Ja, maar dat geloof jij toch niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:15 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Heb je het inmiddels aan kunnen tonen dan?
Leg eens uit dan. Of ga je alleen in discussie met mensen die aan je lippen hangen?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, maar dat geloof jij toch niet.
Persoonlijk voel ik mij ook niet geroepen om je het tegendeel te willen bewijzen. Ben gewoon benieuwd hoe de test verloopt.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:39 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Leg eens uit dan. Of ga je alleen in discussie met mensen die aan je lippen hangen?
Precies. Je zoekt de mensen op die met je mee gaan en schakelt met je moderator status de "vervelende" schakels uit. Dat heet sturen omdat je geen verweer hebt tegen kritiek. Legt ook gelijk bloot hoe zwak je staat.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Persoonlijk voel ik mij ook niet geroepen om je het tegendeel te willen bewijzen. Ben gewoon benieuwd hoe de test verloopt.
Omdat ik geen zin om je het tegendeel te gaan zitten bewijzen? Nee vind ik persoonlijk een beetje zonde van het topic van TS. Noem het maar zwak danquote:Op maandag 21 februari 2011 15:45 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Precies. Je zoekt de mensen op die met je mee gaan en schakelt met je moderator status de "vervelende" schakels uit. Dat heet sturen omdat je geen verweer hebt tegen kritiek. Legt ook gelijk bloot hoe zwak je staat.
Correct.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin om je het tegendeel te gaan zitten bewijzen?
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:55 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Correct.
Ik vermoed dan ook dat jij je ermee bemoeid om vogeltjesdans te beïnvloeden jouw mening over te nemen er niet op in te gaan. Dan heb je alsnog wat je wilt: geen terechte/onderbouwde kritiek waar je je niet tegen weet te weren.
Doe eens normaal. Dit is TRU, daar wordt over dit soort zaken gesproken en als jij daar niet in gelooft wens ik je verder prettige wedstrijd. Maar laat uitspraken als "bewijs het maar" achterwege, die discussies hebben we al gehad en daar komt toch niets uit. Ik ga op een Opel forum toch ook niet lopen zeggen dat Opel kut is?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:55 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Correct.
Ik vermoed dan ook dat jij je ermee bemoeid om vogeltjesdans te beïnvloeden jouw mening over te nemen er niet op in te gaan. Dan heb je alsnog wat je wilt: geen terechte/onderbouwde kritiek waar je je niet tegen weet te weren.
Als je dat kunt aantonen is daar niets mis mee natuurlijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ga op een Opel forum toch ook niet lopen zeggen dat Opel kut is?
Nee, want roepen dat iets kut is (zoals jij dingen over reiki roept) heeft niets te maken met iets aantonen.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:26 schreef Maatregel het volgende:
Als je dat kunt aantonen is daar niets mis mee natuurlijk.
Jarenlange ervaring bv. En heel concrete ervaringen, die ik hier omdat ze te persoonlijk zijn, niet ga beschrijven.quote:Maar wat is voor jou het bewijs dat het werkt dan?
Hier jongleert je frustratie. Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, want roepen dat iets kut is (zoals jij dingen over reiki roept) heeft niets te maken met iets aantonen.
Goed. Die liggen dus bij de mensen waar jij je sessie op uitvoert. Klopt?quote:Jarenlange ervaring bv. En heel concrete ervaringen, die ik hier omdat ze te persoonlijk zijn, niet ga beschrijven.
Het kwam er wel op neer. Letterlijk heb je het misschien niet gezegd, maar alles wat je zegt over reiki spreekt boekdelen.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:39 schreef Maatregel het volgende:
Hier jongleert je frustratie. Dat heb ik nooit gezegd.
En bij mezelf.quote:Goed. Die liggen dus bij de mensen waar jij je sessie op uitvoert. Klopt?
Ja en nee. Ik heb gewoon geen zin om straks weer onderuit geschoffeld te worden door popu types als michielos die meteen beginnen te zeiken over "wetenschappelijke aantoonbaarheid" zodra er een ervaring wordt verteld. Ik ga hier niet mijn hart op de tong leggen om daarna uitgelachen te worden door de meest onwetende en ontkennende types op dit forum. Daar pas ik voor.quote:Maar ik neem dan aan dat je wel globaal je ervaringen kunt vertellen zonder dat je daar persoonlijk in hoeft te worden.
Maar is het enkel de bedoeling dat het gaat zoals jij wil? Kun je niet accepteren dat mensen het niet geloven en met dezelfde passie het tegendeel uitspreken?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja en nee. Ik heb gewoon geen zin om straks weer onderuit geschoffeld te worden door popu types als michielos die meteen beginnen te zeiken over "wetenschappelijke aantoonbaarheid" zodra er een ervaring wordt verteld. Ik ga hier niet mijn hart op de tong leggen om daarna uitgelachen te worden door de meest onwetende en ontkennende types op dit forum. Daar pas ik voor.
Natuurlijk mag je vragen om bewijzen, net wat je zegt: het is een discussieforum.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:01 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Maar is het enkel de bedoeling dat het gaat zoals jij wil? Kun je niet accepteren dat mensen het niet geloven en met dezelfde passie het tegendeel uitspreken?
Wat is je bedoeling dan?
En waarom die mensen als ontkennende typetjes wegzetten? Los je het zo op? Wegzetten, afschuiven en deleten? Geef je daarmee niet aan dat je het ongelofelijk vanuit 1 perspectief bekijkt?
In dat geval is het zinloos om hier te posten. Forums zijn nu eenmaal discussieplatforms. Als je anders wilt moet je een sekte beginnen.
Stel dat ik ervan overtuigt ben dat vrouwen in de werksfeer de prestaties verbeteren van het bedrijfsleven en jij die mening niet deelt. Moeten we jou dan de mond snoeren?
Moment, je rant ook als een wilde van je af in een dergelijke discussie. De link ernaar kunnen we aanklikken in je onderschrift.
Raar, niet? Jij mag het wel, maar andersom kun je er niet goed tegen.
Ach. Kweek dan maar ruggengraat zou ik zeggenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je vragen om bewijzen, net wat je zegt: het is een discussieforum.
Maar ik kan me wel voorstellen dat Vogeltjesdans geen zin heeft om belachelijk gemaakt te worden. Dat is té vaak gebeurd en maakt mensen kopschuw om hun ervaringen nog te delen.
Ook dat helpt niet. Dan haalt hij wel de "vele anderen" aan die dan mogelijkerwijs aankomen met negativiteit. M.a.w. we moeten maar van alles aannemen.quote:Denk zelf dat je het meeste bereikt als je de vragen die je hebt op een vriendelijke toon stelt.
Mooi, mag je daar Reiki - Goede dingen, slechte dingen (discussie) [Deel 2] ruggegraat laten bouwen, houden we dit topic verschoond van zijdelingse discussies zodat we het over de test kunnen hebben.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:17 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Ach. Kweek dan maar ruggengraat zou ik zeggen
Ben je klaar met dat gejank?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:44 schreef Maatregel het volgende:
Je kunt blijven editten tot je een ons weegt bastard. Ik blijf dit posten.
Nogmaals dan maar (2):
"Er staat nergens in de regels dat ik weg moet blijven als ik niet in de discussie geloof"
Wie denk je wel niet dat je bent dat je je moderator status zo misbruikt zeg?
Oh, wat mij betreft ook. Het is wel duidelijk hoe hier gestuurd wordt.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ben je klaar met dat gejank?
Zo nee, dan heb je een ban te pakken.
Klaar nu.
Het maakt geen fuck uit of het in de regels staat of niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:50 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Oh, wat mij betreft ook. Het is wel duidelijk.
Wil bij deze dan wel weten van jou als admin of je weg moet blijven uit discussies enkel omdat je er niet in gelooft. Of dit in de regels staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |