Dat maakt alles uit. Bastard edit mijn berichten om zijn gestuur weg te poetsen en dringt erop aan deze discussie te verlaten.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het maakt geen fuck uit of het in de regels staat of niet.
Aan mij de keuze. Dan ga ik door aangezien ik een keurige vraag heb gesteld aan de begin poster.quote:Jij verziekt deze interessante discussie.
Dus dan heb je 2 keuzes:
Of je stopt vrijwillig met posten hier.
Of ik help je daarbij.
Aan jou de keuze.
De eerste vraag was netjes, dat klopt.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:57 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Aan mij de keuze. Dan ga ik door aangezien ik een keurige vraag heb gesteld aan de begin poster.
Zonder enige tendens om de zaak te verzieken. Hoe hij daarop reageerde kun je zelf lezen.
Serieus. Ik leg het je uit in een PM, ik schop een ander discussie topic voor je, geef je de optie deze discussie te voeren in FB topic maar je blijft er moedwillig in hangen nu.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:05 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Als je mijn reacties leest op bastard en lavender ben ik benieuwd of je daar iets aan kunt ontdekken waarmee ik de discussie verziek. Let wel, ik reageer. Ik val ze niet zomaar uit het niets aan.
Dus leg even uit waar jij zo over valt.
Dit is flauw netsplitter. Vraag je netjes aan te geven waar het volgens jou mis gaat en dan edit je het. Vind je het erg dat ik maar concludeer dat je je woorden niet echt hard kunt maken?quote:
Je legt niets uit. Je lacht me uit met de mededeling dat ik toch verlies.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Serieus. Ik leg het je uit in een PM, ik schop een ander discussie topic voor je, geef je de optie deze discussie te voeren in FB topic maar je blijft er moedwillig in hangen nu.
Misschien dat we Maatregel kunnen behandelen om te testen of Reiki ondersteunend kan werken bij de ontwikkeling van zelfinzicht. Moeten we alleen ergens een "controlegroep" vandaan toverenquote:
Ik stel me direct beschikbaar en geef nadien een eerlijk rapport.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Misschien dat we Maatregel kunnen behandelen om te testen of Reiki ondersteunend kan werken bij de ontwikkeling van zelfinzicht. Moeten we alleen ergens een "controlegroep" vandaan toveren![]()
Nee word gevraagd om het topic gewoon ontopic te houden ipv welles/nietes reiki bestaat wel/niet. Zonde van de essentie van het topic lijkt mij. Dan is er daarnaast wel ruimte om die discusse te voeren hoor, we hebben er zelfs een deel 2 topic van Reiki - Goede dingen, slechte dingen (discussie) [Deel 2]quote:Op maandag 21 februari 2011 18:43 schreef MichielPH het volgende:
Als ik het goed begrijp, probeert vogeltjesdans met een slecht uitgevoerd onderzoek aan te tonen dat reiki effect heeft en als Maatregel naar een bron van een goed uitgevoerd onderzoek vraagt, wordt hij verzocht op te rotten?
Het doel van het topic is om te kijken of er verschil ontstaat tussen twee broodhelften waarvan de ene behandeld wordt met reiki en de andere niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:08 schreef MichielPH het volgende:
Wat is eigenlijk het doel van dit topic, als het toch om een geloofskwestie gaat?
Dat reiki 'iets' doetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:14 schreef MichielPH het volgende:
En als er verschil ontstaat, welke conclusies zouden dan getrokken kunnen worden?
En als er nou geen verschil ontstaat dan?quote:
Dan werkt reiki niet op broodquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:26 schreef MichielPH het volgende:
[..]
En als er nou geen verschil ontstaat dan?
Het lijkt me logisch dat het dan door de reiki komt. Waarom zou je dan naar een andere oorzaak gaan zoeken?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het verschil door 'reiki' komt en niet een andere oorzaak heeft?
Omdat er 2 verschillende helften zijn, de een wel behandeld en de ander niet. Waar wil je het anders in zoeken dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het verschil door 'reiki' komt en niet een andere oorzaak heeft?
Dat weet je niet, omdat het geen goede wetenschappelijke test is maar gewoon een leuk experimentje.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |