quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij heeft nog meer functies voor zijn aansteker ontdekt.
quote:
die wil ik niet weten denk ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoeft zich de komende jaren niet meer te ontharen beneden. Maargoed, die 3 losse haren die er waarschijnlijk zaten maakte toch al niet veel indrukquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn stoort hij mij ook wel een beetjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:09 schreef Oceanview het volgende:
Koelkast kan dat intro van 6 seconde niet weg als je radio start?
Dat kan wel maar doe ik niet. Dat is meteen de buffer namelijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:09 schreef Oceanview het volgende:
Koelkast kan dat intro van 6 seconde niet weg als je radio start?
Ow want het is reteirritantquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat kan wel maar doe ik niet. Dat is meteen de buffer namelijk.
Ik hoor hem maar 1x per dag. Ik luister de hele dag doorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn stoort hij mij ook wel een beetje
Decent spelers bufferen uitzichzelf al. Het shoutcastprotocol is redelijk voorzienened daarin.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat kan wel maar doe ik niet. Dat is meteen de buffer namelijk.
Sterkte met je natuurkundequote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:10 schreef Oceanview het volgende:
Nja kben dood op morgen gewoon school, i'm out![]()
![]()
Dan krijgen we weer van die "buffer" zeikerds.quote:
iTunes stopt meestal zelf na 3x minutenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hoor hem maar 1x per dag. Ik luister de hele dag door
slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:10 schreef Oceanview het volgende:
Nja kben dood op morgen gewoon school, i'm out![]()
![]()
Ja klopt, nja kben niet zo goed in dingen makenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan krijgen we weer van die "buffer" zeikerds.
Maak een nieuwe en ik zet die neer, tot we die zat zijn.
Helaas werken onze luisteraars veelal met kutspelersquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Decent spelers bufferen uitzichzelf al. Het shoutcastprotocol is redelijk voorzienened daarin.
oeh ik kom in de uitzendingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekkerveel plezier in dromenland
Nou nog aan het skypequote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:15 schreef 92Merel het volgende:
'Utrecht denk ik'
Dat weet ie![]()
En dat is de foute skype
Ja zoietsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:15 schreef 92Merel het volgende:
'Utrecht denk ik'
Dat weet ie![]()
En dat is de foute skype
Alleen mic werkt niet bij mij in VDJquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:16 schreef djkoelkast het volgende:
Webhak je faalt
Haar nick is 92Merel en niet andersom
en Huppel geilt op Amsterdammers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:19 schreef Ragboer het volgende:
Huwelijk is overrated. Liefde kan je ook krijgen op het Zandpad.
Kom, we gaan slapen, dan stop ik je lekker in.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik begin een normaal ritme te krijgen denk ik
hmm verleidelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kom, we gaan slapen, dan stop ik je lekker in.
Met hem neuken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
webhawk.. hoe kan ik je bedanken voor dezen heerlijke muzak![]()
![]()
Kwartier lang gekletsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
webhawk.. hoe kan ik je bedanken voor dezen heerlijke muzak![]()
![]()
Ik zie inderdaad mogelijkhedenquote:
goeien keuze !!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:26 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga even roken maar zou je daarna mischien nog ruimte hebben voor Shaggy - Boombastic?
Stiekem zou je liever met mij willen skypen dan met Oceanview...quote:
Ssst je verstoort onze nachtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Stiekem zou je liever met mij willen skypen dan met Oceanview...
Maar dat kan nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Stiekem zou je liever met mij willen skypen dan met Oceanview...
Nu wordt je uitgehuwelijkt aan Oceanview...Of je daar blij mee bent...quote:
jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nu wordt je uitgehuwelijkt aan Oceanview...Of je daar blij mee bent...
Maar ik kom uit Utreg. Vind je zo een Amsterdammer nou echt leuker?quote:
Je sig is nog steeds kapot. Dat is een schande want het was een hele mooie quote.quote:
Stiekem ben ik verliefd op een rotterdammerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar ik kom uit Utreg. Vind je zo een Amsterdammer nou echt leuker?![]()
![]()
Maar dan moet je eerst scheiden van Oceanview/quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Stiekem ben ik verliefd op een rotterdammer
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar dan moet je eerst scheiden van Oceanview/
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Stiekem ben ik verliefd op een rotterdammer
Zo beter?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar dan moet je eerst scheiden van Oceanview/
Forum Opties | |