fapfapfapquote:
Hij moet wel een heel klein piemeltje hebben, als zo'n klein blaadje het kan camouflerenquote:
Dan loop ik maar even meequote:
Mono, je leeft. Zit je aan de blauwe mitsu?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat klink jij verdomd aantrekkelijk![]()
En dat met mijn raspstem, omdat halve keelontstekingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat klink jij verdomd aantrekkelijk![]()
Ik was in slaap gevallen voor de TVquote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mono, je leeft. Zit je aan de blauwe mitsu?
baos!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen voor de TV
Trusten!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb geen peuken meer liggen, dus ik ga maar weer een tukkie doen.
gr gr
Omdat je dat zei.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hoe weet jij dat ik luister?
nee hij staat ook verkeerd op de metertjes van de computer die alles uitzend hierquote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:25 schreef Boterhamzakje het volgende:
Misschien heb ik mijn koptelefoon ook wel verkeerd om op hoor
Ah oke. Want voor mij maakt het ook geen verschil hoe ik mijn koptelefoon opzet natuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
nee hij staat ook verkeerd op de metertjes van de computer die alles uitzend hier
Ik ga naast je liggen.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:33 schreef remlof het volgende:
[..]
"Get Adobe Flash Player"?
Fuck off, ik wil een url van een stream.
Dat is WebHawkquote:
die doet hij welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow
Hoi Webhawk, doe je verzoekjes?
Hoiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow
Hoi Webhawk, doe je verzoekjes?
Hedde ge geen telefoonnummer, kut!?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hoi
Ligt eraan wat en of je het via Skype aan wil vragen.
nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:44 schreef Zokunen het volgende:
To sleep or not to sleep, thats is the question
Jij woont in Gasselte.quote:
Zo ver was ik alquote:
Welk dorp dan?quote:
nu nog in dalerpeelquote:
Ik heb je dorp gevonden. Waar wil je dan heen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu nog in dalerpeeldat is echt een klein schijtdorp
ik ga in maart weer thuis wonen hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb je dorp gevonden. Waar wil je dan heen?
Bij Love Games ookquote:
Bij lovegames niet hoor, het klonk voor jou alleen zo omdat ik je aan de telefoon had. maar ons gesprek toen was al niet meer op zender.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij Love Games ook
Ik vind dat ik nu een plaat kan aanvragen
"Manic Street Preachers - If You Tolerate This Your Children Will Be Next"
Echt welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
he bha het nieuws wh.. dat hoeft om 3 uur echt niet hoor
ja egypte.. maar de rest hoef ik niet te horenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Echt wel
Zeker nu, history in the making in Egypte.
Owquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Bij lovegames niet hoor, het klonk voor jou alleen zo omdat ik je aan de telefoon had. maar ons gesprek toen was al niet meer op zender.
Had 'm na egypte inderdaad wel af mogen kappen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja egypte.. maar de rest hoef ik niet te horen
Ja jong, heb 'm net gedraaid!quote:
ik ben wel vaker slimquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Had 'm na egypte inderdaad wel af mogen kappen.
Echt niet, kut!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ja jong, heb 'm net gedraaid!
waarom zit jij niet in de chat?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Echt niet, kut!
MSP - Your children will be next
Verdomme, ik kan niet slapen, en ik luister dat nummer van Daniel Lohues.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moar binn'nkort Coev'n
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Verdomme, ik kan niet slapen, en ik luister dat nummer van Daniel Lohues.
Vet goed nummer!
Ik heb boven Zwolle gewoond, ik versta plat welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
versta je er wel wat van
kende je hem nog niet dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb boven Zwolle gewoond, ik versta plat wel
Nee, het was nog Overijssel waar ik woonde, en Drenthe was natuurlijk not donequote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kende je hem nog niet dan?
Knetterkrankjorum komt uit Dalerpeel (Drenthe).quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb boven Zwolle gewoond, ik versta plat wel
Gast, beter Utreg.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, het was nog Overijssel waar ik woonde, en Drenthe was natuurlijk not done![]()
Nu weet ik wel beter
hahaha die haat is er nu al minder hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, het was nog Overijssel waar ik woonde, en Drenthe was natuurlijk not done![]()
Nu weet ik wel beter
ben er niet geboren en getogen hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Knetterkrankjorum komt uit Dalerpeel (Drenthe).
Draai ff Daniel Lohues - Hier kom ik wegquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mochten jullie genoeg krijgen voor deze bazenmuziek hoor ik het graag trouwens!
SHAGGY zokunen heeft het al eeuwen geleden aangevraagd verdorie!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mochten jullie genoeg krijgen voor deze bazenmuziek hoor ik het graag trouwens!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Draai ff Daniel Lohues - Hier kom ik weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |