abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92590263
hier is het omgedraaid, ik ben 17, hij is 20. Hij is gameverslaafd, ook aan een online game: league of legends. We weten ons geen raad!
- ''Because no one has a dick made out of chocolate which ejaculates money..''
pi_92590280
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 13:26 schreef garriej het volgende:

[..]

zijn broertje heeft geen gameverslaving... gameverslaving is niks anders doen en altijd maar moeten spelen; thuis blijven van school NOOIT naar buiten ect. TS zijn broertje gamed 5 uur per dag dat is geen verslaving dat is een vervanging voor een film + tv kijken.
Liever gamen dan voor de tv hangen denk ik altijd maar. Dat is nog passiever.
pi_92590359
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 10:38 schreef Prenzlauer het volgende:
Aangezien jij een typisch watje bent heb ik deze oplossing voor je:
Ga godver eens uit huis, je bent fucking 20 malloot!
Erg simpele oplossing idd, aangezien enkel hij er last van lijkt te hebben. :Y
pi_92590365
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:08 schreef Prenzlauer het volgende:
Nou, flinke jongen hoor. Eerst een ultimatum stellen ( :') ) en dan wel je vader mailen.
Volgens mij neemt hij gewoon jouw voorbeeld over, het klinkt niet alsof je nou een drukke jongen bent als je zo vaak op je kamer zit en last van hem hebt.
Dat slaat nergens op, natuurlijk haal ik eerst mijn vader erbij, als ik mijn broertje confronteer krijg ik opmerkingen als: 'rot op, je bent mijn vader niet' En zoals ik al zei, ik ben geen babysitter, en niet verantwoordelijk voor het gedrag en opvoeding van mijn broertje. + hij is 17 en zou beter moeten weten.
pi_92590424
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Erg simpele oplossing idd, aangezien enkel hij er last van lijkt te hebben. :Y
Oja, vergeten om op te reageren. Ik volg momenteel een opleiding als voorbereiding op een HBO studie aan het conservatorium (voltijds vooropleiding) waar ik geen studiefinanciering voor krijg. zonder een beetje steun van de overheid kan ik als student niet op mezelf. En ik laat me ook niet wegpesten uit een huis waar ik net zoveel recht heb om te wonen.
  donderdag 10 februari 2011 @ 15:26:25 #66
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92590438
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:24 schreef Michiel1990 het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op, natuurlijk haal ik eerst mijn vader erbij, als ik mijn broertje confronteer krijg ik opmerkingen als: 'rot op, je bent mijn vader niet' En zoals ik al zei, ik ben geen babysitter, en niet verantwoordelijk voor het gedrag en opvoeding van mijn broertje. + hij is 17 en zou beter moeten weten.
:')
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_92590527
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:26 schreef Maanvis het volgende:

[..]

:')
:') = geen tegenargument,

maar nog even als reactie op de vraag waarom ik zoveel op mijn kamer zit. omdat ik daar studeer, componeer en onderzoek doe. Op het conservatorium kan ik niet altijd een studie hokje krijgen dus dan studeer ik thuis. En je zou toch verwachten dat er sowieso na 11 uur 's avonds wat stilte kan heersen in huis?
pi_92590547
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:26 schreef Michiel1990 het volgende:

[..]

Oja, vergeten om op te reageren. Ik volg momenteel een opleiding als voorbereiding op een HBO studie aan het conservatorium (voltijds vooropleiding) waar ik geen studiefinanciering voor krijg. zonder een beetje steun van de overheid kan ik als student niet op mezelf. En ik laat me ook niet wegpesten uit een huis waar ik net zoveel recht heb om te wonen.
Heeft niets met wegpesten te maken. Jij hebt er last van, er verandert niets, dus dan kan je beter op jezelf gaan wonen. Je hebt er de leeftijd voor. Zonder stufi wordt het wel lastig though.
pi_92590578
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:01 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zeg wie denk je wel dat je bent vlerk?
Gast, ik onderstreep gewoon een regel op Fok! de discussie 'wat is een game-verslaving' is off-topic.
  donderdag 10 februari 2011 @ 15:31:15 #70
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92590646
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:28 schreef Michiel1990 het volgende:

[..]

:') = geen tegenargument,

maar nog even als reactie op de vraag waarom ik zoveel op mijn kamer zit. omdat ik daar studeer, componeer en onderzoek doe. Op het conservatorium kan ik niet altijd een studie hokje krijgen dus dan studeer ik thuis. En je zou toch verwachten dat er sowieso na 11 uur 's avonds wat stilte kan heersen in huis?
En denk je dat hij geen last heeft van jouw gepingel??
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_92590660
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:01 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zeg wie denk je wel dat je bent vlerk?
Maanvis disss!
pi_92590668
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:29 schreef Michiel1990 het volgende:
Gast, ik onderstreep gewoon een regel op Fok! de discussie 'wat is een game-verslaving' is off-topic.
Sinds wanneer ben jij mod eigenlijk? :')
pi_92590809
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:31 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En denk je dat hij geen last heeft van jouw gepingel??
Ik heb een koptelefoon als ik af en toe een akkoordje aan wil slaan, en verder componeer ik met de hand. Als ik piano speel doe ik dat nooit langer dan een uur, en niet na 10 uur 's avonds.

Al zou ik trouwens ook vee lawaai maken, zou hij het nog niet merken, hij zit toch helemaal in zijn eigen wereldje.

Waarom neem je het eigenlijk zo voor mijn broertje op? is het gamen ook voor jou heilig?
pi_92590815
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heeft niets met wegpesten te maken. Jij hebt er last van, en doet er zelf niets aan.
pi_92590829
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:31 schreef Techno het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben jij mod eigenlijk? :')
Ik voel me verantwoordelijk voor de topics die ik open. Als ik er met mede-fokkers ECHT niet uitkom dan ga ik is een keer een mod lastig vallen.
  donderdag 10 februari 2011 @ 15:37:01 #76
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92590861
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:35 schreef Michiel1990 het volgende:

[..]

Ik heb een koptelefoon als ik af en toe een akkoordje aan wil slaan, en verder componeer ik met de hand. Als ik piano speel doe ik dat nooit langer dan een uur, en niet na 10 uur 's avonds.
Veel succes om je diploma te halen dan, als je maar een uur per dag bezig bent :).

quote:
Al zou ik trouwens ook vee lawaai maken, zou hij het nog niet merken, hij zit toch helemaal in zijn eigen wereldje.
Jij ook als je componeert. :D

quote:
Waarom neem je het eigenlijk zo voor mijn broertje op? is het gamen ook voor jou heilig?
omdat je een zwakke houding aanneemt.
Een gedicht over Maanvis
pi_92590886
quote:
Ik voel me verantwoordelijk voor de topics die ik open
maar je voelt je niet verantwoordelijk genoeg om je moeder te helpen met de duidelijk mislukte opvoeding van je broertje?

je roept liever heel hard: MAAAAMAAAAA HIJ DOET STOMMMMMMM
geen mamma?
PAAAAAAAAAAAPAAAAAAAAAAAAA HIJ IS HEEEEEEEEL STOMMMMMMMMM
pi_92590945
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:36 schreef Michiel1990 het volgende:
Ik voel me verantwoordelijk voor de topics die ik open. Als ik er met mede-fokkers ECHT niet uitkom dan ga ik is een keer een mod lastig vallen.
Wat schattig. En het is 'eens' niet 'is'.
  donderdag 10 februari 2011 @ 15:40:46 #79
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_92591006
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:37 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

maar je voelt je niet verantwoordelijk genoeg om je moeder te helpen met de duidelijk mislukte opvoeding van je broertje?

je roept liever heel hard: MAAAAMAAAAA HIJ DOET STOMMMMMMM
geen mamma?
PAAAAAAAAAAAPAAAAAAAAAAAAA HIJ IS HEEEEEEEEL STOMMMMMMMMM
_O-
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_92591037
Gaat vanzelf over. Ik heb vroeger tot diep in de nacht Rollercoaster Tycoon gespeeld :')

Wat overigens wel een bazenspel is :Y
pi_92591133
Jullie zijn wel een beetje hard voor TS hoor. :@
pi_92591158
Ik neem helemaal geen zwakke houding aan, ik heb duidelijk opties gegeven om dit probleem zelf op te lossen, maar ik vind dat het mijn plek niet is... dus probeer ik het eerst via de ouders. Ik kan natuurlijk zijn kamer inlopen en zijn computer aan gort slaan, maar daaruit ontstaan weer een hoop nieuwe problemen.

Als ik componeer zit ik niet in mijn eigen wereldje trouwens, dat is een vooroordeel. Het is vergelijkbaar met het schrijven van een werkstuk.
pi_92591209
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Jullie zijn wel een beetje hard voor TS hoor. :@
Ik lees al een tijdje mee op Fok! Ik had het wel verwacht :')
pi_92591300
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:44 schreef Michiel1990 het volgende:
Ik neem helemaal geen zwakke houding aan, ik heb duidelijk opties gegeven om dit probleem zelf op te lossen, maar ik vind dat het mijn plek niet is... dus probeer ik het eerst via de ouders. Ik kan natuurlijk zijn kamer inlopen en zijn computer aan gort slaan, maar daaruit ontstaan weer een hoop nieuwe problemen.
Maar wat wil je dan bereiken met dit topic? Niemand hier die jouw situatie kan veranderen.
pi_92591387
quote:
7s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:46 schreef Techno het volgende:

[..]

Maar wat wil je dan bereiken met dit topic? Niemand hier die jouw situatie kan veranderen.
(Er is een OP) waarin ik graag wilde weten of de opties die ik in gedachte had verantwoordelijk zijn. En natuurlijk is het altijd fijn als er mensen zijn die dit herkennen.

Natuurlijk kan niemand op Fok! mijn situatie veranderen, maar als dat een voorwaarde is voor het openen van een topic kun je beter maar meteen heel R&P afschaffen.
pi_92591471
Tja, als je in het echte leven net zo aan het zeuren bent met je regeltjes en 'duidelijke opties' dan kan ik mij voorstellen dat je broertje daar geen boodschap aan heeft. Je had allang die stekker eruit kunnen trekken, maar nee. Delegeren delegeren.
Doe eens lief!
  donderdag 10 februari 2011 @ 15:51:31 #87
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92591486
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:44 schreef Michiel1990 het volgende:
het is je fokking broertje en JIJ HEBT ER LAST VAN DUS JIJ MOET HET OPLOSSEN EN NIET JE VADER OF MAMMIE.

quote:
Als ik componeer zit ik niet in mijn eigen wereldje trouwens, dat is een vooroordeel. Het is vergelijkbaar met het schrijven van een werkstuk.
mozart en beethoven schreven geen werkstukken, die zaten in hun eigen wereldje.
lekker vooroordeel richting je broertje dat ie in zijn eigen wereldje zit overigens.
Een gedicht over Maanvis
pi_92591568
Zijn computer kapot maken of kabel doorknippen heeft toch geen zin. Ook je ouders erbij halen om het te verbieden heeft geen nut, dan gaat ie stiekem gamen.
Deze maatregelen pogen de symptomen aan te pakken maar voordat je broertje minder gaat gamen zal hij eerst zelf tot het besef moeten komen dat er in de echte wereld heel veel leuks te beleven is.
Maar je broertje zou 's avonds wel wat meer rekening met je kunnen houden en minder herrie maken.
  donderdag 10 februari 2011 @ 15:55:07 #89
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92591651
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:53 schreef n0ir het volgende:
Zijn computer kapot maken of kabel doorknippen heeft toch geen zin. Ook je ouders erbij halen om het te verbieden heeft geen nut, dan gaat ie stiekem gamen.
Deze maatregelen pogen de symptomen aan te pakken maar voordat je broertje minder gaat gamen zal hij eerst zelf tot het besef moeten komen dat er in de echte wereld heel veel leuks te beleven is.
nou met zo'n broer is niet veel leuks te beleven. die zit maar op zijn kamer de hele dag te componeren, ipv dat ie zijn kleine broertje eens meeneemt naar een voetbalwedstrijd of samen flink gaan stappen :).
Een gedicht over Maanvis
pi_92591662
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:51 schreef Maanvis het volgende:

[..]

het is je fokking broertje en JIJ HEBT ER LAST VAN DUS JIJ MOET HET OPLOSSEN EN NIET JE VADER OF MAMMIE.

[..]

mozart en beethoven schreven geen werkstukken, die zaten in hun eigen wereldje.
lekker vooroordeel richting je broertje dat ie in zijn eigen wereldje zit overigens.
het is een opvoedkundig probleem, dus moet het eerst via de ouders, en als die niks doen dan is het mijn beurt.

We gaan echt geen discussie voeren over de gemoedstoestand van de componist tijdens het componeren, dat win ik. En ik wil je het idee dat Hollywood je gegeven heeft over de grote meesters vooral niet ontnemen. :')

een vooroordeel over mijn broertje? Tuurlijk is dat geen vooroordeel, ik maak hem iedere dag op deze manier mee. En een paar maanden geleden vond ik dat gevloek en gescheld nog wel grappig, maar het begint te storen en me van mijn werk af te houden.
pi_92591758
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:53 schreef n0ir het volgende:
Maar je broertje zou 's avonds wel wat meer rekening met je kunnen houden en minder herrie maken.
Goede reactie, het is ook wel begrijpelijk dat tijdens de winter een slechte gewoonte als urenlang gamen erin sluipt, het is koud buiten, er is niks te doen.... maar hoe krijg je iemand zo ver om minder te gamen, als hij niet voor rede vatbaar is?
  donderdag 10 februari 2011 @ 15:58:33 #92
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92591800
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:57 schreef Michiel1990 het volgende:

[..]

Goede reactie, het is ook wel begrijpelijk dat tijdens de winter een slechte gewoonte als urenlang gamen erin sluipt, het is koud buiten, er is niks te doen.... maar hoe krijg je iemand zo ver om minder te gamen, als hij niet voor rede vatbaar is?
Bied hem een alternatief voor het gamen. Koop kaartjes voor het concert van zijn favoriete artiest of kaartjes voor een wedstrijd van jullie favo voetbalclub en ga daar samen heen.
Een gedicht over Maanvis
pi_92591968
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:55 schreef Michiel1990 het volgende:
het is een opvoedkundig probleem, dus moet het eerst via de ouders, en als die niks doen dan is het mijn beurt.
Stel je voor dat je je de ouders helpt.. nee dat kan echt niet.
pi_92591979
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Bied hem een alternatief voor het gamen. Koop kaartjes voor het concert van zijn favoriete artiest of kaartjes voor een wedstrijd van jullie favo voetbalclub en ga daar samen heen.
Ja, een vriend van me nodigt hem vaak uit om ook mee te gaan, als we naar de bios gaan of een pilsje gaan pakken. 9 van de 10 keer slaat hij af.
pi_92592058
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:01 schreef Nyce het volgende:

[..]

Stel je voor dat je je ouders helpt.. nee dat kan echt niet.
Wat je doet is zonder aanleiding een aanname maken. De rede dat ik afstand wil houden is zoals ik eerder in dit topic heb gemeld, wanneer ik hem aanspreek op zijn gedrag als mijn moeder niet thuis is ik opmerkingen krijg als: "Rot op, je bent mijn vader niet"

En daar heeft hij me dan mee, want inderdaad... dat ben ik niet, en zal ik ook niet pretenderen te zijn.
pi_92592084
Nou, tough luck dan. Het is zijn leven, hij wilt gamen. Het enige wat redelijk is binnen jouw perken is dat hij na 11 uur gewoon stil is. Voor de rest heb je nergens over te oordelen, ieder zijn eigen pad.
Doe eens lief!
pi_92592231
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:03 schreef Michiel1990 het volgende:

[..]

Wat je doet is zonder aanleiding een aanname maken. De rede dat ik afstand wil houden is zoals ik eerder in dit topic heb gemeld, wanneer ik hem aanspreek op zijn gedrag als mijn moeder niet thuis is ik opmerkingen krijg als: "Rot op, je bent mijn vader niet"

En daar heeft hij me dan mee, want inderdaad... dat ben ik niet, en zal ik ook niet pretenderen te zijn.
Wat praat je intellectueel en zakelijk man, kom op je bent 20.

En sinds wanneer moet je iemand zijn vader zijn om iemand op zijn gedrag te mogen wijzen?
pi_92592367
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:07 schreef Nyce het volgende:

[..]

Wat praat je intellectueel en zakelijk man, kom op je bent 20.

En sinds wanneer moet je iemand zijn vader zijn om iemand op zijn gedrag te mogen wijzen?
Hahaha! En als ik overmatig veel spelfouten maak dan zal dat het probleem wel weer zijn. Maar nu maak ik een aanname })

Nou, je hebt gelijk, je hoeft niet iemands vader te zijn om iemand op zijn/haar gedrag te wijzen, maar leg dat dan maar eens aan mijn broertje uit!
  donderdag 10 februari 2011 @ 16:16:10 #99
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92592633
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:09 schreef Michiel1990 het volgende:

[..]

Hahaha! En als ik overmatig veel spelfouten maak dan zal dat het probleem wel weer zijn. Maar nu maak ik een aanname })

Nou, je hebt gelijk, je hoeft niet iemands vader te zijn om iemand op zijn/haar gedrag te wijzen, maar leg dat dan maar eens aan mijn broertje uit!
je pakt het ook op de verkeerde manier aan. je interesseert je helemaal niet in je broertje. anders had je wel geweten welk spelletje ie speelde.
dus volgende keer gewoon binnen lopen en zeggen :
"hey hoe gaat ie? Kun je een beet jewinnen? En wat moet je nou doen bij dit spelletje? hey maareh ik wil straks wel slapen dus doe je dan wat zachter?"
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 10 februari 2011 @ 16:17:21 #100
262 Re
Kiss & Swallow
pi_92592690
O+
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_92592870
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:09 schreef Michiel1990 het volgende:

[..]

Haha het is ook nooit goed he, maar het viel me gewoon op.

En wat maanvis zegt is misschien een goede aanpak, ik weet niet wat je al hebt geprobeerd (heb niet het hele topic doorgelezen).
En zijn er anders geen instanties voor gameverslaving?
pi_92593464
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:17 schreef Re het volgende:
O+
Feel the love! O+
pi_92594243
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 09:22 schreef Stokstaart het volgende:

Delete zn account/sloop zn pc :7
Dus als sommige mensen door het lint gaan dan douwen ze een afstandsbediening in hun reet. _O-
pi_92594314
Zorg dat hij de pc op een plek heeft waar hij jou niet stoort, enkel je ouders. Beneden of zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 10-02-2011 16:55:33 ]
  donderdag 10 februari 2011 @ 16:51:12 #105
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92594372
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:48 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Dus als sommige mensen door het lint gaan dan douwen ze een afstandsbediening in hun reet. _O-
de ehbo zit er vol mee!
Een gedicht over Maanvis
pi_92594510
quote:
7s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Zorg dat hij de pc op een plek heeft waar hij jou niet soort, enkel je ouders. Beneden of zo.
Die suggestie zou wel activerend kunnen werken bij mijn moeder. :P
  donderdag 10 februari 2011 @ 16:58:22 #107
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_92594722
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:48 schreef DemonRage het volgende:

[..]

heb je de rest van de filmpjes over die gozer al gezien? :')

overigens dat game-gebeuren gaat wel weer over met de jaren hoor ts.
ik ken nog iemand die er zoveel tijd in stopte en nu een of twee uurtjes per dag.
en ik weet dat het voor een ander behoorlijk debiel kan klinken als je op teamspeak zit.

verder vind ik het netjes van je dat je het via je ouders wilt spelen, maar je vader woont daar niet dus die heeft geen invloed. en je moeder ook niet zeg je.
dan wordt het tijd om hem op zijn plaats te zetten.
je kunt inderdaad wat kutgeintjes uithalen:
plakband om de plug van zijn headset, draadje van microfoon saboteren, poorten blokken in de router of de router verstoppen.
ik kan je vertellen dat ie daardoor alleen maar meer schijt aan je gaat hebben.
als het weer eens zover is midden in de nacht zou ik zijn kamer binnendenderen met veel gevloek en geschreeuw en donder hem wat naar zijn infantiele harses.
nee het is niet netjes en ja het is asociaal.
maar het is wel het enige waar een puber nog een beetje van terugdeinst en je laat merken dat het je menens is.
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  donderdag 10 februari 2011 @ 17:12:52 #108
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_92595337
Is -haha ts kan niet raiden!- al geplaatst? En gewoon op zn muil stompen als ie na 11 uur teveel herrie maakt.
  donderdag 10 februari 2011 @ 17:27:37 #109
164607 sc00p
D66-rechter
pi_92595960
Waarschijnlijk speelt je broertje Black Ops.

Zet poort 3074 dicht op je router, dan heeft hij toch echt een probleem. (alles op het internet doet het dan nog, behalve zijn spelletje)

Als het niet werkt speelt hij een ander schietspel, probeer dan poort range 27000 - 27030 en 27014 - 27050 dicht te zetten in je router, dan doen de meeste spellen het niet meer, je blokkeert Steam dan.

Bij Linksys routers (en bij een hoop andere vast ook) kun je dit ook nog met een bepaalde tijd doen, waardoor hij bijvoorbeeld tussen 4 en 10 wel kan gamen.

[ Bericht 17% gewijzigd door sc00p op 10-02-2011 18:19:27 ]
Ik ook, bedankt!
  donderdag 10 februari 2011 @ 18:31:42 #110
164607 sc00p
D66-rechter
pi_92598706
Maar wat denk ik het beste werkt is hem gewoon een keer mee naar de kroeg nemen en laten zien hoe tof écht sociaal leven is.
Ik ook, bedankt!
  donderdag 10 februari 2011 @ 18:35:45 #111
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_92598907

Je kan zoiets proberen als het Windows 7 betreft, of anders beperkingen instellen op zijn pc dat ie niet meer kan gamen op een bepaalde tijd etc. :)
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_92598999
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 17:27 schreef sc00p het volgende:
Waarschijnlijk speelt je broertje Black Ops.

Zet poort 3074 dicht op je router, dan heeft hij toch echt een probleem. (alles op het internet doet het dan nog, behalve zijn spelletje)

Als het niet werkt speelt hij een ander schietspel, probeer dan poort range 27000 - 27030 en 27014 - 27050 dicht te zetten in je router, dan doen de meeste spellen het niet meer, je blokkeert Steam dan.

Bij Linksys routers (en bij een hoop andere vast ook) kun je dit ook nog met een bepaalde tijd doen, waardoor hij bijvoorbeeld tussen 4 en 10 wel kan gamen.
Heel nuttige tips, het is alleen wel zo dat hij geloof ik met zijn Xbox die online game speelt.
  donderdag 10 februari 2011 @ 18:38:36 #113
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_92599046
Willen jullie nou ts (die geen idee heeft welk spel het is) de poorten en andere zooi op de pc van zijn gamende broertje blokkeren?

Waarom voorzie ik hier een kink in de kabel?
  donderdag 10 februari 2011 @ 18:38:50 #114
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_92599057
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:37 schreef Michiel1990 het volgende:

[..]

Heel nuttige tips, het is alleen wel zo dat hij geloof ik met zijn Xbox die online game speelt.
Misschien heeft de X-box ook een optie om beperkingen in te stellen of een password? :)
  donderdag 10 februari 2011 @ 18:40:11 #115
164607 sc00p
D66-rechter
pi_92599124
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:37 schreef Michiel1990 het volgende:

[..]

Dat is nóg makkelijker!!

Zie: http://support.microsoft.com/kb/908874

quote:
Voor Xbox LIVE wordt vereist dat de volgende poorten geopend zijn:
Poort 88 (UDP)
Poort 3074 (UDP en TCP)
Poort 53 (UDP en TCP)
Poort 80 (TCP)
Ik ook, bedankt!
  donderdag 10 februari 2011 @ 18:40:43 #116
164607 sc00p
D66-rechter
pi_92599157
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:38 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Misschien heeft de X-box ook een optie om beperkingen in te stellen of een password? :)
Ja kan ook, maar dichtzetten in router is makkelijker en scheelt gezeur als je doet alsof je neus bloedt.
Ik ook, bedankt!
pi_92599235
Hahaha.. Bang zijn om door je 3 jaar jongere broertje in elkaar gebeukt te worden :') . Kom je zelf wel eens buiten huis om te sporten ofzo?
  donderdag 10 februari 2011 @ 18:44:35 #118
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_92599319
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:40 schreef sc00p het volgende:

[..]

Ja kan ook, maar dichtzetten in router is makkelijker en scheelt gezeur als je doet alsof je neus bloedt.
Dat kan ook idd, als dat broertje niet het password weet en geen fysieke toegang heeft tot de router :).
  donderdag 10 februari 2011 @ 18:54:24 #119
164607 sc00p
D66-rechter
pi_92599811
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:44 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Dat kan ook idd, als dat broertje niet het password weet en geen fysieke toegang heeft tot de router :).
Dan verander je het password ook, maar de meeste mensen weten geneens wat poorten zijn, laat staan hoe je inlogged op een router.
Ik ook, bedankt!
pi_92600004
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:42 schreef DerptieDurp het volgende:
Hahaha.. Bang zijn om door je 3 jaar jongere broertje in elkaar gebeukt te worden :') . Kom je zelf wel eens buiten huis om te sporten ofzo?
Ja reacties over die boeg zijn er nu wel genoeg geweest, niet origineel.
nog een keer dan maar: ik ga niks met geweld proberen op te lossen, maar de kans bestaat dat hij agressief word als hij niet meer kan gamen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')