland. Artest loopt echt élk schot te hitten.Maakt niet uit van waar of hoe ver.. nothing but net. Hele seizoen heeft ie al moeite om er 1 in te gooien en dan dit. Kerel pakt big ass rebounds, steals en loopt ook nog zijn shots te hitten. Das lang geleden.
Zo... Jaaaa-loersquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:35 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik was gister bij het debuut van Melo, kippenvel. Ik zal als ik thuis ben wel wat foto's uploaden, hier heb ik heel traag internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |