Ooh Danny de Munk, die mag ook wel gedraaidquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar ik voel me zo verdomd alleen
heb ik al gedaan.. maar is iets met server en weet ik veel gedoe... van een kameraad van me wat hier staat.. daardoor kan ik niet skaipen..quote:
het is dan ook bijna 2uur. En skype met onbekende is eng! :pquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar ik voel me zo verdomd alleen
Hahhaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:53 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ooh Danny de Munk, die mag ook wel gedraaid
Oh, kut zegquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb ik al gedaan.. maar is iets met server en weet ik veel gedoe... van een kameraad van me wat hier staat.. daardoor kan ik niet skaipen..
maar in maart ga ik weer thuis wonen.. en dan kan ik skaipen
het hoeft niet toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:55 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb geen skaip. Je mag me aanraken.
Nee, want je sig slaat op mij. Of niet dan?quote:
niet alleen op jou... denk nou niet dat mijn sig puur alleen op jou zou slaan.. zo belangrijk ben je nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, want je sig slaat op mij. Of niet dan?
Niet alleen op mij, maar ik ben een van die mensen die je niet meer aardig vind. Of niet dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet alleen op jou... denk nou niet dat mijn sig puur alleen op jou zou slaan.. zo belangrijk ben je niet
ik vind jou al een poosje niet zo lievvv eigenlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Niet alleen op mij, maar ik ben een van die mensen die je niet meer aardig vind. Of niet dan?
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS~!!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind jou al een poosje niet zo lievvv eigenlijkmaar jij mij ook niet dus dat scheelt
Ik moet eigenlijk ook slapenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:58 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik wil eigenlijk naar bed straks, maar heb nog geen zin
Waarom hebben jullie "ruzie" dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS~!!!!
*boks*quote:
Hoe oud is ze eigenlijk ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |