Ooh Danny de Munk, die mag ook wel gedraaidquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar ik voel me zo verdomd alleen
heb ik al gedaan.. maar is iets met server en weet ik veel gedoe... van een kameraad van me wat hier staat.. daardoor kan ik niet skaipen..quote:
het is dan ook bijna 2uur. En skype met onbekende is eng! :pquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar ik voel me zo verdomd alleen
Hahhaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:53 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ooh Danny de Munk, die mag ook wel gedraaid
Oh, kut zegquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb ik al gedaan.. maar is iets met server en weet ik veel gedoe... van een kameraad van me wat hier staat.. daardoor kan ik niet skaipen..
maar in maart ga ik weer thuis wonen.. en dan kan ik skaipen
het hoeft niet toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:55 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb geen skaip. Je mag me aanraken.
Nee, want je sig slaat op mij. Of niet dan?quote:
niet alleen op jou... denk nou niet dat mijn sig puur alleen op jou zou slaan.. zo belangrijk ben je nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, want je sig slaat op mij. Of niet dan?
Niet alleen op mij, maar ik ben een van die mensen die je niet meer aardig vind. Of niet dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet alleen op jou... denk nou niet dat mijn sig puur alleen op jou zou slaan.. zo belangrijk ben je niet
ik vind jou al een poosje niet zo lievvv eigenlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Niet alleen op mij, maar ik ben een van die mensen die je niet meer aardig vind. Of niet dan?
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS~!!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind jou al een poosje niet zo lievvv eigenlijkmaar jij mij ook niet dus dat scheelt
Ik moet eigenlijk ook slapenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:58 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik wil eigenlijk naar bed straks, maar heb nog geen zin
Waarom hebben jullie "ruzie" dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS~!!!!
*boks*quote:
Hoe oud is ze eigenlijk ?quote:
whahaha lol... nu lees ik mee hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
alleen ik vind haar wel aardig hoor :p
KNETTER IS BIJNA 25 JAAR!quote:
oh je mag best weten dat ik je aardig vind hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whahaha lol... nu lees ik mee he
NL elftal op tv in Egyptequote:Duizenden demonstranten zijn volgens verschillende bronnen, waaronder CNN en Al Jazeera, bij een presidentieel paleis en bij het gebouw van de staatstelevisie. De sfeer zou rustig zijn en de demonstranten zijn van plan daar te overnachten. Voor vrijdagmiddag zetten de pro-democratie-demonstranten in op twintig miljoen mensen voor een mars die dan gepland is. Het leger heeft via sms aangekondigd na hun overleg, wat nog gaande zou zijn, een verklaring te doen uitgaan. Suleiman had in zijn speech van eerder deze avond de bevolking ook nog opgeroepen de staats-tv te volgen en niet de 'satellietzenders omdat die alleen maar chaos willen'.
De staatstelevisie heeft na de speech van Suleiman enkel beelden uitgezonden van lege straten in Caïro, het Nederlands elftal en een ijshockeywedstrijd.
Hoe oud ben je zelf dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:01 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga alleen voor meiden onder de 20.
Nederland heerscht!quote:
22quote:
Hhahaquote:
Boven de 11, onder de 20.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hhaha
Maar onder de 20, ga je dan ook nog voor 15 en 16? Want dat is toch wel eng.
Juistem.quote:
Boven de 11 Ragboer bepaalt.quote:
Vies is dat gewoon.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:05 schreef Ragboer het volgende:
Mijn buurmeisje van 13 heeft een vriend van 18
Ik ben bijna 24quote:
quote:A = 0,5B + 7
A is de minimale leeftijd van de jongste partner, B is de maximale leeftijd van de oudste partner. Dit zuig ik niet uit m'n duim, deze formule komt op vrij veel sites terug. Voor jonge mensen (als er een persoon van 18 of jonger betrokken is) wordt er wel eens A = 0,5B + 5 gebruikt.
Voorbeeldje van de 2e formule: de oudste partner is 22, dus de jongste partner mag minimaal 22/2 + 5 = 16. Als de oudste partner 18 is, dan kan de jongste partner 18/2 + 5 = 14 zijn.
Opzich vind ik het nog best wel kloppen ook.. Een gozer van 18 die een vriendin heeft van 13 vind ik al redelijk pedo, 14 vind ik dan een twijfelleeftijd. Maar de leeftijd van de jongste partner is eigenlijk het belangrijkst.. Iemand van 13 zie ik nog wel bij iemand van 16, iemand van 14 bij iemand van 18, iemand van 15 bij iemand van 20, iemand van 16 bij iemand van 22, iemand van 17 bij iemand van 25 en iemand van 18 maakt me al veel minder uit (30-40 ergens maximaal).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |