quote:
Goed, ik voel mij aardig aangesproken door het stukje van Rave (en laten we light ook niet vergeten) die duidelijk zijn eigen sc terug wilt om alleen maar over onderwerpen te kunnen praten die defensie gerelateerd zijn.
Daarbij snap ik echter wel dat er een tijd is geweest tussen Lotuss en ER dat er dingen in de sc werden neer gepleurd waar ik ook mijn bedenkingen bij heb, maar wat zij zelf moeten weten en ik gemakkelijk over heen lees. Fuck, je kunt er toch gewoon over heen lezen?

. En.. niet te vergeten hoe lang is dat inmiddels geleden?
Je krijgt na een tijdje wanneer mensen continu avonden hier op de sc zitten een groepje die elkaar wat beter kent. Ik hoef de namen denk ik niet te noemen, want we weten allen wie dat zijn.
Stuk voor stuk zijn we allemaal wel gerelateerd aan defensie, of aan defensie geweest.
Dat niet al onze levens er continu aan gewijd zijn om maar ieder moment van de dag aan defensie te denken (of er mee bezig te zijn), praten we gelukkig ook nog over drank, stappen en wanneer de kalfjes bij de koetjes geboren worden.
Oke.. uuhm over Lotuss als mod. Ik heb daar geloof ik eerder in dit topic ook al wat over gezegd. Ze doet het prima, en daarbij denk ik dat zij (het zelfde als wat ach ja zegt) ontzettend veel door de vingers heeft gezien.
Laat ik zo zeggen dat er voor een jaar terug veel strenger door de mods überhaupt werd gewist en gebanned en ik kan daar (helaas

) zelf over meepraten.
Dus wijs in dat opzicht niet met de vinger (allemaal) naar Lotuss, maar ook naar spec, puma en owja.. bob-b!
Het topic van ER zou over genomen moeten worden door een andere mod, Lotuss staat te dicht bij ER wat een heel mooi iets is, maar niet in een topic zoals dat.
ER heeft hem geopend, wil die ergens commentaar op geven of dat er iets gewist moet worden, een andere mod raadplegen kan net zo goed alleen zul je even wat langer moeten wachten. So be it.
Uuhm.. was ik al klaar? NEE!

Rave en light en de andere die samen kontje zweren. Als je hier je def verhaal niet kwijt kunt, je stoort aan de zogezegde nukubu en andere onzin praat.. wat doe je hier dan?! Het is en blijft een vrij forum en dat heb ik het over fok in het algemeen. Wil je iets anders, dan zoek je dat en ik weet dat er zeker genoeg te vinden is/zijn

.
Of, meld je aan als mod.. wie weet?
Naa.. dat was het wel zo.

.