quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij heeft nog meer functies voor zijn aansteker ontdekt.
quote:
die wil ik niet weten denk ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoeft zich de komende jaren niet meer te ontharen beneden. Maargoed, die 3 losse haren die er waarschijnlijk zaten maakte toch al niet veel indrukquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn stoort hij mij ook wel een beetjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:09 schreef Oceanview het volgende:
Koelkast kan dat intro van 6 seconde niet weg als je radio start?
Dat kan wel maar doe ik niet. Dat is meteen de buffer namelijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:09 schreef Oceanview het volgende:
Koelkast kan dat intro van 6 seconde niet weg als je radio start?
Ow want het is reteirritantquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat kan wel maar doe ik niet. Dat is meteen de buffer namelijk.
Ik hoor hem maar 1x per dag. Ik luister de hele dag doorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn stoort hij mij ook wel een beetje
Decent spelers bufferen uitzichzelf al. Het shoutcastprotocol is redelijk voorzienened daarin.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat kan wel maar doe ik niet. Dat is meteen de buffer namelijk.
Sterkte met je natuurkundequote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:10 schreef Oceanview het volgende:
Nja kben dood op morgen gewoon school, i'm out![]()
![]()
Dan krijgen we weer van die "buffer" zeikerds.quote:
iTunes stopt meestal zelf na 3x minutenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hoor hem maar 1x per dag. Ik luister de hele dag door
slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:10 schreef Oceanview het volgende:
Nja kben dood op morgen gewoon school, i'm out![]()
![]()
Ja klopt, nja kben niet zo goed in dingen makenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan krijgen we weer van die "buffer" zeikerds.
Maak een nieuwe en ik zet die neer, tot we die zat zijn.
Helaas werken onze luisteraars veelal met kutspelersquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Decent spelers bufferen uitzichzelf al. Het shoutcastprotocol is redelijk voorzienened daarin.
oeh ik kom in de uitzendingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekkerveel plezier in dromenland
Nou nog aan het skypequote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:15 schreef 92Merel het volgende:
'Utrecht denk ik'
Dat weet ie![]()
En dat is de foute skype
Ja zoietsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:15 schreef 92Merel het volgende:
'Utrecht denk ik'
Dat weet ie![]()
En dat is de foute skype
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |