abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92580853
Wat een faalplan. In plaats van een oplossing te bedenken die maakt dat mensen het criminele pad de rug toekeren, bouw je een ghetto waar je al het tuig bij elkaar flikkert waardoor je zeker weet dat die mensen nooit en te nimmer rehabiliteren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92580888
quote:
13s.gif Op donderdag 10 februari 2011 10:13 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een faalplan. In plaats van een oplossing te bedenken die maakt dat mensen het criminele pad de rug toekeren, bouw je een ghetto waar je al het tuig bij elkaar flikkert waardoor je zeker weet dat die mensen nooit en te nimmer rehabiliteren.
we zijn al jaren bezig oplossingen te bedenken. wat is jouw plan nu alles faalt en er gewoon een groep mensen is die voor geen rede vatbaar zijn?

want ik neem aan dat je de problemen wel onderkent?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 10 februari 2011 @ 10:16:55 #28
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_92580907
Ik zou die ettertjes omscholen tot PVV-raadslid.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 10 februari 2011 @ 10:17:20 #29
111528 Viajero
Who dares wins
pi_92580917
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 10:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

we zijn al jaren bezig oplossingen te bedenken. wat is jouw plan nu alles faalt en er gewoon een groep mensen is die voor geen rede vatbaar zijn?

Als we eens beginnen met de wetten die we al hebben uit te voeren, dat zou al een goed begin zijn.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_92580928
Borrelpraat.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  donderdag 10 februari 2011 @ 10:18:31 #31
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_92580953
:') de stupiditeit van Greet begint nu toch wel zorgelijk te worden... Zet al het onhandelbare tuig bij elkaar en creeer een vrijstaat waar politie straks niet eens meer naar binnen durft....
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_92580955
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 10:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Tuurlijk onderken ik de problemen. Maar dit is toch ronduit krankzinnig? De oplossingen zijn op (althans, in de ogen van de PVV), dus laten we maar Tokkie-ghetto's bouwen. :')
pi_92580986
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 10:17 schreef Viajero het volgende:

[..]

Als we eens beginnen met de wetten die we al hebben uit te voeren, dat zou al een goed begin zijn.
en graag het maximale toepassen.
  donderdag 10 februari 2011 @ 10:19:31 #34
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_92580990
Verder is het heel sjiek-hendig van ome Wilders, om met de stempas net in de bus nog eens zo'n voorstel te lanceren, dat zelfs door rechtse VVD'ers keihard zal worden afgewimpeld. De halfalfabete colonne weet weer waarop ze moet stemmen.
pi_92581005
quote:
13s.gif Op donderdag 10 februari 2011 10:13 schreef KoosVogels het volgende:
Je maakt de kolossale denkfout die linksdenkend Nederland al decennia maakt. Namelijk dat mensen altijd maar willen veranderen.
Dit gaat over een groep veelplegers die na tal van waarschuwingen, boetes en bemiddeling gewoon stelselmatig doorgaan met hun klotegedrag.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_92581012
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 10:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tuurlijk onderken ik de problemen. Maar dit is toch ronduit krankzinnig? De oplossingen zijn op (althans, in de ogen van de PVV), dus laten we maar Tokkie-ghetto's bouwen. :')
volgens mij zijn er toch al tijden families die in containers moeten wonen omdat ze de buurt onleefbaar maakten? of was dat destijds slechts een plan?
pi_92581064
Ik begin me ernstige zorgen te maken over de toekomst van de PVV. Op een gegeven moment zullen er ingrijpende wetswijzigingen nodig zijn om dit momentum vast te kunnen houden.
  donderdag 10 februari 2011 @ 10:23:02 #38
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_92581093
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 10:22 schreef Vlakte het volgende:
Ik begin me ernstige zorgen te maken over de toekomst van de PVV. Op een gegeven moment zullen er ingrijpende wetswijzigingen nodig zijn om dit momentum vast te kunnen houden.
Precies daarom is die club een gevaar voor het land.
  donderdag 10 februari 2011 @ 10:23:13 #39
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_92581100
quote:
13s.gif Op donderdag 10 februari 2011 10:19 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Je maakt de kolossale denkfout die linksdenkend Nederland al decennia maakt. Namelijk dat mensen altijd maar willen veranderen.
Dit gaat over een groep veelplegers die na tal van waarschuwingen, boetes en bemiddeling gewoon stelselmatig doorgaan met hun klotegedrag.
  donderdag 10 februari 2011 @ 10:23:18 #40
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_92581103
quote:

[..]

True.. die mensen die jij beschrijft wíllen niet anders nee. Maar is dat dan meteen reden om hun kinderen ook maar alle kansen te ontnemen of ze te versterken in het idee dat ze alles mogen in hun tuigdorp?
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_92581137
quote:

[..]

Jij maakt de kolossale denkfout die rechts Nederland al decennia maakt. Namelijk dat mensen altijd maar zonder hulp kunnen veranderen.

Rechts Nederland heeft er een handje van allerhande zaken op één hoop te gooien die niet op dezelfde hoop horen. Pure desinteresse en een toefje narcisme.
pi_92581150
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 10:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

volgens mij zijn er toch al tijden families die in containers moeten wonen omdat ze de buurt onleefbaar maakten? of was dat destijds slechts een plan?
Geen idee. Deportatie is naar mijn idee echter niet de oplossing. Helemaal niet als je al het tuig vervolgens bij elkaar flikkert. Daarmee creeer je, zoals hierboven al wordt gezegd, een criminele vrijstaat waar mensen elkaar naar het leven staan en de politie buiten de deur wordt gehouden. Volgens mij kost zo'n ghetto de samenleving juist klauwen met geld. Tenzij je het aanpakt zoals de Duitsers in Warschau, maar dat is zelfs de PVV een tikkeltje te gek, vermoed ik.
  donderdag 10 februari 2011 @ 10:26:49 #43
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_92581197
Maar... eerst alle hoofddoekjes een eigen autootje geven. Dat lijkt me prioriteit numero uno voor onze vaderlandredders.
  donderdag 10 februari 2011 @ 10:27:17 #44
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_92581210
quote:
3s.gif Op donderdag 10 februari 2011 10:26 schreef Ringo het volgende:
Maar... eerst alle hoofddoekjes een eigen autootje geven. Dat lijkt me prioriteit numero uno voor onze vaderlandredders.
^O^ misschien rijden ze dan zelf wel het land uit
pi_92581224
quote:
3s.gif Op donderdag 10 februari 2011 10:26 schreef Ringo het volgende:
Wat dan? Als ze in een eigen auto onder militaire begeleiding naar Marokkije rijden dan heet het geen deportatie? :P
pi_92581227
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 10:24 schreef Vlakte het volgende:

[..]

Jij maakt de kolossale denkfout die rechts Nederland al decennia maakt. Namelijk dat mensen altijd maar zonder hulp kunnen veranderen.
Nergens krijgen die lui zoveel kansen als in Nederland. Het is een (onbewuste) keuze die ze maken om asociaal/crimineel te zijn. Als we van een willekeurig persoon niet mogen verwachten dat ze nadenken over eigen handelen is het einde nabij.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 10 februari 2011 @ 10:28:30 #47
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_92581254
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 10:27 schreef Vlakte het volgende:

[..]

Wat dan? Als ze in een eigen auto onder militaire begeleiding naar Marokkije rijden dan heet het geen deportatie? :P
Dan hoeven we ze ook niet meer uit onze bussen te weren.
pi_92581261
Aight, gewoon gesubsidieerde ghettowijken! Episch idee. We missen inderdaad namelijk nog het fenomeen "no-go area's" in NL.
Allah Al Watan Al Malik
pi_92581265
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 10:24 schreef Vlakte het volgende:

[..]

Rechts Nederland heeft er een handje van allerhande zaken op één hoop te gooien die niet op dezelfde hoop horen. Pure desinteresse en een toefje narcisme.
Nee we moeten ze bij de hand nemen en helpen. Arme veelplegers toch.
Asociaal gedrag en dan achteraf ook nog eens lekker in de slachtofferrol kruipen terwijl iedereen last van dat volk heeft en ze hele buurten terroriseren.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_92581295
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 10:28 schreef Mutant01 het volgende:
Aight, gewoon gesubsidieerde ghettowijken! Episch idee. We missen inderdaad namelijk nog het fenomeen "no-go area's" in NL.
En met de rest van de familie erbij verpest je nog een generatie die daar eventueel nog bij zit. Episch idee Geert!
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')