een sex uurtjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:37 schreef Zokunen het volgende:
Ik zie dat er voor morgen nog een best groot gat is op het rooster, wil dan wel een uurtje trance doen en een uurtje verzoekjes ofzo.
Gezellig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft er vroeger ook gewoond.
Je quote staat verkeerd maar zo is goed.quote:
Jaja, gelukkig issie verhuisd, anders had ik m nooit ontmoetquote:
Zeg nooit nooit! Ofzo ietsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaja, gelukkig issie verhuisd, anders had ik m nooit ontmoet
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:39 schreef mash_ het volgende:
Zo dat is ook weer afgelopen. Nu echt slapen.
He naar die zou ik al voor je draaien! Je moest me alleen nog een lijstje met platen toezenden!quote:
trustenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:39 schreef mash_ het volgende:
Zo dat is ook weer afgelopen. Nu echt slapen.
Ja, maar jij en seks is niet geloof waardig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
He naar die zou ik al voor je draaien! Je moest me alleen nog een lijstje met platen toezenden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik zei dat je die zelf op moest zoekenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
He naar die zou ik al voor je draaien! Je moest me alleen nog een lijstje met platen toezenden!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, maar jij en seks is niet geloof waardig.
hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, maar jij en seks is niet geloof waardig.
ik zou hem doen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hard ook
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
de 26e de meet mag je met mij mee!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zou hem doen hooren hard ook
touchpadquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:42 schreef Ragboer het volgende:
Knetter pak de muis en steek die in je doos. Nu.
Er moeten hier toch wel ergens topics zijn met muziek waar mensen seks op hebben? Misschien dat je dat kan gebruiken ?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:42 schreef Zokunen het volgende:
Hmm, dat sexuurtje zou kunnen, maar trance heb ik ook wel weer een keer zin.
Alleen weet ik niet zeker of ik daar genoeg muziek voor heb, als ik zoek op sex zit er bijvoorbeeld ook Ron Sexsmith en Justin timberlake tussen (future/sex/lovesounds).
ik weet niet of ik wel durf te komenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
de 26e de meet mag je met mij mee!
Ik heb hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik weet niet of ik wel durf te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |