O nee?quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat heb ik in dit topic dan ook nergens beweerd. Ik ben gekant tegen de ghetto-maatregel, maar ik onderken de problematiek.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
..... Jullie hebben jezelf wijsgemaakt dat onze land wordt geterroriseerd door miljoenen Tokkie's, terwijl het in werkelijkheid allemaal wel meevalt.
....
Ik vrees dat jouw beeld enigszins wordt vertroebeld door jouw verblijf in Afrika, Voorschrift.
Dat is niet genezen maar uitsnijden en/of laten afsterven. Maar laten we dat maar niet doen, dan krijgen we ruzie met de rest van de wereld.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar http://nl.wikipedia.org/wiki/Kanker#Medische_behandeling lees dit even. Genezing is wel degelijk mogelijk.
Ik vind dat hij in het tweede bericht wel gelijk heeft.quote:
De praktijk is anders.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De grap is dat dat zo ongeveer wel de bevindingen zijn van Herman Milikowski. Er is een onderscheid tussen primaire en secundaire onmaatschappelijkheid. Onaangepast gedrag valt onder de secundaire onmaatschappelijkheid, en is het gevolg van primaire onmaatschappelijkheid (d.w.z.: niet bestrijden van sociale / culturele achterstellingen, slechte leef- en woonomstandigheden, et cetera).
quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:16 schreef Ringo het volgende:
Ik zou die ettertjes omscholen tot PVV-raadslid.
Ik heb buren gehad die uit de sloppenwijken van Kaapstad kwamen, en het appartementencomplex was een van de beteren uit de stad. Denk je dat ze zich voorbeeldig gingen gedragen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zie dat juist terug in de praktijk.
Nogmaals, daarmee ontken ik niet dat de problematiek niet bestaat. Maar sommige FOK!kers doen net alsof Nederland een oorlogsgebied is met complete gebieden die onleefbaar zijn. Natuurlijk zijn er zat Tokkie-gezinnen en natuurlijk zijn er een hoop mensen die daar last van ondervinden. Maar we hoeven natuurlijk niet te overdrijven.quote:
Oh, die appartementen worden trouwens aangeboden door de regering, vaak aan "kennissen" als je snapt wat ik bedoel. Corruptie, moord, fraude en overlast.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb buren gehad die uit de sloppenwijken van Kaapstad kwamen, en het appartementencomplex was een van de beteren uit de stad. Denk je dat ze zich voorbeeldig gingen gedragen?
Hah, die bevindingen van die professor zeggen me niks, in de praktijk. Het ging zelfs zo ver dat er moorden gepleegd werden, en ik te maken kreeg met directe confrontatie met lijken en hun geur.
Heerlijk inderdaad, die sociale mix.
Die zijn juist gebaseerd op de praktijk. Hij is als onderzoeker betrokken geweest bij meerdere projecten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:17 schreef Voorschrift het volgende:
Hah, die bevindingen van die professor zeggen me niks, in de praktijk.
Tja, Afrika is Nederland niet. Ik heb vooralsnog meer vertrouwen in sociologen dan PVV-ers die hun onderbuikgevoel laten spreken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh, die appartementen worden trouwens aangeboden door de regering, vaak aan "kennissen" als je snapt wat ik bedoel. Corruptie, moord, fraude en overlast.
Mensen zijn intrinsiek overal gelijk, dat is een van de bevindingen die ik heb ondervonden na gewoond te hebben in meerdere continenten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Tja, Afrika is Nederland niet. Ik heb vooralsnog meer vertrouwen in sociologen dan PVV-ers die hun onderbuikgevoel laten spreken.
Begeleiding bieden. Ze niet zomaar dumpen natuurlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat ik me vooral afvraag met dit soort 'plannen': hoe voorkom je dat deze ghetto's geen hopen kansloze kinderen voort gaan brengen? Als je in zo'n kamp geboren wordt sta je al met 3-0 achter zeg maar
Maar Nederland is wel een rechtstaat met een van de laagste niveau's van corruptie ter wereld.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mensen zijn intrinsiek overal gelijk, dat is een van de bevindingen die ik heb ondervonden na gewoond te hebben in meerdere continenten.
Praktijk betekend in deze context natuurlijk 'wat is er in de media'.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die zijn juist gebaseerd op de praktijk. Hij is als onderzoeker betrokken geweest bij meerdere projecten.
Net zoals ze dat bij andere omheiningen doen. Alleen dat wat opgefokter. Ik zeg 220 op dat hek dr omheen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat ik me vooral afvraag met dit soort 'plannen': hoe voorkom je dat deze ghetto's geen hopen kansloze kinderen voort gaan brengen? Als je in zo'n kamp geboren wordt sta je al met 3-0 achter zeg maar
Blijkbaar niet, want ook hier zetten we asielzoekers en Roma's in (onbetaalbare) villa's.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:24 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Maar Nederland is wel een rechtstaat met een van de laagste niveau's van corruptie ter wereld.
Lijkt me dat dat wel uit maakt.
Ik zeg toch dat ik het niet hoopquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]nee JIJ hoopt van niet, ik weet heus wel hoe je opmerking bedoel was. Dat kun je niet maken om dat zo te zeggen
Jij wilt serieus kinderen electrocuteren?quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Net zoals ze dat bij andere omheiningen doen. Alleen dat wat opgefokter. Ik zeg 220 op dat hek dr omheen.
In enkele gevallen natuurlijk..quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want ook hier zetten we asielzoekers en Roma's in (onbetaalbare) villa's.
Natuurlijk enkele gevallen, of denk je dat in Afrika wel elk kansarme gezin in een villa wordt gezet?quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:26 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
In enkele gevallen natuurlijk..
In Nederland zijn er een aantal van dit soort projecten geweest, en die waren succesvol. Die zijn echter niet voortgezet, ivm het niet kunnen vinden van goede locaties. Nederland is nogal vol namelijk, en je komt dus altijd met bestemmingsplannen te zitten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:37 schreef Stokstaart het volgende:
Trouwens bestaat dat concept met die containers zoals het in de OP staat ook al jaren. Weet niet of en in hoeverre dat werkt maar zo krankzinnig en buitensporig is het hele idee op zich kennelijk niet.
Als ik voor mij persoonlijk zou moeten kiezen, zou ik ook zeggen NIMBY. Dat is egoistisch, true, maar dat is dan maar zo. Ik woon liever naast 'normale mensen' dan naast Aso's. Dat idee komt er toch niet natuurlijk, er worden niet mensen in ghetto's gestopt hier in Nederland denk ik, daar zijn teveel mensen op tegen, maar als iemand de vraag stelt van, wil je zo'n gezin naast je, of heb je liever dat ze aan de andere kant van de stad komen te wonen, allemaal bij elkaar, dan ga ik ECHT niet zeggen 'nee laat maar hier wonen'.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:25 schreef arucard het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik het niet hoop![]()
En van dit plan van Wilders vind jij dat je dat wel kan maken?
Ik denk dat daar door corruptie het huizenaanbod een stuk meer wordt geregeerd door wie je kent. Terwijl hier in Nederland het arme neefje van de minister het zelf moet uitvogelen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk enkele gevallen, of denk je dat in Afrika wel elk kansarme gezin in een villa wordt gezet?
Ik zal er speciaal voor jou volgende keer eenquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij wilt serieus kinderen electrocuteren?![]()
Ik geloof dat we onze eerste tokkie die in aanmerking komt hebben gevonden dames en heren
Evenals Sarkozy z'n zoon natuurlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:28 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Ik denk dat daar door corruptie het huizenaanbod een stuk meer wordt geregeerd door wie je kent. Terwijl hier in Nederland het arme neefje van de minister het zelf moet uitvogelen.
PI gebruik is zeer belangrijk als je iets subtiel wilt overbrengen op het internet. Zeker op fokquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik zal er speciaal voor jou volgende keer eenbijzetten, goed? Want subtiel sarcasme is aan jou niet besteedt zo te merken
![]()
jawel met het tokkies volk van de pvv en geblondeerde mafkezen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Getto's hebben we al, ik zie geen reden om artificieel nog meer getto's aan te gaan leggen
Dat gaat om een heel andere doelgroep geloof ik.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:02 schreef UncleDolan het volgende:
Ik heb even gezocht naar 'Skaeve huse' en het is een groot succes gebleken; oud buren blij, hufter hut bewoners blij, iedereen blij. Prima idee.
Die branden dan heel toevallig af ofzoquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:28 schreef Bastard het volgende:
Wat een dom idee.. beetje in rap tempo bewust container ghettowijken creeren waarin de misdaadcijfers harder zullen stijgen dan een raket naar de maan. Wijken waarin je totaal niet meer veilig zal wezen, en de politie je niet meer komt helpen.
Wat we niet zien, bestaat zeker niet?
Overigens betwijfel ik tenzeerste dat de experimenten in Rdam en Adam succesvol zijn geweest.
idd wat een schandalig tuig is dat. volgens mij echt helemaal niemand die die gasten zo'n fijne container niet gunt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:50 schreef DDDDDaaf het volgende:
Prima idee, bij sommige gezinnen rest nl. alleen nog maar verbanning, om op die wijze de rest van de buurt of zelfs stad te beschermen. Voorbeeldje? Zoek met Google maar eens naar de "familie Krijnen" uit Maastricht...
Dat is wel erg kort door de bocht. Ik zou eerder zeggen: je hoeft maar één keer doelwit te zijn geweest van burenterreur om voorgoed van je idealen af te zijn. Ik heb het meegemaakt en heb met eigen ogen gezien hoe machteloos de politie, gemeente en woningbouwvereniging zijn als er kinderen in het spel zijn. Mijn nuance en medemenselijkheid zijn door deze ervaring als sneeuw voor de zon verdwenen en ik denk nog maar één ding: ten koste van alles, dit nooit meer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:57 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mij moet je ook een bepaald type mens zijn om hier wat voor te voelen.
wel triest dat jouw collega die minderjarige knaap niet de baas is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Alleen wil Wilders ook als het een minderjarige betreft de rest van het gezin daar neer pleuren![]()
Nou heb ik een collega waarbij de zoon nogal van ontspoord is, die zou dan met zijn vrouw mee moeten naar zo'n tokkiedorp?
Oh oh Cherso/Tirol/Tokkie Texel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:18 schreef Asfyxia het volgende:
Goed plan! Levert vast mooie teevee op!
Wat moet ie doen volgens jou dan? Hem vastbinden? In elkaar rossen? 24/7 laten volgen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wel triest dat jouw collega die minderjarige knaap niet de baas is.
Hier gaat het ook om mensen die veel overlast geven. Enige nuancering die ik aan dit uitstekende plan zou willen geven is om dit alleen te laten gelden voor volwassenen en de rest van hun familie er buiten te laten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat gaat om een heel andere doelgroep geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |