abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 22 april 2011 @ 19:10:59 #101
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_95859867
lol

ok feedback!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 22 april 2011 @ 19:12:09 #102
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_95859902
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 19:10 schreef sp3c het volgende:
lol

ok feedback!
Excuzes moi. :)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_95860854
Rave heeft een goed punt.
  vrijdag 22 april 2011 @ 19:38:46 #104
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_95860958
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 18:56 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat klopt!

dan moet ik me ook niet aangesproken voelen eigenlijk :')
Ik heb je er dan ook opzettelijk uit gelaten.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_95946473
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 15:01 schreef Lotusss het volgende:
Hier maar verder mbt kritiek- en verbeterpunten qua moderatie. Ik sta ervoor open en vond vooral de post van Rave_NL heel verhelderend, vandaar dat ik hem hieronder even quote.

[..]

Het is kort door de bocht, maar als mensen hetzelfde gevoel hebben en daar ook constructieve oplossingen voor willen aandragen, dan sta ik daarvoor open.
Kort door de bocht? Hij zegt gewoon 100% waar het op staat en wat er is gebeurd met def. Als het zo verhelderend is, wat denk je dan nu te doen met deze kennis?
  maandag 25 april 2011 @ 12:40:52 #106
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_95951609
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 08:48 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Kort door de bocht? Hij zegt gewoon 100% waar het op staat en wat er is gebeurd met def. Als het zo verhelderend is, wat denk je dan nu te doen met deze kennis?
Ik zal mijn Persoonlijk Ontwikkelings Plan, mijn SWOT-analyse en mijn reflectieverslag morgen in drievoud bij je afgeven.

:')
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_95969863
En deze reactie is doeltreffend?
Of kan ie gemarkeerd worden als spam?
  maandag 25 april 2011 @ 21:36:05 #108
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_95970932
Dus.. als ik het even begrijp, moeten alle burgers oprotten uit het hele def subforum? Met name uit de sc?
Er was eens....
  maandag 25 april 2011 @ 21:56:13 #109
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_95971962
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:15 schreef Vinz0r het volgende:
En deze reactie is doeltreffend?
Of kan ie gemarkeerd worden als spam?
Ah, u snapt geen sarcasme. Om maar direct te zijn:

(Sub) fora zijn onderhevig aan wisseling van sfeer door het verdwijnen van oude en bijkomen van nieuwe users.

Ook het aanstellen van een nieuwe Mod geeft veranderingen.

Als het je niet bevalt, dan staat het je vrij om op te bokken. :*
... and I feel fine.
  maandag 25 april 2011 @ 22:06:01 #110
211797 Esses
Splendide mendax
pi_95972585
Not personal, maar na zo'n opmerking is het beter om dit topic te sluiten en op te doeken.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  maandag 25 april 2011 @ 22:16:51 #111
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_95973129
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 22:06 schreef Esses het volgende:
Not personal, maar na zo'n opmerking is het beter om dit topic te sluiten en op te doeken.
Feedback kan ook tal van andere dingen inluiden.

Ik hou van DEF, en over elke moderator valt wel te zeiken. Als Modje kan ik niet iedereen te vriend houden. Jammer dan.
... and I feel fine.
pi_95980016
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:36 schreef Maitje het volgende:
Dus.. als ik het even begrijp, moeten alle burgers oprotten uit het hele def subforum? Met name uit de sc?
Dat is niet eens een beetje het punt :').

quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 22:06 schreef Esses het volgende:
+1

Allicht is een subforum continu aan het veranderen en zal het aanstellen van een nieuwe mod ook van invloed zijn. Het is wel heel jammer dat wanneer users aangeven dat er iets niet helemaal lekker lijkt te lopen, de reactie is: "Ok, maar je mag oprotten".

Naja, de boodschap is in ieder geval duidelijk :W .
pi_95980404
Gaat weer als vanouds hier.

Als je er als mod niet in slaagt enigszins objectief tegen zaken die spelen aan te kijken kun je maar beter stoppen.
  dinsdag 26 april 2011 @ 01:13:38 #114
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_95980870
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 00:55 schreef Sloggi het volgende:
Gaat weer als vanouds hier.

Als je er als mod niet in slaagt enigszins objectief tegen zaken die spelen aan te kijken kun je maar beter stoppen.
Wel grappig... iedereen vindt dat ik nog redelijk objectief heb gehandeld (incl. mijn collega-mod en de FA's) maar de standaard azijnpissers hier vinden van niet.

Post dan lekker niet in de slowchat, en als je vindt dat ik in de andere topics teveel aanwezig ben, dan post je daar lekker ook niet. Fok! is helaas geen democratie.

Ik begon met het iedereen naar de zin te maken. Maar naïef als ik was, is dat gewoon niet mogelijk. En dan behoren sommigen tot de mensen die mij niet leuk/aardig/capabel vinden. Als je echt klachten hebt, dan moet je maar een PM sturen aan de FA's.

Zo niet, dan ben je van harte welkom om hier te blijven posten! Ik blijf elk topic met respect behandelen en elke user ook trouwens. Hoewel dat voor sommige die-hards moeilijk te geloven is, probeer ik echt zo onafhankelijk en zo goed mogelijk te modden hier.

Dit is het laatste wat ik erover wil zeggen. Bij klachten: zie mijn vorige post!
... and I feel fine.
  dinsdag 26 april 2011 @ 01:21:48 #115
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_95981043
Wacht, dit is zelfs mij een brug te ver. Ik heb eea terug gelezen en ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat dit gewoon pure vuilspuierij is richting bepaalde personen. Ik ben van mening dat Lotusss eea nog behoorlijk fideel heeft aangepakt als mod zijnde. En Rave, voordat je begint te piepen ik ben echt niet van de "ER adoratie" clan, ik draai al wat langer mee. Maar als ik eea teruglees denk ik dat Lotusss het best netjes heeft gedaan in het voordeel van de actief dienende militairen. Want ik kan je beloven dat als bepaalde figuren zo'n post gedaan zouden hebben in NWS of POL ze nog sneller gebanned zouden zijn als wat hier het geval was.

Ik ben van mening dat de moderatie hier best wel soepel is, kom nou alsjeblieft niet aan met termen als monddood maken etc. Dat is hier in mijn ogen absoluut niet aan de orde.
pi_95983094
Wellicht is het een idee om een alternatief slowchat topic te maken met bepaalde regels, zodat mensen zich weer welkom voelen om erin te posten en zodat zoetsappig vollastkoppel voorkomen kan worden zodat mensen zich niet meer kapot hoeven te ergeren aan sommige figuren hier.
pi_95983101
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 07:32 schreef Lightning_NL het volgende:
Wellicht is het een idee om een alternatief slowchat topic te maken met bepaalde regels, zodat mensen zich weer welkom voelen om erin te posten en zodat zoetsappig bullshitgelul voorkomen kan worden zodat mensen zich niet meer kapot hoeven te ergeren aan sommige figuren hier.
  dinsdag 26 april 2011 @ 07:54:34 #118
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_95983293
Een [DEF]SC en een [DEF]R&P., 14.gif
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_95983625
Goed idee!
  dinsdag 26 april 2011 @ 08:28:05 #120
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_95983687
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 07:32 schreef Lightning_NL het volgende:
Wellicht is het een idee om een alternatief slowchat topic te maken met bepaalde regels, zodat mensen zich weer welkom voelen om erin te posten en zodat zoetsappig vollastkoppel voorkomen kan worden zodat mensen zich niet meer kapot hoeven te ergeren aan sommige figuren hier.
Voel jij je niet welkom dan? Ik weet dat jij er een handje van hebt om de boel op de spits te drijven, of dat nou komt dat jij sneller typt dan denkt of dat je het bewust doet weet ik niet. Wat ik wel weet is dat het hele "zoetsappige vollastkoppel" ( _O- de koffie zat nog net niet op mijn beeldscherm.) al een hele tijd een heel stuk minder is, ik persoonlijk lees vrij makkelijk over dat soort berichten heen, het zal me werkelijkwaar jeuken wanneer en hoe ze het doen, als ze het willen delen prima, wat dat betreft scroll ik net zo hard door Fok heen als door de hits van Google.
pi_95984117
Het toeval wil dat dat 'vollastkoppel' door de autocorrectie op mijn telefoon neergezet is. Het was heus waar niet mijn intentie en ik zag het pas nadat ik had gepost.
  dinsdag 26 april 2011 @ 09:16:47 #122
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_95984462
bla bla bla :')

Dat jullie effe allemaal een dikke krijgen :)
pi_95986434
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 01:13 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Wel grappig... iedereen vindt dat ik nog redelijk objectief heb gehandeld (incl. mijn collega-mod en de FA's) maar de standaard azijnpissers hier vinden van niet.

Post dan lekker niet in de slowchat, en als je vindt dat ik in de andere topics teveel aanwezig ben, dan post je daar lekker ook niet. Fok! is helaas geen democratie.
Wat er in de SC gebeurt kan me weinig schelen. Het is niet voor niets SC. Wat ik vreemd vond in ER's topic was dat je als zijn vriendin namens ER sprak en daarnaast nog eens het topic modde. Dan krijg je op zijn minst de schijn tegen dat je tegenstrijdige belangen hebt.

Overigens doelde ik met mijn post niet specifiek op dat gedoe van afgelopen week, zo goed heb ik het niet gevolgd. Het ging meer over de moderatie in het algemeen.
  dinsdag 26 april 2011 @ 15:11:53 #124
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_95996133
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 00:42 schreef EllaN het volgende:

[..]

Dat is niet eens een beetje het punt :').

Goed, ik voel mij aardig aangesproken door het stukje van Rave (en laten we light ook niet vergeten) die duidelijk zijn eigen sc terug wilt om alleen maar over onderwerpen te kunnen praten die defensie gerelateerd zijn.

Daarbij snap ik echter wel dat er een tijd is geweest tussen Lotuss en ER dat er dingen in de sc werden neer gepleurd waar ik ook mijn bedenkingen bij heb, maar wat zij zelf moeten weten en ik gemakkelijk over heen lees. Fuck, je kunt er toch gewoon over heen lezen? :'). En.. niet te vergeten hoe lang is dat inmiddels geleden?

Je krijgt na een tijdje wanneer mensen continu avonden hier op de sc zitten een groepje die elkaar wat beter kent. Ik hoef de namen denk ik niet te noemen, want we weten allen wie dat zijn.

Stuk voor stuk zijn we allemaal wel gerelateerd aan defensie, of aan defensie geweest.
Dat niet al onze levens er continu aan gewijd zijn om maar ieder moment van de dag aan defensie te denken (of er mee bezig te zijn), praten we gelukkig ook nog over drank, stappen en wanneer de kalfjes bij de koetjes geboren worden.

Oke.. uuhm over Lotuss als mod. Ik heb daar geloof ik eerder in dit topic ook al wat over gezegd. Ze doet het prima, en daarbij denk ik dat zij (het zelfde als wat ach ja zegt) ontzettend veel door de vingers heeft gezien.
Laat ik zo zeggen dat er voor een jaar terug veel strenger door de mods überhaupt werd gewist en gebanned en ik kan daar (helaas ;() zelf over meepraten.
Dus wijs in dat opzicht niet met de vinger (allemaal) naar Lotuss, maar ook naar spec, puma en owja.. bob-b!

Het topic van ER zou over genomen moeten worden door een andere mod, Lotuss staat te dicht bij ER wat een heel mooi iets is, maar niet in een topic zoals dat.
ER heeft hem geopend, wil die ergens commentaar op geven of dat er iets gewist moet worden, een andere mod raadplegen kan net zo goed alleen zul je even wat langer moeten wachten. So be it.

Uuhm.. was ik al klaar? NEE! :')

Rave en light en de andere die samen kontje zweren. Als je hier je def verhaal niet kwijt kunt, je stoort aan de zogezegde nukubu en andere onzin praat.. wat doe je hier dan?! Het is en blijft een vrij forum en dat heb ik het over fok in het algemeen. Wil je iets anders, dan zoek je dat en ik weet dat er zeker genoeg te vinden is/zijn ;).

Of, meld je aan als mod.. wie weet?

Naa.. dat was het wel zo. :).
Er was eens....
pi_95996763
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 01:13 schreef Lotusss het volgende:
je pm doet het niet,vanwaar?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')