quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij heeft nog meer functies voor zijn aansteker ontdekt.
quote:
die wil ik niet weten denk ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoeft zich de komende jaren niet meer te ontharen beneden. Maargoed, die 3 losse haren die er waarschijnlijk zaten maakte toch al niet veel indrukquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn stoort hij mij ook wel een beetjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:09 schreef Oceanview het volgende:
Koelkast kan dat intro van 6 seconde niet weg als je radio start?
Dat kan wel maar doe ik niet. Dat is meteen de buffer namelijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:09 schreef Oceanview het volgende:
Koelkast kan dat intro van 6 seconde niet weg als je radio start?
Ow want het is reteirritantquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat kan wel maar doe ik niet. Dat is meteen de buffer namelijk.
Ik hoor hem maar 1x per dag. Ik luister de hele dag doorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn stoort hij mij ook wel een beetje
Decent spelers bufferen uitzichzelf al. Het shoutcastprotocol is redelijk voorzienened daarin.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat kan wel maar doe ik niet. Dat is meteen de buffer namelijk.
Sterkte met je natuurkundequote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:10 schreef Oceanview het volgende:
Nja kben dood op morgen gewoon school, i'm out![]()
![]()
Dan krijgen we weer van die "buffer" zeikerds.quote:
iTunes stopt meestal zelf na 3x minutenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hoor hem maar 1x per dag. Ik luister de hele dag door
slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:10 schreef Oceanview het volgende:
Nja kben dood op morgen gewoon school, i'm out![]()
![]()
Ja klopt, nja kben niet zo goed in dingen makenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan krijgen we weer van die "buffer" zeikerds.
Maak een nieuwe en ik zet die neer, tot we die zat zijn.
Helaas werken onze luisteraars veelal met kutspelersquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Decent spelers bufferen uitzichzelf al. Het shoutcastprotocol is redelijk voorzienened daarin.
oeh ik kom in de uitzendingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekkerveel plezier in dromenland
Nou nog aan het skypequote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:15 schreef 92Merel het volgende:
'Utrecht denk ik'
Dat weet ie![]()
En dat is de foute skype
Ja zoietsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:15 schreef 92Merel het volgende:
'Utrecht denk ik'
Dat weet ie![]()
En dat is de foute skype
Alleen mic werkt niet bij mij in VDJquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:16 schreef djkoelkast het volgende:
Webhak je faalt
Haar nick is 92Merel en niet andersom
en Huppel geilt op Amsterdammers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:19 schreef Ragboer het volgende:
Huwelijk is overrated. Liefde kan je ook krijgen op het Zandpad.
Kom, we gaan slapen, dan stop ik je lekker in.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik begin een normaal ritme te krijgen denk ik
hmm verleidelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kom, we gaan slapen, dan stop ik je lekker in.
Met hem neuken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
webhawk.. hoe kan ik je bedanken voor dezen heerlijke muzak![]()
![]()
Kwartier lang gekletsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
webhawk.. hoe kan ik je bedanken voor dezen heerlijke muzak![]()
![]()
Ik zie inderdaad mogelijkhedenquote:
goeien keuze !!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:26 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga even roken maar zou je daarna mischien nog ruimte hebben voor Shaggy - Boombastic?
Stiekem zou je liever met mij willen skypen dan met Oceanview...quote:
Ssst je verstoort onze nachtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Stiekem zou je liever met mij willen skypen dan met Oceanview...
Maar dat kan nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Stiekem zou je liever met mij willen skypen dan met Oceanview...
Nu wordt je uitgehuwelijkt aan Oceanview...Of je daar blij mee bent...quote:
jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nu wordt je uitgehuwelijkt aan Oceanview...Of je daar blij mee bent...
Maar ik kom uit Utreg. Vind je zo een Amsterdammer nou echt leuker?quote:
Je sig is nog steeds kapot. Dat is een schande want het was een hele mooie quote.quote:
Stiekem ben ik verliefd op een rotterdammerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar ik kom uit Utreg. Vind je zo een Amsterdammer nou echt leuker?![]()
![]()
Maar dan moet je eerst scheiden van Oceanview/quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Stiekem ben ik verliefd op een rotterdammer
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar dan moet je eerst scheiden van Oceanview/
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Stiekem ben ik verliefd op een rotterdammer
Zo beter?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar dan moet je eerst scheiden van Oceanview/
een sex uurtjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:37 schreef Zokunen het volgende:
Ik zie dat er voor morgen nog een best groot gat is op het rooster, wil dan wel een uurtje trance doen en een uurtje verzoekjes ofzo.
Gezellig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft er vroeger ook gewoond.
Je quote staat verkeerd maar zo is goed.quote:
Jaja, gelukkig issie verhuisd, anders had ik m nooit ontmoetquote:
Zeg nooit nooit! Ofzo ietsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaja, gelukkig issie verhuisd, anders had ik m nooit ontmoet
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:39 schreef mash_ het volgende:
Zo dat is ook weer afgelopen. Nu echt slapen.
He naar die zou ik al voor je draaien! Je moest me alleen nog een lijstje met platen toezenden!quote:
trustenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:39 schreef mash_ het volgende:
Zo dat is ook weer afgelopen. Nu echt slapen.
Ja, maar jij en seks is niet geloof waardig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
He naar die zou ik al voor je draaien! Je moest me alleen nog een lijstje met platen toezenden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik zei dat je die zelf op moest zoekenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
He naar die zou ik al voor je draaien! Je moest me alleen nog een lijstje met platen toezenden!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, maar jij en seks is niet geloof waardig.
hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, maar jij en seks is niet geloof waardig.
ik zou hem doen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hard ook
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
de 26e de meet mag je met mij mee!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zou hem doen hooren hard ook
touchpadquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:42 schreef Ragboer het volgende:
Knetter pak de muis en steek die in je doos. Nu.
Er moeten hier toch wel ergens topics zijn met muziek waar mensen seks op hebben? Misschien dat je dat kan gebruiken ?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:42 schreef Zokunen het volgende:
Hmm, dat sexuurtje zou kunnen, maar trance heb ik ook wel weer een keer zin.
Alleen weet ik niet zeker of ik daar genoeg muziek voor heb, als ik zoek op sex zit er bijvoorbeeld ook Ron Sexsmith en Justin timberlake tussen (future/sex/lovesounds).
ik weet niet of ik wel durf te komenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
de 26e de meet mag je met mij mee!
Ik heb hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik weet niet of ik wel durf te komen
we hadden het er afgelopen nacht of die nacht ervoor ook al overquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Er moeten hier toch wel ergens topics zijn met muziek waar mensen seks op hebben? Misschien dat je dat kan gebruiken ?
Oh en sex on the beach
Succes dan maar?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:44 schreef Zokunen het volgende:
I want your sex, sex machine, sex met die blonde, never had sex, etc... etc.... heb ik ook wel, maar het is zo lastig selecteren
Live gekreun, been there, done that, got the t-shirt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Lijkt me leuk. .een sex uurtje, met sex vragen, live gekreun etc...
Jij gaat meedoen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Lijkt me leuk. .een sex uurtje, met sex vragen, live gekreun etc...
Picsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Live gekreun, been there, done that, got the t-shirt.
uhm.. nee dat dan weer nietquote:
je kunt het dus perfectquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:46 schreef Zokunen het volgende:
Do You Wanna Fuck (Passionate Songs for Naughty Lovers (2CD), die heb ik ook nog wel
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:44 schreef Zokunen het volgende:
I want your sex, sex machine, sex met die blonde, never had sex, etc... etc.... heb ik ook wel, maar het is zo lastig selecteren
In je oor nog welquote:
Hup jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
SKYPE MIJ MENSEN! ik wil een orgie op zender! Minstens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die staan op die cd
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
ik heb dopjes met beschermingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
In je oor nog wel
Wist je dat er mensen zijn die geloven dat Maria via haar oor bevrucht is?
Oorcondoomsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb dopjes met bescherming
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
SKYPE MIJ MENSEN! ik wil een orgie op zender! Minstens!
Ooh Danny de Munk, die mag ook wel gedraaidquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar ik voel me zo verdomd alleen
heb ik al gedaan.. maar is iets met server en weet ik veel gedoe... van een kameraad van me wat hier staat.. daardoor kan ik niet skaipen..quote:
het is dan ook bijna 2uur. En skype met onbekende is eng! :pquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar ik voel me zo verdomd alleen
Hahhaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:53 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ooh Danny de Munk, die mag ook wel gedraaid
Oh, kut zegquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb ik al gedaan.. maar is iets met server en weet ik veel gedoe... van een kameraad van me wat hier staat.. daardoor kan ik niet skaipen..
maar in maart ga ik weer thuis wonen.. en dan kan ik skaipen
het hoeft niet toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:55 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb geen skaip. Je mag me aanraken.
Nee, want je sig slaat op mij. Of niet dan?quote:
niet alleen op jou... denk nou niet dat mijn sig puur alleen op jou zou slaan.. zo belangrijk ben je nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, want je sig slaat op mij. Of niet dan?
Niet alleen op mij, maar ik ben een van die mensen die je niet meer aardig vind. Of niet dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet alleen op jou... denk nou niet dat mijn sig puur alleen op jou zou slaan.. zo belangrijk ben je niet
ik vind jou al een poosje niet zo lievvv eigenlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Niet alleen op mij, maar ik ben een van die mensen die je niet meer aardig vind. Of niet dan?
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS~!!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind jou al een poosje niet zo lievvv eigenlijkmaar jij mij ook niet dus dat scheelt
Ik moet eigenlijk ook slapenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:58 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik wil eigenlijk naar bed straks, maar heb nog geen zin
Waarom hebben jullie "ruzie" dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS~!!!!
*boks*quote:
Hoe oud is ze eigenlijk ?quote:
whahaha lol... nu lees ik mee hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
alleen ik vind haar wel aardig hoor :p
KNETTER IS BIJNA 25 JAAR!quote:
oh je mag best weten dat ik je aardig vind hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whahaha lol... nu lees ik mee he
NL elftal op tv in Egyptequote:Duizenden demonstranten zijn volgens verschillende bronnen, waaronder CNN en Al Jazeera, bij een presidentieel paleis en bij het gebouw van de staatstelevisie. De sfeer zou rustig zijn en de demonstranten zijn van plan daar te overnachten. Voor vrijdagmiddag zetten de pro-democratie-demonstranten in op twintig miljoen mensen voor een mars die dan gepland is. Het leger heeft via sms aangekondigd na hun overleg, wat nog gaande zou zijn, een verklaring te doen uitgaan. Suleiman had in zijn speech van eerder deze avond de bevolking ook nog opgeroepen de staats-tv te volgen en niet de 'satellietzenders omdat die alleen maar chaos willen'.
De staatstelevisie heeft na de speech van Suleiman enkel beelden uitgezonden van lege straten in Caïro, het Nederlands elftal en een ijshockeywedstrijd.
Hoe oud ben je zelf dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:01 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga alleen voor meiden onder de 20.
Nederland heerscht!quote:
22quote:
Hhahaquote:
Boven de 11, onder de 20.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hhaha
Maar onder de 20, ga je dan ook nog voor 15 en 16? Want dat is toch wel eng.
Juistem.quote:
Boven de 11 Ragboer bepaalt.quote:
Vies is dat gewoon.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:05 schreef Ragboer het volgende:
Mijn buurmeisje van 13 heeft een vriend van 18
Ik ben bijna 24quote:
quote:A = 0,5B + 7
A is de minimale leeftijd van de jongste partner, B is de maximale leeftijd van de oudste partner. Dit zuig ik niet uit m'n duim, deze formule komt op vrij veel sites terug. Voor jonge mensen (als er een persoon van 18 of jonger betrokken is) wordt er wel eens A = 0,5B + 5 gebruikt.
Voorbeeldje van de 2e formule: de oudste partner is 22, dus de jongste partner mag minimaal 22/2 + 5 = 16. Als de oudste partner 18 is, dan kan de jongste partner 18/2 + 5 = 14 zijn.
Opzich vind ik het nog best wel kloppen ook.. Een gozer van 18 die een vriendin heeft van 13 vind ik al redelijk pedo, 14 vind ik dan een twijfelleeftijd. Maar de leeftijd van de jongste partner is eigenlijk het belangrijkst.. Iemand van 13 zie ik nog wel bij iemand van 16, iemand van 14 bij iemand van 18, iemand van 15 bij iemand van 20, iemand van 16 bij iemand van 22, iemand van 17 bij iemand van 25 en iemand van 18 maakt me al veel minder uit (30-40 ergens maximaal).
Ik ga voor 16-jarige meisjes.quote:
fapfapfapquote:
Hij moet wel een heel klein piemeltje hebben, als zo'n klein blaadje het kan camouflerenquote:
Dan loop ik maar even meequote:
Mono, je leeft. Zit je aan de blauwe mitsu?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat klink jij verdomd aantrekkelijk![]()
En dat met mijn raspstem, omdat halve keelontstekingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat klink jij verdomd aantrekkelijk![]()
Ik was in slaap gevallen voor de TVquote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mono, je leeft. Zit je aan de blauwe mitsu?
baos!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen voor de TV
Trusten!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb geen peuken meer liggen, dus ik ga maar weer een tukkie doen.
gr gr
Omdat je dat zei.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hoe weet jij dat ik luister?
nee hij staat ook verkeerd op de metertjes van de computer die alles uitzend hierquote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:25 schreef Boterhamzakje het volgende:
Misschien heb ik mijn koptelefoon ook wel verkeerd om op hoor
Ah oke. Want voor mij maakt het ook geen verschil hoe ik mijn koptelefoon opzet natuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
nee hij staat ook verkeerd op de metertjes van de computer die alles uitzend hier
Ik ga naast je liggen.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:33 schreef remlof het volgende:
[..]
"Get Adobe Flash Player"?
Fuck off, ik wil een url van een stream.
Dat is WebHawkquote:
die doet hij welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow
Hoi Webhawk, doe je verzoekjes?
Hoiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow
Hoi Webhawk, doe je verzoekjes?
Hedde ge geen telefoonnummer, kut!?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hoi
Ligt eraan wat en of je het via Skype aan wil vragen.
nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:44 schreef Zokunen het volgende:
To sleep or not to sleep, thats is the question
Jij woont in Gasselte.quote:
Zo ver was ik alquote:
Welk dorp dan?quote:
nu nog in dalerpeelquote:
Ik heb je dorp gevonden. Waar wil je dan heen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu nog in dalerpeeldat is echt een klein schijtdorp
ik ga in maart weer thuis wonen hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb je dorp gevonden. Waar wil je dan heen?
Bij Love Games ookquote:
Bij lovegames niet hoor, het klonk voor jou alleen zo omdat ik je aan de telefoon had. maar ons gesprek toen was al niet meer op zender.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij Love Games ook
Ik vind dat ik nu een plaat kan aanvragen
"Manic Street Preachers - If You Tolerate This Your Children Will Be Next"
Echt welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
he bha het nieuws wh.. dat hoeft om 3 uur echt niet hoor
ja egypte.. maar de rest hoef ik niet te horenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Echt wel
Zeker nu, history in the making in Egypte.
Owquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Bij lovegames niet hoor, het klonk voor jou alleen zo omdat ik je aan de telefoon had. maar ons gesprek toen was al niet meer op zender.
Had 'm na egypte inderdaad wel af mogen kappen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja egypte.. maar de rest hoef ik niet te horen
Ja jong, heb 'm net gedraaid!quote:
ik ben wel vaker slimquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Had 'm na egypte inderdaad wel af mogen kappen.
Echt niet, kut!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ja jong, heb 'm net gedraaid!
waarom zit jij niet in de chat?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Echt niet, kut!
MSP - Your children will be next
Verdomme, ik kan niet slapen, en ik luister dat nummer van Daniel Lohues.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moar binn'nkort Coev'n
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Verdomme, ik kan niet slapen, en ik luister dat nummer van Daniel Lohues.
Vet goed nummer!
Ik heb boven Zwolle gewoond, ik versta plat welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
versta je er wel wat van
kende je hem nog niet dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb boven Zwolle gewoond, ik versta plat wel
Nee, het was nog Overijssel waar ik woonde, en Drenthe was natuurlijk not donequote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kende je hem nog niet dan?
Knetterkrankjorum komt uit Dalerpeel (Drenthe).quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb boven Zwolle gewoond, ik versta plat wel
Gast, beter Utreg.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, het was nog Overijssel waar ik woonde, en Drenthe was natuurlijk not done![]()
Nu weet ik wel beter
hahaha die haat is er nu al minder hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, het was nog Overijssel waar ik woonde, en Drenthe was natuurlijk not done![]()
Nu weet ik wel beter
ben er niet geboren en getogen hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Knetterkrankjorum komt uit Dalerpeel (Drenthe).
Draai ff Daniel Lohues - Hier kom ik wegquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mochten jullie genoeg krijgen voor deze bazenmuziek hoor ik het graag trouwens!
SHAGGY zokunen heeft het al eeuwen geleden aangevraagd verdorie!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mochten jullie genoeg krijgen voor deze bazenmuziek hoor ik het graag trouwens!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Draai ff Daniel Lohues - Hier kom ik weg
Coevorden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben er niet geboren en getogen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |