Niet zoveel zuipen dan!quote:
Mja, als ik überhaupt zou drinken dan zou het kunnen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:47 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Niet zoveel zuipen dan!
Mja, of meer zuipen natuurlijk.
Ah kijk, daar is het probleemquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, als ik überhaupt zou drinken dan zou het kunnen.
De pillen liggen al voor m'n neusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:50 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ah kijk, daar is het probleem
Maar nee, das kut. Paracetamolletje dan maar?
Dat heb ik ook al paar dagen! Nja zit dan ook de hele tijd aan een monitor, 2 zelfsquote:
Ik wil hem zeker wel gaan spelen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:59 schreef DustPuppy het volgende:
Gaat hier iemand Homefront nog kopen trouwens? Hij leek me wel hip.
Het lijkt een hele goede game te worden, dus jazeker!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:59 schreef DustPuppy het volgende:
Yes! Now we're talkingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:10 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga eerst maar eens LA Noire scoren.
Staat in de pre-order.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:59 schreef DustPuppy het volgende:
Dat deden we de hele tijd al, al was het via geschreven teksten op dit forum.quote:
Ik bedoelde het meer als een soort overdrachtelijke manier van aangeven dat jij goed bezig was en jouw smaak mij beviel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat deden we de hele tijd al, al was het via geschreven teksten op dit forum.
No shit? Je bent niet de superheld 'Literal girl'?quote:
Aha natuurlijk, je geheime alter-ego.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:34 schreef Kuukske het volgende:
Nee. Ik ben Kuuks, 100% schattige blondheid enzo.
True storyquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:34 schreef Kuukske het volgende:
Nee. Ik ben Kuuks, 100% schattige blondheid enzo.
True dat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:40 schreef DustPuppy het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaargh, hij heeft gelijk!
Carpet match the drapes?quote:
Zég, dat is geen vraag die je stelt aan een dame Poitquote:
Nu al? Ambtenaar ofzo?quote:
zijn je wenkbrauwen blond?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zég, dat is geen vraag die je stelt aan een dame Poit.
Ik denk laminaatquote:
Dat had je kunnen weten als je naar de meet was gekomenquote:
quote:
FFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat had je kunnen weten als je naar de meet was gekomen.
Nee, gewoon lui vandaag. Heb wel wat thuiswerk, maar dat telt niet echt.quote:
Was het zo'n meet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
[..]
FFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuu
Wanneer kwam ie eigenlijk? Het ziet er wel tof uit. LA Noire komt hier zeker! Maar dat duurt nog wel ffquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:59 schreef DustPuppy het volgende:
Ik hang rond op m'n werk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:06 schreef Fallen het volgende:
Nee, gewoon lui vandaag. Heb wel wat thuiswerk, maar dat telt niet echt.
En jij dan?
Niks d'rvan. Alleen vunzigheid met Rossdale op de wc. Meer niet.quote:
Alweer? En ik kan me er trouwens wederom niets van herinnerenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:11 schreef Kuukske het volgende:
Niks d'rvan. Alleen vunzigheid met Rossdale op de wc. Meer niet.
Goed feestjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alweer? En ik kan me er trouwens wederom niets van herinneren
Campagne voeren het hele weekend.quote:
Duidelijk een ambtenaar dus....quote:
Campagne voeren? Waarvoor?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
Campagne voeren het hele weekend.
ik had een goed excuusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat had je kunnen weten als je naar de meet was gekomen.
Daarom vraag ik het ook aan jouquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zég, dat is geen vraag die je stelt aan een dame Poit.
Welnee, bier drinken en eten kan je moeilijk "actief" noemen. Dat had jij ook nog gekund met die gipsen poot van je....quote:
true, alleen daar komen was het probleem en het risio om die ander ook te breken was me net ff te grootquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Welnee, bier drinken en eten kan je moeilijk "actief" noemen. Dat had jij ook nog gekund met die gipsen poot van je....
er lag helemaal geen sneeuw meer!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:28 schreef Misan het volgende:
[..]
true, alleen daar komen was het probleem en het risio om die ander ook te breken was me net ff te groot
mietjequote:
quote:
Gecondoleerdquote:
Ik ga ook altijd na mijn werk...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou we gaan ook maar eens na het werk
poepen?quote:
quote:
niet aanstellen, net zo fout als mensen die is schrijven in plaats van eensquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:44 schreef Misan het volgende:
[..]
niet aanstellen, net zo fout als mensen die is schrijven in plaats van eens
beter dat iemand ze op die domme fouten wijst zodat ze er iets aan kunnen doen
Mja, goed punt.quote:
Gedraag je isquote:
Zoals het een waar ambtenaar betaamt, had ik al vrij. Maar ik ga nog eerder naar huis denkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:35 schreef DustPuppy het volgende:
We gaan maar eens een middagje vrijnemen.
Jawohl, maar ik heb ook een hekel aan onduidelijkheid.quote:
Bij mij.quote:
Ik gedraag me altijdquote:
Dat sowieso. Dat moet snel is opgelost worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:44 schreef Misan het volgende:
[..]
niet aanstellen, net zo fout als mensen die is schrijven in plaats van eens
beter dat iemand ze op die domme fouten wijst zodat ze er iets aan kunnen doen
U rang?quote:
Mijn computer gaat niet aan, wat moet ik doen?quote:
Have you tried turning it off and on again?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:02 schreef Gamer_V het volgende:
Nouja, dankzij die incompetentie heb ik werk, ik zal maar niet klagen
[..]
Mijn computer gaat niet aan, wat moet ik doen?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:02 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Koekje?quote:
Maar krijg net een chocolate chip ding toegeschovenquote:
Hij gaat niet aan, hoe kan je hem dan uit en aan zetten?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on again?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:05 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Hij gaat niet aan, hoe kan je hem dan uit en aan zetten?Is it plugged in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
mijn koffiebekerhouder is afgebrokenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:02 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Nice! Ik ga zo maar eens aan m'n bammetjes beginnen. Of een tosti halen benedenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:05 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar krijg net een chocolate chip ding toegeschoven
Gebeurt vaak genoeg, zelfs hier op een Software Development Afdeling.quote:
Een brander is toch een koffiebekerhouder die je koffie warm houdtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:10 schreef Misan het volgende:
[..]
mijn koffiebekerhouder is afgebroken
Vroeger zo'n "gratis onderzetter" tool.. Ging je cd-rom la openquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:10 schreef Misan het volgende:
[..]
mijn koffiebekerhouder is afgebroken
The button!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
The button on the side, is it glowing?
Even dit filmpje afkijken dan:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:18 schreef Kuukske het volgende:
Bedankt jongens, nu zit ik met Push the Button van de Sugababes in m'n hoofd.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:21 schreef Kuukske het volgende:
Je nieuwe sig past wel goed bij je Ross.
Gespierd.quote:
Puhrimá. Ik steek mijn adoratie voor Rossje wel weer terug onder de bank.quote:
Ik weet waar Ross zijn adoratie wil steken PADUM TSH!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Puhrimá. Ik steek mijn adoratie voor Rossje wel weer terug onder de bank.
Ik ben het wel met je eens. Als ik op Gamebabe en Poit bitch dan kan dit ook nietquote:
Hmpf. Kéé.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:38 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben het wel met je eens. Als ik op Gamebabe en Poit bitch dan kan dit ook niet
Foei Kuuk!
Nou, vertel het eens jongemanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:36 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik weet waar Ross zijn adoratie wil steken PADUM TSH!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:36 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik weet waar Ross zijn adoratie wil steken PADUM TSH!
Maar ik vind het juist zo fijn als je op me bitchedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens. Als ik op Gamebabe en Poit bitch dan kan dit ook niet
Foei Kuuk!
IN DE KOOOOOOOONT!!!!!quote:
We houden ons wel super netjes de laatste tijd, vind je nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Foei Kuuk!
Een uitgang is een uitgang en blijft wmb ook alleen een uitgangquote:
Yep, jullie zijn superbraafquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:41 schreef GameBabe het volgende:
[..]
We houden ons wel super netjes de laatste tijd, vind je niet
Maak je eigen er druk over jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Jawohl, maar ik heb ook een hekel aan onduidelijkheid.
Misschien ontbrak er wel een gedeelte van zijn zin, bijvoorbeeld: "Nou we gaan ook maar eens na het werk ... TDU2 kopen bij de Bart Smit."
Ook omdat er een punt ontbreekt lijkt het alsof de zin niet af is.
Ik doe m'n best Poit dat weet jequote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:12 schreef Poit het volgende:
Wait, Whut?
AQ die een passende TT maakt? Is het al 2012?
Ik heb liever dat je gewoon in het Nederlands communiceert..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:07 schreef SuperFruitig het volgende:
MEIN GØT DASS IST YA FÜLLIGER BLUTSIHN!
NACH BEIEREN FEHRT TOCH KEINE, FREIWILLIG HIN!
UND DIE BLÜDE BULLA HABT UNS WIEDER KONTROLIERT!
IHR ZEIT AS HOLLAND! DAN HABT IHR FAST INHALLIERT!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nja je gaat idd niet in het eten van de dag ervoor roerenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een uitgang is een uitgang en blijft wmb ook alleen een uitgang
Toch lastig als je een zetpil moet inbrengen..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een uitgang is een uitgang en blijft wmb ook alleen een uitgang
Hij weet hetquote:
En dan is het 2 uur!!quote:
Sweet, ik was het even kwijt, thanks!quote:
Hier stopte ik met lezen... Viesurd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Sweet, ik was het even kwijt, thanks!
Tijd voor meer AssBro!Topgame, had niet gedacht dat er nog zo veel te verbeteren was ivm Ass2, maar toch! Verdiende 10/10!
Ass as in ....?quote:
niet waar 2quote:
ga naar andorra , daar ligt nu nog voldoende sneeuw iigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:55 schreef koei het volgende:
Als je geluk hebt dat er dan nog sneeuw ligt... Sinds kerst heeft het één keer dertig cm gesneeuwd waar ik was, dus over twee/drie weken mag je dan blij zijn als er meer dan drie pistes open zijn... En dat was hoog in Frankrijk...
quote:<MindSpark> So the officer stops me and asks for my license and registration
<MindSpark> After handing them to him , he asks who the car belongs to
<MindSpark> I tell him it's my wifes
<MindSpark> He asks if I have an authorization, because you have to have some proof that you're allowed to ride a car that's not yours
<MindSpark> I go "Sir, I ride the OWNER of this car personally with no authorization, do you really expect me to have an authorization to ride her car ?"
<MindSpark> Officer hands me back the papers in silence and salutes me
haha geniaalquote:
Dat beeldjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:17 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
HAIL TO THE KING, BABY!!!!!
Ja, echt te vet toch of niet?quote:
OMFG... Ik wil!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:17 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
WANT!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:17 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik de jouwe dan?quote:
Je mag mijn plekje in de rij voor de kassa.quote:
Wanneer de prijs een beetje beschaafd is dan is dit te overwegen waard.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:17 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Ga jij die dag ervoor al liggen dan??quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je mag mijn plekje in de rij voor de kassa.
Duidelijk..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Wanneer de prijs een beetje beschaafd is dan is dit te overwegen waard.
Ik ga helemaal niet liggen! Al helemaal niet voor een beeldje van .. nou.. dat ding. Daarnet.quote:
Dat ding daarnet is wel mooi m'n grote voorbeeld! Ik heb hetzelfde haar!! Ben net zo stoer! En heb ballen van STAAAAAL!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niet liggen! Al helemaal niet voor een beeldje van .. nou.. dat ding. Daarnet.
Dat ligt er maar net aan wat de buitentemperatuur is..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:01 schreef Kuukske het volgende:
Dat zal altijd wel koud zijn tussen je benen dan.
heldquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat de buitentemperatuur is..
Heb meer medelijden met de gebitjes van de schone deernes
quote:
Ik mag zeker niet zeggen dat je stiekem je unit in jongetjes stoptquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat de buitentemperatuur is..
Heb meer medelijden met de gebitjes van de schone deernes
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:15 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik mag zeker niet zeggen dat je stiekem je unit in jongetjes stopt
Ligt er een beetje aan of je moeder je geleerd heeft dat je niet mag jokken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:15 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik mag zeker niet zeggen dat je stiekem je unit in jongetjes stopt
En het is ook meteen duidelijk in welk jongetje...quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:26 schreef koei het volgende:
[..]
En het is ook meteen duidelijk in welk jongetje...
Die heeft alleen geleerd dat ik niet met vreemde mannen mee magquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan of je moeder je geleerd heeft dat je niet mag jokken.
Duidelijk dat je niet naar je moeder luistert dusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Die heeft alleen geleerd dat ik niet met vreemde mannen mee mag
Ik laat de mannen gewoon naar mij toekomenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Duidelijk dat je niet naar je moeder luistert dus
ach het is iig droog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Pijnlijk..quote:
Plaag dat arme meisje niet zo...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Pijnlijk..
En een rommeltje.. Al die bakken in je straat...
Ik plaag nooit...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:00 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Plaag dat arme meisje niet zo...
je teased alleenquote:
Poit aka the Cunt Teaserquote:
indeedquote:
Have fun!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:05 schreef Fallen het volgende:
Ik ben naar het Concertgebouw, even klassiek doen enzo.
Weet ik eigenlijk niet? PC is ook op zijn kont meen ik.quote:
Ik meerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:33 schreef badboynova het volgende:
stop sniffing speed, ik heb gewoon bijna 2 topic's gemist.
but i still love you all
90 pond...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:17 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
wordt het onderhand niet eens tijd dan om je buurman te begraven?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:31 schreef badboynova het volgende:
tijd om het stink lichaam te gaan wassen.
Niet over ochtendseksquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:42 schreef SpankmasterC het volgende:
Goeiemorgen! Eens ff bijlezen waar het allemaal over gaat/ging!
Hier niet neequote:
Waar dan welquote:
quote:
SC bijlezenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:42 schreef SpankmasterC het volgende:
Goeiemorgen! Eens ff bijlezen waar het allemaal over gaat/ging!
ieuwquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
SC bijlezenik skip gewoon naar de laatste pagina en post random maar wat
Voor dat geld zou ik hem kopenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:01 schreef Tain het volgende:
Het zal vast niet kloppen maar Bol.com heeft redelijke prijzen voor de Duke Nukem Forever: Balls of Steel Edition:
360 84,99
PS3 84,99
PC 64,99
ik heb de pc versie besteldquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Voor dat geld zou ik hem kopen
Beeld voor op m'n nachtkastje
Ik heb ook steeds vaker BSODs en freezes met mijn M1530, kutapparaat. Prima aanrader toentertijd Misan.quote:
ja tyfusdingquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:16 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik heb ook steeds vaker BSODs en freezes met mijn M1530, kutapparaat. Prima aanrader toentertijd Misan.
Ik hoop dit jaar nog vol te kunnen maken, dan heb ik er 3 jaar mee gedaan. Misschien koop ik dan wel een 13" Macbook.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:19 schreef Misan het volgende:
[..]
ja tyfusding
ben nu aan het kijken voor iets nieuws, heb alleen geen idee wat ik zou moeten kopen qua pc/laptop
Bij Bol?quote:
Yup, bij mijn andere winkeltjes was de goedkoopste tot nu toe 90 pond en dan kwam er vanwege het gewicht bijna 30 pond bij voor de verzendkostenquote:
die macbooks zijn zo vreselijk overpriced, niet normaal. net ook naar gekeken en voor 500 euro minder heb je een vergelijkbaar model met windows eropquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:20 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik hoop dit jaar nog vol te kunnen maken, dan heb ik er 3 jaar mee gedaan. Misschien koop ik dan wel een 13" Macbook.
Het is duidelijk overpriced maar de vergelijking qua systeemeisen is niet realistisch. Daarnaast moet je ook kijken naar kwaliteit van scherm etc. Want die zijn mooi hoor, die schermpjes. Pottedikkie.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:40 schreef Misan het volgende:
[..]
die macbooks zijn zo vreselijk overpriced, niet normaal. net ook naar gekeken en voor 500 euro minder heb je een vergelijkbaar model met windows erop
mja, alleen als ik de specs naast elkaar leg dan koop ik een laptop bij dell met dezelfde specs, nee met betere specs voor de helft van de prijs dat ik bij apple betaal. Met die intel-processoren en nvidia kaarten erin zijn de specs toch prima te vergelijken?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is duidelijk overpriced maar de vergelijking qua systeemeisen is niet realistisch. Daarnaast moet je ook kijken naar kwaliteit van scherm etc. Want die zijn mooi hoor, die schermpjes. Pottedikkie.
En voor de hobby is een pc leuk maar om mee te werken wint, voor mij, de mac.
Dat klopt. En toch zweer ik bij mac, omdat het tig keer fijner werkt. Ja, ook ten opzichte van Windows 7. Maar dit is een discussie die nooit zal eindigenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:40 schreef Misan het volgende:
[..]
die macbooks zijn zo vreselijk overpriced, niet normaal. net ook naar gekeken en voor 500 euro minder heb je een vergelijkbaar model met windows erop
hoe is de service van dell? Kun je een harde schijf in een macbook eventueel zelf vervangen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt. En toch zweer ik bij mac, omdat het tig keer fijner werkt. Ja, ook ten opzichte van Windows 7. Maar dit is een discussie die nooit zal eindigen
Ik heb memory en hdd zelf vervangen ja. Het kan ook met de 'nieuwe' unibodies. Enige nadeel is de batterij bij die nieuwe bodies, dat kan dus alleen bij Apple zelf. Dat komt omdat het geen 1 accu meer is, maar meer verspreid door de hele behuizing. Naai, dat wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:07 schreef Misan het volgende:
[..]
hoe is de service van dell? Kun je een harde schijf in een macbook eventueel zelf vervangen?
ook bij macbook pro's dus? dat de accu op den duur minder wordt is niet heel ergquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb memory en hdd zelf vervangen ja. Het kan ook met de 'nieuwe' unibodies. Enige nadeel is de batterij bij die nieuwe bodies, dat kan dus alleen bij Apple zelf. Dat komt omdat het geen 1 accu meer is, maar meer verspreid door de hele behuizing. Naai, dat wel.
iPad is vergelen met de andere niet duur!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:41 schreef Rossdale het volgende:
Iets van Apple wat overpriced is? No waaaaay!
een laptop die net zo veel kan als een ipad kost ongeveer de helftquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
iPad is vergelen met de andere niet duur!
Die galaxy van Samsun is ongeveer even duur en kut
Daar heb je gelijk in!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:04 schreef Misan het volgende:
[..]
een laptop die net zo veel kan als een ipad kost ongeveer de helft
Maar dan nog, de specs is maar een klein deel van een laptop. Besturingssysteem werkt, zoals Pheno zegt, erg fijn. Kwaliteit van het display is doorgaans beter dan reguliere laptops en de accuduur is meestal langer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:04 schreef Misan het volgende:
[..]
mja, alleen als ik de specs naast elkaar leg dan koop ik een laptop bij dell met dezelfde specs, nee met betere specs voor de helft van de prijs dat ik bij apple betaal. Met die intel-processoren en nvidia kaarten erin zijn de specs toch prima te vergelijken?
mja, ben ondanks al jaren iphones te gebruiken, niet echt kapot van Apple. Vind de prijs-kwaliteitverhouding in veel gevallen niet opwegen tegen een PC, hoe lekker OSX ook werkt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar dan nog, de specs is maar een klein deel van een laptop. Besturingssysteem werkt, zoals Pheno zegt, erg fijn. Kwaliteit van het display is doorgaans beter dan reguliere laptops en de accuduur is meestal langer.
Stiekem ben ik nog een pc boy in hart en nieren maar ik kan, na er nu een jaar mee te werken, niet ontkennen dat zo'n mac gewoon erg fijn werkt. 0.0 crashes gehad, geen gezeik met geheugen, apparaat staat vrijwel continu aan, veel programma's tegelijk open zonder daar last van te hebben. Het werkt gewoon, en dat kan ik van m'n pc helaas niet altijd zeggen..
dell had dat op een gegeven moment wel toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:58 schreef Tain het volgende:
Blijf het jammer vinden dat je geen laptops kan kopen zonder OS erop... (K)Ubuntu of een andere linux distributie vind ik ook lekker werken, maar heb geen zin om dan een loze windows licentie + andere softwaretroep te moeten kopen.
Scheelde geloof ik bijna niks in de prijs...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:59 schreef Misan het volgende:
[..]
dell had dat op een gegeven moment wel toch?
dat schiet idd niet op, je mag op z'n minst verwachten dat je die licentiekosten niet betaaltquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Scheelde geloof ik bijna niks in de prijs...
Klopt, het werkt echt voor geen meter meer nu. Die oude verrotte layout werkte nog lekkerder. Een beetje het FOK!games-principequote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:42 schreef SuperFruitig het volgende:
WTF is er met Kotaku gebeurd?
DO NOT WANT ANYMORE
Ik vind de nieuwe lay-out goed genoeg. Twee verbeteringen zijn slechts nodig: iets algeheel breder en de rechterkolom altijd even hoge items (om het wat overzichtelijker te maken)quote:Op zondag 13 februari 2011 00:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, het werkt echt voor geen meter meer nu. Die oude verrotte layout werkte nog lekkerder. Een beetje het FOK!games-principe
Veel te vroeg !quote:
Slecht geslapen Kuukske?quote:
Meh, das kut. Wakker worden met hoofdpijn is gewoon echt gewoon 1 van de naarste manieren om wakker te worden.quote:Op zondag 13 februari 2011 09:08 schreef Kuukske het volgende:
Iets te vast geloof ik.. ik heb barstende hoofdpijn.
Even gezocht voor je: tien schroefjes dat welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:15 schreef Misan het volgende:
[..]
ook bij macbook pro's dus? dat de accu op den duur minder wordt is niet heel erg
Heb gisteren besloten omquote:Op zondag 13 februari 2011 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even gezocht voor je: tien schroefjes dat wel
http://www.extremetech.com/article2/0,2845,2363244,00.asp
Sowieso het idee dat twee schroevendraaiers nodig zijn stuit me al redelijk tegen de borstquote:Op zondag 13 februari 2011 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even gezocht voor je: tien schroefjes dat wel
http://www.extremetech.com/article2/0,2845,2363244,00.asp
Ach, het is niet dat ik elke week er een nieuwe in zou moeten proppenquote:Op zondag 13 februari 2011 09:28 schreef Misan het volgende:
[..]
Sowieso het idee dat twee schroevendraaiers nodig zijn stuit me al redelijk tegen de borst
Welke auto heb je op het oog?quote:Op zondag 13 februari 2011 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, het is niet dat ik elke week er een nieuwe in zou moeten proppen
Ik zit te kijken naar zo'n Air, maar ja, ik ga zaterdag een auto kopen, dus dan zal het even wat rustiger aan moeten. 3DS moet ook nog he
3DS moet ik eerst ff voelen en zien. Mijn huidige DS ligt net als mijn Wii stof te happen doordat er geen of weinig toffe games voor zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, het is niet dat ik elke week er een nieuwe in zou moeten proppen
Ik zit te kijken naar zo'n Air, maar ja, ik ga zaterdag een auto kopen, dus dan zal het even wat rustiger aan moeten. 3DS moet ook nog he
Een groene.quote:
Goed toch!quote:Op zondag 13 februari 2011 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een groene.
Oh wacht, nu laat ik zien dat ik er geen verstand van heb.
Een Mazda 2, ken de garage, ken de eigenaar, ken het merk (altijd in gereden) en het bevalt me wel. Dan kan ik er wel weer tien jaar tegenaan.
De DS is dan ook langzaam maar zeker dood aan het gaan. Met dank aan dollaroogjes bij de uitgevers die casual games makenquote:Op zondag 13 februari 2011 09:37 schreef Misan het volgende:
[..]
3DS moet ik eerst ff voelen en zien. Mijn huidige DS ligt net als mijn Wii stof te happen doordat er geen of weinig toffe games voor zijn
En 800 euro besparen op een desktop door geen Mac te nemen vind ik ook wel wat hebben
Nee, ik ga in de auto voor mijn huis zitten. Duh.quote:
Is gewoon een normale vraag hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ga in de auto voor mijn huis zitten. Duh.
Ik vond het later echt zo lastig worden. Maar ik verrek het om die witte superaap op te roepen, en nu wil ik nog alle letters en die parels. Die parellevels zijn ook al zo kudt. Gelukkig kun je levens er weer bijsparen, dat is redelijk rap te doenquote:Op zondag 13 februari 2011 09:45 schreef Misan het volgende:
Donkey Kong is de enige reden dat die Wii af en toe weer aan gaat hier
Waarom zou je een handheld niet gebruiken in huis dan? De iPad gebruik ik toch ook thuis? NFS:HP op iPad is trouwensquote:Op zondag 13 februari 2011 09:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is gewoon een normale vraag hoor
Ik ken deze ook al heel lang en niet alleen als garageverkoper. Naaien zal ie vast bij anderen doen, maar echt niet bij mij. Ik weet waar zijn huis woont.quote:Op zondag 13 februari 2011 09:49 schreef Misan het volgende:
Prima bakje trouwens die Mazda 2
Alleen deed dat verhaal van die vriend die garagehouder was me aan een vrij sneu verhaal denken waarbij een garagehouder die bevriend was met veel mensen in een dorp ongeveer iedereen naaide in dat dorp als het ging om reparaties en autoverkopen
Nee maar vroeg ik dus!quote:Op zondag 13 februari 2011 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou je een handheld niet gebruiken in huis dan? De iPad gebruik ik toch ook thuis? NFS:HP op iPad is trouwens
Je kunt altijd nog prijzen vergelijken met andere dealersquote:Op zondag 13 februari 2011 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken deze ook al heel lang en niet alleen als garageverkoper. Naaien zal ie vast bij anderen doen, maar echt niet bij mij. Ik weet waar zijn huis woont.
Het is een nieuwe autoquote:Op zondag 13 februari 2011 09:52 schreef Misan het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog prijzen vergelijken met andere dealers
Ik heb datzelfde met tweedehands spul. Ben daarom ook erg blij dat ik kan leasen en nog nooit een auto ouder dan twee jaar 'in bezit' gehad heb. Mijn huidige leasebak wordt de eerste die 4 jaar of 160k mee zal gaanquote:Op zondag 13 februari 2011 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een nieuwe autoALs ik tweedehands iets koop is het altijd stuk. Zels spellen: koop je een spel tweedehands in Amerika, kom je thuis, doet ie het niet. Uiteindelijk door een truukje een werkende nieuwe gekregen zonder bij te betalen
Ik stond op het punt om te gaan ontbijten, but now...quote:Op zondag 13 februari 2011 10:03 schreef GameBabe het volgende:
Vannacht mijn stinkende best gedaan om alle maag en darminhoud eruit te krijgenvooral het twee kanten tegelijk verhaal was erg fijn
OMG, somebody's Steve Jobs' bitchquote:Op zondag 13 februari 2011 10:03 schreef GameBabe het volgende:
Hoe kan je trouwens op de iPhone en iPad ervoor zorgen dat je niet het verbeterde woord pakt als je spatie of punt drukt en alleen verbetering bij op het scherm klikken?
tijdens het poepen moeten kotsen. Reden voor mij om een emmer te pakkenquote:Op zondag 13 februari 2011 10:03 schreef GameBabe het volgende:
Vannacht mijn stinkende best gedaan om alle maag en darminhoud eruit te krijgenvooral het twee kanten tegelijk verhaal was erg fijn
door op het kruisje achter dat verbeterde woord te tikkenquote:Hoe kan je trouwens op de iPhone en iPad ervoor zorgen dat je niet het verbeterde woord pakt als je spatie of punt drukt en alleen verbetering bij op het scherm klikken?
Ik zou me ook niet omdraaien en vlak boven mijn warme kunstwerk te hangen met mijn neus. Dan nog liever uren bezig zijn met schoonmaken doordat de rest onder zitquote:Op zondag 13 februari 2011 10:14 schreef GameBabe het volgende:
Ik heb geen iphone hoormaar hoorde dat het daar hetzelfde was. Ik vind het irritant om een extra handeling te moeten doen omdat ikhet initieel goed deed...
O ja, een emmer pakken terwijl je al niet eens te tijd hebt om je om te draaien... En fyi poepen als je zit te kotsen in de wc is ook niet tof
Dat laatste is een briljante en waardeloze functie tegelijk. Het zorgt dat kleine typo's niet vervelend zijn, maar als de iPad een woord niet kent gaat hij er de raarste dingen van maken.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:07 schreef Misan het volgende:
[..]
tijdens het poepen moeten kotsen. Reden voor mij om een emmer te pakken
[..]
door op het kruisje achter dat verbeterde woord te tikken
Scheelt dat die functie ook woorden leert die vaak gebruikt wordenquote:Op zondag 13 februari 2011 10:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat laatste is een briljante en waardeloze functie tegelijk. Het zorgt dat kleine typo's niet vervelend zijn, maar als de iPad een woord niet kent gaat hij er de raarste dingen van maken.
Zal best, ik ga iig niet aan de iPadquote:Op zondag 13 februari 2011 10:40 schreef Misan het volgende:
[..]
Scheelt dat die functie ook woorden leert die vaak gebruikt worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |